DISKUZE K ČLÁNKU Ochrana kokpitu výhled na startovní světla neblokuje, za deště se ale objevil jiný problém
Ochrana kokpitu Halo podle Daniela Ricciarda sice není hezká, ale jinak je fajn. Obavy ze zakrytí startovních světel jsou podle něj liché, výhled z vozu je dobrý. Jenže za deště si včera jezdci povšimli jiného problému.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ochrana kokpitu výhled na startovní světla neblokuje, za deště se ale objevil jiný problém
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
00:57 28.02.2018 81.19.11.XXXTak "nezdravé" prostředí současné F1 trubka - hybrid no girls je urážkou skalních Fandů závodů "otevřených" formulí. Tahle hybrid monstra s klecí patří spíše do kategorie prototypů a buggin, než do legendární Formule 1. -
tom11
10:45 27.02.2018 77.48.94.XXXjinými slovy: zavedení HALO se ( mimo jiné ) ospravedlňuje tragickou nehodou Julese Bianchiho. odhlédněme od faktu, že zrovna jemu by nikterak nepomohlo. ale kdyby na přilbě neviděl, že prší, neubral by už tuplem a možná nejen on. pod ten "maniťák" to tedy tehdy ( být už HALO na monopostech ) mohl napálit víc, než jeden nezodpovědný pilot.
co z toho plyne? HALO je špatná věc, zavedená ze zcela špatných důvodů a zcela chybně koncipovaná. navíc nyní se zjišťuje, že je nasazena zcela nevyzkoušená, když se takové poměrně zásadní zjištění projeví až po jejím zavedení.-
Mike17
11:51 27.02.2018 185.149.130.XXXPromiň, ale ani jednou jsem nečetl, že to bylo zavedeno kvůli Bianchimu. Naopak jsem četl spoustu vyjádření, že v tomto případě by ani Halo nepomohlo. Zavádělo se to kvůli mnoha jiným nehodám, ať už tragickým nebo se šťastným koncem.
A Bianchi určitě nebyl takový idiot, aby si nevšiml, že na trati jsou kaluže vody. Jak sám Sianz poznamenal, i tak drobného deště si všimneš díky svému zadku. A kromě toho máš komunikaci z boxouvou zídkou.-
shazec
14:04 27.02.2018 89.203.142.XXXMožná jsi to nečetl, ale bylo. Po nátlacích Bianchiho otce na FIA se rozhodli pro ochranu kokpitu a vybrail Halo. V případě úrazu/smrti kterému by mohlo Halo zabránit by pak totiž dostali neskutečnou pokutu a případně i soud jako odpovědnost za nehodu.-
-
airwar1939
14:47 27.02.2018 176.74.141.XXXTy neustálé "hrozby" soudem v případě nehody s vážnými následky bych nebral jako smysluplný argument. To je jen propaganda od FIA.-
jon
14:52 27.02.2018 194.228.59.XXXAsi tak nějak. Všechna ta rizika člověk přijímá, když podepisují licenci. Je fajn, že se FIA snaží myslet dopředu a schvaluji všechny různé crashtesty. Když pak crashtest odhalí velikou nutnost mít na voze HALO, tak fajn, ať ho tam dají.
Ale to nebyl tento případ. Tohle bylo skutečně na nátlak rodin zesnulých pilotů. Ale není pravda, že by to bylo kvůli Julesovi. Reakce na jeho smrt bylo VSC. Tohle je dlouhodobější myšlenka z dob tragického úmrtí Henryho Surteese. -
-
-
-
-
-
-
tom11
16:34 27.02.2018 77.48.94.XXXasi se nic zásadního nezmění, to je fakt. z boxů budou mít pokyny, to je bez debaty. je otázkou zda v boxech budou mít přehled o tom, zda a kolik prší v nejzazší zatáčce okruhu ( ještě že se už nejezdí starý Nürburgring ).
ale na druhou stranu - všichni jsou připos..ní z bezpečnosti a najednou se dozvíme, že někteří díky HALO mohou "přehlídnout", že začalo pršet. a to se nikomu nebezpečné nezdá ? navrhuji do vozů osadit čidlo na "vítr a déšť" s kontrolkou v zorném poli pilota.-
Mike17
16:52 27.02.2018 185.149.130.XXXUvidíme, jak to budou vnímat ostatní a jestli to tak bude vždy (řekl bych, že záleží na intenzitě a směru větru). Ale pro pilota asi není důležité, co lítá ve vzduchu, ale co leží na zemi. To asi vidět jde, jestli je trať suchá, nebo mokrá, případně jak moc. Jestli v tu dobu kape nebo ne, asi vliv na chování vozu nemá. Tedy z hlediska bezpečnoti na tom problém nevidím.
-
-
-
-
-
-
-
Kaša
08:38 27.02.2018 82.142.123.XXXJá to Halo nesnáším.
Představte si jak moc dobře by ty káry vypadaly bez Halo, speciálně při tom když už tam nejsou ty ploutve a věšáky!
Zkusím pohledat upravené fotky monopostů bez Halo.
Pokud už, tak snad se začne používat nějaký "plexi" kryt ve stylu Indycar. -
uzivatel001639
08:31 27.02.2018 89.111.77.XXXNa druhou stranu to muze prinest zajimave zavodeni. Pole se asi za deste vice sjede, ikdyz ten kdo ma cit pro auto, tak na tom asi dost videla
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek