DISKUZE K ČLÁNKU "Náklady jen stoupnou," varuje Mercedes po prvotním návrhu na nové motory bez MGU-H

FIA včera zveřejnila první nástřel motorových pravidel pro rok 2021. Mercedesu se však nelíbí, podle nich povedou akorát k růstu nákladů, což odnesou i menší zákaznické týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Náklady jen stoupnou," varuje Mercedes po prvotním návrhu na nové motory bez MGU-H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 10.11.2017 08:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovali 2 lidé) 01.11.2017 13:06
Můj názor - motory F1 by měly svým vybavením… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 01.11.2017 15:43
Ano, chápu tento názor, jenže to byla jiná doba… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 01.11.2017 13:23
Ta volnost by byt mela »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    berem to tak, ze ked prska mercedes tak navrh zmien musi byt velmi dobry 11
    snad sa to pretavi do skutocnosti

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    Jsou to fakt dementi (respektive vtipní politici což je synonymum) ... promiňte ten výraz
    Pravdu má Renault, Mercedes (zaručeně odejde, pokud to přeoraji a standardizujou odejde i z motorů - oni určitě chtějí odejít a třeba se i za deset let vrátit, než aby zůstali a tohle je další důvod) měnit motor nyní, když došlo u všech výrobců konečně ke konvergenci... to je spíš hloupé, než vtip
    Když něco - tak maximálně každý rok přihodit drobnou úpravu ... větší baterii (víc hybrid) , více paliva, ... případné el. motory v kolech - tedy 4x4 ... ale postupně
    ... fakt nechápu v tomhle "amíky" (Rose) - leda by z toho chtěli udělat Americkou standardní sérii ... ale to už nebude F1
    ... házim z toho tyčku :))))))))))))))))))))))))))))))
    PS: a pokud jde o hluk, OK řev je hezký, ale neekologický, je tady Formule E ... a chtějí diváci opravdu špunty v uších? ... pak ideál je startující stíhačka (či Saturn5) - ta má každopádně lepší kouzlo - pokud se to musí takhle řešit ... je celá F1 opět přežitá

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.102.XXX
    Jenže já nemyslím že tyto motory jsou zas až tak špatné. Aby byla potřeba nějaká změna a další náklady na vývoj navíc. Proč tydle motory mají jeden velký problém počet motorů na sezónu, čím míň tím dražší navíc aby vydržely tím víc super materiálů. Omezený průtok paliva i omezené množství paliva na závod.
    U těch nových motorů chtějí navýšit otáčky o 3000 i kvůli zvuku jenže u tehle starých taky končí na 12000 a mají ještě 3000k dobru kvůli spotřebě a vydrží. Tak jak to chtějí udělat i těch nových motorů. Navíc s omezenou spotřebou a bez MGU-H to nebude taky žádný šlágr ten přeci jen dodá nějaký výkon. Též výrobci do téhle kouzelné skříňky uz nainvestovaly miliardy. Jestli tohle je cesta. Spíš tohle jse mělo řešit v roce 2014 a ne teď

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Můj názor - motory F1 by měly svým vybavením hejblátky tak nějak odpovídat hybridům v sériových vozech, nedělat něco, co se nikdy do série nedostane, je to jen ztráta času a hlavně peněz. Také si myslím, že nutit někom uspořádání těch 6-ti válců také není zrovna košer, někdo by mohl jít do placata, jiný do řadového, další by mohl zvolit V, ale s vlastním úhlem rozevření. Maximální otáčky bych nechal bez omezení, stejně se vysoko kvůli životnosti nedostanou. Přidal bych nějaké to kilo paliva, protože bez MGU-H bude pro stejný výkon vyšší spotřeba. A dělejte, co umíte...

    Svého času brázdily okruhy F1 konstrukce od 8 do 16 válců se zcela rozdílnými výkony, placatý Ferrariho 12-ti válec měl 520 k, Cosworth asi 480-500 k. Jak vidět, ničemu to nevadilo a i silnější motor byl mnohokrát pozávoděn. Dnešní Renault nemá výkon Mercedesu a jak to Max celý závod mastil... :-) Měla by se dát v tomto ohledu konstruktérům větší volnost.

    Obecně je pravdou, že se F1 přežila, prakticky nikdo neví, co dál a jak. Kromě pár detailů už zde všechno bylo, nakonec se od toho upustilo, protože se vývoj dostal za hranice použitelnosti. Nakonec už to není ani sport...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Ta volnost by byt mela

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ano, chápu tento názor, jenže to byla jiná doba,doba jiných možností a to včetně možností vývoje a její rychlosti. Dnes je svět zcela někde jinde.To co ty chceš ohledně volnosti, je všeobecně nepoužitelné, protože by to nefungovalo.Z logiky věci to musí být, myslím hlavně motory nastavené, aby byl strop výkonosti.Pak jsou rozdily postupem času minimální. Fakt věř tomu, že by to bylo nefunkční....a o penězích nemluvě.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Tak nevim, v prvnim clanku FIA psala, ze jde o napad ktery spolecne udelali s vyrobci a moznymi budoucimi dodavateli a ted Wolf rika, ze se to nelibi ani jednomu ze stavajicich vyrobcu. Nebo se jim nelibi jen ta vetsi mira standardizace?

    Jestli si dobre vzpominam, tak se loni uvadelo, ze MGU-K Hondy je snad nejlepsi, takze bych u noveho konceptu rekl, ze by mel Honde relativne vyhovovat, kor kdyz by MGU-K melo jeste posilit.
    Snad Honda zamaka na zapalovani a od roku 2021 by mela patrit do konkurenceschopnych jednotek. Pockejme kam se ty jednotky nakonec nasmeruji.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      To nepsala FIA, ale novináři... :-)
      Král během tréninků nebo snad při kvaldě mluvil o tom, že se výrobců nikdo na nic neptal, vymýšlí to FIA a management F1, tedy ti Liberťáci. Podle toho to vypadá... Psal jsem už včera, že je to jen nástřel a všechno bude nakonec jinak, mají na vymýšlení a hádání se rok.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Tak pokud se vyrobcu nikdo neptal, je to asi zatim jen nejake zbozne prani nekterych jedincu. Veril bych, ze to budou Libertaci, mozna FIA a mozna i nekterych novych vyrobcu, kteri se na MGU-H neciti. Skutecne navrhy za rok asi budou opravdu vypadat jinak 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        To psala FIA, nikoliv novináři. Novináři tento výrok jen přebrali z jejího prohlášení.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama