DISKUZE K ČLÁNKU Hlasy proti testování v Bahrajnu: "Je to brutální, kolik věcí sem každý den pro auto dorazí"
Týmy dnes kvůli sněžení v Barceloně vysedávají v garážích a mrhají tak cenným časem i penězi. Opět se začalo hovořit o tom, zda by nebylo lepší přesunout předsezónní testy na Střední východ. Ne všichni s tím ale souhlasí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hlasy proti testování v Bahrajnu: "Je to brutální, kolik věcí sem každý den pro auto dorazí"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Zix.
19:49 28.02.2018 78.102.247.XXXNevím jestli je to jasně daný v pravidlech, ale co kdyby si každej tým jel tam kde mu to vyhovuje? Př. McLaren do Bahrajnu, Haas do Španělska a 3. klidně zas jinam, když by chtěl. Každej by byl spokojenej a případně by byla jen danýho týmu kravina, že nejel tam kam soupeř - kdyby někdo mlel jak to má danejj tým lepší než 2.
Neví někdo jestli je tohle miožný?-
-
Zix.
23:20 28.02.2018 78.102.247.XXXNení to vůbec o tom, ale o dohodě - jak můžeš vidět v článku, tak Haas s FI by byli pro Evropu a našli by se další. Týmy co jedou na plno o titul by určitě šli do Bahrajnu protože chtějí mít vše vymakaný a né ztrácet dny jako dneska.
Tedy by si náklady rozdělili, akorát né tolik týmů a určitě i Ferrari by v tuhle dobu zvolilo Bahrajn.
-
-
-
jon
16:55 28.02.2018 194.228.59.XXXPři omezeném počtu testů mi přijde ten Bahrajn také jako dobrý nápad. Brojler v tom má naprostou pravdu.
Vyjádření Haasu mě nepřekvapuje. Ale vzhledem k tomu, že skoro všechny díly letí z Anglie a jen malá část z Itálie, to by byl takový problém, aby se na jednom místě sešly (např. Frankfurt) a odtamtud letěly hromadně. Prostě by se udělala denní linka, která by stála určitý obnos a všichni by se na tom podíleli stejnou částkou a mohl by využit až desetinu možné váhy nákladu. Respektive i kdyby fabriky chtěly vypravovat své letadla extra, tak by se domluvilo alespoň pět menších a stále by to vyšlo levněji.
Ze strany Haasu mi to tedy opět přijde stejně trapné, jako vyjádření, kdy očekávali za své peníze obrovskou podporu Ferrari. Opět to má podobný socanský podtext. -
shazec
15:49 28.02.2018 89.203.142.XXXTakže si vlastně nestěžují, že by to bylo neskutečně drahé, ale že by museli změnit své procesy a nemohli dovážet díly každý den. Jako chápu že F1 je tvrdý sport a rozhodují sebemenší detaily, ale posílat tryskáče každý den tam a zpátky kvůli pár dílům, to by jim za to fakt stálo?
Takhle mají testování sice "za rohem", ale ty podmínky pro závodění jsou zase nepoužitelný. Letos více než jindy, ale na chlad si stěžovali vždy.-
Pepan
17:32 28.02.2018 89.24.157.XXXJá nevím, ale selským rozumem počítám, že ty prostoje stojí více než každodenní letecké spojení s Bahrajnem, protože takhle stojí celá fabrika s několik sty lidí. Navíc, kdyby se týmy domluvily, určitě by se našla nějaká nízkonákladová letecká společnost, která by v období testů byla ochotna lítat každou noc do Bahrajnu. Posbíraly by se díly pro všechny týmy, za pár hodin by byly v Bahrajnu a rozpočítání nákladů by určitě nevyšlo o moc dráž než autem do Španělska.-
Radon
18:44 28.02.2018 84.242.97.XXXNo jo, ale víš jak to je - v letadle to pomotají, pak nasadí třeba Mercedesí díly Sauber a bude rychlejší. A máte to zadarmo! Jak by k tomu Méďa přišel, aby ho porazil papírově horší team?
Nehledě na to, aby měl někdo v letadle agenta. Díly si obšlehne fixkou na papír a je to v pé.deli, pane hrábě!
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek