DISKUZE K ČLÁNKU "Náklady jen stoupnou," varuje Mercedes po prvotním návrhu na nové motory bez MGU-H
FIA včera zveřejnila první nástřel motorových pravidel pro rok 2021. Mercedesu se však nelíbí, podle nich povedou akorát k růstu nákladů, což odnesou i menší zákaznické týmy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Náklady jen stoupnou," varuje Mercedes po prvotním návrhu na nové motory bez MGU-H
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001890
21:36 01.11.2017 213.226.251.XXXJsou to fakt dementi (respektive vtipní politici což je synonymum) ... promiňte ten výraz
Pravdu má Renault, Mercedes (zaručeně odejde, pokud to přeoraji a standardizujou odejde i z motorů - oni určitě chtějí odejít a třeba se i za deset let vrátit, než aby zůstali a tohle je další důvod) měnit motor nyní, když došlo u všech výrobců konečně ke konvergenci... to je spíš hloupé, než vtip
Když něco - tak maximálně každý rok přihodit drobnou úpravu ... větší baterii (víc hybrid) , více paliva, ... případné el. motory v kolech - tedy 4x4 ... ale postupně
... fakt nechápu v tomhle "amíky" (Rose) - leda by z toho chtěli udělat Americkou standardní sérii ... ale to už nebude F1
... házim z toho tyčku :))))))))))))))))))))))))))))))
PS: a pokud jde o hluk, OK řev je hezký, ale neekologický, je tady Formule E ... a chtějí diváci opravdu špunty v uších? ... pak ideál je startující stíhačka (či Saturn5) - ta má každopádně lepší kouzlo - pokud se to musí takhle řešit ... je celá F1 opět přežitá -
Slaby.odvarek
15:46 01.11.2017 185.73.102.XXXJenže já nemyslím že tyto motory jsou zas až tak špatné. Aby byla potřeba nějaká změna a další náklady na vývoj navíc. Proč tydle motory mají jeden velký problém počet motorů na sezónu, čím míň tím dražší navíc aby vydržely tím víc super materiálů. Omezený průtok paliva i omezené množství paliva na závod.
U těch nových motorů chtějí navýšit otáčky o 3000 i kvůli zvuku jenže u tehle starých taky končí na 12000 a mají ještě 3000k dobru kvůli spotřebě a vydrží. Tak jak to chtějí udělat i těch nových motorů. Navíc s omezenou spotřebou a bez MGU-H to nebude taky žádný šlágr ten přeci jen dodá nějaký výkon. Též výrobci do téhle kouzelné skříňky uz nainvestovaly miliardy. Jestli tohle je cesta. Spíš tohle jse mělo řešit v roce 2014 a ne teď -
Jirka_1
13:06 01.11.2017 217.30.64.XXXMůj názor - motory F1 by měly svým vybavením hejblátky tak nějak odpovídat hybridům v sériových vozech, nedělat něco, co se nikdy do série nedostane, je to jen ztráta času a hlavně peněz. Také si myslím, že nutit někom uspořádání těch 6-ti válců také není zrovna košer, někdo by mohl jít do placata, jiný do řadového, další by mohl zvolit V, ale s vlastním úhlem rozevření. Maximální otáčky bych nechal bez omezení, stejně se vysoko kvůli životnosti nedostanou. Přidal bych nějaké to kilo paliva, protože bez MGU-H bude pro stejný výkon vyšší spotřeba. A dělejte, co umíte...
Svého času brázdily okruhy F1 konstrukce od 8 do 16 válců se zcela rozdílnými výkony, placatý Ferrariho 12-ti válec měl 520 k, Cosworth asi 480-500 k. Jak vidět, ničemu to nevadilo a i silnější motor byl mnohokrát pozávoděn. Dnešní Renault nemá výkon Mercedesu a jak to Max celý závod mastil... :-) Měla by se dát v tomto ohledu konstruktérům větší volnost.
Obecně je pravdou, že se F1 přežila, prakticky nikdo neví, co dál a jak. Kromě pár detailů už zde všechno bylo, nakonec se od toho upustilo, protože se vývoj dostal za hranice použitelnosti. Nakonec už to není ani sport...-
-
GRAHAM
15:43 01.11.2017 77.236.218.XXXAno, chápu tento názor, jenže to byla jiná doba,doba jiných možností a to včetně možností vývoje a její rychlosti. Dnes je svět zcela někde jinde.To co ty chceš ohledně volnosti, je všeobecně nepoužitelné, protože by to nefungovalo.Z logiky věci to musí být, myslím hlavně motory nastavené, aby byl strop výkonosti.Pak jsou rozdily postupem času minimální. Fakt věř tomu, že by to bylo nefunkční....a o penězích nemluvě.
-
-
uzivatel001639
12:10 01.11.2017 89.111.77.XXXTak nevim, v prvnim clanku FIA psala, ze jde o napad ktery spolecne udelali s vyrobci a moznymi budoucimi dodavateli a ted Wolf rika, ze se to nelibi ani jednomu ze stavajicich vyrobcu. Nebo se jim nelibi jen ta vetsi mira standardizace?
Jestli si dobre vzpominam, tak se loni uvadelo, ze MGU-K Hondy je snad nejlepsi, takze bych u noveho konceptu rekl, ze by mel Honde relativne vyhovovat, kor kdyz by MGU-K melo jeste posilit.
Snad Honda zamaka na zapalovani a od roku 2021 by mela patrit do konkurenceschopnych jednotek. Pockejme kam se ty jednotky nakonec nasmeruji.-
Jirka_1
12:52 01.11.2017 217.30.64.XXXTo nepsala FIA, ale novináři... :-)
Král během tréninků nebo snad při kvaldě mluvil o tom, že se výrobců nikdo na nic neptal, vymýšlí to FIA a management F1, tedy ti Liberťáci. Podle toho to vypadá... Psal jsem už včera, že je to jen nástřel a všechno bude nakonec jinak, mají na vymýšlení a hádání se rok.-
uzivatel001639
13:20 01.11.2017 89.111.77.XXXTak pokud se vyrobcu nikdo neptal, je to asi zatim jen nejake zbozne prani nekterych jedincu. Veril bych, ze to budou Libertaci, mozna FIA a mozna i nekterych novych vyrobcu, kteri se na MGU-H neciti. Skutecne navrhy za rok asi budou opravdu vypadat jinak
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek