DISKUZE K ČLÁNKU McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Technický ředitel McLarenu Tim Goss věří, že se McLaren úspěšně vypořádal s přechodem na motory jiného dodavatele. Po předčasném ukončení partnerství s Hondou budou jejich vozy v sezóně 2018 pohánět Renaulty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 05.02.2018 19:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 12:41
18 No to si nikdo nemyslí..... »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 13:05
Olejovou vanu Honda nepředělávala kvůli vnějšímu… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2018 14:43
Ferdo, Honda se za tu vanu hodně nahlas omluvila… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Jinak Honda je v F1 čtvrtým rokem teprve teď, ale sezóna alespoň ta závodní ještě nezačala.
                Jsem moc zvědavý jak se Hondě s TR bude dařit. A jestli nude TR alespoň trochu blízko k Mekáči, tak se ukáže jakou chybu Mekáč svou vzpůrnosti udělal.

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  A když nebude tak nám sem nezapomeň přijít říci že McLaren vzpurný nebyl a chybu neudělal, jen ty sis to chybně myslel. Nezapomeň na to, díky.

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Pikaso

                  Pikaso

                  77.104.216.XXX
                  Ano já vím, že H pojede 4 sezonu teprve (spíše už 4tou bez výsledku) letos. Bohužel samozřejmě kalkuluji s tím, že vývoj motoru a práce kolem toho nějakou dobu trvá. Matika je jednoduchá věc, dokonce jsem z ní maturoval, ale pokud si tedy myslíš, že H začala 1.1.2015 vyvíjet motor a v březnu 2015 s ním už jeli v Austrálii tak se ti samozřejmě omlouvám. Skutečnost je však trochu jiná.
                  No a co se týče TR a H, já osobně budu jenom rád, když to bude fungovat, ale nic to nemění na tom, že u McL to rozhodnutí udělat museli a po 4letých slibech se prostě rozhodli jak se rozhodli. Taky bych byl raději, kdyby to spojení fungovalo, ale společnost jako je McL si nemůže dovolit čekat ani další rok. No a i kdyby nakonec bylo TR s H v této sezoně lepší než McL s R, nic to nemění na tom, že vedení to rozhodnutí udělat muselo a prostě ho udělalo. To, že pak bude spousta chytráků, kteří budou říkat já to věděl, že měli zůstat s H, nebo dokonce H vlastně byla skvělá a vše dělal špatně McL, to je jisté. Dovedu si představit i to, že v jejich čele budeš ty. Ale jak praví jedno hezké přísloví; Po bitvě každý generál." to zde "pasuje jako zadek na hrnec".
                  Já osobně jsem si to taky nepřál, ale když jsem si přečetl nějaké zasvěcené informace, třeba i v náznacích na těchto stránkách, musím říci, že podle mě to bylo správné rozhodnutí. Jestli to tak je uvidíme opravdu ne na začátku této sezony, ale opravdově až na jejím konci.
                  Omlouvám se všem, že jsem porušil své naposledy, ale musel jsem.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.77.XXX
                  Odhaduji, ze McL pokud udelal chybu, tak ta bude videt az tak v roce 2019,2020 a pak uz zase pripadne muze McL domlouvat spolupraci. Preci jen Honda za posledni roky konkurenceschopnou jednotku nedodala a McL nemuze nikdo zazlivat zmenu motorare. MCl sel na vetsi jistotu minimalne pro rok 2018.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Hotové výrobky? 16 Komletně to budou mít až před prezentačkou, ne?

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Asi tak - zkus příště číst pomaleji a snažit se pochopit psaný text. Oni neřekli, že to zmákli za dva týdny, ale že jim trvalo dva týdny přijít na to, jak to správně udělat, aby to fungovalo (otázkou je to slovo "správně", uvidíme při prvních testech). Pak začala ta mravenčí práce vyrobit to, co za dva týdny vymysleli.
      Co se týká olejové vany loni, problém je v tom, že na stolici všechno stojí, jen se vrtí motor. Tedy nemáš tam žádné odstředivé síly, způsobující přelévání, odlévání, nalévání a já nevím jaké ještě vání plus vibrace, které pak ovlivňují funkci daného dílu. Ano, někdo s tím mohl aspoň teoreticky počítat a proudění uvnitř vany jaksi simulovat na PC (programů na to mají určitě dost), ale určitě to nebyl problém McL. Co si budeme povídat, Honda a Japonci obecně mě v tomto případě velmi zklamali, když si vzpomenu, jaký motor v dobách desetiválců zmákli, jaksi dnešní tápání nechápu. Ale asi to skutečně chce čas, možná letos...
      McLaren z nějakého záhadného důvodu nikdy nebyla stáj, které bych fandil, ale poslední dobou jsem jim přál už kvůli Alonsovi (s kterým bych také nechtěl mít dvojdomek, ale jako pilot má moje velké uznání). Dennis to myslel dobře, svým způsobem by při úspěchu Hondy na poli PJ byl McLaren skutečně týmem, který by mohl porazit Mercedes.

      A možná nakonec McLaren spláče nad výdělkem - Honda se přes zimu chytí za nos a TR bude Meky porážet... :-)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Když se kouknu všeobecně na místní diskuze, tak Mclaren diskuzně táhne jednoznačně nejvíce. 11 03 Nemá konkurenci. 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Takhle, samo nevíme jak moc dobrou práci odvedou ostatní a kam se posunou, je jasné že FI ukázala že dokáže být přesvědčivě nejlepším týmem "zbytku světa" a Renault se dere vzhůru, je to továrna. Ale pokud by McLaren v Austrálii neměl postoupit do Q3, tak já bych teda zklamanej byl. Q3 a do sekundy na PP, to je moje kritérium meziúspěchu, minulej rok tam ztráceli skoro 3,5s.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Kdyby jenom minulej rok.... 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Austrálie pro ně byla vždy nejhorší, ale myslím že to způsoboval fakt že díky Hondě se nedokázali v testech dostatečně připravit. Honda pak byla konzervativní a auto nebylo dobře odladěné. Čas ze zbabraných testů prostě chyběl. A doufám že letos už to bude jiná písnička, o testy přijít McLaren už nesmí! McLaren je potřebuje obzvláště.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Někdy jsem měl pocit, že couvají....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No když už předělával Mclaren ten "zadek" tak využili toho, že nesouhlasily s tím, že by měla zůstat ta šeredná plocha před křídlem.Pěkně to do sebe zapadá.

    Elseňore, "chválit" se bude až po testech.To pak budou vědět, jestli se jim to povedlo nebo ne. Proč by to měli dělat teď ? Pak nastane rychlý vyvoj a posouvaní. Doufejme že motor Renault bude co nejméně poruchový. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jo, myslím že je velmi pravděpodobné že s tím jak museli upravovat zadek, tak toho využili k tomu aby ostatní s tím měli nějakou práci taky, a s ještě menším časem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Nejde o praci a cas, jde o koncepci a velikost jednotky viz prispevek nize 03
        Samo ze se cas hodi, ale ona ta ploutev nebude asi az tak horka, ikdyz bude mit asi vliv na zadni kridlo 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak vliv to bude mít zcela určitě, když se tak křičelo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Take ale nekteri rikali, ze ho mit ani nebudou a jestli si vzpominam ani v zacatcich nemeli, protoze tam nevideli az takove vyhody. Ty co to moc ploutev neresili budou mit ted vyhodu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              No museli by předělávat zadek, tak proto..... 11 Musí to ladit...celkově včetně zadního křídla. 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                Pochybuji, ze budou odstranenim ploutve vyrazne zmeny na zadku. Spise bych to videl na kosmeticke zmeny kvuli odtrzeni proudu vzduchu, coz nebude asi slozite a spise vyraznejsi zmeny na kridle, aby fungovalo jak ma. Porad si ale myslim, ze McL ma za sebou a pred sebou vice prace. Ani bych se nedivil, kdyby na zacatku sezony meli plno prace porazit tovarni Renault, kdyz ten tak posiluje tym a ma stejny motor a rok zkusenosti se svym sasim 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama