DISKUZE K ČLÁNKU Vettel se po rovince v Mexiku řítil rychlostí 362,4 km/h, kolik ztráceli ostatní?
MEXIKO - MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Sebastian Vettel dosáhl při předjíždění soupeřů na rovince v Mexiku přes 362 km/h, druhá příčka patří čtyřnásobnému mistrovi světa Lewisovi Hamiltonovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel se po rovince v Mexiku řítil rychlostí 362,4 km/h, kolik ztráceli ostatní?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kevvin
21:27 30.10.2017 185.73.103.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Kevvin
20:41 30.10.2017 185.73.103.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
10:33 30.10.2017 85.70.164.XXX
No před rokem na tom byli nejspíše lépe než letos, tam se dalo být nej ze zbytku světa a ještě dojížděli do cíle. Nevím na základě čeho pořád zpochybňuješ kvalitu jejich šasi. Ale píšeš to pořád a pořád, takže s tím nic nenadělám a počkám si co předvedou s tím Renaultem a jak se bude dařit TR.
uzivatel001639
10:07 30.10.2017 89.111.73.XXX
Ja nemyslim jen v tom cem pisi ale "i" v tom. Ono totiz jen s "lepsim" motorem Max neni tak rychli. Je to v nem a v jeho nastaveni.
Je ale videt, ze McL dost zapracoval na sasi, vypada na konci sezony slibne. Zacatek nebyl extra. Neustale se za ty roky mluvilo o spcikovem sasi McL, ale nebyla to dle meho pravda. Podivejme se na casy jak vypadali drive a jak jsou na tom dnes. Mluvim o letech, kdy zacli jezdit s Hondou. Motor Hondy se za ty roky moc vykonove nepohnul a podivej jak to auto jezdi dnes, jakou maji ztratu dnes a jakou meli drive. To odpovida asi i tomu jak se jim darilo s motory Mercedes v roce 2014. Na sasi je videt, ze se za ty leta postupne dostava nahoru. Snad vydrzi trend a pristi rok by to mohlo vypadat dobre, pokud si vse sedne
Je ale videt, ze McL dost zapracoval na sasi, vypada na konci sezony slibne. Zacatek nebyl extra. Neustale se za ty roky mluvilo o spcikovem sasi McL, ale nebyla to dle meho pravda. Podivejme se na casy jak vypadali drive a jak jsou na tom dnes. Mluvim o letech, kdy zacli jezdit s Hondou. Motor Hondy se za ty roky moc vykonove nepohnul a podivej jak to auto jezdi dnes, jakou maji ztratu dnes a jakou meli drive. To odpovida asi i tomu jak se jim darilo s motory Mercedes v roce 2014. Na sasi je videt, ze se za ty leta postupne dostava nahoru. Snad vydrzi trend a pristi rok by to mohlo vypadat dobre, pokud si vse sedne
uzivatel001639
09:22 30.10.2017 89.111.77.XXX
Tak jasne, ale kdyz DRS pouzival Ala, tak ho pouzival i Ham, takze ho pouzivali oba a Ham Alu nepredjel nekolik kol. Takze to zas tak hrozne nebylo, ale konkurence byla vykonejsi o tom zadna.
McL musi sehnat drave jezdce jako Max, ubrat pritlak a zvysit max rychlosti. Na maxove prujezdu nekterymi zatackami bylo videt jak je kolikrat bere pekne bokem. Pak bude sance i u McL Zatim mi to prijde, ze rychlostni porovnani RB vs McL bude priti rok asi podobne jako Max vs Ricci
McL musi sehnat drave jezdce jako Max, ubrat pritlak a zvysit max rychlosti. Na maxove prujezdu nekterymi zatackami bylo videt jak je kolikrat bere pekne bokem. Pak bude sance i u McL Zatim mi to prijde, ze rychlostni porovnani RB vs McL bude priti rok asi podobne jako Max vs Ricci
uzivatel001639
07:37 30.10.2017 89.111.73.XXX
Je zajimave, ze kdyz jsou kluci z McL takovy chudaci a Ala jede tak pomalu, ze ho Hamilton nemohl par kol predjet na tak dlouhy rovince
Situs
00:06 30.10.2017 85.70.164.XXX
Ničí mě to Kluci z McLarenu když někoho dojedou tak stisknou DRS a jedou prakticky stejnou rychlostí jako ty před nima bez DRS, nemaj vůbec žádnou šanci na rovince. Prostě se zaseknou za kýmkoliv a šlus, Ericsson byl pro ně též nepřekonatelným soustem. Souboj s Hamem byl opravdu skvělej, no nebyla šance.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek