DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 05.02.2018 19:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 12:41
18 No to si nikdo nemyslí..... »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 13:05
Olejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 14:43
Ferdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Tak Renault se bude imho také posunovat, investují do lidí, do techniky, takže pro zavodění jedině dobře.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001639

                    uzivatel001639

                    89.111.77.XXX
                    No a kdyz porovnas tymy Renault, jde stale nahoru, vice lidi, zkusenosti, zkusenost a letosni ladeni sasi vs McL se stejnym motorem. Na koho si vsadis na zcatek a konec sezony 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Hele těžko říci, papírově by na tom měl být Mclaren o level lépe, díky složení v továrně a lidech co monopost navrhují.Papírově by měl být na tom Mclaren lépe (pokud stejný motor, motor. mapy atd) a to jak na konci, tak na začátku Jaká ale bude realita, fakt netuším, bó kdybych věděl jdu sázet a vydělal bych mordu. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel001639

                        uzivatel001639

                        89.111.73.XXX
                        No ja si zase myslim, ze by to nemuselo byt o level, protozeloni se dost polepsili. Z meho pohledu by to mohlo byt na zacatku sezony klidne i vyrovanany, kdyby Renault predvedl vybornou praci 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Nemyslim, ze budou chvalit, ted to co nemuzou ohodnotit. Ale urcite vi, protoze maji porovnani, ktery motor je mensi, ktery je vhodnejsi pro zastavbu, ktery umoznuje delat pravdepodobne lepsi aero. Protoze pokud chteli drive pomoci konceptu ZERO ziskat na konkurenci vyhodu, tak proste musi vedet jestli si polepsili nebo pohorsili 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Zero se pokouší udělat každý tým....jen o tom nemluví.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Prave o tom mluvim, McL musi vedet jestli se od ZERA vzdaluje nebo priblizuje, nejake hodnoceni zakladnich vlastnosti sveho konceptu musi mit. Honda po prepracovani motoru rovnez svuj motor musela zvestit, takze to urcite bylo horsi, ikdyz to zase melo kladny vliv na teziste motoru, protoze se snizilo kvuli nizsimu umisteni MGU-H. No proste zatim neslysim jasani, nad tim ze maji jiny pravdepodobne vetsi motor. Asi neni nad cim. Snad se to zmeni po testech, az zjisti vykonost motoru a auta v porovnani s ostatnima 03 Cekam ze FI a Williams s novym prepracovanym autem bude tak o 0,5s za nima bez problemu 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já budu hodnotit až po prvním dolaďovacím faceliftu aerodynamiky.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              Ja take nehodnotim, ale rikam, ze to muze dopadnout tak ci onak. Proste maji pred sebou novou vyzvu a rok na to, aby se ukazali. Nebudu je pomlouvat, kdyz to hned nepojede. Drzim jim palce 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Jsem zvedav kam se posunul Renault. Spoluprace s Illienem asi nefungovala, takze bych predpokladal, ze se zacnou ukazovat skutecne schopnosti Jednotlivych motoraru, tedy tech dlouhodobych v F1, jako je Renault, Ferrari a Mercedes. Honda protoze jeji vstup byl nedavny, tak asi vse stale rozbiha, coz naznacuje i odstoupeni Hasegawy a zmeny u tohoto dodavatele, jako i nedavne velke zmeny na motoru. Takze letosni rok(konec sezony s ohledem na vyvoj noveho aera) bych rekl, ze hodne napovi o 3-lete budoucnosti McL.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    McL ma rekneme hodne nove auto, hodne novych neoverenych veci.
    Kdyz posunuli motor vice dopredu, bude vyvazeni lepsi. Tady by mel mit novy motor prinos. Je otazka, jestli s nim ale meli problem, jestli toto nemeli pokryto vyvazovanim. Jelikoz si Alonso na konci roku pochvaloval vyvazeni vozu, tak to asi nebude mit zasadni prinos.
    Dopad jiste bude na aerodynamiku. V clanku odkaz na obr. s kompaktni zadni casti motoru Honda. Da se tedy predpokladat, ze nam naroste zadek, tzn. jina neoverena aerodynamika. Ta se jiste zmeni i k vuli rozvodu chlazeni atd. Takze prvni neznama, povedlo se to???
    Nove zaveseni bude rovnez neznama. Jak bude pracovat, jak budou pracovat pneumatiky? Co to udela s aerodynamikou zadni casti?

    V clanku bych cekal, ze McL bude jiny motor jine koncepce chvalit, ze ma lepsi vlastnosti. Jelikoz se tak nedeje a cetli jsme ze zmen bylo nutnych udelat hodne, tak mi to pripada, ze zmeny jsou spise k horsimu. Snad to nebude mit velky dopad na jejich auto, snad nebude propad, snad se navrh povedl.
    Snad se to podarilo a jednorocni naskok konkurence v aeru McL rychle dozene.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je to tady těžký, když McLaren jen chválí tak je to jen PR pro sponzory, a když se tam objeví krom líbivých věcí že z něčeho měli těžkou hlavu, tak hned je to o tom že je to celkově k horšímu. Když už tak přemýšlíš tak nezapomeň že to zvládli fantasticky, nebo tahle část je jen pro ty sponzory jo? 12

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Co Mekáč tak fantasticky zvládl? Sebechválu?

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Článek mluví o tom jak McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky, ty jsi to nečetl?

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Samozřejmě, že čet a vidím, že musí postavit zcela nový vůz a né jen drobné dekoračky jakými se prezentoval Mekáč na podzim, kde se vychvaloval jaké mají výborné šasi které je letos dostane mezi špičku.
            I kdyby se jim letošní vůz mimořádně povedl, tak se stejně budou minimálně půl sezóny trápit, než se jim podaří vůz sladit a i střed pole bude pro ně velkou výhrou.

            + 0 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak schválně, bude Mclaren před Wiliamsem , který bude mít silnější motor a nebo nebude?

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Proti Williamsu hrají jezdci. Ze Strolla nikdy nic nebude a Sirotkin bude v záběhu a ještě bude mít velkého protivníka starého Strolla a to Williamsu moc velké vyhlídky nedává.
                Spíše bych porovnával s Force Indii, která by měla McLaren převálcovat.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.77.XXX
                  Souhlas. Pokud bude v testech a v prvnich zavodech McL pred FI, tak odvedl dobrou praci a da se cekat, ze pujde jeste po pul roce dopredu. Pokud bude na zacatku za FI nebo na urovni FI, odvedl prumernou praci 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Kapku otázka i motoru, zatím se neví o kolik se Mercedes posune.Takže to co píšeš nepodepisuji. A taky FI nejde podceňovat, dělají to v posledních létech docela dobře.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel001639

                      uzivatel001639

                      89.111.73.XXX
                      Motoru ano, ale RB ukazuje, ze to jde.
                      Jinak smozrejme, je tu spousta otazek. Kam se posune sasi kohokoli, motor kohokoli. Treba prekvapi tovarni Renault a bude pred FI i Williamsem uplne v pohode. 11

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama