DISKUZE K ČLÁNKU McLaren letos projde tou největší změnou vzhledu ze všech, překvapit hodlá i mimo trať
Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown avizuje, že jeho tým letos předvede tu největší změnu zbarvení z všech týmů. Kromě toho připravuje pár dalších "skvělých věcí."
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren letos projde tou největší změnou vzhledu ze všech, překvapit hodlá i mimo trať
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 3 lidé)
09.01.2018 14:32
Byl jsem dlouhodoby optimista, ted jsem realista.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
17:42 09.01.2018 194.228.79.XXXNo, ... minimálně 5. místo nechtěl napsat, spíš myslím že minimálně 4. místo za M, F a RB, a pokud se Renaultu zadaří motor, tak bude McL bojovat o vítězství a dokonce i tituly. Takovému renaultu jako tovární stáji nevěřím že by postavili dost dobré šasi. To jim asi ještě potrvá nějaký ten rok. -
-
uzivatel001639
14:32 09.01.2018 89.111.77.XXXByl jsem dlouhodoby optimista, ted jsem realista. Proste se zazraky nekonaji, ale popravde porad verim, ale neodvazuji se ten optimismus vyslovovat, protoze nevim cim si to obhajit.
No pro me je, jako pro Fandu McL, 5.misto proste zklamanim, to je 9. a 10. pozice v cily a brutalni casova ztrata na konci zavodu. Ja proste cekam utok na bednu, o kterem nas vsichni od McL porad presvedcovali celou sezonu.
Skepticky jsem, protoze vychazim z nejakych dat, ikdyz nekdo rekne, ze nejsou nebo jsou pravdiva a pravdepodobna. Proste se mi nezda, ze nejakych rekneme 30 koni navic by znamenalo u McL letos nejaky zazrak, ze by atakovali automaticky RB nedejboze Mercedes a Ferrari.
Je otazka co kdo pripravi pro dalsi sezonu, kam pokroci Renault a kam pokroci sasi McL, ale letos by s motorem Renault na konci sezony dle meho nebyly tam kde byl RB. Kdyz se podivam na rok 2014, kde byly s Mercedesem, tak je videt, ze mely problem, ktery se dnes klidne muze dlouho tahnout a muze byt problem se opravdu spicce(bedne) priblizit. Si predstavme, co dokazal Williamsv roce 14,15, co dokazuje relativne FI dnes. Proste si myslim, ze se zazrak v podobe automaticke katapultace McL na 4. jen diky motorum Renault konat opravdu nemusi. Staci, kdyz ostatni tymy s Mercedesem pokroci tak jak by meli. Ono se porad mluvi, ze ma McL spickove sasi, ale dle meho v roce 15,16 to vubec pravda nebyla, protoze casova ztrata byla obrovska a Honda tolik s vykonem nepokrocila a najednou se casova ztrata dramaticky zmensila.
Ja doufam, ze se pletu, ale zatim me nic nepresvedcilo-
GRAHAM
14:44 09.01.2018 77.236.218.XXX60 koní ne 30 koní.A maximální výkon taky není vše, jde i o spotřebu, účinnost, tam Honda taky zaostávala.RB nakonec ukázal že to jde.....a tvoje myšlenkové pochody, kdy ti nejsou jasné souvislosti a dávaš do kupy věci, které byli jinak, ušetři nás prosím toho.Názor ti neberu, Mclaren se nemusí posunout, pak si za to ale bude moci sám.Bude jednoznačné srovnání a bude jasno.Ano může to trvat půl sezóny, rok....ale to nemůžeme dnes vědět.Že se ale posunou, to je jasné.Kam? To zaleží na nich a samozřejmě i na možnostech motoru.
Možná bude lepší, když nám něco napíšeš o Hondě a Toro Rosso.To by měl být tvůj rájon.
-
Pikaso
18:49 09.01.2018 62.240.164.XXXOsobně si myslím, že by to měl bejt reálnej boj o třetí flek s RBR. Pokud R udělá motor, dá se občas očekávat i boj o první místo. Myslím, že titul je nereálný, ale kdo ví. Třeba problémy R ke konci sezóny ukazují na testování něčeho co F a M výrazně docvakne. Myslím, že šasi je opravdu velmi dobré a navíc ho staví dvojče AN, PP. Vnější architektura auta je dost podobná. Pokud tedy McL zvládne přechod na R a jeho implementaci do stávajícího šasi bez nutnosti zásadních změn, mělo by to tak bejt. Ale kdo ví. Malou nápovědou může být i návrat k plné práci právě AN. No uvidíme a já se opravdu těším. Doufám jenom, že nedopadnu jako loni, že pro mě skončí sezona ještě v době testů.
-
-
-
-
uzivatel001639
14:33 09.01.2018 89.111.77.XXXTak uvidime a doufejme, ze bude vsechno. Sasi se hodne za ty 3 roky zlepsilo.-
-
Pikaso
18:41 09.01.2018 62.240.164.XXXKoncepci ano, ale McL i podle svých slov stejně jako ostatní od půlky sezony 2016 zkoušeli prvky právě s ohledem na nová pravidla. Nedokážu si představit jak by ta auta fungovala, kdyby je všichni začali ladit po konci sezony 2016. Když už i hraješ na chytráka tak prosím pořádně se všemi fakty.
-
GRAHAM
20:03 09.01.2018 77.236.218.XXXPočkej, nechápeš souvislost proč jsem to psal....on tady dává (ELseňor) do rovnitka to, že Mclaren měl v roce 2014 špatné šásko a vychází z toho.(psal v jiné diskuzi) Všechny fakta zde psát nejde, je logické že vyvoj nebyl od té doby co vyjeli na trať a není to potřeba psát.
-
-
-
-
-
uzivatel001639
11:58 09.01.2018 89.111.77.XXXPodepsali 3 nove sponzory, a odepsali jich kolik? Zatim takovy vetsi odesel Castrol a to po roce. Kolik je jich dalsich?
Jsem zvedav na vysledky, o kterych zatim trochu pochybuji a obavam se, ze to tak vidi i sponzori. Urcite vsichni vyckavaji na testy a uvodni zavody, coz se nedivim.
Zacinam mit velkou obavu o Zakovu zivotnost. Pokud tato sezona nebude vyrazne uspesnejsi, tak pocitam, ze jeho manazerske schopnosti budou oceneni vyhazovem. Prijde mi, ze toho zatim moc nepredvedl, ale chapu, ze v dnesni F1 je to dost tezke, sponzori chybi obecne. -
-
-
-
GRAHAM
18:12 09.01.2018 77.236.218.XXXMclaren má jak odborníky, zázemí,vyborné piloty. Šásko se ví že je velice slušné, takže to bude zcela jistě v pohodě. Otázkou je, jak se jim podaří zabudovat motor do šáska a jak bude Renault fungovat.Pokud se se dostanou, čemuž opravdu i věřím na úroveň závodění RB v druhé půlce sezony, budu pro první rok nadmíru spokojený. To co se dělo s Hondou už se opakovat snad ani nemůže.
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek