DISKUZE K ČLÁNKU Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Red Bull je optimistický, pokud jde o budoucnost Hondy ve Formuli 1. Její bývalý zákaznický tým McLaren se chce hned příští rok pokusit s novým partnerem vyhrát závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 30.09.2017 23:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 26.09.2017 15:09
Promiň, ale to tvrzení o Fernandovi je hodně mimo… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 27.09.2017 07:51
Ty ses stejny kolovartek jako kazdy, kazdy ma… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 26.09.2017 10:17
To jsou jen tanečky. RB moc dobře ví, že Honda… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Protože auto postavili nejlepší naposledy v roce 2008. Od té doby pouze slušný.
      Teď mají taky slušný, ne nejlepší. A motor rozhodně nebudou mít nejlepší. Tak proč by měli vyhrávat? Že by jim přidali 3-tí turbo? 03

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        91.119.1.XXX
        Zejména sezonu 18. Na tu se těším. Renault, McL a RB na stejných motorech a měli by se dostat na hodně podobnou úroveň. Takže na dejme tomu třetině tratí by mohla být hodně velká zábava a společně s Mercedesem a Ferrari by jsme tak teoreticky měli mít pět konkurenceschopných týmů. V případě že se McL popasuje s novým motorem hned, což taky chvilku trvá a Renault bude pokračovat v progresu ohledně šasi a aera jako doposud.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Jeste 2012 meli na mnoha okruzich nejlepsi auto. Jen netusili, jak se jim to podarilo. Lewis mel smulu na kolize i techniku, jinak by bojoval o titul. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          A bylo nejlepší díky šasi (tedy tomu "autu"), nebo díky tomu, že měli víc výkonu než RB? 13 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Jestli dobre pamatuji, tak i Red Bull tehdy priznal, ze se jim povedlo reseni foukaneho difuzoru. Akorat trochu moc zariskovali a spolehlivost byla bidna. Takze auto bylo sice vyborne, ale pro boj v sampionatu nepouzitelne. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Jo, tehdy to byl nejlepší Mclaren za poslední dobu. Než přišli s tím geniálním nápadem tak skvělé auto opustit a postavit úplně nové. Celkově byl asi i rychlejší jak RB. Ale byl by nejrychlejší, i kdyby mu chybělo pár koní, jako RB?
              Určitě měli auto srovnatelné s RB, ale nejsem si jistý, že samoté šasi bylo nejlepší. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                O tom asi můžeme pouze polemizovat. 04 Bezesporu měl RB a McL nejlepší šasí. V téhle pozici si slovně často plácají po ramenou, aby toho druhého ukonejšili. Skutečnou pravdu znali jen inženýři v obou stájích. 04
                Tehdy se povídalo o tom, že Mercedes je na tom nejlépe s výkonem, ale měl problém s rozumnou spotřebou při "foukání". V tom byl údajně zase lepší Renault vzhledem k tomu, že to měli za tu dobu lépe zmáknuté. Ale i tady těžko říct, co byla pravda. Tato prohlášení stájí jsou podobná jako články v Blesku. Pravdivého faktu bys tam pohledal ... 03
                Každopádně tehdy můj favorit souboj o titul prohrál, takže sportovně uznávám, že to u vás dopadlo lépe a komplexně byl prostě RB lepší. 04 (byť mě to samozřejmě v hloubi duše štve 12)

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Souhlasím. Kdyby vyhrál Button, rozhodně by mne to těšilo víc než Vettelův titul. Ale Hamiltonovi jsem to po jeho legendární sezoně 2011 nepřál.
                  V roce 2012 už bylo foukání omezeno. ale určitě v tom byly jednotky trochu odlišné. Jestli to pak přičíst k šasi RB nebo jako výhoda motoru Renault je dost sporné. Nic není naprosto objektivní.
                  Asi se shodneme, že obě šasi byly na tom hodně podobně a vynikaly nad zbytkem pole. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Tak tak. 03
                    Já to Lewisovi přeji odjakživa. Měl jsem ho rád už od dob, kdy s CRG vyhrál světový titul v motokárách. Respektive už tenkrát jsem si oblíbil i Nica, který byl tehdy jeho stájový kolega. 04 CRG byla moje srdcovka. Léta jsem na těch rámech taky jezdil. 04 Ale máš recht, že v roce 2011 měl hodně špatnou sezónu. Je pravda, že se na tom docela podepsal i Massa, ale kdyby Lewis nejel takovou tužku, určitě se s ním nemusel tak často "potkávat". 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      Já mu fandil v roce 2007. Pak už můj obdiv trochu opadával. Jezdec je to excelentní, ale vadí mi, když mluví.
                      Ale to už je čistě subjektivní pohled a chápu, že má někdo podobný na Vettela nebo Nica. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        Nico je borec. Jsem rad, ze se mu loni podarilo konecne porazit Lewise. Byli spolu jiz v mladi na stejne technice a Lewis byl temer vzdy ten o kousek lepsi. Ale ta Nicova vule, to bylo neco uzasneho. Docela mi v kokpitu chybi. Valteri je fajn kluk, ale ten Nico mi do toho Mercedesu sedel i vic, nez Lewis.
                        No a Vettel. Ja bych ho snad i mel rad, kdyby v roce 2001 nepripravil Vorbice o titul v ICA-J zpusobem ala Baku 2017. Ale to je moje osobni antipatie. Na jeho kariere by to stejne moc nezmenilo. 04

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Chápu, že každý incident utváří názor. Já ho poprvé zaregistroval v mokrém Monaku (tuším 2007?). S podřadným autem zajel excelentně. Na druhou stranu měl spoustu úletů (Monza 2012, Malajsie 2013, nebo Baku), kvůli kterým je mi sympatický míň.
                          Pak je to jen o tom, jestli v boji o titul člověk fandí víc Lewisovi, nebo jemu. 04

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            194.228.59.XXX
                            No právě. 04 Já věděl, o koho se jedná už když jel poprvé namísto Kubici. A vzhledem k tomu, že Lewis bojoval o titul jsem měl obavy, aby ho nevyndal. 04 Ale musím uznat, že se hodně vypracoval. On to měl i docela těžké, protože byl dlouho stínem Schumachera a celé Německo v něm vidělo nástupce. Což mohl očekávat, když mu kariéru v motokárách udělala tovární stáj Tony Kart, kterou Michael vlastnil už nějaký ten pátek. 04

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Pro objektivnost bych tě doplnil v tvrzení, že 3 roky slibují a nic. Je to sice pravda, ale musíme dodat, že to je vlastně fakticky jenom rok. 15 a 16, byla úplně jiná koncepce a letos prostě jedou nováčkovskou sezonu a příští rok to bude něco trochu dost jiného. Opět Můj názor.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    37.48.62.XXX
    Kde bereš tu jistotu,že Renault bude příští rok na F a M ztrácet? Já si naopak myslím, že v race módu budou tito 3 výrobci nastejno

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Nevím, na koho reaguješ, ale zkusím to já.
      Položím podobnou otázku: Kde bereš tu jistotu, že nebude příští rok nejlepším motorem Honda? V obou případech je odpověď stejná. Protože za 4 roky (u Hondy za 3) nebyli schopni vyrobit konkurenceschopnou jednotku. Když to nedokázali za 4 roky, příští se stane zázrak?
      Já čekám, že ztrátu trochu stáhnou. Ale když za 4 roky stáhli půlku ztráty, nějak nevěřím, že za 1 rok stáhnou druhou. 03

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Tak v tomto případě je to celkem jisté: týmy už ví, který motorář co testuje, co má kdo ve vývoji. Vím, co se děje ve Viry a co v Sakuře. A Honda je na tom ze všech nejbídněji, jako poslední zahájila vývoj PU pro rok 2018, zatímco Renault např. hodně investoval do spolehlivosti kvůli snížení počtu kusů na jezdce a začal hodně před letní přestávkou (úplně pominu její současný deficit a slabiny počínaje základy - spalováním).
        100 % jistotu nemáš samozřejmě nikde, ale Renault bude před Hondou a je mnohem pravděpodobnější, že bude blíže Mercedesu, než že Honda postaví nejlepší motor. Za 4 roky možná, do té doby nikoliv.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • badys

          badys

          46.13.68.XXX
          Já samozřejmě nevím jak výkonný kdo bude mít příští rok motor. Myslím si ale , že Honda bude celý rok 18 s pomocí Red Bullu vyvíjet motor na rok 19.
          Testovat motor budou každý závodní víkend na Toro Rosu. Marko si je asi jistý , že takhle dokáží postavit konkurence schopný motor s kterým bodou bojovat o vítězství v roce 19. Jestli se to povede nevím , ale je to i možné .

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          To, že by měla být Honda nejlepší je řečnická otázka. To samozřejmě nečekám. Stejně nečekám, že Renault za jediný rok zcela stáhne náskok Mercedesu, když se jim to zdaleka nepovedlo za 4. Oboje je sci-fi.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Ty si bohužel v otázce aktuálních výkonností PJ úplně mimo realitu. Podobně jako Helmut...

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama