DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull začal pomáhat Hondě, prozradil Hemlut Marko
V příští sezóně přejde na motory od Hondy italské Toro Rosso. Nyní to navíc vypadá, že přechod velkého Red Bullu na pohonné jednotky japonského motoráře v roce 2019 začíná mít pevné obrysy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull začal pomáhat Hondě, prozradil Hemlut Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
13:42 01.12.2017 81.19.11.XXXTímto si RB jen koleduje, aby byl u Renaultu ten poslední. Myslím, že to spolu nějak doklepou, snad se nebude opakovat letošní situace mezi TR a Renaultem, to nebylo dobré. Každopádně předpokládám, že v rámci konkurenčního boje mezi Renaultem a Hondou na to příští rok RB doplatí. Myslím, že Renault u RB obětuje kapku výkonu ve prospěch skvělé spolehlivosti a nové, agresivní módy bude primárně zkoušet na sobě a Mclarenu, ale kdo ví, třeba je smlouva mezi RB a Renaultem postavena tak, že jim Renault musí dát novinky ve stejnou dobu jako továrnímu týmu. Myslím si, že začátek sezóny ukáže. Jestli RB postaví špičkové šasi už od začátku sezóny a né od její poloviny, jak jsme u něj zvyklí a Renault připraví jednotku schopnou bojovat o vítězství již od Austrálie, bude to pro RB asi největší šance na titul. Když se začátek nepovede a budou ztrácet, myslím, že jejich vztah pujde rychle do kytek...-
GRAHAM
14:12 01.12.2017 77.236.218.XXXTo si nemyslím, módy si (RB) budou moci vybrat, budou znát riziika. To není jen u Renaultu. I LH když jel teď stíhačku tak mohl jet na agresivní mód, byl k tomu nabádán, ale nechtěl.Riziko je totiž vždy.
RB bude mít špičkové šásko, o tom není pochyb.Teď je to jen o tom, zda u Mercedesu změní koncepci monopostu a zda se povede či nepovede a jak bude dobré.Dále jak se posune Ferrari.Mclaren je neznámá, prozatím, ač si imho polepší.
Snad to bude nejvyrovnanější sezóna za posledních X let a v boji budou 4 týmy. -
uzivatel002995
15:44 01.12.2017 178.255.168.XXXVztah RB a Renaultu je porad stejny, porad se ceka ze se motor povede. Takze pokud se opet nepovede nedojde k zadne zmene, tedy pokud to nebude vylozene nespolehlivy propadak a to asi nebude.
U tech modu, je to dle meho slozite. Ac mozna maji smlouvu tak si nejak nedokazu predstavit, ze je RB schopny si zkontrolovat, jestli nahodou nema Renault nebo McL jiny soft. RB proste musi spolehat jen na tvrzeni vyrobce. Z tohoto pohledu se zda, ze RB muze na pripadne spolupraci s Hondou pouze vydelat. Minimalne TR ted bude mit peci kterou dosud nemelo. TR ted musi doufat v pokrok ve vyvoji.-
Adi
16:06 01.12.2017 81.19.11.XXXTak povede...Renault za poslední 2 roky stáhl Mercedes minimálně o 2/3 z pohledu výkonu a loni měl Renault dokonce spolehlivější motor než Mercedes. Jestli tohle není progres, tak nevím. Všechny indície u Renaultu svědčí o tom, že by se v příštím roce měli 3 výrobci pohonných jednotek dostat natolik blízko sobě, že motor nebude rozhodovat, ale bude rozhodovat hlavně šasi a pilot. Honda to příští rok bude mít rozhodně složitější než letos, protože se vší úctou k týmu TR, jejich zpětná vazba a technologický potenciál nemá na kvality McLarenu ani náhodou. Takže znovu opakuji, aby mohlo RB bojovat o titul, musí se povést jak jejich šasi, tak PJ Renault. Každopádně černým koněm sezóny pasuju Renault tým... šlapou do toho neskutečně nyní. Sbírají zkušenosti a mají dva velmi dobré piloty. Porazit McLaren by mělo být reálné :) Přeji si bojovat s RB na dráze, ale to už je velmi vysoký cíl...
-
-
-
GRAHAM
10:03 01.12.2017 77.236.218.XXXTo není překvapující informace.Potřebují ten motor rychle zabudovat a začít fungovat a posouvat výkon a spolehlivost.RB určitě bude chtít za rok tento motor také používat.Tedy bude, psalo se, že bude muset.Renault pravděpodobně smlouvu neprodlouží.Otázkou je, co může tak Honda u RB používat , co sama ohledně vývoje motorů nemá.Spíše půjde ale o zabudovaní motoru, chlazení, těžiště atd.
Sám jsem zvědav kam to posunou.Výkonově budou ale pořád poslední, dohnat koholiv bude velký problém.Když zvyší výkon a třeba i o "hodně" nastane logicky problém se spolehlivostí.
-
-
-
Mike17
16:25 01.12.2017 185.149.130.XXXAsi tě překvapím, ale u většiny tvých příspěvků mé mínus chybí. Stačí si všimnout, že u spousty našich sporů u komentářů žádné mínus nemáš. Většinou ti ho dám pouze tehdy, když s tím prostě nesouhlasím, ale nechce se mi to komentovat. Kdybych četl dřív Tomurův příspěvek, dal bych ti pouze mínus bez komentáře.
A dokonce se občas stane, že ti dám i plus. Ale to se stává jen u příspěvků, které nesouvisí s tvým zaujetím Renaultem.
-
-
-
uzivatel002995
12:34 01.12.2017 178.255.168.XXXOdeme raky jeden. Vychazis pouze z vlastnosti motoru Renault, ktery pri zvyseni vykonu nema spolehlivost.
Na konci uvadis ze jsi zvedav kam se posunou a dale pak zase tvrdis ze budou posledni takze vis jak to bude. Logicky muzou byt kdekoli, jako letos predvedlo Ferrari. Klidne tedy muzou byt na urovni Renaultu, na vice to zatim nevypada, ikdyz od rozchodu s McL k ptvnim test ubrhne a ubehlo hodne cadu. Po tuto dobu jiste uz nema McL k vyvoji motoru Honda zadny pristup, takze jsou to jiz jen dohady jak na tom skutecne jsou.-
GRAHAM
12:50 01.12.2017 77.236.218.XXXNení pravdou, při zvýšení výkonu má problém každý motor, je to jen otázka míry.Je to podobné jako u chiptuningu.Renault dojel hlavně na to, že to přehnal u hodně ojetých motorů.
Ano jsem zvědav kam to posunou!!! Ano dle mého názoru zůstanou poslední, protože ostatní se také posouvají a narozdíl od Hondy, mohou po malých kručkách, kdežto Honda musí udělat jeden velký. Bavíme se o 80 koních.A to prostě najednou nejde, obzvlášť, když Honda je ve všem pomalá.
Nesrovnávej motorařské umění Ferrari a Hondy. To prozatím nejde. Honda, mám na mysli v F1,nemá ani náhodou takové zázemí jako Ferrari. To jsou uplně nkde jinde.Honda to zatím jen buduje. Uvědom si, že Ferrari jezdí třeba v Brazilii a v Itálii, v Maranelu, vidí přesně na monitorech, jak se motor chová, jaké má teploty, všechno.Mohou ragovat na spousty věcí. To Honda, když se něco rozbije, tak motor musí letecky do Sakury a tam koumou a koumou a on už se jede další závod. Honda na to prostě díky tomu, že buduje tým a získavá zkušenosti, učí se, prostě mít nebude.Jednou to přijde, ale před rokem 2021 to já sám za sebe neočekávám.Budeme rádi, když se dotáhnou do okna 25 koní a zároveň to bude spolehlivé. Když někdo získá v F1 technologický náskok, nejde ho jednoduše dohonit.Je to hra o "tajm" a ten Honda nemá.
-
uzivatel002995
15:36 01.12.2017 178.255.168.XXXVychazis pouze z toho, ze Honda bude delat jen male kroucky a hlavne ze ty krucky bude delat na zaklade hnipani se v pouzitych motorech, ktere bude rozebirat v Japonsku a ze je tam budou prepravovat nekolik tydnu. takto jiste vyvoj Hondy nefungue, takze tva uvaha je nesmyslna. Prohlaseni o zavadach davali do nekolika dnu. Je to proste jen otazka kolik toho umi a kolik se toho naucili.
Honda vyviji sice v Japonsku, ale tam muze vyvijet po skocich, ktere mohou prijit ve vlnach a jiz v roce 2019, 2020 muze byt zcela jinde, ikdyz tomu dosud nic nenasvedcuje. Je to jen otazka vyvoje v Japonsku. Odstranovani problemu a tudiz spolehlivost muze vaznout, ale zase jen pri uvaze ze je bude zdrzovat preprava a rozebirani motoru po zavodech. Honda jako kazdy vyrobce ale sve motory testuje doma na stolici, takze vyvoj spolehlivosti opet neni jen otazka testovani motoru pri zavodech. Nehlede na to, ze preprava motoru trva pouhych par dnu a to pro celorocni vyvoj neni az tak dulezite.
u Hondy jako u kazdeho vyrobce je tedy vse zavisle prevazne jen na vyvoji v tovarne, co se doted naucili a jak se jim povede pokracovat.
-
-
-
Mac_
12:50 01.12.2017 89.176.74.XXXVe střednědobém horizontu dejme tomu dvou let s tebou souhlasím. Deficit Hondy s tím, že mají nejméně zkušený tým vývojářů je těžko stáhnout. Otázkou je, jaké páky nasadí RedBull, aby Hondu pozdvihnul na vyšší level. V tuhle chvíli je těžké posoudit i to, jak moc v nedávné minulosti pomohl Illien Renaultu.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek