DISKUZE K ČLÁNKU Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní
Honda se letošní pohonnou jednotku ponechá i pro sezónu 2018 jako záložní, pokud by se objevily potíže s její novou specifikací. Spolupráci s externími odborníky vítá a v příštím roce ji hodlá ještě rozšířit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Začne Toro Rosso závodit se starým motorem? Honda si ten letošní nechává jako záložní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
SergioPÉREZ
16:30 31.12.2017 78.108.155.XXXTu hlášku Hondy, kdyby teď slyšeli u Mclarenu, který by byl na ní ještě závislý, Věřím, že by to s Mclareňakáma definitivně seklo!,.
-
-
uzivatel002995
13:05 31.12.2017 37.188.151.XXXPodle nějaké zprávy z dat GPS má Mercedes nějakých 947 koní, Ferrari o 15 méně a Renault 907 koní. Honda svým posledním motorem prý dosáhla hranice 880 koní (na počátku sezóny měla prý jen cca 855 koní).
To by ale neznamenalo pro McL nic dobreho, tzn. Porovnani casove ztraty vs vykonove oproti RB. Znamenalo by to, ze RB ma opravdu spickove sasi a, ze stahovani casove ztraty u McL na spicku by bylo dost slozite, spise nerealne, kdyz porovname kolik utraci na kolo na RB a kolik ztracel motor.-
-
airwar1939
14:28 31.12.2017 176.74.141.XXXZ GPS dat se dá výkon jen přibližně odhadnout, takže celkem zajímavá ale nic neříkající čísla.-
uzivatel001836
14:44 31.12.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
uzivatel001836
19:01 31.12.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Adi
18:45 31.12.2017 92.73.0.XXXProboha Roco, nesmíš věřit všemu, co kde Mike napíše. Kdyby Renault ztrácel 40 ps, nikdy by nemohl vyhrát RB v Malajsii a už vůbec ne v Mexiku. Po posledním upgrade Renaultu byla ztráta na Mercedes DO 20 ps.a Honda na konci roku měla jen na Renault minimálně 50 ps. Dle dostupných dat a všemožných vyjádření je to cca takto: Mercedes X ps, Ferrari - 10 - 15 ps, Ren -20 ps, Honda - 70 - 80 ps.-
airwar1939
06:14 01.01.2018 176.74.141.XXXTak především by při těchto rozdílech ve výkonu přechod od Honda k Renaultu nedával moc smysl. -
jon
22:13 01.01.2018 194.228.59.XXXSepang není klasická motorová trať. Je tam hodně rychlých zatáček v kombinaci s velice pomalými. Ty dvě dlouhé rovinky už to potom úplně nespasí. Navíc je to tropické prostředí, což je i veliká loterie s pneumatikami (se kterými se Mercedes letos trápil a asi jen díky tomu byl šampionát zajímavý). Formu Red Bullu tam předpovídalo více odborníků, takže to nebylo takové překvapení. Mohla je tam jen zradit technika, což se nestalo. Lewis tam tak nějak popřel očekávání a dokázal zázrak. Papírové předpoklady Mercedesu tam dokázal Valteri.
V Mexiku ty motory dostávají zabrat víc než kdekoli jinde. On tam jel někdo s Renaultem o šampionát, aby měli důvod stíhat Maxe? Možná se jen pletu, ale nezískal tam Lewis titul?
Valteri neměl důvod na Maxe tlačit. Jestli na to měl nebo neměl je jiná otázka (osobně si myslím, že ne - mimochodem), ale vzhledem k tomu, co Mercedes a Ferrari ukázali v Brazílii a Abu Dhabí to v Mexiku asi nebylo úplně vypovídající.
Jestli tam byla ztráta pouze 20 PS, tak musel RB v Brazílii hodně pohnojit nastavení, protože jinak nevím, proč si je tam Lewis dal oba ke svačině a ještě oběma ujel o půl kola po tom, co startoval z posledního místa? Abu Dhabí to samé. Lewis tam jel komedii a nechal Valteriho vyhrát jako díky za pomoc v šampionátu. I tak ujeli o půl kola. To by potom dost popíralo teorii o nejlepší šasí Red Bullu, což je mimochodem hodně skloňovaný fakt i samotným Renaultem. Nebo v tom Renault lže? Zatím jsem je vždy viděl docela hrdé, tak proč by najednou chválili někoho, kdo si nebere servítky a pokud něco pohnojí Renault, ozvou se. -
Mike17
13:29 02.01.2018 185.149.130.XXXNevím, jak jsi přišel na to, že píšu pro Německý server o F1. Osobně si myslím, že na to nemám znalosti ani schopnost dobře psát. Ale díky za kompliment.
Jen bych upozornil na tebou neustále opomíjený fakt že těch 25-30k ztráty sice Renault měl, ale pouze v tom módu, kdy "půlka" vozů nedojede do cíle a proto ho Renault sám opustil. Pokud chceš brát aspoň trochu reálné hodnoty, pak bych navrhoval se podívat na výkony v posledních 2 závodech, kdy spolehlivost dosahovala aspoň trochu rozumných hodnot. A tady se o 25k fakt bavit nemůžeme ani zdaleka.
-
Poky
21:35 01.01.2018 46.254.64.XXXJenomže pokud na dosažení daného výkonu spotřebuje podstatně více paliva, tak je vlastně ten výkon nepoužitelný. Ano Honda měla třeba výkon srovnatelný s Renckem, ale dokáže odjet potom celou déku závodu?? Ne nedokáže. Takže k čemu je potom nějaký výkon motoru, když ho po většinu závodu nemůžeš používat??
Zapomínáte pořád na jednu hodně podstatnou věc. Všichni kromě Hondy na závod nepotřebují 100kg paliva. Kdežto honda by potřebova dost přez 100kg paliva. Takže pokud honda nepořeší spotřebu, tak muže výkon honit jak chce.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek