DISKUZE K ČLÁNKU McLarenu jsme naše motory chtěli dodávat, tvrdí Mercedes. Red Bullu ne!

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff tvrdí, že byli ochotni poskytovat své pohonné jednotku McLarenu, který se v průběhu sezóny 2017 rozhodl rozejít s Hondou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLarenu jsme naše motory chtěli dodávat, tvrdí Mercedes. Red Bullu ne!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 07.01.2018 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 28.12.2017 11:01
Hele ty seš vždy v těžké opozici. V zásadě kazíš… »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 28.12.2017 10:31
V dubnu 2017 zde na stránkách Petr Hlawiczka… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 28.12.2017 10:57
Počkej v čem se ztrapňuje, v zásadě tu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Tak proc se vlastne scházeli, kdyz Mercedes nemel kapacity 17Komentare od Tentotota vzdycky pobavi.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Oni by je vytvořily, jen by se museli domluvit značně dříve a ne až v září, což nešlo, když Honda byla proti.
      To jen ty jsi nepochopil psaný text.....respektive ti nejsou jasné časové souvislosti a posloupnost dohod a jednání.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    46.229.123.XXX
    Musím souhlasit a moc se mi líbí i když Mercedesu nefandím, názor a slova Wolffa mě moc zahřáli u srdíčka. Nejlepší a nejpravdivější je to, že RB motor dát nechtějí z důvodů neustálého pomlouvání a osočování stávajícího motoráře. Je to přesně tak a nejvíce mi vadí ty neustálé nářky a kdyby, kdyby od Hornera! Je to kašpar a měl by se trochu zamyslet nad svým chováním vůči Renaultu! Jinak spláčou nad "vejdělkem".

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    V dubnu 2017 zde na stránkách Petr Hlawiczka opakovaně tvrdil, že akcionáři Daimleru jsou ochotni dodávat motory opět i McLarenu a že je to na rozhodnutí McLarenu. McLaren se pak začátkem května rozhodl pro motory Honda a jiného dodavatele začal hledat až na přelomu srpna a září, když se ukázalo, že Honda na to nemá.

    Pokud jse o Mercedes chápu, že s McLarenem ho pojí 25 let historie, a pokud by se jako tovární tým rozhodl po roce 2020 odejít, je znovu spojení s McLarenem jasná volba. Při vší úctě k Williamsu a FI, ani jeden z nich nebude schopen po roce 2020 vítězit, a pokud by měl Mercedes zůstat jako dodavatel PU, musí mít špičkový tým, a tam je McLaren jasná volba.

    V současném stavu je pro Mercedes prioritou tovární tým, a těch 18 milionů za motory je pro něj kapka v moři, která stěží vyváží to množství komplikací, co by mu spojení s McLarenem provedené na poslední chvíli přineslo. Krom toho přechod McLarenu na motor Mercedes či Renault byl podmíněn tím, že jiný tým přejde na motory Honda, a o to zjevně neměl ani Williams ani FI zájem. Takže šance na znovuobnovení spolupráce Mercedesu a McLarenu padla především z tohoto důvodu.

    Jinak pokud jde o sportovní hledisko, Mercedes byl schopen porazit McLaren se stejným motorem v sezonách 2013 a 2014, takže věřím, že ani dnes z McLarenu nemají panickou hrůzu. To že McLaren kritizoval Hondu, by asi nebylo problémem, protože nekorektně se choval Ron Dennis a ten již byl odejit, a pak Fernando, a i s tím by se nějak popasovali. Tým McLaren vedený Zakem Brownem se choval korektně.

    Pokud jde o RB, tak ten je pokud jde o partnery dlouhodobě neférový, a plně chápu že Mercedes není ochoten se s lidmi jako Marko špinit.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      176.74.136.XXX
      Ty vado... Nechceš si nejdřív přečíst článek než se začneš ztrapňovat? 12

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Počkej v čem se ztrapňuje, v zásadě tu posloupnost má dobře. On narozdíl od tebe chápe vazby, které v článku nejsou popsány a jsou zcela zásadní. 11 Takže tvůj diskuzní přízpěvek byl zbytečný, protože jsi nám nic nevysvětlil

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ligier

          Ligier

          176.74.136.XXX
          Odporuje tomu co je tam psáno a fabulace a žhavé sny vydává za skutečnost. Ale grafoman je skvělý. Předpokládám jistou inteligenci od většiny na tomto fóru a pochopení tak nemusím znovu vykládat co je napsáno. A Víc než autoři tady těžko někdo ví...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No, myslím že když se chce tak to jde, a nějak to nešlo 07

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ta dominance je jeden z důvodů, druhý je zmíněn v článku a třetí důvod je to, co před časem utrousil Renault. Red Bull začíná vůz vyvíjet po konci sezóny, protože v éře, kdy vítězil, všichni do mposledního závdu pracovali na aktuálním voze. Pak logicky bylo málo času na vývoj nového vozu, což se projevilo na problémech, které ovšem Red Bull jednoznačně hodil na motoráře.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Nevím, co hodil na motoráře? Jednoznačně řekli, že se jim šasi na začátku sezony moc nepovedlo. To, že jeden z pilotů skoro každý závod nedojel kvůli kouři z motoru není vina ne moc dobrého šasi, ale ještě horšího motoru. A konec sezony ukázal, že navzdory výraznému zlepšení šasi, výsledky jsou pořád daleko za Mercedesy. Tak čím to asi bude? Ukaž mi, kdy měl Renault konkurenceschopnou jednotku a já uznám, že kritika byla neoprávněná. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Mluvím o době, kdy vyhrávali šampionát. Ostatně ve svém příspěvku sem to zmínil. A ty šampionáty vyhráli čtyři za sebou.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            A kdy v té době házel vinu na motoráře? To jse nějak nezaznamenal. To jako na začátku sezony říkali, že je to špatný motor a na konci jej chválili? 4 roky, přičemž to byl 4 roky ten samý motor, téměř beze změny?
            Jdi ty. Tenkrát Renualt chválili, přestože to nebyl nejlepší motor. 03

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Hele ty seš vždy v těžké opozici. V zásadě kazíš diskuzi a dodnes jsi zřejmě nepochopil význam šmajlíku který dávaš vždy nakonec textu.Pokud se chceš takto chovat dál, poprosím tě, nechoď sem, máš v tu chvilku nulový přínos. 02

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Píšu na diskusním fóru serveru o F1. Nevím, co si pod tím pojmem představuješ ty. Já si pod tím představuju, že tu můžu diskutovat o F1 a vyjadřovat tu svůj názor. Chtěl bych tě upozornit, že to není diskusní fórum JEN fanoušků Renaultu. Takové fórum bych nenavštěvoval a neměl bych potřebu navážet se fanouškům Renaultu do jejich oblíbeného týmu.
                Takže já poprosím tebe, abys v případě, že tě mé příspěvky natolik pohoršují, nahlásil můj příspěvek jako porušující pravidla diskuse, nebo mé příspěvky ignoroval, ideálně je vůbec nečetl. Máš na to plné právo a přísahám, že se na tebe nebudu zlobit.
                A přidám, s dovolením, oblíbený smailík. 11 To je pro tebe, který smailíky zásadně nepoužíváš (sarkasmus).

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                193.86.205.XXX
                je fakt, že se s Mikem jen ve velmi malém počtu názorů shodneme. o tom ale ty diskuse přeci jsou. mě osobně by třeba vůbec nebavilo si tu dopisovat s desítkou lidí, kteří mají na všechno stejný názor jako já. je pravda, že Mike je zde často v opozici vůči většinovému názoru, ale jeho názory jsou dlouhodobě stálé a za to si jej cením, i když často nesouhlasím. několikrát jsem se přistihnul, že sem píšu něco, o čem vím, že na to zrovna Mike zareaguje a že se na jeho reakci ( klidně i nesouhlasnou ) i těším. prostě diskuse....

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              193.86.205.XXX
              jde jen o to, co si kdo pod pojmem "nejlepší motor" představuje. nejvýkonnější? nejlehčí, nejspolehlivější, nejlepší mapování, nejnižší spotřeba? optimální nároky na chlazení? ideální rozměr pro zabudování do šasi? podle mého je nejlepší motor ten, který má ten správný mix všech výše uvedených ( a nejspíš ještě spousty dalších ) vlastností. a to v době, kdy RB vítězil Renault byl. ano, byly výkonnější motory. ale další vlastnosti tak dobré neměly. to, že RB horem dolem Renault chválili i ve své vítězné době není tak úplně pravda. nehanili je tak jako později, ale většinou neopomněli zmínit, že vítězí, přestože nemají nejsilnější motor.
              to, že Mercedes by byl případně ochoten spolupracovat s McL i přes jejich kritiku Hondy spíše pramení z jejich velmi dlouhé nedávné spolupráce, než z toho, jak se k Hondě chovali. Na druhou stranu je potřeba ( s mírnou nadsázkou ) říci, že RB křičeli od prvního závodu, kdy jim to "nejelo", kdežto McL vydržel prakticky dvě sezony v totálních motorových sra.....ch, než nádoba trpělivosti přetekla. v tom spatřuji ten rozdíl, o kterém Wolff mluví.

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • dannak

                dannak

                212.149.48.XXX
                Byls jen o minutku rychlejsi :D Presne, co to je, nejlepsi motor ? Resp. jake jsou vahy jednotlivych parametru, aby vysledny produkt byl "nejlepsi" ? Co kdyz zrovna v te ere Renault nejlepsi byl ?

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama