DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Pikaso
13:05 18.01.2018 77.104.216.XXXOlejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu tvaru, ale kvůli nefunkčnímu vnitřnímu uspořádání, kdy vytvořené kanálky nevodili olej (chladící kapalinu) tak jak měli a ta zůstávala viset bez oběhu. Tedy amatérismu H nikoliv McL. Stejně jako výrobce šasí má parametry od motoráře, tak stejně je má i motorář od "karosáře". Neměl by jsi předělávat fakta.-
-
Pikaso
13:22 18.01.2018 77.104.216.XXXTo pořád nic nemění na odpovědnosti H a ne McL, stejně jako v prvním nulovém pokus. Výborný inženýr musí vědět co je a není možné. Já taky ve své práci nechodím za lidma a neříkám jim jé pardon, první pokus nevyšel zkusíme druhý.....třetí.... padesátý. Od toho jsou to vystudovaní profíci a ne pejsek s kočičkou, což vlastně H 4 roky byla a osobně doufám, že letos už nebude. Navíc se musím omluvit. Já pobral až ten problém, o kterém píšu, to co popisuješ vůbec nevím, že se stalo.-
Ferda
13:33 18.01.2018 46.47.176.XXXJak nic nemění? Pochybení Mekáče je zcela zásadní. Změna hydraulických odporů a směřování toků oleje díky tomu, že Mekáč nenechal pro vanu dost místa je ukázkou laxnosti. Je až zarážející, že takzvaní profíci z Mekáče pak zbytek sezóny mňoukali a štěkali.-
-
-
Pikaso
14:01 18.01.2018 77.104.216.XXXVidím, že to nikam nevede, tak naposledy. Ten problém v testech byl stoprocentně ten co popisuju já. Tím jsem si jistej. Jestli tam byl nějakej, o kterém píšeš ty tak musel být během vývoje, ale upřímně, moc se mi to nezdá. Nevím jak to bylo zcela na začátku F1, ale posledních pár(minimálně 30 let) se F1 staví kolem motoru. Přijde nějakej návrh, vývojáři to sladí a na něčem se dohodnou. To, že amatér od motoru nějak nereflektuje dohodnutá pravidla, tedy zde dohodnuté parametry, přece není problém karosáře. Ten si nemůže dovolit udělat jiné uložení motoru a jeho uchycení, protože i jenom milimetr vedle je zde dost velký problém. Takže H měla do vývoje jasně stanoveno jak bude motor uložen a to, že to nedokázali jde prostě jenom a jenom za nima. Stejně jako vibrace motoru a vše ostatní. Opravdu nechápu jak to vůbec myslíš. Jak nenechali místo, nebo co jsi tím chtěl říct. F1 se nestaví tak, že motorář si doma udělá motor a karosář šasi a pak se to snaží dát dohromady. To by žádný tým nejezdil ještě v půlce sezony. Tak to prostě není. H prostě dobře věděla co má postavit a prostě to nezvládla, a to hned dvakrát během 4 let.
Když za mnou přijdeš, abych ti postavil garáž pro tank a já postavím garáž pro trabanta a ty se tam s tankem nevejdeš, tak to asi nebude tvoje chyba, že ???
PS: R teď taky nepředělával motor, ale Mcl musel upravit své šasí. Nebo je to jinak ????-
Ferda
14:23 18.01.2018 46.47.176.XXXHonda prostě postavila motor a určitě ho podle svých možností i otestovala a problémy, alespoň tak výrazné s mazáním tam určitě nebyly.
Běžný postup je ten, že motorář dodá výrobci podvozku maketu motoru a ten jak píšeš kolem motoru postaví zbytek vozu. Jenže v tomto případě udělal Mekáč někde chybu a pravděpodobně od svého řešení nechtěl ustoupit. Třeba si myslel, že předělat olejovou vanu je jednodužší, než překopávat svůj vůz.
Zvednout motor nahoru jde velice rychle, třeba podložkami pod silentbloky, ale to nestačí. Už by vadila přinejmenším kapotáž, ale taky kabeláž a hlavně by se musely upravovat rozvody chlazení, mazání a kdoví čeho ještě. Taky by se změnilo těžiště. Prostě to není práce na jednu šichtu a celkové vyvážení vozu by bylo někde jinde. Na to prostě nebyl čas a proto Mekáč vše hodil na bedra Hondy.-
Situs
14:50 18.01.2018 85.70.164.XXXNěkde, pravděpodobně, třeba .... tohle Ferdo jsou uplně zbytečná slova. Buď máš nějaký zdroj který prokáže že McLaren nebral ohledy na čísla a potřeby motorů Honda nebo se tu snažíš jen kydat hnůj. Informace co jsem četl a které mohu doložit jsou o tom že Honda změnila koncept motoru jehož důsledkem byla i nová olejová vana tvaru půlměsíce. Vše bylo řádně otestováno na dynamometru ale tohle je prý velmi špatná věc na to vychytat chyby na stolici, což se potvrdilo v reálu a zjistili to hned při prvním testu v Barceloně. Odkud ty čerpáš nějaké informace že za to mohl McLaren?-
uzivatel001639
15:00 18.01.2018 89.111.77.XXXVše bylo řádně otestováno na dynamometru ale tohle je prý velmi špatná věc na to vychytat chyby na stolici, což se potvrdilo v reálu a zjistili to hned při prvním testu v Barceloně. Nic za co by si zasloužil McLaren kritiku. Od kus ty čerpáš že za to mohl McLaren?
No pokud tedy testovali tak to muselo chodit. Chyba byla ted az pri zastavbe do auta. Jestli se nepletu, tak tam byly i nejake vibrace navic, ktere neni mozne odhalit na stolici. Osobne bych tu nefunkcnost po zastavbe zase jen nehazel vsechnu na Hondu.
Je spise otazka, jestli nemel byt motor hotov drive, aby se vse odzkouselo, ale vlastne kdy kdyz nejsou jine testy. Dnesni F1 vyvoji moc nepreje
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek