DISKUZE K ČLÁNKU Ochrana kokpitu výhled na startovní světla neblokuje, za deště se ale objevil jiný problém

Ochrana kokpitu Halo podle Daniela Ricciarda sice není hezká, ale jinak je fajn. Obavy ze zakrytí startovních světel jsou podle něj liché, výhled z vozu je dobrý. Jenže za deště si včera jezdci povšimli jiného problému.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ochrana kokpitu výhled na startovní světla neblokuje, za deště se ale objevil jiný problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 28.02.2018 17:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.02.2018 08:50
A mám to teda brát tak že otevřené formule… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 27.02.2018 09:38
Bohužel. Celým HALO se udělal malý krůček pro… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 27.02.2018 14:35
Tedy Halo neospravedlňuje samotnou nehodu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    81.19.11.XXX
    Tak "nezdravé" prostředí současné F1 trubka - hybrid no girls je urážkou skalních Fandů závodů "otevřených" formulí. Tahle hybrid monstra s klecí patří spíše do kategorie prototypů a buggin, než do legendární Formule 1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    jinými slovy: zavedení HALO se ( mimo jiné ) ospravedlňuje tragickou nehodou Julese Bianchiho. odhlédněme od faktu, že zrovna jemu by nikterak nepomohlo. ale kdyby na přilbě neviděl, že prší, neubral by už tuplem a možná nejen on. pod ten "maniťák" to tedy tehdy ( být už HALO na monopostech ) mohl napálit víc, než jeden nezodpovědný pilot.
    co z toho plyne? HALO je špatná věc, zavedená ze zcela špatných důvodů a zcela chybně koncipovaná. navíc nyní se zjišťuje, že je nasazena zcela nevyzkoušená, když se takové poměrně zásadní zjištění projeví až po jejím zavedení.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Promiň, ale ani jednou jsem nečetl, že to bylo zavedeno kvůli Bianchimu. Naopak jsem četl spoustu vyjádření, že v tomto případě by ani Halo nepomohlo. Zavádělo se to kvůli mnoha jiným nehodám, ať už tragickým nebo se šťastným koncem.
      A Bianchi určitě nebyl takový idiot, aby si nevšiml, že na trati jsou kaluže vody. Jak sám Sianz poznamenal, i tak drobného deště si všimneš díky svému zadku. A kromě toho máš komunikaci z boxouvou zídkou. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        89.203.142.XXX
        Možná jsi to nečetl, ale bylo. Po nátlacích Bianchiho otce na FIA se rozhodli pro ochranu kokpitu a vybrail Halo. V případě úrazu/smrti kterému by mohlo Halo zabránit by pak totiž dostali neskutečnou pokutu a případně i soud jako odpovědnost za nehodu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tedy Halo neospravedlňuje samotnou nehodu Bianchiho, ale případné soudní spory jakékoliv nehody. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ty neustálé "hrozby" soudem v případě nehody s vážnými následky bych nebral jako smysluplný argument. To je jen propaganda od FIA.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Asi tak nějak. Všechna ta rizika člověk přijímá, když podepisují licenci. Je fajn, že se FIA snaží myslet dopředu a schvaluji všechny různé crashtesty. Když pak crashtest odhalí velikou nutnost mít na voze HALO, tak fajn, ať ho tam dají.
              Ale to nebyl tento případ. Tohle bylo skutečně na nátlak rodin zesnulých pilotů. Ale není pravda, že by to bylo kvůli Julesovi. Reakce na jeho smrt bylo VSC. Tohle je dlouhodobější myšlenka z dob tragického úmrtí Henryho Surteese.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • huhukoktejl

                huhukoktejl

                46.135.77.XXX
                Vsak ten virtualni safety car je taky naprosto o nicem 09

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Není. Prostě Ti to nadiktuje bezpečné tempo. "Závodění" pod žlutou se člověk učí už od motokár. Prostě jen nepředjíždět a trochu ubrat v sektoru, kde je problém. Žel Jules tehdy v rámci spěchání pod žlutou udělal fatální chybu.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Nevím, nejsem právník.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              77.48.94.XXX
              přesně tohle jsem měl na mysli těmi "špatnými důvody" pro zavedení HALO

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Ti lepší to díky zadku cítí, horší to bude pro Trolly, Sirotky a Sony Erikssony. 12 Když bude pršet na části trati, tak si toho všimnou až budou sami v pr.... zadku. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tož uvidíme. Osobně si myslím, že jim to v boxech poví, kde prší a kde ne. Nic se nezmění. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            asi se nic zásadního nezmění, to je fakt. z boxů budou mít pokyny, to je bez debaty. je otázkou zda v boxech budou mít přehled o tom, zda a kolik prší v nejzazší zatáčce okruhu ( ještě že se už nejezdí starý Nürburgring 18).
            ale na druhou stranu - všichni jsou připos..ní z bezpečnosti a najednou se dozvíme, že někteří díky HALO mohou "přehlídnout", že začalo pršet. a to se nikomu nebezpečné nezdá 03? navrhuji do vozů osadit čidlo na "vítr a déšť" s kontrolkou v zorném poli pilota. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Uvidíme, jak to budou vnímat ostatní a jestli to tak bude vždy (řekl bych, že záleží na intenzitě a směru větru). Ale pro pilota asi není důležité, co lítá ve vzduchu, ale co leží na zemi. To asi vidět jde, jestli je trať suchá, nebo mokrá, případně jak moc. Jestli v tu dobu kape nebo ne, asi vliv na chování vozu nemá. Tedy z hlediska bezpečnoti na tom problém nevidím. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Miku, sice jsem nikdy nejel v F1, ale s formulí pár zkušeností mám. Výhled je z ní na prd a postřehnout v tom kalupu vodu po trati moc nejde. Ale jak píšeš, holt budou více informování z boxů. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A mám to teda brát tak že otevřené formule vymřely protože byly moc nebezpečné?! 05

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Bohužel. Celým HALO se udělal malý krůček pro bezpečnost, ale velký krok směrem ke sportovnímu prototypu.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Já to Halo nesnáším.
    Představte si jak moc dobře by ty káry vypadaly bez Halo, speciálně při tom když už tam nejsou ty ploutve a věšáky!
    Zkusím pohledat upravené fotky monopostů bez Halo.

    Pokud už, tak snad se začne používat nějaký "plexi" kryt ve stylu Indycar.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Na druhou stranu to muze prinest zajimave zavodeni. Pole se asi za deste vice sjede, ikdyz ten kdo ma cit pro auto, tak na tom asi dost videla 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama