DISKUZE K ČLÁNKU Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem
Po uzavření dohody mezi Alfou Romeo a Sauberem to vypadá, že Ferrari bude i nadále tahat za nitky, aby si vytvořilo i druhou juniorku, tu by mohl zastávat Haas.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dostane prezident Ferrari do F1 i Maserati? Usiluje o spolupráci s Haasem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
FantomasMan
09:35 14.12.2017 87.197.124.XXXPlný súhlas s tvojim názorom. Tu nejde o nič menej ako vplyv v F1.
-
-
-
-
johnny83
11:41 08.12.2017 193.86.226.XXXjj to je mi jasný, že je F1 hlavně byznys, jen mi neni jasný, proč by se chtěl někdo zbavit podílu ve firmě, o který je přesvědčenej, že jde do prdele, a jako druhou variantu měl připraveno svůj podíl ztrojnásobit :-) kor když Marchionne vykřikoval jaká by to byla pro Ferrari úleva odejít z F1. A že by v tom bylo jen posílení rozhodovacích hlasů, to si nemyslim, Ferrari má právo veta a na odběratele svejch motorů určitě umí zatlačit i teď, když chce něco prosadit. Takže myslim že jde pouze o zviditelnění dalších koncernovejch značek v tý prdelní F1 (myšleno podle něj ), a případně o rozhodování o sestavách (nebo v každym týmu aspoň o jednom místě, jak už ukázali se Sauberem)-
Pepan
12:56 08.12.2017 89.24.157.XXXOni neví, kam budou směřovat další kroky majitele F1. Pokud by to byl směr unifikace monopostů, tak pak nemá cenu v F1 nadále pobývat. Ale pokud bude zhruba zachován současný trend, kdy si týmy skoro všechno vyvíjejí samy, v takové F1 vidí Ferrari smysl. Ale takhle se nechová jenom Ferrari. Katastrofické scénáře mají připraveny všichni rozumní manažeři firem, protože i řízený pád stojí méně peněz než neřízený. Akorát na rozdíl do Ferrari nejsou tak pod drobnohledem médií a tudíž se o těch scénářích neví.-
rock
15:40 08.12.2017 37.188.176.XXX"Pokud by to byl směr unifikace monopostů, tak pak nemá cenu v F1 nadále pobývat."
Což je zrovna u něj mimořádně zvláštní, protože spoluprací s Haasem dotáhli unifikaci dál, než v té chvíli všichni ostatní považovali za možný. Takže poopravím: Ferrari je proti takové unifikaci, která by mu nevyhovovala. Taková, ze které mají nějakej profit, je pro ně v zásadě OK...-
Pepan
16:11 08.12.2017 89.24.157.XXXUnifikací myslím to, když všichni ve startovním poli mají stejné šasi, stejné převodovky a stejné motory. Něco jako kdysi u nás byla formule Škoda. Na tom, že Haas využívá některé komponnénty od Ferrari, nevidím nic špatného, kdyby ale celé startovní pole bylo upgrade Ferrari, to by mi vadilo moc. A proti tomu by bylo určitě i Ferrari, protože by tím přišlo o punc vyjimečnosti.-
Lahva
19:42 08.12.2017 91.118.58.XXXProto se snaží tam nacpat svoje luxusní značky. Kdyby docházelo k nadměrný unifikaci, můžou dál zůstávat pouze jako motorář a drandit jim po okruhu budou Alfa A Maserati. Zůstanou ve hře pro případný návrat a nadále jim nosič exkluzivity F1 bude propagovat automobilky, který to potřebují víc než Ferrari. Teoreticky se nějaká ta variace unifikovaných dílů může tvořit v Maranellu a budou si tak vydržovat dva týmy někde vepředu. Kdoví, jakou cestou se vydáváme.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek