DISKUZE K ČLÁNKU Aston Martin nabral lidi z Ferrari, zvažuje stavbu vlastní pohonné jednotky
Aston Martin nabral několik lidí se zkušenostmi z F1 a pokračuje ve vyhodnocování svého vstupu do tohoto šampionátu jako dodavatel motorů. Ty zřejmě budou i po roce 2021 obsahovat MGU-H.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Aston Martin nabral lidi z Ferrari, zvažuje stavbu vlastní pohonné jednotky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasoval 1 člověk)
16.10.2017 09:46
Nedávno se uvádělo, že pro zachování MGU-H je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
09:23 18.10.2017 77.236.218.XXXNa mne to spíše působí tak, že někdo vytvoří nějakou větší Alianci ohledně motorů.Tipl bych si, že majitelé F1 nejsou uplně rádi, že prim hrají automobilky a že jsou na nich závislý.Určitě si přejí vyváženost, to jest aby tam bylo více výrobců a nebyli jen v područí automobilek a jejich zájmů, které jak rychle začali, mohou skončit. -
uzivatel001639
09:46 16.10.2017 89.111.77.XXXNedávno se uvádělo, že pro zachování MGU-H je hlavně i Renault. Takže když to shrneme, všichni mluví o zjednodušení a zlevnění jednotek, ale přitom chtějí vše nechat při starém
F1 má být něco extra, má to být technická špička, tak proč se vracet o několik let, možná desetiletí zpět a dělat obyč motory, když je tu dnes technicky zajímavý motor?
Osobně se mi moc nelíbí ani ta standardizace některých dílů-
airwar1939
11:53 16.10.2017 10.151.145.XXXOno se snaze automobilek nelze moc divit. Pokud jsou pravidla na PU nastavena tak, že je definován objem motoru, počet a úhel válců, plnící tlak turbodmychadla a maximální zisk z MGU-K, tak fakticky jediným rozdílovým prvkem kde můžou motoráři prodat svou invenci je právě MGU-H.
A pokud to vezmeme čistě technologicky, je využití tepla výfukových plynů tak zajímavá a pokroková myšlenka, že plně chápu, že se toho nechtějí vzdát. A první vůz s touto technologií jde již do malosériového prodeje.-
uzivatel001639
13:32 16.10.2017 89.111.77.XXXJa se automobilkam nedivim. Spise me stve jak rikam ta standardizace, definován objem motoru, počet a úhel válců, plnící tlak turbodmychadla a maximální zisk z MGU-K,...Osobne bych dal radsi prednost standardizaci ale jinych parametru. Treba vahy MGU-K, atd. Aby museli vyrobci resit ucinnost u vsech komponent. k cemu je mi standardizovany uhel mezi valci?
Zajimave je, ze se snazi resit objem valcu, pocet valcu atd, kdyz maji jasne danou spotrebu, tzn. maximalni prutok a mnozstvi paliva na zavod. Ja bych jim dal prave dnes volnost, aby museli resit jen ucinnost a omezil vse jen tak, aby se vse tocilo kolem ucinosti. Bylo by zajimave sledovat jak by se s tim jednotlivy vyrobci popasovali, jake novinky by vyrobci predstavovali
Jinak jsem zvedav na nove vyrobce, ale pochybuji, ze do toho nekdo pujde. Mozna tak az v roce 2021, kdy preci jen bude dost casu na vyvoj a nebudou nejake drobnosti potreba resit na rok, ci dva.-
-
uzivatel001639
19:25 16.10.2017 178.255.168.XXXAston pretahl lidi, o ktere "jiste" Ferrari stalo. Zatim spousta reci a nic. Ten kdo rekne ze do F1 vstoupi, tak predpokladam, ze od zverejneni utece jeste hodne vod. Takze jestli pristi rok nekdo rekne, ze vstupuje do F1, tak tak 3 roky vyvoje a testu, jinak to bude podobne jako s Hondou. Ta predpokladam nechtela dlouho otalet a chtela vyvijet za pochodu, coz se neukazalo jako idealni.-
Pepan
21:39 16.10.2017 89.24.157.XXXVybudování továrny a týmu je dlouhodobá záležitost. Pokud by chtěli vstoupit do F1 v roce 2021, už by měli začít dělat na motoru a oni zatím akorát shánějí lidi. Podle mě to nemají šanci stihnout a celá kauza je asi jen hezká "kachnička" zvaná novinářská. Ale možná by se k tomu mohli vyjádřit lidé, kteří vědí mnohem více než já.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek