DISKUZE K ČLÁNKU NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Ricciardo zdolal Vettela i oba Mercedesy, průměr přes 250 km/h

MONZA - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU; Daniel Ricciardo při svém ostrém závěrečném finiši předvedl nejrychlejší kolo ze všech pilotů - předčil nejen Sebastiana Vettela, ale i oba Mercedesy Valtteriho Bottase a vítězného Lewise Hamiltona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Ricciardo zdolal Vettela i oba Mercedesy, průměr přes 250 km/h

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 04.09.2017 08:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 03.09.2017 21:59
Ty podle nejrychlejších kol závodu určuješ… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Tak Ala ztraci na Riviho 2,5. Kolik by ztracel z motorem Rensult silnejdim o 40koni? Takze Ala by si polepsil tak o 1s a ztracel by tak 1,5s at mu nekrivdim tak tedy 1s. No to mi nepripada jako super sasi od McL. No a nerikala Honda, ze uz spolehlivost vyresila? No kolik ze kimdojelo aut do cile? Ten tym no nevim, ma jeste dost velky prostor pro zlepseni 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      Mozna by nakonec nebylo spatne kdyby TR preslo na Hondu, mohli by snad v klidu konecne zapracovat na motoru a McL by se mohl konecne ukazat a predvest a porovnat s RB 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Ty podle nejrychlejších kol závodu určuješ relativní výkonnost týmů? A jinak v pořádku? A v Maďarsku jsi taky tvrdil podle těch časů, že má McLaren nejlepší šasi ze všech, cca o 2 sekundy rychlejší než Mercedes? 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        2,5s je proste dost. McL vypada ze ma sasi delane na pomale technicke okruhy, jako Madarsko, ale i tak ma dost velky odpor. Tady byl RB konkurence schopny k Mercedesum, Ferrari. V Madarsku byl RB konkurence schopny opet k obema tymum, pritom mel polovicni ztratu co mel McL.RB mel na konci zavodu ztratu 1s a McL 1 minutu. Tady mi proste pomerove ty rozdily ve vykonu motoru nesedi. McL pristi rok s Renaultem bude rychlejsi, jeho ztrata bude polovicni co dnes. To ale stale znamena, ze jeho ztrata bude dost velka a bude to tak 4. nejrychlejsi tym 03 12 18
        Takze drzim pesti McL at se pristi rok dostane k Renaultu 11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Pokračuješ v hloupostech. Vzhledem ke generovanému přítlaku má jeden z nejnižších odporů. K tvým argumentům s RB - asi jsi zapomněl, o kolik mají výkonnější pohonnou jednotku. V Monze 10 koní navíc = cca 0,2 s. Ani jeden z McL navíc nedojel, nemohly předvést rychlá kola, Alonsovi od začátku blbla převodovka, to pak nemá cenu se moc o Monze bavit. Šasi McL je špičkové, jak uvidíš zase za 2 týdny - i s tím deficitem Hondy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Tak jsem zvedav tedy za dva tydny. Je mi jasne, ze mas lepsi info nez ja a delas do F1 vice, ale proste mi prijde vykonnost McL-Hondy vzhledem k vykonove ztrate slaba. O prevodovce jsem nevedel, ze ma Ala problem. Nerikam, ze maji spatne sasi, ale nemaji lepsi nez RB a dle meho na ne dost ztraceji. Pokud vezmeme v uvahu, ze maji vykonovou ztratu cca 2x vetsi, tak by meli mit cca 2x vetsi casovou ztratu a tu nemaji. McL ma ztratu dost velkou a RB nema ztratu cca zadnou. O tom se jiste presvedcime i v dalsim zavode za 14 dnu.

            Jinak jeste dotaz, nevim kdy McL oznami s kym bude jezdit pristi rok? Kdy by jsme tak mohli cekat nejake prohlaseni?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Jenže když máš o tolik slabší motor, musíš dělat kompromisy v nastavení odporu, sub-optimální nastavení má pak dopad na časy na kolo, zahřívání pneu a další věci. A navíc tam nefunguje tak jednoduchá přímá úměra: "2 x nižší ztráta ve výkonu motoru = 2 x menší časová ztráta." Tam do hry vstupuje spousta věcí, nejde jen o konfiguraci okruhu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                Nerikam, ze to musi byt prima umera, ale nejaka umera Mercedes-RB-McL byt musi. Preci jen RB ztraci na Mercedes take a take musi delat kompromisy. Jak je videt, RB ty kompromisy jdou o poznani lepe.
                Jsem fanda Hondy a McL. Hondy vysledky stoji za ho.no, ale McL se doted tvaril jako ze je bez problemu. Tomu zacinam verit mene a zacinam si myslet, ze rozchod bude nejelspi pro oba. Az se Honda sebere, jako ze se sebere tak s RB budou mit vetsi sanci na titul, ikdyz tedy RB nemusim. No a jsem zvedav na McL, jak se pochlapi a kde bude bojovat. Pohcybuji, ze ho o 40 koni vykonejsi motor katapultuje na boj o titul. Spise bude katapultovan na boj o spoustu bodu v kazdem zavode, ale pochybuji, ze bude lepsi nez stavajici trojka. Tak to proste vidim, a zatim me nic nepresvedcuje, ze to bude jinak. Parvda je, ze pres zimu muzou u McL dost zamakat na sasi a muzou byt nekde jinde, ale se stavajicim sasi a motorem Renault neverim, ze by zavod v Monze vypadal stejne jako predvedl RB. Ano McL by bojoval s WIlliams a FI o sposutu bodu 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama