DISKUZE K ČLÁNKU McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?

McLaren bude v nadcházejících dnech řešit potíže s chlazením uvnitř svého monopostu poté, co v Barceloně musel ve spálené karosérii vyřezat několik dodatečných otvorů. V úterý toho sice moc neujel, ale podle závodního ředitele Erica Boulliera naštěstí nešlo o vážné problémy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 12.03.2018 11:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» vojtano (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2018 08:56
Určitě není jenoduché zapracovat do monopostu… »
» Loqenc (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2018 09:22
Takže McLaren ještě nemá dynamometr plné… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2018 10:32
Tak kopat teď do Mclarenu je populární, tak si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.37.XXX
    ano mají nový motor a museli vše překopat, to ale nemění nic na tom, že nejen jejich rivalové, ale prakticky všichni ostatní nemusí procházet základní funkčností a spolehlivostí celého balíku, všem to prostě funguje a mohou se soustředit na ladění výkonnosti, zatímco mcl zase a opět bude polovinu sezóny dávat dohromady praktickou funkčnosti a spolehlivost celého balíku a v druhé už bude pozdě na další vývoj ještě pro tuto sezónu tak se zaměří na rok 2019 s dalším nespolehlivým agresivním návrhem. ne já jsem 100% přesvědčen že mcl si za problémy může z větší části sám a svým přehnaně agresivním přístupem kdy se nemá celé roky šanci odrazit od nějakého pevného základu ho totálně potápí. chtělo by to si sednout a začít po malých krůčcích makat, ne se snažit to urvat za každou cenu - to prostě nefunguje, ne v jejich případě.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Já nevím, ale slyšel jsem jenom bla bla bla... Takové kydy pouští do éteru každý rok každý tým, kterému se nedaří... 03

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    86.49.61.XXX
    Mám pocit, že stejné problémy řešili i vloni. A vysoká teplota v motorovém prostoru jeho životnosti asi neprospívá.... 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Ano, zdá se, že loňské tvrzení, že za všechno může Honda, nebylo tak úplně pravda. 05

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        01

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No nevím, ale problém na motoru měl být jiného charakteru a prý měnili preventivně, ne že by byl nefunkční. A to že Honda měla slabý agregát na věci nic přeci nemění.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Honda údajně loni měla nespolehlivý a slabý motor, Renault, měl občas problémy se spolehlivostí, ale výkon byl dobrý. tudíž se čekalo že přechodem z Hondy na Renault si McLaren pomůže pokud jde o ryychlost a spolehlivost, a TorroRosso se bude s Hondou trápit.

          Zatím se se spolehlivostí trápí McLaren, což ve mě vzbuzuje dojem že jejich agresivně stavěný vůz klade velký nárok na PU (loni na Hondu, letos na Renault).

          Naproti tomu TorroRosso je i s Hondou neskutečně spolehlivé a přitom mají výkonnost na střed pole, což je tedy minimálně pro mě zatím největší pozitivní překvapení testů. 01

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak kopat teď do Mclarenu je populární, tak si někteří poslužte. 04

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    90.176.113.XXX
    Takže McLaren ještě nemá dynamometr plné velikosti? Proč, když si hrají na top tým a testů moc není?

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      188.92.14.XXX
      A k čemu by byl McLarenu dynamometr? Copak McLaren vyrábí motory? Dynamometr slouží k testování motoru!!!

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        90.176.113.XXX
        Už jen proto, aby v testech mohli testovat a ne stát v garáži. Ale má to samozřejmě i jiné přínosy.

        One of the areas that Mercedes got the jump on its rivals in the lead up to the hybrid era was the adoption of a chassis dynomometer, enabling them to understand the behaviour of the power unit whilst installed in the chassis.

        Ferrari, Renault and Honda continued to plug away with their standard dynos, but we understand that at least Ferrari and Red Bull
        now have their own chassis dynomometers, allowing them to dynamically simulate the power unit's behaviour.

        It’s understood that Renault’s updated power unit was signed off once fitted to the Red Bull chassis dyno, as Renault doesn't have space for its own at its factory in Viry.

        It is also believed that, while the Mercedes and Ferrari chassis dyno is software-based, Red Bull has renewed its simulator in order that it be linked to the chassis dyno next door, with inputs created by the drivers truly putting them ‘in-loop’ and giving an even more accurate model of how the energy recovery and brake-by-wire systems can be utilised throughout a lap for each driver.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Já bych za tím nehledal nic dramatického. Pamatuji si na první rok hybridů, kdy paradoxně Red Bull, který před tím vítězil, měl na testech největší problémy. Tady se v praxi popírá rčení některých naivků, že všechno se dá odladit na brzdě. Testy jsou prostě od toho, aby se vychytaly mouchy a týmy byly do závodů co nejlépe připraveny.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    80.188.35.XXX
    Určitě není jenoduché zapracovat do monopostu nový motor s možná trochu odlišnými nároky na chlazení, ale na druhou stranu na mě Boullierovy komenty působí spíš rozpačitě než sebevědomě.
    "Ten pocit, kdy ti dojde, že vše nepůjde hodit na Hondu"...

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama