DISKUZE K ČLÁNKU "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela
Sebastian Vettel ani Ferrari u domácího tisku zastání po Velké ceně Singapuru nenašli. Místo toho čelí velké vlně kritiky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002008
(Hlasovalo 7 lidí)
20.09.2017 10:19
Přeji titul Ferrarri,ale pro mne bylo jasné hned,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
11:41 20.09.2017 85.70.164.XXXVelmi podobný incident se stal v roce 2003 kde byl tehdy zavírající R. Schumacher, uprostřed Barik a Kimi zcela vlevo (jako teď).
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
.... pro zajímavost tehdy byl uznán vinným právě "zavírající" Schumacher a dostal trest 10 míst na startovním roštu pro další GP. Odvolali se (Schumacher s Williamsem) k mezinárodnímu tribunálu a ten vinu ponechal ale snížil trest na 50 000$.
Neberte to tak že bych chtěl Vettela ještě trestat, nechtěl, potrestán byl vlastně nejvíc.-
-
Situs
21:51 20.09.2017 85.70.164.XXXJá si myslím sice že ji zavinil, ale nevím na základě čeho by měl být potrestán. Trochu si to protiřečí ale pravidla jsou na zři vozy vedle sebe celkem bezzubá. Když odmyslíš Kimiho je to v pořádku, Vettel je vpředu a určuje si stopu, má Verstappenovi nechat místo na trati, no že tam ale není místo kvůli dalšímu vozu to už podle mě pravidla neřeší.-
-
-
-
Situs
13:00 21.09.2017 85.70.164.XXXSpíš méně, ale ono kdo koho naboural je také diskutabilní, neb tam došlo k tomu že Kimi Verstappenovi vlastně přejel zadní gumou přední gumu. Pro mě ten kontakt nebyl rozhodující, pro mě byl rozhodující zmenšující se prostor. Vettel to agresivně křižuje a je logické že Verstappen reaguje, a je logické že v té rychlosti nechce jet od Vettela 2 cm. -
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:40 21.09.2017 185.149.128.XXXNo "skoro" to samé. Až na 3 malinkaté detaily:
1. Měl být vůbec Ralf potrestaný?
2. Ralf s Barikem kolidovali. Vettel s Maxem ne. Tedy jo, ale až jako následek srážky s Kimim.
3. Ralf byl potrestaný jen proto, že jediný srážku "přežil" a na rozdíl od ostatních dojel (pokud si pamatuju).
-
-
-
Situs
11:21 20.09.2017 85.70.164.XXXNo, každej incident se dá rozebrat a přemýšlet jak by se mu mohlo příště zabránit. Tady podle mě může udělat něco jen ten co zmenšuje prostor tomu druhému. Když ten prostor zmenšuje, tak by si měl být jistý že ten druhej má kam, a pokud si jistý být nemůže, tak jde do rizika a to si musí vyhodnotit jen on sám jak moc ho podstoupí. Startoval na vodě a start neměl nic moc, on to riziko přesto podstoupil a zaplatil za to. Po válce můžeme říci že to zvoral a riziko vyhodnotil špatně.-
-
Situs
21:45 20.09.2017 85.70.164.XXXJako ok, připusťme že nemohl vidět zda tam někdo je, pak je ale jasné že nevěděl proti čemu šel a co se tam děje a pak to tam křižovat střemhlav není moc chytré. Kdyby měl dobrej start tak to může udělat, neb by si mohl být jistej že má vedle sebe maximálně Verstappena a mohl by ho vytlačit až na kraj, no s takovým startem si vybral teda naslepo velmi agresivní a riskantní manévr. A nebo si prostě myslel že neodstartoval tak špatně a Kimi se tam nemohl nikdy stihnout dostat, což by byl teda také špatnej úsudek.
-
-
virtual
16:53 20.09.2017 193.165.237.XXXPři tom rozebírání je dobré myslet na schopnosti lidských smyslů. Konkrétně - jak si pilot "má být jistý, že ten druhej má kam"? Mmch. co má kam, uhnout? Může brzdit... Někdo zase mluví o "agresivním křižování dráhy", dokážeme něco takového definovat (např. úhel ke směru dráhy?), dokáže to pilot při závodu jasně rozpoznat? To samé platí pro "soupeřův vůz celým objemem", je schopen pilot rozpoznat, že je soupeř před (za) ním celým objemem, z 98%, nebo jen 87%? Opravdu pikantní je to pravidlo při závodní rychlosti a pohledu do zpětného zrcátka...
Pravidla by pak stačila dvě - pokud měním směr na trati, nesmí dojít ke kontaktu se soupeřem, který si drží stopu. Pokud jsem v souboji druhý (a je jedno, jestli je to o kolo, o půl vozu, o celou délku), nesmí dojít ke kontaktu s vozem vepředu.
Z reálného pohledu ale myslím, že v podobné situaci by to příště dopadlo pravděpodobně úplně stejně.
-
-
-
badys
10:36 20.09.2017 46.13.68.XXXS odstupem to byl pro Ferrari skutečně neštastný den. Každý z těch tří tomu mohl nějak zabránit , ale pak by to nebyli závodníci. Navíc to nebyli nijak tvrdé manévry. Prostě o seby škrtly dvě kola a většinou ani z takového kontaktu nic dramatického nevznikne. Jenom doufám , že si z toho ve Ferrari nevyvodí závěr , že "dvojka" v týmu musí dělat "dvojku" na tvrdo hned od startu. Pro nás diváky by to bylo naprd.-
uzivatel001890
10:56 20.09.2017 185.137.144.XXXA jak tomu měl zabránit Kimi? že měl asi odstartovat blbě? Kimi projel kolem Maxe s dostatečným odstupem a jel tam kam by jel každý! - nepatrně se tlačil do stopy, protože následovala zatáčka a bylo třeba tam zatočit! ... fakt sorry, ale tohle jsou jen řeči (pokud se ukočíruju a nepoužiju expresivní výrazy!)
Kimi za to vůbec nemohl a ničemu ani nemohl zabránit! - Vettel mu zkřížením dráhy zkazil nejlepší start - Verstapen za to také nemohl - Ten akorát pokud mu něco vytkneš mohl najet do Vettela a tolik neuhýbat a možná mohl Kimi projet a vettel by možná drbanec ustál - ale to se lhko řekne, takže zas jen řeči!
Celé si to uvařil Vettel, který je chtěl zavřít - což je sice normální postup - ale někdy to skončí špatně a to bylo tentokrát.
Mohl nějak zabránit? To je holý nesmysl pokud jsou to závody jediný kdo tomu mohl zabránit je vettel, kdyby je býval tolik nezavřel - to nemusel - ale Kimi? To pak Vettel mohl zůstat úplně na druhé straně ... No nic - tipické výmluvy ve prospěch Vettela - protože ten to podělal - sic nechtě a nevědomě.
Po boji se dá zabránit všemu! - o tom to však není, jsou to závody! - proto je to závodní incident bez trestu a správně.
Pak by se tu lidé pošklebovali - kdby Kimi nezávodil - ale on závodil perfektně, ale byl semletý zcela nevině!
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek