DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel001639
10:39 18.01.2018 89.111.73.XXXFerrari si dle meho uvedomilo, ze ma lepsi auto v technickych castech trati, ale tam je na Mercedes neskodne(stejne se tam moc predjizdet neda, atd.) a tak to zkusi vetsi stabilitou pri vysokych rychlostech na rovinkach a delsim sasi, ikdyz to bude na ukor technickych casti(mozna zanedbatelne). Mercedes sice rika, ze bude sasi zkracovat, ale klidne muze jen mast konkurenci, aby si zachovali tuto vyhodu. Ferrari dle meho bude letos jeste silnejsi nez loni. Jejich aero ma napad a ma za sebou rok vyvoje. No klidne to ale muze mit dopad na pneumatiky a muzou mit problemy jako mel v pocatku Mercedes.-
Ferda
11:34 18.01.2018 46.47.176.XXXNa rychlých tratích a zejména v Monze Ferrari utrpělo těžkou porážku. Proto to delší šasi a prý i nějaké významné změny v aeru.
Mergl prý délku rozvoru moc měnit nebude a o motoru netřeba diskutovat.
Jak moc se Ferrari Merglu přiblíží uvidíme. Snad si k sobě budou stále hodně blízko a ještě se k nim přidá i RB. -
Pikaso
11:58 18.01.2018 77.104.216.XXXTrošku jsem se ztratil ne jenom ve tvých vyjádřeních, ale i v dalších. Pokusíme se to popsat ze svého laického pohledu.
Jestli jsem dobře četl a koukal na obrázky, největší pakárna v přestavbě se týkala převodovky, což plyne z uspořádání motoru. Uložení turba jako její součást pak klade asi druhý největší problém spojený s přestavbou, tj. chlazení turba. Proto asi uvidíme na McL oproti loňsku větší rozdělení horního vstupního otvoru pro chlazení(asi bude nutno hnát na turbo s převodovkou více koncentrovaného chladícího vzduchu). S přepracování převodovky je samozřejmě spojeno přepracování zavěšení, což by nemělo být tak zásadní, pokud se podařilo postavit koncepčně kvalitní převodovku. Změna to samozřejmě bude, ale nemyslím si, že by to mělo být nějak zásadní směrem k aero paketu. Zde je větším problémem vlastní chlazení a uložení chladičů, ale jak již jsem psal, nejzásadnější problém bude asi s chlazením turba. Podle slovo lidí z McL tedy předpokládám, že vnější architektura auta by neměla být ovlivněna až tak změnou motoru jako spíše vlastními vývojovými kroky aera. Pak se i slova dalších diskutujících jako začátek od nuly jeví poněkud divně. Nové šasí všichni vyvíjejí stejně dlouho a osobně jsem zcela přesvědčen, že McL nemusel dělat tak zásadní změny v souvislosti se změnou motoru, aby museli začínat od nuly a podle mě tedy ani nebudou. Osobně spíše doufám v to, že R dokázal udělat konkurence schopný a zároveň spolehlivý motor. No konec konců, chytřejší budeme po prvních testech.-
-
Pikaso
13:00 18.01.2018 77.104.216.XXXNo jo no. Píšu jak stíhám a v té době to bylo na první straně. Jenomže než jsem se k tomu dostal zpět, dopsal to a odeslal už to bylo na začátku druhé strany. Kdo bude chtít si to najde. Já většinou čtu vše, kromě jednotlivých výpadů diskutujících proti sobě.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek