DISKUZE K ČLÁNKU Partnerství Renault a Red Bull se rozpadá, co na to Ricciardo a Verstappen?

Šarády a pohyby ve startovním poli ohledně dodavatelů motorů se začínají stupňovat. Avizované spojení Toro Rosso s Hondou a souběžná spolupráce McLaren - Renault přináší skutečně další důsledky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Partnerství Renault a Red Bull se rozpadá, co na to Ricciardo a Verstappen?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 17.09.2017 13:20 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    tak Renaultu došla konečně trpělivost, dobře jim tak, Red Bullu. Když vyhrávali jak na běžícim páse, určitě nechválili Ranault tak často, jako ho kritizovali, když se nedařilo... A na těch letošních výpadcích Maxe si myslim, že určitě nějakou částečnou zásluhu mít bude (myšleno Max), ale to je můj názor a je to samozřejmě spekulace... mně by se líbil scénář, jestli se teda schyluje k tomu, že RB opustí F1, že by na roky 2019 a 20 byly oba týmy u Hondy, a od roku 21 by tým RB koupilo Porsche a tým TR Honda... Vim že ta F1 nedávno opustila a chtěla se vrátit jen jako dodavatel motorů, ale po zkušenosti s McLarenem si myslim, že už nebudou chtít riskovat případnou kritiku od jinejch týmů a od roku 21 se bude začínat s čistym listem, takže to riziko tam opět je

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • VáclavI

      VáclavI

      213.175.51.XXX
      Když si zástupci RB nevidí do huby - [odkaz na stránku] - tak si myslím, že to byla opravdu jen otázka času

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Přesně tak Vašku. Aneb tady krásně platí: Kdo chce kam, pomožme mu tam! RB od roku 2014 permanentně nadává a uráží Renault. článků kde ho chválí najdeš hrst, ale takové, kde ho haní hromadu! Jsem velmi rád za to, že Renault konečně bouchnul do stolu! V race módu mají konkurenceschopný motor a to, kde je letos RB je hlavně jejich vina, protože prostě neoddvedli dobrou práci na šasi. Vlastně od hybrid éry nikdy neměli nejlepší šasi! Pohybovali se od TOP4 po TOP2. Maximálně loni v 2. pol. sezóny bych byl ochoten souhlasit, že šasi měli stejně dobré jako Mercedes. Na Mercedes mají motorovou ztrátu 25 ps, což je cca 2,5% a cca 0,2s. Zbytek je jejich šasi. Ok, v kvalifikačním módu se bavíme o cca 0,3 - 0,35s, ale i to není nichroznýho npř oproti Hondě s jejich 1 - 1,2s. Nic jinýho než Hondu si RB nezaslouží a o to víc sem rád za mladýho Sainze, ten, když přesvědčí může celému RB a TR v r. 2019 ukázat leda tak záď svého Renaultu! 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Ty si moc velky optimista. Je proste hodne divne, ze auto s motory Renault okupuji spodek tabulky a s motory Mercedes vrsek. Ze by vsichni vyrobci sasi u Mercedesu byly lepsi nez u Renultu tomu preci sam neveris.RB proste odvadi oprotiostatnim vybornou praci, proto ten posun nahoru. O tom snad nikdo nepochybuje, tedy mimo teba. Honda ma dnes tak 1,5x az 2x vetsi ztratu co ma Renault a ta se bude zmensovat. Tve optimisticka cisla nevychazeji ze skutecnych moznosti vykonu motoru Mercedes. Mercedes si jedu na spolehlivost a Renault je zdiman na maximum a jeste trpi oproti Mercedesu abnormalne velkou nespolehlivosti. To ze nema RB extra sasi je i dano tim, ze se pri vyvoji snazil hodne potlacit nedostatek vykonu Renaultu a vyvijel sasi s malym pritlakem, coz se mozna ne uplne podarilo, ale na rovinkach rychlost byla. Vsechno je propojeno se vsim, ale Renault neni konkurence schopny a pokud budu vychazet z drivejsich let tak ani nebude.
          Osobne RB rad nemam, ale po rozchodu McL-Honda, je to pro Hondu pravdepodobne mozna jeste vyhodnejsi reparat utoku Hondy na titul.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          jak tedy bude vypadat pole v příští sezoně?
          o čelo se budou prát Mercedes s Ferrari, těsně za nimi McL a zatím i RB. dotírat bude Renault s FI, Wilíkama a Haasem, no a vzadu ( i když doufám, že blíže středu pole než letos ) Sauber a TR.
          a sezona 2019?
          úplné čelo asi beze změny, jen přímé boje stupně nejvyšší doplní McL, těsně za nimi Renault a asi někdo s motorem od Mercedesu ( FI nebo Wilíci ) ostatní ve středu pole a na konci RB a TR s Hondou po kapotou.......
          18 no, asi trošku ujetá představa, ale proč ne 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            I kdyby dal Renault oproti Hondě McLarenu půl sekundy na kolo, tak pořád bude Mcl chybět více než sekunda. Takže bych tak moc optimistický nebyl.
            Ty dvě sekundy na kolo je pro MER-FER nyní neskutečný náskok, to jen tak nezmizí.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Renault je v race módu cca 25 ps za Mercedesem. Ví to v Mclarenu, ví to v Red Bullu, ví to celý paddock, ví to samozřejmě v Mercedesu, Hondě, Ferrari a Renaultu, ví to vedení tohoto webu, ví to všichni. Jen ty si to nechceš přiznat, stále dokola meleš ty samé nepravdy. Je čas konečně otevřít oči a přiznat si, že prostě nemáš pravdu. Na tom není nic hrozného. Těch informací máme málo, ale i z nich se dá dedukovat a logicky uvažovat. Kdyby na tom byla Honda jak píšeš (rozuměj jak si ty sám přeješ, aby byla), tzn 30 - 40 ps za Renaultem s velmi podobnou spolehlivostí, tak by Mclaren jednoduše od nich neutíkal! Realita je taková, že jsou cca 50 - 60 koní za Renaultem a spolehlivost mají mizernou, cca 2x horší než Renault. Jási myslím, že Ilien s Hondou pohne a myslím, že RB dostane v r. 2019 schopný motor, klidně se však vsadím, že to ani na pódium stačit nebude a že si oproti Renaultu pohorší i v tom roce 2019. Naopak, Renault do toho 2 roky sype neskutečně a to se musí projevit. Již nyní má nejblíže k Mercedesu v hybrid éře. Mimochodem, loni byl Renault nejspolehlivější ze všech výrobců... I když jsem fanda Renaultu a rád bych mu přidal nějaký ten koník, tak se na to stále dívám tak nějak realisticky, kdežto ty si regulerně vsugeruješ nějaký nesmyslný čísla a spolehlivost Hondy, k tomu odebereš 30 ps Renaultu a uděláš ho 2x více nespolehlivý a pak se nám tady snažíš podsouvat, že Honda je jen chlupeček za Renaultem a je jen otázka pár závodů, kdy bude před ním.... to je prostě lež a blud. To je o mnoho větší desinformace jak kdybych stavěl dnešní JP Renault na úroveň Ferrari a Mercedesu. Není to však pravda, ale je to o dost blíž realitě než tvé konstrukce... 02

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          80.90.136.XXX
          2ADI: Máš v tom nepřesnost t.j 10 koní je cca 0.2 až 0.35 ztráta dle okruhu a Renault ztrácí 30 koní a v kvaldě ještě více. Takže si uprav názor.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            10 ps rozhodně není 0,35 s. 10 ps je okolo desetiny a Renault je v race módu DO 30 ps za Mercedesem. Ale tady nemá význam spekulovat o tom, jestli je to 25 nebo 30 ps na špičku. Pravda je, že je to nejmenší rozdíl Renaultu od Mercedesu od r. 2014. A jsou v okně pro vítězství v závodech. To že je RB až 3 auto je hlavně vina jejich šasi ne motoru.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama