DISKUZE K ČLÁNKU I přes návrat Alfy Romeo své vyhrůžky myslíme stále vážně, zdůrazňuje prezident Ferrari
Sergio Marchionne pohrozil, že Ferrari myslí svou hrozbu opustit Formuli 1 vážně i přes nové partnerství Alfy Romeo se Sauberem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: I přes návrat Alfy Romeo své vyhrůžky myslíme stále vážně, zdůrazňuje prezident Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
FantomasMan
09:14 04.12.2017 87.197.124.XXXJe mi jasne, že Marchionne kope len za seba. Ale proste každoročný štartovný 150mil. bonus sa mi zdá dosť neférový oproti iným tímom. Ako viem tak napríklad ani slávne tímy Manchester United FC, Real alebo Barcelona nedostávajú bonus za tože hrajú ligu. A sú to slávne značky. Tak prečo by malo dostávať Ferrari ?-
Pepan
09:34 04.12.2017 89.24.157.XXXJe normální že každý kope za svůj tým. Ferrari si za dobu existence ve formui jedna vytvořilo určitý mýtus. Oni to jsou, kdo táhnou desetitisíce lidí do tribun při závodech. Určitě tam ty davy nejdou kvůli Sauberu nebo Haasu. Spousty lidí si na závod oblečou doplňky s logem Ferrari a jdou se podívat hlavně na vozy v červeném se vzpínajícím koníkem. Pokud dělá Ferrari pro popularizaci formule jedna více než ostatní týmy a koná tak vlastně od počátku této sportovní discipliny, mělo by za to být taky po zásluze odměněno.-
uzivatel001890
11:12 04.12.2017 213.226.251.XXXNavíc jsou i sporty, kde se startovné dává individuálně - podle kvality účastníka
Tak ať to Librety zkuseji - nedat Ferrari nic a uviději, jestli jim bude jezdit "zadarmo" Alespoň se konečně pohnou ledy a uvidí se jestli neni čas na kapku jiné závody - pro změnu
Zajímavé je, že když jde o tyhle věci, tak je Marchione naprosto skvělej ... a jsem jeho fanoušek... I když je asi jasné, že s tím motorem by to prodal, kdyby jim řekli, že jim dají 100mildoáčů za sezónu, právo veta .. a tak dále
Zatímco Medvědi prodávají hodně "normálních" aut a tolik nepotřebují startovné... jako spíš Ferrari, které chtějí za soupeře ... a tak dále
Los Amígos se v tom prostě motají
Ale to Logo je docela pěkné myslím si - staré bylo takové moc prvoplánové- tohle je lepší
-
-
-
-
-
Situs
10:52 04.12.2017 85.70.164.XXXJsi drzý. Jestli mi chceš vysvětlit rozdíl mezi zmraženým vývojem a unifikaci "některých" dílů, tak si klidně posluž, ale ať to má souvislost s tím tvrzením že motory podle něj musí zůstat jedním z hlavních prostředků, které vedou k rozdílné výkonnosti. Děkuji.-
jumpman
12:02 04.12.2017 178.255.168.XXXpři zmražení vývoje ten vývoj nebyl zmražen tak docela, pokud jsi tehdy F1 už sledoval, každý rok každý výrobce dokázal vyždímat nějakýho koníka navíc v zájmu zvýšení spolehlivosti, ale hlavně byl to od začátku do konce motor daného výrobce, jen jej od určitého okamžiku nesměl měnit, nebo alespoň ne moc. Pokud ale přistoupíš na standartizaci, čili stejný turba, stejný generátory, stejný kliky, písty, tak už ten motor není výtvorem daného výrobce a touto cestou chce jít liberty a chápu, že se to výrobcům pranic nelíbí. A ano, chápu, že ferrari nechce přijít o zasloužené bonusy, kdo by taky chtěl, že...-
Situs
12:43 04.12.2017 85.70.164.XXXJako že na zmrazených V8 se výkonnostně dalo lépe makat než na motorech představené pro roky 2021 a výše? Tak to si opravdu nemyslím a ten argument proč jsi mě kvůli tomu poslal k odborníkovi tam taky nevidím. Je očividné že něco standardizováno bude a hodně toho bude omezeno, no se zmrazenýma V8 na tom ohledně tvořením rozdílné výkonnosti nebyly lépe, to je vše co jsem tím chtěl říci a proto jsem na tvůj atak celkem valil bulvy.-
jumpman
13:11 04.12.2017 178.255.168.XXXproč sem tě poslal k odborníkovi je to, že evidentně nevidíš v čem je problém. Pokud mají postavit v podstatě naprosto novej motor a budou v něm muset použít výrobky třetí strany, kterou si ani nebudou moci vybrat a rozdíl mezi vývojem kompletně vlastního agragátu s následně omezeným vývojem je nebetyčný rozdíl-
Situs
13:22 04.12.2017 85.70.164.XXXTak jestli i teď po tom co jsem vysvětlil můj komentář opomíjíš skutečnost že se to vztahuje na jeho vyřčenou větu "motory podle něj musí zůstat jedním z hlavních prostředků, které vedou k rozdílné výkonnosti" a místo toho si tam dosazuješ vlastní myšlenky co se to vlastně Marchionnemu na těch motorech nelíbí, tak s tím opravdu moc nenadělám. To se to pak kope, bravo
-
-
-
-
-
-
jumpman
12:05 04.12.2017 178.255.168.XXXjá se nezastávám zmraženého vývoje, jen chápu, proč výrobcům vadí méně než standartizace dílů. Stačí si vzpomenout, když se standartizovala elektronika a v "průhledném" výběrovém řízení zvítězil jako dodavatel mcl a najednou měli ostatní výrobci problém svůj motor vůbec nastartovat, natož provozovat a z mercedesu jako nejhoršího motoru té doby byl najednou nejsilnější agregát, přes "zmražený" vývoj-
Tomur
13:15 04.12.2017 94.199.44.XXXStandardizované ECU od McLaren se používají od roku 2008, a že by předtím byl Mercedes nejhorší motor, to se mi fakt nezdá. Podívej se jen na výsledky McLarenu s motorem Mercedes z roku 2007, ALO i HAM do posledního závodu jeli na titul. A k těm problémům s nastartováním motoru, je to pro mně nová informace, máš prosím nějaký odkaz?
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek