DISKUZE K ČLÁNKU U Hamiltona to nebylo o autě, ale o tom, aby zůstal s Nicole, tvrdí bývalý mechanik
Marc "Elvis" Priestley se rozpovídal o svých zkušenostech s Lewisem Hamiltonem, se kterým spolupracoval v letech 2007 a 2008 ve stáji McLaren.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: U Hamiltona to nebylo o autě, ale o tom, aby zůstal s Nicole, tvrdí bývalý mechanik
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
shazec
19:44 29.10.2017 89.203.142.XXXNa každým šprochu je pravdy trochu. O to že Hamovi výkony ovlivňoval jeho vztah s Nicole se mluvilo už tehdy a blábol to určitě není. Stejně jako jeho psychologický hry v týmu. Není zrovna tajemství, že v Mclarenu to zpvu rozeštval spíš Hamilton než Alonso a v Mercedesu s Rosbergem to bylo podobně.-
jon
22:10 29.10.2017 194.228.59.XXXV tom McLarenu to ani Lewis nemusel nějak hrotit. Dennis ho měl jako zázračného syna a potom, co Lewis zazářil ze začátku sezóny, Dennis z něj chtěl hned šampiona a Fernanda dal na druhou kolej. Fernando se začal bránit po svém (Maďarsko) a do toho přišla ta špionážní aféra, kde Fernando neměl důvod držet tým.
Jinak s Nicem to bylo trochu složitější. Lewis měl problém s tím, že Nico "opisuje" a proto začal rozjíždět různé hry. Potom se k tomu přidal i Nico a tým tím trpěl. Ale k tomu už se vyjadřoval i Toto ...-
Fanda.LH
23:18 29.10.2017 95.82.135.XXXTohle jsou nesmysly... Dennis dal LH velkou šanci, ale rozhodně na něj hned nevsázel... Lídr byl FA, se kterým LH překvěpivě dokázal držet krok a dokonce si výsledkově vedl lépe... FA si to podělal až tou špionážní aférou, kdy dal Dennisovi nůž na krk a ten se raději přiznal, než by se nechal vydírat... Přesto bych neřekl, že nadržovali LH... Já být tehdy v pozici šéfa týmu, tak FA okamžitě vyhodím...-
-
-
Situs
00:14 30.10.2017 85.70.164.XXXNo já z toho uplně nechápu proč to udělal, udělal to vzteky že měl pocit že je dvojka nebo co? Nebo tím chtěl jen rozhodit Alonsa a ukázat týmu že si bude dělat co chce? Co bylo důvodem? Následný sled událostí už tak nějak chápu, horké hlavy bez stopky, ale konkrétně co Ham sledoval tím nepuštěním Alonsa mi uniká.-
Fanda.LH
08:29 30.10.2017 213.175.51.XXXBojovali o titul a hrozilo, že ho Alonso přeskočí, tak nechtěl rezignovat v boji o PP, kor v Maďarsku je sakra důležité... Byla to nejspíš podpásovka, která se vyplatila v daný okamžik... Celkově to byl průšvih jako hrom a může jen děkovat FA, že ho trumfl ještě větší kravinou...-
uzivatel002928
08:42 30.10.2017 212.158.142.XXXJaká podpásovka??? Od kdy je v kvalifikaci rozhodující pořadí na trati??
Lewisovo auto dosáhlo o něco dříve provozní teploty, tak ho tým vypustil na trať. Lewis nechtěl Alonsa pustit proto, že těsně za ním byl Kimi. I Kimi Alonsa před prvními boxy předjel! A nějaké extra kolo, co tvdil Denis, je kravina. Kimi, který jel po začátku Q3 až za nimi, tj. třetí, stihnul ujet o jedno kolo více, než oba McLareny!!!-
Fanda.LH
09:14 30.10.2017 213.175.51.XXXTehdy pokud se nepletu, tak se jezdila kvalifikace s množstvím paliva, se kterým se startovalo do závodu... Každé kolo navíc bylo auto lehčí a tedy z pohledu kvalifikace bylo ve výhodě....
Nejsem si jistý, tím důvodem proč to dělali. Nicméně jen tak pro nic za nic to nedělali... Tím si zase jistý jsem...-
uzivatel002928
12:57 30.10.2017 212.158.142.XXXAno, jezdilo, palivo se záměrně spalovalo a po kvaldě se tankovalo podle ujetých kol zpět.
Ale to jestli jede první Lewis a 10 s za ním FA nebo obráceně, to nemá na počet odjetých kol a množství spáleného paliva žádný vliv.
Jsou to jen výmysly Fernandových fanoušků.-
-
uzivatel002928
14:50 31.10.2017 46.135.13.XXXVymýšlejí se nesmyslné teorie o tom, jak tím byl Alonso poškozený.
-
-
-
uzivatel002928
14:49 31.10.2017 46.135.13.XXXAle haló nebylo z toho, že jel první Lewis, ale z toho, že ho v boxech Alonso zablokoval.
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
11:46 30.10.2017 194.228.59.XXXLewisovi fandím už od dob, kdy jezdil MS za CRG. Jeho kariéru mám zmapovanou a vím, kolikrát se byl Ron Dennis osobně ujistit, zda je vše v pořádku a Lewis se vyvíjí tak, jak má. Věř, že v McLarenu nebyl nikdo, pro koho by byl Lewis středobod. Alonso tam šel kvůli tomu, že potřebovali mazáka místo Kimiho. A pro vývoj talentu, jakým Lewis byl a je, by nebylo optimální vedle něj posadit De La Rosu. Navíc by bylo riskantní hned od prvního závodu mít za tahouna nováčka. To mohl dělat Sauber, ale ne McLaren. Po tom, co Lewis ukázal, že je schopen Alonsovi zatopit, tak i Dennis začal přitvrzovat. Neobhajuji Alonsovo chování, ale objektivně dokážu uznat, že i on nebyl v úplně optimální pozici. Jak se zde několikrát zmiňovalo, jednou třeba vyjde celá pravda na povrch a bude to určitě zajímavé čtení.
Alonso je určitě sebestředný a je to primadona. Ale že by začal jen tak blbnout, to je hovadina. Vzhledem k tomu, že McLaren přišel o PK, tak mohl přijít i o možnost titulu, když by místo něho Dennis nasadil 3. pilota. Nebudu soudit, kdo nesl větší a menší vinu, ale určitě to nebylo tak černobílé, že by Lewis manipuloval, Dennis byl rozumný objektivní šéf a Alonsovi najednou ruplo v hlavě a začal být ten nejhorší ...-
uzivatel002928
14:57 31.10.2017 46.135.13.XXXPravda na povrch?? Je to 10 let, nikdo si to pořádně nepamatuje (já mám záznam) a každá fáma, a žejich okolo toho je, si žije svým životem. Někde jsem v diskuzi četl i to, že Hamilton zablokoval v boxech Alonsa. A představ si, bylo to strašně špatně.
-
-
-
shazec
01:26 30.10.2017 89.203.142.XXXHele a nebylo to náhodou spíš obráceně s tím opisováním? Pokud vím, tak Nico byl vždy lepší v nastavení auta a Lewis na trati. Bylo tu několik případů, kdy Lewis bral Nicovo nastavení a byl s tím schopen zajíždět lepší výsledky. Proto se taky pak rozdělili garáže a kluci se přestali kámošit.-
Fanda.LH
08:39 30.10.2017 213.175.51.XXXTj takové ustálené klišé, že LH od někoho opisuje... Nejdříve od FA, od HK nebyl důvod, pak od JB a nakonec od Nica, u VB zase není důvod... Dle mého to jsou nesmysly, nastavení auta mají týmový kolegové +- stejné, je to důsledek sdílení dat, při závodění / testování...
Co se naopak jistě řešilo, je "opisování" jízdní stopy, kdy hlavně Nico od Lewise kopíroval brzdné body, převodové stupně aj. věci. Proto se snažili omezit komunikaci během závodu, aby mechanici neříkali jezdci, jak má jezdit... -
jon
09:58 31.10.2017 194.228.59.XXXPoté, co se "rozdělily" garáže to bývalo tak, že Nico najednou trochu vadnul v kvaldách a Lewis udělal 2 tituly a o jeden těsně přišel díky smůle.
Kámošit spolu přestali už někdy na začátku sezóny 2013. V F1 to nechodí tak, že by spolu nejlepší piloti chodili na večeře, jako třeba tenisté. Respektive když se člověk podívá za ten přihlouplej novinářskej žblebt, tak co mohli mít společného. Lewis chodil s rajdou, chodil na večírky pro celebrity a žil v USA. Nico měl manželku a rodinu na cestě, žil v Monaku a poslední a bavil se hlavně prací. Což už samo o sobě moc nenahrávalo tomu, že by spolu trávili nějakou část svého volného času. Takže vesměs to vždy byli pouze kolegové, kteří se znali od mala.
Ale nechci tím nijak shazovat Nicův talent a že by na druhou stranu od Lewise opisoval jen on. Nico byl oproti Lewisovi větší dříč a musel do toho dávat víc. Lewis je talent mezi talenty. Když má den, není asi nikdo, kdo by ho porazil. Nedělá chyby a ještě má ten svůj "dar", že je schopen jet o pár desetin rychleji. A nikdo netuší, jak to dělá. Něco podobného má v sobě i Max. A měl to i Senna. Ostatní si to museli vydřít.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek