DISKUZE K ČLÁNKU McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?
McLaren bude v nadcházejících dnech řešit potíže s chlazením uvnitř svého monopostu poté, co v Barceloně musel ve spálené karosérii vyřezat několik dodatečných otvorů. V úterý toho sice moc neujel, ale podle závodního ředitele Erica Boulliera naštěstí nešlo o vážné problémy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Lord Mystic
11:17 10.03.2018 79.110.37.XXXano mají nový motor a museli vše překopat, to ale nemění nic na tom, že nejen jejich rivalové, ale prakticky všichni ostatní nemusí procházet základní funkčností a spolehlivostí celého balíku, všem to prostě funguje a mohou se soustředit na ladění výkonnosti, zatímco mcl zase a opět bude polovinu sezóny dávat dohromady praktickou funkčnosti a spolehlivost celého balíku a v druhé už bude pozdě na další vývoj ještě pro tuto sezónu tak se zaměří na rok 2019 s dalším nespolehlivým agresivním návrhem. ne já jsem 100% přesvědčen že mcl si za problémy může z větší části sám a svým přehnaně agresivním přístupem kdy se nemá celé roky šanci odrazit od nějakého pevného základu ho totálně potápí. chtělo by to si sednout a začít po malých krůčcích makat, ne se snažit to urvat za každou cenu - to prostě nefunguje, ne v jejich případě. -
-
airwar1939
15:06 07.03.2018 10.151.145.XXXAno, zdá se, že loňské tvrzení, že za všechno může Honda, nebylo tak úplně pravda.-
-
airwar1939
07:33 08.03.2018 176.74.141.XXXHonda údajně loni měla nespolehlivý a slabý motor, Renault, měl občas problémy se spolehlivostí, ale výkon byl dobrý. tudíž se čekalo že přechodem z Hondy na Renault si McLaren pomůže pokud jde o ryychlost a spolehlivost, a TorroRosso se bude s Hondou trápit.
Zatím se se spolehlivostí trápí McLaren, což ve mě vzbuzuje dojem že jejich agresivně stavěný vůz klade velký nárok na PU (loni na Hondu, letos na Renault).
Naproti tomu TorroRosso je i s Hondou neskutečně spolehlivé a přitom mají výkonnost na střed pole, což je tedy minimálně pro mě zatím největší pozitivní překvapení testů.
-
-
-
-
-
Loqenc
15:09 07.03.2018 90.176.113.XXXUž jen proto, aby v testech mohli testovat a ne stát v garáži. Ale má to samozřejmě i jiné přínosy.
One of the areas that Mercedes got the jump on its rivals in the lead up to the hybrid era was the adoption of a chassis dynomometer, enabling them to understand the behaviour of the power unit whilst installed in the chassis.
Ferrari, Renault and Honda continued to plug away with their standard dynos, but we understand that at least Ferrari and Red Bull
now have their own chassis dynomometers, allowing them to dynamically simulate the power unit's behaviour.
It’s understood that Renault’s updated power unit was signed off once fitted to the Red Bull chassis dyno, as Renault doesn't have space for its own at its factory in Viry.
It is also believed that, while the Mercedes and Ferrari chassis dyno is software-based, Red Bull has renewed its simulator in order that it be linked to the chassis dyno next door, with inputs created by the drivers truly putting them ‘in-loop’ and giving an even more accurate model of how the energy recovery and brake-by-wire systems can be utilised throughout a lap for each driver.
-
-
-
Pepan
09:17 07.03.2018 83.208.30.XXXJá bych za tím nehledal nic dramatického. Pamatuji si na první rok hybridů, kdy paradoxně Red Bull, který před tím vítězil, měl na testech největší problémy. Tady se v praxi popírá rčení některých naivků, že všechno se dá odladit na brzdě. Testy jsou prostě od toho, aby se vychytaly mouchy a týmy byly do závodů co nejlépe připraveny. -
vojtano
08:56 07.03.2018 80.188.35.XXXUrčitě není jenoduché zapracovat do monopostu nový motor s možná trochu odlišnými nároky na chlazení, ale na druhou stranu na mě Boullierovy komenty působí spíš rozpačitě než sebevědomě.
"Ten pocit, kdy ti dojde, že vše nepůjde hodit na Hondu"...-
-
uzivatel002995
09:36 07.03.2018 89.111.73.XXXTak ono se tezko neco taji, kdyz stojis nekolikrat za den na trati.-
-
uzivatel003302
11:52 07.03.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
uzivatel003302
09:14 07.03.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek