DISKUZE K ČLÁNKU Testy se starými vozy nemají vypovídající hodnotu, komentuje rozhodnutí Williamsu Massa

Felipe Massa by si ve Formuli 1 ještě rád zazávodil. Williams ale zvažuje i další piloty, pro které stáj přichystala testy. Dle Massy ale nebudou mít opravdovou vypovídající hodnotu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testy se starými vozy nemají vypovídající hodnotu, komentuje rozhodnutí Williamsu Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 07.10.2017 13:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 05.10.2017 11:13
Kdyby Kubica nebyl perspektivní, tak by se mu… »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 05.10.2017 16:15
Stroll už drží krok s Massou. »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 05.10.2017 19:37
Díky. Já si myslím že Strollovi pomohli … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Nevim no, Massa mozna cistou rychlost porad ma, ale jako by pritahoval smulu a narozdil od jinych nikdy nedokaze vyuzit zavahani lepsich a rychlejsich ozu a jezdcu. Kdyz se neco takoveho naskytne, tak se Massovi taky neco zmasti.
    Se podivejte na takoveho Riciarda. Kdyz je tam volne okenko a sance si polepsit diky zavahani jinych, tak 9x z 10 to udela Riciardo. Kolikrat uz stal na podiu diky tomu a ne diky rychlemu autu? Na to uz pomalu ani nestaci prsty na rukach.U Massy takove vysledky za posledni roky ale vubec za celou jeho karieru prakticky nenajdeme.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Souhlasím s Massou, celý ten srovnávací test je totální nesmysl. A k tomu Robert Kubica a Paul di Resta? Co od nich Williams vlastně čeká? Oba jsou lehce přes třicet, oba mají několikaletý výpadek z Formule 1. Jak může jejich angažmá pomoct Williamsu v růstu výkonnosti?

    Williams dlouhodobě zaostává se svým šasi a příští rok musí připravit výrazně jiný vůz, pokud se chce dostat za začarovaného kruhu. A k tomu bude mít na jedné sedačce "nováčka" Lance Strolla a na druhé "nováčka" Kubici či di Restu? To nemá hlavbu ani patu. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Stroll už drží krok s Massou.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Proto si Massu letos nechali. Měl S(trolla) naučit jezdit. Když teď jsou nastejno, není důvod, aby si Williams nechával Massu ještě další rok.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Myslím že by si Felipeho měli nechat. Pro špičkový tým už to není, ale pro Williams dost dobré ... speciálně kvůli zaučení nováčka Strolla. Co budou chtít od Di Resty nebo Kubici za zkušenosti s posledními monoposty?
    Nic ale pro těmto dvoum, Di Resta byl podobně jako Hulkenberg velký talent, ale nedostal doposud další šanci ... podobně jako třeba Davidson, Kobayashi, Buemi, Alguersuari a možná i Nasr. Kubica dle všeho není schopen držet tempo po celou dobu závodu. Je otázka jestli to je jen otázka zlepšení fyzičky, nebo je to kvůli omezením kvůli zranění, ... to by asi znamenalo konečnou. A Di Resta? Myslím že by byl dobrý, ale pořád je lepší Massa jen na další rok.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Kdyby Kubica nebyl perspektivní, tak by se mu Renault tak nevěnoval. Myslím si, že kdyby nedošlo k dohodě Renaultu s Torro Rosso o zapůjčení Sainze, Kubica by u nich zaparkoval na sedačce. Asi přece jenom není na tom tak špatně. A co se týče Massy, loni na konci roku to bylo pro Williams východisko z nouze. Tento pilot je vyšeptalý a v závodě už neumí bojovat. Co na tom, že má bohaté zkušenosti, když je v závodě neumí prodat? Williams teď potřebuje co nejvíce bodovat a to Massa už prostě neumí. Už to není ten původní dravý pilot, který se s Hamiltonem v roce 2008 pral o zisk titulu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Wolff byl kdysi nakloněný spolupráci s Red Bullem

Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

Daniel Ricciardo se svou trofejí za třetí místo na pódiu na Nürburgringu

Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

Lewis Hamilton si dojel pro první místo v závodě na Nürburgringu

Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

Pohonná jednotka Honda

Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Charles Leclerc při pátečním tréninku v Soči

"Nové díly pomohly, Ferrari však ještě musí spoustu věcí pochopit," hlásí Leclerc

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 na Nürburgringu

Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Valtteri Bottas nadále na Hamiltona ztrácí

Trocha statistiky a historie nemůže škodit

  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama