DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull začal pomáhat Hondě, prozradil Hemlut Marko

V příští sezóně přejde na motory od Hondy italské Toro Rosso. Nyní to navíc vypadá, že přechod velkého Red Bullu na pohonné jednotky japonského motoráře v roce 2019 začíná mít pevné obrysy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull začal pomáhat Hondě, prozradil Hemlut Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 01.12.2017 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 01.12.2017 12:50
Není pravdou, při zvýšení výkonu má problém každý… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 01.12.2017 12:54
Tak nějak to myslím, ač klidně i 3 roky. Honda… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 01.12.2017 10:03
To není překvapující informace.Potřebují ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Tímto si RB jen koleduje, aby byl u Renaultu ten poslední. Myslím, že to spolu nějak doklepou, snad se nebude opakovat letošní situace mezi TR a Renaultem, to nebylo dobré. Každopádně předpokládám, že v rámci konkurenčního boje mezi Renaultem a Hondou na to příští rok RB doplatí. Myslím, že Renault u RB obětuje kapku výkonu ve prospěch skvělé spolehlivosti a nové, agresivní módy bude primárně zkoušet na sobě a Mclarenu, ale kdo ví, třeba je smlouva mezi RB a Renaultem postavena tak, že jim Renault musí dát novinky ve stejnou dobu jako továrnímu týmu. Myslím si, že začátek sezóny ukáže. Jestli RB postaví špičkové šasi už od začátku sezóny a né od její poloviny, jak jsme u něj zvyklí a Renault připraví jednotku schopnou bojovat o vítězství již od Austrálie, bude to pro RB asi největší šance na titul. Když se začátek nepovede a budou ztrácet, myslím, že jejich vztah pujde rychle do kytek...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To si nemyslím, módy si (RB) budou moci vybrat, budou znát riziika. To není jen u Renaultu. I LH když jel teď stíhačku tak mohl jet na agresivní mód, byl k tomu nabádán, ale nechtěl.Riziko je totiž vždy.
      RB bude mít špičkové šásko, o tom není pochyb.Teď je to jen o tom, zda u Mercedesu změní koncepci monopostu a zda se povede či nepovede a jak bude dobré.Dále jak se posune Ferrari.Mclaren je neznámá, prozatím, ač si imho polepší.
      Snad to bude nejvyrovnanější sezóna za posledních X let a v boji budou 4 týmy. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      178.255.168.XXX
      Vztah RB a Renaultu je porad stejny, porad se ceka ze se motor povede. Takze pokud se opet nepovede nedojde k zadne zmene, tedy pokud to nebude vylozene nespolehlivy propadak a to asi nebude.
      U tech modu, je to dle meho slozite. Ac mozna maji smlouvu tak si nejak nedokazu predstavit, ze je RB schopny si zkontrolovat, jestli nahodou nema Renault nebo McL jiny soft. RB proste musi spolehat jen na tvrzeni vyrobce. Z tohoto pohledu se zda, ze RB muze na pripadne spolupraci s Hondou pouze vydelat. Minimalne TR ted bude mit peci kterou dosud nemelo. TR ted musi doufat v pokrok ve vyvoji.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Tak povede...Renault za poslední 2 roky stáhl Mercedes minimálně o 2/3 z pohledu výkonu a loni měl Renault dokonce spolehlivější motor než Mercedes. Jestli tohle není progres, tak nevím. Všechny indície u Renaultu svědčí o tom, že by se v příštím roce měli 3 výrobci pohonných jednotek dostat natolik blízko sobě, že motor nebude rozhodovat, ale bude rozhodovat hlavně šasi a pilot. Honda to příští rok bude mít rozhodně složitější než letos, protože se vší úctou k týmu TR, jejich zpětná vazba a technologický potenciál nemá na kvality McLarenu ani náhodou. Takže znovu opakuji, aby mohlo RB bojovat o titul, musí se povést jak jejich šasi, tak PJ Renault. Každopádně černým koněm sezóny pasuju Renault tým... šlapou do toho neskutečně nyní. Sbírají zkušenosti a mají dva velmi dobré piloty. Porazit McLaren by mělo být reálné :) Přeji si bojovat s RB na dráze, ale to už je velmi vysoký cíl...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    To není překvapující informace.Potřebují ten motor rychle zabudovat a začít fungovat a posouvat výkon a spolehlivost.RB určitě bude chtít za rok tento motor také používat.Tedy bude, psalo se, že bude muset.Renault pravděpodobně smlouvu neprodlouží.Otázkou je, co může tak Honda u RB používat , co sama ohledně vývoje motorů nemá.Spíše půjde ale o zabudovaní motoru, chlazení, těžiště atd.
    Sám jsem zvědav kam to posunou.Výkonově budou ale pořád poslední, dohnat koholiv bude velký problém.Když zvyší výkon a třeba i o "hodně" nastane logicky problém se spolehlivostí.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      94.199.44.XXX
      Souvislost mezi výkonem a spolehlivostím může být, ale taky nemusí. Třeba Mercedes už v prvním roce byl slušně spolehlivý, zatímco Honda ani výkonná ani spolehlivá. Jo a žádný z těch mínusů nemáš ode mně 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Co bude za rok a půl neví nikdo. Takže ode mne jeden máš. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        U tebe mě to nepřekvapuje, ty bys mi dal mínus, i kdybych ti napsal, že jsem ti jen tak z plezíru poslal 100 litrů. V Eurech... 18 11

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Asi tě překvapím, ale u většiny tvých příspěvků mé mínus chybí. Stačí si všimnout, že u spousty našich sporů u komentářů žádné mínus nemáš. Většinou ti ho dám pouze tehdy, když s tím prostě nesouhlasím, ale nechce se mi to komentovat. Kdybych četl dřív Tomurův příspěvek, dal bych ti pouze mínus bez komentáře. 03
          A dokonce se občas stane, že ti dám i plus. Ale to se stává jen u příspěvků, které nesouvisí s tvým zaujetím Renaultem. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      178.255.168.XXX
      Odeme raky jeden. Vychazis pouze z vlastnosti motoru Renault, ktery pri zvyseni vykonu nema spolehlivost.
      Na konci uvadis ze jsi zvedav kam se posunou a dale pak zase tvrdis ze budou posledni takze vis jak to bude. Logicky muzou byt kdekoli, jako letos predvedlo Ferrari. Klidne tedy muzou byt na urovni Renaultu, na vice to zatim nevypada, ikdyz od rozchodu s McL k ptvnim test ubrhne a ubehlo hodne cadu. Po tuto dobu jiste uz nema McL k vyvoji motoru Honda zadny pristup, takze jsou to jiz jen dohady jak na tom skutecne jsou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Není pravdou, při zvýšení výkonu má problém každý motor, je to jen otázka míry.Je to podobné jako u chiptuningu.Renault dojel hlavně na to, že to přehnal u hodně ojetých motorů.
        Ano jsem zvědav kam to posunou!!! Ano dle mého názoru zůstanou poslední, protože ostatní se také posouvají a narozdíl od Hondy, mohou po malých kručkách, kdežto Honda musí udělat jeden velký. Bavíme se o 80 koních.A to prostě najednou nejde, obzvlášť, když Honda je ve všem pomalá.
        Nesrovnávej motorařské umění Ferrari a Hondy. To prozatím nejde. Honda, mám na mysli v F1,nemá ani náhodou takové zázemí jako Ferrari. To jsou uplně nkde jinde.Honda to zatím jen buduje. Uvědom si, že Ferrari jezdí třeba v Brazilii a v Itálii, v Maranelu, vidí přesně na monitorech, jak se motor chová, jaké má teploty, všechno.Mohou ragovat na spousty věcí. To Honda, když se něco rozbije, tak motor musí letecky do Sakury a tam koumou a koumou a on už se jede další závod. Honda na to prostě díky tomu, že buduje tým a získavá zkušenosti, učí se, prostě mít nebude.Jednou to přijde, ale před rokem 2021 to já sám za sebe neočekávám.Budeme rádi, když se dotáhnou do okna 25 koní a zároveň to bude spolehlivé. Když někdo získá v F1 technologický náskok, nejde ho jednoduše dohonit.Je to hra o "tajm" a ten Honda nemá.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          178.255.168.XXX
          Vychazis pouze z toho, ze Honda bude delat jen male kroucky a hlavne ze ty krucky bude delat na zaklade hnipani se v pouzitych motorech, ktere bude rozebirat v Japonsku a ze je tam budou prepravovat nekolik tydnu. takto jiste vyvoj Hondy nefungue, takze tva uvaha je nesmyslna. Prohlaseni o zavadach davali do nekolika dnu. Je to proste jen otazka kolik toho umi a kolik se toho naucili.
          Honda vyviji sice v Japonsku, ale tam muze vyvijet po skocich, ktere mohou prijit ve vlnach a jiz v roce 2019, 2020 muze byt zcela jinde, ikdyz tomu dosud nic nenasvedcuje. Je to jen otazka vyvoje v Japonsku. Odstranovani problemu a tudiz spolehlivost muze vaznout, ale zase jen pri uvaze ze je bude zdrzovat preprava a rozebirani motoru po zavodech. Honda jako kazdy vyrobce ale sve motory testuje doma na stolici, takze vyvoj spolehlivosti opet neni jen otazka testovani motoru pri zavodech. Nehlede na to, ze preprava motoru trva pouhych par dnu a to pro celorocni vyvoj neni az tak dulezite.
          u Hondy jako u kazdeho vyrobce je tedy vse zavisle prevazne jen na vyvoji v tovarne, co se doted naucili a jak se jim povede pokracovat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.176.74.XXX
      Ve střednědobém horizontu dejme tomu dvou let s tebou souhlasím. Deficit Hondy s tím, že mají nejméně zkušený tým vývojářů je těžko stáhnout. Otázkou je, jaké páky nasadí RedBull, aby Hondu pozdvihnul na vyšší level. V tuhle chvíli je těžké posoudit i to, jak moc v nedávné minulosti pomohl Illien Renaultu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak nějak to myslím, ač klidně i 3 roky. Honda neumí "prozatím" dělat "rychle". A taky, 3 motory na sezónu jen situaci zhoršují. Hlavně pro Hondu.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama