DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Pikaso
14:26 18.01.2018 77.104.216.XXXAno já vím, že H pojede 4 sezonu teprve (spíše už 4tou bez výsledku) letos. Bohužel samozřejmě kalkuluji s tím, že vývoj motoru a práce kolem toho nějakou dobu trvá. Matika je jednoduchá věc, dokonce jsem z ní maturoval, ale pokud si tedy myslíš, že H začala 1.1.2015 vyvíjet motor a v březnu 2015 s ním už jeli v Austrálii tak se ti samozřejmě omlouvám. Skutečnost je však trochu jiná.
No a co se týče TR a H, já osobně budu jenom rád, když to bude fungovat, ale nic to nemění na tom, že u McL to rozhodnutí udělat museli a po 4letých slibech se prostě rozhodli jak se rozhodli. Taky bych byl raději, kdyby to spojení fungovalo, ale společnost jako je McL si nemůže dovolit čekat ani další rok. No a i kdyby nakonec bylo TR s H v této sezoně lepší než McL s R, nic to nemění na tom, že vedení to rozhodnutí udělat muselo a prostě ho udělalo. To, že pak bude spousta chytráků, kteří budou říkat já to věděl, že měli zůstat s H, nebo dokonce H vlastně byla skvělá a vše dělal špatně McL, to je jisté. Dovedu si představit i to, že v jejich čele budeš ty. Ale jak praví jedno hezké přísloví; Po bitvě každý generál." to zde "pasuje jako zadek na hrnec".
Já osobně jsem si to taky nepřál, ale když jsem si přečetl nějaké zasvěcené informace, třeba i v náznacích na těchto stránkách, musím říci, že podle mě to bylo správné rozhodnutí. Jestli to tak je uvidíme opravdu ne na začátku této sezony, ale opravdově až na jejím konci.
Omlouvám se všem, že jsem porušil své naposledy, ale musel jsem. -
-
uzivatel001639
15:02 18.01.2018 89.111.77.XXXOdhaduji, ze McL pokud udelal chybu, tak ta bude videt az tak v roce 2019,2020 a pak uz zase pripadne muze McL domlouvat spolupraci. Preci jen Honda za posledni roky konkurenceschopnou jednotku nedodala a McL nemuze nikdo zazlivat zmenu motorare. MCl sel na vetsi jistotu minimalne pro rok 2018.
-
-
-
-
-
-
Jirka_1
19:00 18.01.2018 217.30.64.XXXAsi tak - zkus příště číst pomaleji a snažit se pochopit psaný text. Oni neřekli, že to zmákli za dva týdny, ale že jim trvalo dva týdny přijít na to, jak to správně udělat, aby to fungovalo (otázkou je to slovo "správně", uvidíme při prvních testech). Pak začala ta mravenčí práce vyrobit to, co za dva týdny vymysleli.
Co se týká olejové vany loni, problém je v tom, že na stolici všechno stojí, jen se vrtí motor. Tedy nemáš tam žádné odstředivé síly, způsobující přelévání, odlévání, nalévání a já nevím jaké ještě vání plus vibrace, které pak ovlivňují funkci daného dílu. Ano, někdo s tím mohl aspoň teoreticky počítat a proudění uvnitř vany jaksi simulovat na PC (programů na to mají určitě dost), ale určitě to nebyl problém McL. Co si budeme povídat, Honda a Japonci obecně mě v tomto případě velmi zklamali, když si vzpomenu, jaký motor v dobách desetiválců zmákli, jaksi dnešní tápání nechápu. Ale asi to skutečně chce čas, možná letos...
McLaren z nějakého záhadného důvodu nikdy nebyla stáj, které bych fandil, ale poslední dobou jsem jim přál už kvůli Alonsovi (s kterým bych také nechtěl mít dvojdomek, ale jako pilot má moje velké uznání). Dennis to myslel dobře, svým způsobem by při úspěchu Hondy na poli PJ byl McLaren skutečně týmem, který by mohl porazit Mercedes.
A možná nakonec McLaren spláče nad výdělkem - Honda se přes zimu chytí za nos a TR bude Meky porážet... :-)
-
-
Situs
12:30 18.01.2018 85.70.164.XXXTakhle, samo nevíme jak moc dobrou práci odvedou ostatní a kam se posunou, je jasné že FI ukázala že dokáže být přesvědčivě nejlepším týmem "zbytku světa" a Renault se dere vzhůru, je to továrna. Ale pokud by McLaren v Austrálii neměl postoupit do Q3, tak já bych teda zklamanej byl. Q3 a do sekundy na PP, to je moje kritérium meziúspěchu, minulej rok tam ztráceli skoro 3,5s.-
-
Situs
12:37 18.01.2018 85.70.164.XXXAustrálie pro ně byla vždy nejhorší, ale myslím že to způsoboval fakt že díky Hondě se nedokázali v testech dostatečně připravit. Honda pak byla konzervativní a auto nebylo dobře odladěné. Čas ze zbabraných testů prostě chyběl. A doufám že letos už to bude jiná písnička, o testy přijít McLaren už nesmí! McLaren je potřebuje obzvláště.
-
-
-
GRAHAM
11:41 18.01.2018 77.236.218.XXXNo když už předělával Mclaren ten "zadek" tak využili toho, že nesouhlasily s tím, že by měla zůstat ta šeredná plocha před křídlem.Pěkně to do sebe zapadá.
Elseňore, "chválit" se bude až po testech.To pak budou vědět, jestli se jim to povedlo nebo ne. Proč by to měli dělat teď ? Pak nastane rychlý vyvoj a posouvaní. Doufejme že motor Renault bude co nejméně poruchový.-
-
uzivatel001639
12:03 18.01.2018 89.111.77.XXXNejde o praci a cas, jde o koncepci a velikost jednotky viz prispevek nize
Samo ze se cas hodi, ale ona ta ploutev nebude asi az tak horka, ikdyz bude mit asi vliv na zadni kridlo-
-
uzivatel001639
12:10 18.01.2018 89.111.73.XXXTake ale nekteri rikali, ze ho mit ani nebudou a jestli si vzpominam ani v zacatcich nemeli, protoze tam nevideli az takove vyhody. Ty co to moc ploutev neresili budou mit ted vyhodu.-
-
uzivatel001639
12:18 18.01.2018 89.111.77.XXXPochybuji, ze budou odstranenim ploutve vyrazne zmeny na zadku. Spise bych to videl na kosmeticke zmeny kvuli odtrzeni proudu vzduchu, coz nebude asi slozite a spise vyraznejsi zmeny na kridle, aby fungovalo jak ma. Porad si ale myslim, ze McL ma za sebou a pred sebou vice prace. Ani bych se nedivil, kdyby na zacatku sezony meli plno prace porazit tovarni Renault, kdyz ten tak posiluje tym a ma stejny motor a rok zkusenosti se svym sasim
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek