DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley
Toro Rosso podle pilota Brendona Hartleyho mění po úspěšných předsezónních testech s Hondou své ambice pro nadcházející závodní sezónu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso po testech mění své cíle, s Hondou předčí očekávání, říká Hartley
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
20:02 12.03.2018 89.24.50.XXXJá vám nevím, ale tyhle prohlášení jsou podle mě moc brzo .. AUstrálie něco řekne - ale ne úplně, je to městský okruh .. a jen sezony 2012, 2013 to dokládají, že výsledky jako takové od tam nemusí znamenat zbytek sezony a 2014 vlastně taky, další věc je, jak STR může vědět jak na tom bude Haas, McL a Renault? já myslím, že všichni tři udělali velký pokrok a zejména McLaren s Rneaultem se utrhnou na boj o 4 místo ..-
-
-
Situs
21:20 12.03.2018 85.70.164.XXXNo to možná, ale dle grafů vývoje ztráty na PP byla pro nás Austrálie nejhorším okruhem, srovnatelným možná tak akorát s Baku. Osobně jsem to přičítal především nepřipraveností Hondy a nedostatečně odjetým km v testech. Ale netvrdím že tomu opět tak, ale ve vzduchu to trochu je. Po Austrálii jsme se prostě vždy slušně zlepšovali.-
HellHogr
08:57 13.03.2018 89.24.50.XXXJá myslím, že Austrálie by mohla být pro nás relativně dobrá, čeho se více obávám je taková Čína nebo Bahrajn, o Soči nemluvím už vůbec ... je otázka jakým směrem letošní McL33 půjde, jestli to budou hnát na velký přítlak jako RB a doufat v okruhy typu Austrálie, Barcelona, Monako a něják přežít zbytek a nebo dělat kompromisy
-
-
-
-
-
Radon
13:45 12.03.2018 84.242.97.XXXTu letošní dlouhou sezonu podle mého na tři motory, dvě úložiště a bůhví co jiného, odjedou pouze mercedesy a jejich odběratelé. Renda už to avizoval, Ferrari se dostane s motory na hranu a použije nový navíc a Honda může hlavně pozitivně překvapit a hlavně nemá, co ztratit. Prostě bude nasazovat evoluce třeba rychleji a s penaltou, nicméně rozvážně a s vidinou lepšího výsledku. Anebo ne.. -
Pikaso
11:39 12.03.2018 77.104.216.XXXTak si dovolím takové malé shrnutí a upřesnění. H je sice v F1 4 roky, ale s touto specifikací PHJ pojedou teprve druhou sezonu. Díky nesmyslnému uložení turba mezi válce vlastně ztratili dva roky. Co se tedy spolehlivosti týče je vývoj stejný jako v prvních dvou letech. První rok hrůza druhý rok dobrý. Výkon řešit nebudu, ten byl naprd pořád. To, že letos odjedou dobré testy se dalo čekat. Vychytali mouchy na současné specifikaci a tak prostě jezdili.
Podle mě to, ale neznamená, že budou bojovat o body. Daleko největším problémem, který ještě nezazněl byl ve spotřebě paliva. Tuto informaci jsem ještě nikde nenalezl. Je dost možné, že třeba budou bojovat o Q3, ale co závod, kdy budou muset jet na půl plynu a budou jenom koukat jak je všichni ne předjíždí, ale objíždí. No otázek je stále moc, navíc ještě snížení limitu na palivo během závodu. Jsem zvědav jak se s tím u H popasovali. Osobně budu hodně překvapenej pokud v "normální" (bez velkých výpadků konkurence) závodě dojedou na bodech. no prostě 13 dní a...............-
-
-
Mike17
12:09 12.03.2018 185.149.130.XXXJo, o spotřebě se psalo hodně. Ale kdyby to byl tak velký problém, byl by vidět rozdíl mezi kvalifikací a závodem. Když se podíváš na poslední závody, výsledky v závodě odpovídají těm kvalifikačním (spíš bych řekl, že ty závodní jsou mírně lepší). Prostě mají limit, který musí splnit a podle toho upraví mapu a jedou závod.
Může se to projevit, ale nějak zásadní změna se očekávat asi nedá.-
Pikaso
12:17 12.03.2018 77.104.216.XXXPsalo se o spotřebě jako celku dost. Ale kompletně u všech s tím, že takové časy v závodě rozhodně nebudou, protože by je ani nedojeli. Pořád to, ale nic neříká o vlastní spotřebě H. Pokud budou muset spotřebu snižovat všichni, pořád tam zůstává ten rozdíl. No uvidíme.
-
-
-
Situs
10:13 12.03.2018 85.70.164.XXXPokud STR dokáže hned v Austrálii proniknout do Q3 a v závodě zaslouženě bodovat, tak to bude opravdu megaúspěch. No a pokud by k tomu i Barcelonu (tam se bude rozhodovat RB) zvládli s tím samým motorem s kterým začnou v Austrálii tak i mě spadne brada. No počkejme si, netipoval jsem to a i po jejich dobře vypadajících testech se zdráhám věřit že by to tak mělo být, bojovat rovnou s HAASem, McLarenem a továrním Renaultem o body? To by bylo prostě neskutečné. -
-
FantomasMan
09:36 12.03.2018 87.197.124.XXXV testoch použili štyri pohonné jednotky, z toho tri v prvom týždni ! A nikomu nič nepovedali. Len sa vypisovali tweety spoľahlivosti. Čistý farizeji !-
Mike17
09:58 12.03.2018 185.149.130.XXXMně přijde logické, že vyzkoušeli motorů víc a použité rozebrali, aby zjistili, jak na tom jsou. Důležité je, že neměli jediný problém.
Máš informace, kolik použili motorů ostatní? Nebo si naivně myslíš, že všichni ostatní jezdili celou dobu s jedním?-
Situs
10:21 12.03.2018 85.70.164.XXXCo jsem četl tak na tom posledním motoru se na konci přece jen objevila nějaká anomálie.
Jinak McLaren třeba jezdil v druhých testech po tom středečním selhání stále se stejným turbem a to se nakonec postaralo o selhání v pátek, což pak Renault uznal za chybný krok a měli ho rovnou vyměnit, špatný úsudek.-
Mike17
10:31 12.03.2018 185.149.130.XXXJá mám jen info ze zdejšího serveru, na víc nemám čas. Ale jestli je pravda, co píše Jurgenb, pak jsou na tom stejně. Změna motorů u testování 3 různých specifikací rozhodně dává smysl a druhý týden asi už jezdili jen s jednou z nich. A je celkem jedno, jestli měli motor jeden nebo dva. Za jeden den testů odjeli 2 délku závodních víkendů. Bez poruch. Takže spolehlivost bude aspoň rozumná.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek