DISKUZE K ČLÁNKU U Hamiltona to nebylo o autě, ale o tom, aby zůstal s Nicole, tvrdí bývalý mechanik

Marc "Elvis" Priestley se rozpovídal o svých zkušenostech s Lewisem Hamiltonem, se kterým spolupracoval v letech 2007 a 2008 ve stáji McLaren.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: U Hamiltona to nebylo o autě, ale o tom, aby zůstal s Nicole, tvrdí bývalý mechanik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 31.10.2017 14:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovali 2 lidé) 29.10.2017 19:44
Na každým šprochu je pravdy trochu. O to že… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 29.10.2017 18:04
Snad v knize budou konkrétní věci z toho roku… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 29.10.2017 18:59
ta válka tam hořela od monaka, ale až v maďarsku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Na každým šprochu je pravdy trochu. O to že Hamovi výkony ovlivňoval jeho vztah s Nicole se mluvilo už tehdy a blábol to určitě není. Stejně jako jeho psychologický hry v týmu. Není zrovna tajemství, že v Mclarenu to zpvu rozeštval spíš Hamilton než Alonso a v Mercedesu s Rosbergem to bylo podobně.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      V tom McLarenu to ani Lewis nemusel nějak hrotit. Dennis ho měl jako zázračného syna a potom, co Lewis zazářil ze začátku sezóny, Dennis z něj chtěl hned šampiona a Fernanda dal na druhou kolej. Fernando se začal bránit po svém (Maďarsko) a do toho přišla ta špionážní aféra, kde Fernando neměl důvod držet tým.
      Jinak s Nicem to bylo trochu složitější. Lewis měl problém s tím, že Nico "opisuje" a proto začal rozjíždět různé hry. Potom se k tomu přidal i Nico a tým tím trpěl. Ale k tomu už se vyjadřoval i Toto ...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        95.82.135.XXX
        Tohle jsou nesmysly... Dennis dal LH velkou šanci, ale rozhodně na něj hned nevsázel... Lídr byl FA, se kterým LH překvěpivě dokázal držet krok a dokonce si výsledkově vedl lépe... FA si to podělal až tou špionážní aférou, kdy dal Dennisovi nůž na krk a ten se raději přiznal, než by se nechal vydírat... Přesto bych neřekl, že nadržovali LH... Já být tehdy v pozici šéfa týmu, tak FA okamžitě vyhodím...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          A proč Ham odmítl nechat Alonsa jet tu Maďarskou kvalifikaci jako prvního? Přišlo mu to nefér nebo co?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            95.82.135.XXX
            Však to píšu dole... Rozhodně to nebyl Dennis komu to udělalo radost...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              No já z toho uplně nechápu proč to udělal, udělal to vzteky že měl pocit že je dvojka nebo co? Nebo tím chtěl jen rozhodit Alonsa a ukázat týmu že si bude dělat co chce? Co bylo důvodem? Následný sled událostí už tak nějak chápu, horké hlavy bez stopky, ale konkrétně co Ham sledoval tím nepuštěním Alonsa mi uniká.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                213.175.51.XXX
                Bojovali o titul a hrozilo, že ho Alonso přeskočí, tak nechtěl rezignovat v boji o PP, kor v Maďarsku je sakra důležité... Byla to nejspíš podpásovka, která se vyplatila v daný okamžik... Celkově to byl průšvih jako hrom a může jen děkovat FA, že ho trumfl ještě větší kravinou...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel002928

                  uzivatel002928

                  212.158.142.XXX
                  Jaká podpásovka??? 12 Od kdy je v kvalifikaci rozhodující pořadí na trati??

                  Lewisovo auto dosáhlo o něco dříve provozní teploty, tak ho tým vypustil na trať. Lewis nechtěl Alonsa pustit proto, že těsně za ním byl Kimi. I Kimi Alonsa před prvními boxy předjel! A nějaké extra kolo, co tvdil Denis, je kravina. Kimi, který jel po začátku Q3 až za nimi, tj. třetí, stihnul ujet o jedno kolo více, než oba McLareny!!!

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Co jsem pochopil tak kdo vyjede první bylo domluveno a střídali se. Ham tuto dohodu porušil a odmítl Alonsa v té kvalifikaci pustit. A rozjelo se to 07

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    213.175.51.XXX
                    Tehdy pokud se nepletu, tak se jezdila kvalifikace s množstvím paliva, se kterým se startovalo do závodu... Každé kolo navíc bylo auto lehčí a tedy z pohledu kvalifikace bylo ve výhodě....

                    Nejsem si jistý, tím důvodem proč to dělali. Nicméně jen tak pro nic za nic to nedělali... Tím si zase jistý jsem...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel002928

                      uzivatel002928

                      212.158.142.XXX
                      Ano, jezdilo, palivo se záměrně spalovalo a po kvaldě se tankovalo podle ujetých kol zpět.

                      Ale to jestli jede první Lewis a 10 s za ním FA nebo obráceně, to nemá na počet odjetých kol a množství spáleného paliva žádný vliv.
                      Jsou to jen výmysly Fernandových fanoušků.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Co si jako vymýšlíme? Uniká mi podstata tvého komentáře. Jako něco domluvit v rámci strategie týmu a on se na to vybodne a jede si to svoje je výmysl fanoušků Alonsa?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        213.175.51.XXX
                        Já jsem zrovna fanoušek LH... Kdyby o nic nešlo, tak kolem toho není takové halo... Zamysli se...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Lewisovi fandím už od dob, kdy jezdil MS za CRG. Jeho kariéru mám zmapovanou a vím, kolikrát se byl Ron Dennis osobně ujistit, zda je vše v pořádku a Lewis se vyvíjí tak, jak má. Věř, že v McLarenu nebyl nikdo, pro koho by byl Lewis středobod. Alonso tam šel kvůli tomu, že potřebovali mazáka místo Kimiho. A pro vývoj talentu, jakým Lewis byl a je, by nebylo optimální vedle něj posadit De La Rosu. Navíc by bylo riskantní hned od prvního závodu mít za tahouna nováčka. To mohl dělat Sauber, ale ne McLaren. Po tom, co Lewis ukázal, že je schopen Alonsovi zatopit, tak i Dennis začal přitvrzovat. Neobhajuji Alonsovo chování, ale objektivně dokážu uznat, že i on nebyl v úplně optimální pozici. Jak se zde několikrát zmiňovalo, jednou třeba vyjde celá pravda na povrch a bude to určitě zajímavé čtení.
          Alonso je určitě sebestředný a je to primadona. Ale že by začal jen tak blbnout, to je hovadina. Vzhledem k tomu, že McLaren přišel o PK, tak mohl přijít i o možnost titulu, když by místo něho Dennis nasadil 3. pilota. Nebudu soudit, kdo nesl větší a menší vinu, ale určitě to nebylo tak černobílé, že by Lewis manipuloval, Dennis byl rozumný objektivní šéf a Alonsovi najednou ruplo v hlavě a začal být ten nejhorší ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002928

            uzivatel002928

            46.135.13.XXX
            Pravda na povrch?? Je to 10 let, nikdo si to pořádně nepamatuje (já mám záznam) a každá fáma, a žejich okolo toho je, si žije svým životem. Někde jsem v diskuzi četl i to, že Hamilton zablokoval v boxech Alonsa. A představ si, bylo to strašně špatně. 12 12 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        89.203.142.XXX
        Hele a nebylo to náhodou spíš obráceně s tím opisováním? Pokud vím, tak Nico byl vždy lepší v nastavení auta a Lewis na trati. Bylo tu několik případů, kdy Lewis bral Nicovo nastavení a byl s tím schopen zajíždět lepší výsledky. Proto se taky pak rozdělili garáže a kluci se přestali kámošit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          213.175.51.XXX
          Tj takové ustálené klišé, že LH od někoho opisuje... Nejdříve od FA, od HK nebyl důvod, pak od JB a nakonec od Nica, u VB zase není důvod... Dle mého to jsou nesmysly, nastavení auta mají týmový kolegové +- stejné, je to důsledek sdílení dat, při závodění / testování...

          Co se naopak jistě řešilo, je "opisování" jízdní stopy, kdy hlavně Nico od Lewise kopíroval brzdné body, převodové stupně aj. věci. Proto se snažili omezit komunikaci během závodu, aby mechanici neříkali jezdci, jak má jezdit...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Poté, co se "rozdělily" garáže to bývalo tak, že Nico najednou trochu vadnul v kvaldách a Lewis udělal 2 tituly a o jeden těsně přišel díky smůle.
          Kámošit spolu přestali už někdy na začátku sezóny 2013. V F1 to nechodí tak, že by spolu nejlepší piloti chodili na večeře, jako třeba tenisté. Respektive když se člověk podívá za ten přihlouplej novinářskej žblebt, tak co mohli mít společného. Lewis chodil s rajdou, chodil na večírky pro celebrity a žil v USA. Nico měl manželku a rodinu na cestě, žil v Monaku a poslední a bavil se hlavně prací. Což už samo o sobě moc nenahrávalo tomu, že by spolu trávili nějakou část svého volného času. Takže vesměs to vždy byli pouze kolegové, kteří se znali od mala.
          Ale nechci tím nijak shazovat Nicův talent a že by na druhou stranu od Lewise opisoval jen on. Nico byl oproti Lewisovi větší dříč a musel do toho dávat víc. Lewis je talent mezi talenty. Když má den, není asi nikdo, kdo by ho porazil. Nedělá chyby a ještě má ten svůj "dar", že je schopen jet o pár desetin rychleji. A nikdo netuší, jak to dělá. Něco podobného má v sobě i Max. A měl to i Senna. Ostatní si to museli vydřít.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama