DISKUZE K ČLÁNKU Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes
Počet pohonných jednotek, které může během sezóny každý jezdec využít, se letos snižuje z loňských čtyř na tři kusy. Honda z toho není nadšená, protože to podle Jusukeho Hasegawy omezí její možnosti ve stahování náskoku Ferrari a Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
GRAHAM
13:57 03.01.2018 77.236.218.XXXTak ta nespolehlivost pokud chtějí zvyšovat výkon občas přijde, ale to k tomu patří.Mohou testovat a testovat a makat celý rok na pohonné jednotce a měnit a měnit a posouvat. To konkurence nemůže. Takže paradoxně to může Hondě i pomoci, z hlediska dohnání výkonu.Problém je, málo času.....-
-
airwar1939
19:46 07.01.2018 176.74.141.XXXKonkurence vylepšovat může, ale protože třeba všem týmům Mercedesu jde o PK, a továrnímu týmu o titul, bude se snažit Mercedes nemít penalizace, tedy jen tři PU na sezonu.
TorroRosso s hondou jde o poslední místo v PK, vše ostatní by byl zázrak, takže na penalizace nebudou muset hledět. V souboji se Sauberem, Hassem a Williamsem mohou klidně vypustit první polovinu sezony, a nechat Hondu vyvíjet, a doufat že v druhé polovině sezony již bude Honda konkurenceschopnější.
-
-
-
-
GRAHAM
13:36 03.01.2018 77.236.218.XXXTo půjde obejit, obětovat dva závody a hned jsou dva motory "doma".A i tak to bude nejspíše výhoda a vůbec nebude problém i z posledního místa dojet dobře. A příště z toho půjde těžit. Věřím že tohle dostane pod tlak jak Ferrari, tak Mercedes.Jsem si skoro jist, že FIA bude za pochodu měnit pravidla o motorech, aby se toto nedělo. Pravda je to jen pro bohatší stáje....
-
-
jumpman
16:29 03.01.2018 178.255.168.XXXmě by spíš zajímalo, proč o tom nemluvili v květnu, kdy stačilo, aby to stopla FIA, ale začnou brečet v září, když vidí, že nezvládají ani nároky na 4 motory na sezonu. Ferrari jasně řeklo, že to vetuje jen proto, že ten motor vyvíjeli s tímhle požadavkem a stálo je to hromadu peněz, které by spláchli do WC, takže bych jak Hondu tak Renault mohl podezírat ze stejných pohnutek jako mcl s ploutví - nechají ostatní stavět motor na požadavek 3 na sezonu a sami se budou věnovat vývoji motoru kde nebude hrát roli spolehlivost, ale výkon a tu spolehlivost si vybrečí úlevou na pravidlech... -
-
GRAHAM
16:52 03.01.2018 77.236.218.XXXJenže je předpoklad, že motory Renaultu fungovat budou.
U Hondy to bylo jinak, ta musela....já se bavím o situaci, kdy zneužiješ pravidla k tomu, že motor použiješ na 4 závody a budeš ho moci používat na větší výkon.Nebo klidně jen na dva závody.Možností je hodně.Není to o šampionátu, ale o vyhře v závodě.-
jon
02:00 04.01.2018 194.228.59.XXXNic proti Toro Rosso, ale to by tam ty motory musely být dva. Ale určitě nebudou chtít pořád jen páběrkovat, to by s Tostem šlehlo. Je to srdcař a bere i to béčko se vší profesionalitou a vážností. Jen netuším, jestli se střetnou tyto zaměry s Helmutovou vizí ...-
GRAHAM
10:29 04.01.2018 77.236.218.XXXPočkej, to špatně chápeš.Na TR to nebylo myšleno, aby byl úspěšný tímto způsobem.Tohle by mohl využít spíše zákazník Renaultu.Třeba i Ferrari jeden jezdec, aby eliminovali Mercedes.
TR bude mít možnost , respektive Honda , taky měnit častěji. Bez toho vývoj imho neposunou. TR se bude muset obětovat tento rok, aby Honda mohla být silná v dalším roce.Moc času ale nemají.... -
-
-
-
-
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek