DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari kvůli novým motorům hrozí odchodem z F1: Nechceme žádný globální NASCAR!
Po Mercedesu a Renaultu se k návrhům FIA na změny v oblasti motorů vyjádřilo i Ferrari. Se změnami také nesouhlasí a hrozí odchodem z Formule 1!
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari kvůli novým motorům hrozí odchodem z F1: Nechceme žádný globální NASCAR!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Pepan
12:08 03.11.2017 89.24.157.XXXTi, kteří volají po změně, by si měli uvědomit, že čím častěji se mění pravidla, tím větší náklady a tím hůř pro F1. POkud se pravidla budou měnit co pár let, zamená to pro investory nejistotu a rozhodně to nové investory do F1 nepřitáhne. A co se týče Ferrari - F1 by asi odchod Ferrari přežila. Je ale otázka, jak by byla potom sledovaná. Stačí se podívat do tribun při závodě, kolik diváků má na sobě oblečení s emblémem F1? Pokud by Ferrari z F1 odešlo, zřejmě by i část těchto lidí na F1 přestala sledovat. Je otázka, jak by potom F1 vypadala.-
huhukoktejl
12:14 03.11.2017 37.48.24.XXXAle kolik lidi ma emblem Mercedesu a kolik jich bylo pred deseti lety? Kdyz skonci Ferrari a zavody budou atraktivni, tak ti lidi budou nosit emblemy jinych tymu ... zrovna tak jako zacli nosit Mercedes nebo tricka RedBull-
Pepan
12:27 03.11.2017 89.24.157.XXXJenže ty silné automobilky se zrovna do F1 nehrnou. A je třeba taky zauvažovat nad tím, jak dlouho bude v F1 Mercedes. Může se stát, že akcionáři za rok rozhodnou, že se má Mercedes z F stáhnout a bude vymalováno. Navíc, Ferrari je jeden ze silných soupeřů. Pokud odejde a nebude se příliš dařit Renaultu a Red Bullu, bude Mercedesu stačit lehce vítězit nad druhojakostními týmy? Nebo to akcionáři odpískají, protože takováto vítězství se z reklamního hlediska míjí účinkem?A Red Bull taky není zrovna stálice, i oni už odchodem vyhrožovali. Pokud by odešlo celé tohle trio, kdo by tam zůstal? A kdo by se na to díval? A kdo by těm zbylým týmům dodával motory. V F1 je, díky tomu, že je to velmi malý trh, vše hodně propojeno a odchod jediného týmu by ji hodně poškodil.-
huhukoktejl
14:43 03.11.2017 37.48.24.XXXJenomze ty delis tymy na "prvojakostni" a "druhojakostni". Soucasny stav je diky prerozdelovani financi do znacne miry zakonzervovan. Kdyz odejde Mercedes a Ferrari z F1, ver, ze to na trati ani nepoznas. O celo budou zavodit jine tymy a stanou se z nich ty "prvojakostni". Pokud bude F1 levnejsi a kazdy tym bude moci svou vlastni snahou vyhrat zavod (ne jako je tomu nyni), ver, ze pole ucastniku bude siroke. Prijdou novi hraci a jednou z nich treba budou legendy.-
Pepan
15:33 03.11.2017 89.24.157.XXXZapomínáš na to, že třeba Ferrari je ikona. Je to historie F1, protože s výjimkou pár závodů absolvovali všechny ročníky. proto mají výsadní postavení. A spousta jezdců by chtěla za Ferrari jezdit. Pokud by tato ikona z D1 odešla, určitě bys to poznal na trati, kde by chyběla jejich typická červená barva a určitě bys to poznal i okolo trati, protože by zmizely davy lidí navlečených do jeich triček a čepic. A řekněme si na rovinu - spousta lidí nejde na závod ani tak kvůli samotnému klání na trati, jako spíše strávit hezký den a podívat se na Mercedes neb Ferrari. Kdyby tam místo nich jezdily pouze vozy takových týmů jako Manor, Caterham a podobně, všechny trati by se díky velkému nezájmu diváků ocitly v platební neschopnosti a vedení F1 by nezbylo nic jiného, než celý ten cirkus odtroubit. A věř mi, že ztrátu ikony zvané Ferrari ničím nenahradíš, protože tam nebude ta kontinuita historie desítek předcházejících ročníků. Tohle prostě nahradit nejde. -
jumpman
15:53 03.11.2017 178.255.168.XXXevidentně nechápeš, o čem F1 vlastně je. Pokud jí sebereš historii, je to jen další nudná serie... Eklák tohle pochopil, bohužel až v okamžiku, kdy přišel o Lotus. Navíc F1 nikdy nebyla nějaká komunistická organizace, aby měl každý zaručené právo vyhrát. Během historie slabé týmy byly rády vůbec za nějaký bod, když silné odpadly a bylo to tak celou dobu. Nevím kde kdo přišel na to, že jim to musí být zaručeno pravidly-
huhukoktejl
20:56 03.11.2017 37.48.41.XXXOdesel Lotus a casem se objevil Red Bull. Nyni jiz tym, ktery se da povazovat za tradicni. Pepan tu zminil Caterham, Manor a pod. Ano, byli na chvostu, ale co cekat, kdyz dostali oproti prednim tymum drobne. A proc by se treba Haas jednoho dne nemohl stat legendarnim tymem? A jestli skonci Mercedes a nedej boze i Ferrari a prijde Porsche a Aston Martin, tak bohuzel, to je zivot ...-
Pepan
21:08 03.11.2017 89.24.157.XXXA proč by další výrobci přišli, když se tady co pár let mění pravidla? Není tady žádná jistota, jedině ta, že týmy neví, co bude třeba za pět let. No a protože F1 je vlastně o dlouhodobých investicích, ti, co v ní už fungují, se brání zbytečnému vyhazování peněz kvůli častým změnám pravidel a jiné investory ta neustálá změna pravidel odrazuje.
-
-
Cooper
17:00 03.11.2017 188.120.212.XXXtakže je uplně jedno že honda je naprosto neschopná(druhá jakost) protože když odejde Ferrari s Merglem a Renultem bude rázem nejlepší :-D :-D pak stačí aby se do F1 vrhly značky jako Škoda nebo Lada , , a rázem bude F1 špičkou motorsportu a technologie....-
uzivatel001890
18:24 03.11.2017 85.239.64.XXXUdělaji z toho prostě Indicar všichni stejné šasi, stejný motor (případně vdě volby) ... A Ferrari si na to své pak může nastříkat červenou :))))
Tentokrát fakt začali špatně "Amíci" ... Ross) ... Koncert ok, představení cokoli - ale veteránské motory ke všemu standardizované
- Honda ale v Indi motory dodává, tak už se těší, že ty stejné možná dodá i sem a bude pohoda - proto nekomentuje asi ...
PS2: A Ála nakonec bude s Hondou spokojený a vše bude zapomenuto, jako v Mclarenu
-
-
-
-
-
-
FantomasMan
09:59 03.11.2017 87.197.124.XXXFerrari je silná značka o tom žiadna pochybnosť. Ale vidieť na trati 22 monopostov Ferrari asi tiež nebude terno. -
Situs
09:56 03.11.2017 85.70.164.XXXJe to o tom že tyto komplexní PU stály velké peníze a poskytujou současným výrobcům velkou výhodu jak z pohledu proběhlých investic, tak z pohledu výkonu a velkého množství času vývoje. Čím méně se bude měnit tím pro ně lépe. Vyhrožovat kvůli tomu odchodem když nedávno tu byly zmražený atmosféry a s tím Ferrari nemělo problém? Jen lobujou za to svoje, a ještě půjde o jejich 100 mega, nebo už možná jde teď, že -
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek