DISKUZE K ČLÁNKU "Všichni víme, kde jsou hranice dráhy," prohlásil Räikkönen po divokém závěru v Austinu

Pilot Ferrari Kimi Räikkönen zhodnotil předjížděcí manévr Maxe Verstappena, jenž se před něj dostal zkrácením trati tři zatáčky před koncem Velké ceny Spojených států.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Všichni víme, kde jsou hranice dráhy," prohlásil Räikkönen po divokém závěru v Austinu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 25.10.2017 19:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 24.10.2017 11:03
přesně tak. hřiště musí být jednoznačně vytýčeno… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 24.10.2017 19:55
Já tu píšu už drahno let, že by trať měla piloty… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 24.10.2017 09:33
Tady si myslím že je špatně, že tým říká pilotovi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.17.XXX
    Pak už tedy jedině vysoké obrubníky...
    Jinak je až s podivem, že Kimi musel šetřit palivo. Tady si dle jeho slov se Sebem vlastně vzájemně pomohli.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Tady si myslím že je špatně, že tým říká pilotovi, kde může jet více zeširoka. Trať má být vytýčena tak, aby tahle ulehčení pilotům neumožňovala a pokud trať opustí, měl by být potřestán ztrátou rychlosti, případně uvíznutím v kačírku nebo poškozením vozu. To je ale problém FIA, piloti jenom testují, co jim pravidla povolí.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      přesně tak. hřiště musí být jednoznačně vytýčeno a pravidla jasně daná. pak to celé dává nějaký smysl. bez toho je to jenom komedie a ne sport.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Invertèbre Syntexis

        Invertèbre Syntexis

        185.75.139.XXX
        to je prostě moderní F1, že netrestá každou chybu / vyjetí z tratě. vzpomínám, jak za to lobboval svého času i M.Schumacher, myslím hned po tom, co si zlomil nohu, když vyletěl a na štěrku nebyl schopný brzdit - pod autem měl v podstatě vzduchový polštář, takže byl v té vyšší rychlosti jen cestujícím do stanice Čelně do zdi. Ty vyasfaltované zóny okolo zatáček umožňují každému jezdci tlačit bez rizika, že ho to zcela zastaví v závodě. Stejně je jejich využití ve většině případů neefektivní, jen to umožní zachránit si zadek, když to přežene. Jasně - štěrk 1 m za bílou čárou dráhy by jasně oddělil zrno od plev ve smyslu rychlosti pilotů, ale pak zde bylo prostě bezpečností riziko, jelikož nad tou formulí by pak hned ztráceli kontrolu... takže pokud chceme skutečně sport, pak je asfalt okolo zatáček správnou volbou. navíc si vzpomeňte na ty nekonečný fáze odstraňování aut, co uvízli v kačírku - podle mě to těm závodům moc neprospívalo

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Já mám takový pocit, že vedení F1 chce za skoro každou cenu co nejvíce aut na trati. Auto, které bouchne do zdi, poškodí se na obrubníku, nebo uvízne v kačírku, snižuje počet vozů na trati a tím podle nich i zájem diváků o sledování závodu. Jenže problém je někde jinde. Z F1 se stala sterilní záležitost, kde se minimalizovalo riziko. Piloti už nejsou ti hrdinové, kteří krotí silné bestie. Vozí si zadek v tiše prdících hybridech, kteří skoro nejsou slyšet a prakticky nebourají. Taková F1 spoustu diváků doslova odpuzuje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Invertèbre Syntexis

            Invertèbre Syntexis

            185.75.139.XXX
            Určitě někoho odradí, hlavně pokud daný jedinec chce vidět nehody. To říkal i starý Bernie. Osobně musím říct, že pro mě je i bez nehod a s tichými hybridy na F1 hodně zajímavých věcí, ale to je spíš o mých technicko-závodních zálibách... a rozhodně musím souhlasit s názorem, že při ubývajícím počtu aut na trati napínavost a zajímavost závodu klesá. V televizi to člověka tolik nemrzí, vypadnutí několika monopostů show neochudí skoro vůbec, ale živě je to něco jiného a každé odstavené auto je znát. A při cenách lístků F1 je samozřejmě k naštvání, když tvůj matador vypadne po pár kolech, protože ho vlastně jen trochu vyšoupnul jeho sok na obrubník, který mu poškodil podlahu

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Na druhé straně za stavu, kdy vypadne monopost ze zatáčky, aby se po pár stech metrech vrátil naprosto nepoškozený do závodu, ztrácí F1 punc vyjímečnosti. Když jsem se díval na Alonsa v Indy, tam jsem měl úplně jiný pocit. Vzrušení, nepředvídatelnost, i jistý pocit nebezpečí, který mi v F1 chybí. Brblající motory tomu taky zrovna nepřispějí. Chápu, že pro odborníka mohou být technické parametry přitažlivé, ale většina lidí, kteří se dívají na F1, se koukají kvůli tomu, co jsem viděl v Indy.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Já tu píšu už drahno let, že by trať měla piloty trestat za chyby. Asfalt za obrubníky to vylučuje. A tak by alepoň tuto funkci měli převzít komisaři, a to bez ohledu kdy, kde a hlavně kdo.
                Naprosto souhlasím s Pepanem, že by týmy neměly říkat pilotům, kde je možné beztrestně opouštět trať. Každé opuštění tratě by mělo být trestáno.
                A pokud pilot předjede druhého mimo trať a nevrátí pozici, měl by být osolen ještě více.
                Komisaři se odvážili v USA potrestat evidentní přestupek a nestačím se divit, jaká se zvedla histerie. Kdyby chyby trestala trať, pak bychom byli těchto hloupých názorů a dohadů ušetřeni.

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama