DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 05.02.2018 19:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 12:41
18 No to si nikdo nemyslí..... »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 13:05
Olejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 14:43
Ferdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Mohlo to být i v diskuzi, ale emericky neumím, tak cizí diskuze téměř nečtu. Mohlo to být plovoucí diskuzní okénko, které vedle LT někdy běhá.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Tak to zní velice slibně, plovoucí diskuzní okénko, že si nezůstal kecat tam, jistě by jsi tam našel větší pochopení a možná i informace o tom že země je placatá 01

                          + 2 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            77.236.218.XXX
                            tak se spletl, to se stane každému. Už to nechme být. Nikdo není dokonalý, ani Ferda, ani Honda a ani Mclaren. 03

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Goos tvrdí, že upravit převodovku a zadní zavěšení zmákli za pouhých 14 dní.
    Mi to připadá jako nesmysl. Případně se jedná pouze o projektovou dokumentaci, ale v žádném případě se nemůže jednat o hotové výrobky jak si zde někteří myslí.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      18 No to si nikdo nemyslí.....

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Takoví se zde najdou. Jen aby to nedopadlo stejně jako loni, když teprve při testech zjistili, že do jejích vozů motor nepasuje a nakonec Honda musela narychlo předělávat olejovou vanu. 12

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Olejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu tvaru, ale kvůli nefunkčnímu vnitřnímu uspořádání, kdy vytvořené kanálky nevodili olej (chladící kapalinu) tak jak měli a ta zůstávala viset bez oběhu. Tedy amatérismu H nikoliv McL. Stejně jako výrobce šasí má parametry od motoráře, tak stejně je má i motorář od "karosáře". Neměl by jsi předělávat fakta.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Pozor, problémy přišly až po změně tvaru vany kvůli Mekáči. Právě ty navodily problémy o kterých píšeš. Prostě ta narychlo upravená vana nadělala Hondě spoustu problému.

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              77.104.216.XXX
              To pořád nic nemění na odpovědnosti H a ne McL, stejně jako v prvním nulovém pokus. Výborný inženýr musí vědět co je a není možné. Já taky ve své práci nechodím za lidma a neříkám jim jé pardon, první pokus nevyšel zkusíme druhý.....třetí.... padesátý. Od toho jsou to vystudovaní profíci a ne pejsek s kočičkou, což vlastně H 4 roky byla a osobně doufám, že letos už nebude. Navíc se musím omluvit. Já pobral až ten problém, o kterém píšu, to co popisuješ vůbec nevím, že se stalo.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Jak nic nemění? Pochybení Mekáče je zcela zásadní. Změna hydraulických odporů a směřování toků oleje díky tomu, že Mekáč nenechal pro vanu dost místa je ukázkou laxnosti. Je až zarážející, že takzvaní profíci z Mekáče pak zbytek sezóny mňoukali a štěkali.

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Cože? Honda si něco odsouhlasí, vyrobí, testuje na dynamometru, přijede na testy a ono to tam nefunguje a ty to prostě hodíš na triko McLarenu? Tak ty jsi teda dobrej!

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Začni od slova nepasuje.
                    Jak už jsem psal výše, tak pejsek s kočičkou rodu Mekáč nebral v úvahu velikost motoru a šasi si dělal podle své hlavy nejspíše s myšlenkou "však ten motor tam nějak natlučem".

                    + 1 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Pikaso

                  Pikaso

                  77.104.216.XXX
                  Vidím, že to nikam nevede, tak naposledy. Ten problém v testech byl stoprocentně ten co popisuju já. Tím jsem si jistej. Jestli tam byl nějakej, o kterém píšeš ty tak musel být během vývoje, ale upřímně, moc se mi to nezdá. Nevím jak to bylo zcela na začátku F1, ale posledních pár(minimálně 30 let) se F1 staví kolem motoru. Přijde nějakej návrh, vývojáři to sladí a na něčem se dohodnou. To, že amatér od motoru nějak nereflektuje dohodnutá pravidla, tedy zde dohodnuté parametry, přece není problém karosáře. Ten si nemůže dovolit udělat jiné uložení motoru a jeho uchycení, protože i jenom milimetr vedle je zde dost velký problém. Takže H měla do vývoje jasně stanoveno jak bude motor uložen a to, že to nedokázali jde prostě jenom a jenom za nima. Stejně jako vibrace motoru a vše ostatní. Opravdu nechápu jak to vůbec myslíš. Jak nenechali místo, nebo co jsi tím chtěl říct. F1 se nestaví tak, že motorář si doma udělá motor a karosář šasi a pak se to snaží dát dohromady. To by žádný tým nejezdil ještě v půlce sezony. Tak to prostě není. H prostě dobře věděla co má postavit a prostě to nezvládla, a to hned dvakrát během 4 let.
                  Když za mnou přijdeš, abych ti postavil garáž pro tank a já postavím garáž pro trabanta a ty se tam s tankem nevejdeš, tak to asi nebude tvoje chyba, že ???
                  PS: R teď taky nepředělával motor, ale Mcl musel upravit své šasí. Nebo je to jinak ????

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Honda prostě postavila motor a určitě ho podle svých možností i otestovala a problémy, alespoň tak výrazné s mazáním tam určitě nebyly.
                    Běžný postup je ten, že motorář dodá výrobci podvozku maketu motoru a ten jak píšeš kolem motoru postaví zbytek vozu. Jenže v tomto případě udělal Mekáč někde chybu a pravděpodobně od svého řešení nechtěl ustoupit. Třeba si myslel, že předělat olejovou vanu je jednodužší, než překopávat svůj vůz.
                    Zvednout motor nahoru jde velice rychle, třeba podložkami pod silentbloky, ale to nestačí. Už by vadila přinejmenším kapotáž, ale taky kabeláž a hlavně by se musely upravovat rozvody chlazení, mazání a kdoví čeho ještě. Taky by se změnilo těžiště. Prostě to není práce na jednu šichtu a celkové vyvážení vozu by bylo někde jinde. Na to prostě nebyl čas a proto Mekáč vše hodil na bedra Hondy.

                    + 2 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Někde, pravděpodobně, třeba .... tohle Ferdo jsou uplně zbytečná slova. Buď máš nějaký zdroj který prokáže že McLaren nebral ohledy na čísla a potřeby motorů Honda nebo se tu snažíš jen kydat hnůj. Informace co jsem četl a které mohu doložit jsou o tom že Honda změnila koncept motoru jehož důsledkem byla i nová olejová vana tvaru půlměsíce. Vše bylo řádně otestováno na dynamometru ale tohle je prý velmi špatná věc na to vychytat chyby na stolici, což se potvrdilo v reálu a zjistili to hned při prvním testu v Barceloně. Odkud ty čerpáš nějaké informace že za to mohl McLaren?

                      + 3 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel001639

                        uzivatel001639

                        89.111.77.XXX
                        Vše bylo řádně otestováno na dynamometru ale tohle je prý velmi špatná věc na to vychytat chyby na stolici, což se potvrdilo v reálu a zjistili to hned při prvním testu v Barceloně. Nic za co by si zasloužil McLaren kritiku. Od kus ty čerpáš že za to mohl McLaren?
                        No pokud tedy testovali tak to muselo chodit. Chyba byla ted az pri zastavbe do auta. Jestli se nepletu, tak tam byly i nejake vibrace navic, ktere neni mozne odhalit na stolici. Osobne bych tu nefunkcnost po zastavbe zase jen nehazel vsechnu na Hondu.
                        Je spise otazka, jestli nemel byt motor hotov drive, aby se vse odzkouselo, ale vlastne kdy kdyz nejsou jine testy. Dnesni F1 vyvoji moc nepreje

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Ale Ferda to vytahuje s tím že veškerou vinu háže na McLaren, proto se o tom bavíme.

                          + 2 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Promiň, ale neodjet ani celé jedno kolo kvůli špatnému mazání a hned vědět příčinu něco zcela nahlas křičí do světa. Obzvláště když ještě před prvním výjezdem museli upravovat tu olejovou vanu o které jsem zde už napsal docela dost.

                          + 1 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • Poky

                          Poky

                          46.254.64.XXX
                          No jeden válec jim taky běhal luxusně, ale ve výsledku to nefungovalo. Ono H má od začátku problémy s testy v továrně a během motoru v reálu.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama