DISKUZE K ČLÁNKU "Jeden rok na vývoj nového konceptu motoru nestačí," tvrdí Honda. Ví, s čím jezdí soupeři
Sportovní šéf Hondy Jusuke Hasegawa hovoří o tom, proč tolik zaostávají za konkurencí - na vývoj současného konceptu pohonné jednotky potřebují více času, rok zkrátka na změnu motoru nestačí. Ví, na jakou úroveň se musí dostat i jaké řešení používají soupeři, o nasazení konkrétních vylepšení teprve rozhodují. Kvůli spolehlivosti nechtějí nic uspěchat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Jeden rok na vývoj nového konceptu motoru nestačí," tvrdí Honda. Ví, s čím jezdí soupeři
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 2 lidé)
12.08.2017 13:48
Honda ví jak dostihnout Mercedes a Ferrari... já… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Ferda
18:29 14.08.2017 46.47.176.XXXMekáč pro Mercedes ani pro Ferrari žádnou konkurencí není a dlouho ještě nebude, ani kdyby mu motory dodávali.
Spíše tiše drží ochrannou ruku nad Hondou i třeba Renaultem, aby si týmy nevyskakovali jak se jim zlíbí, jako loni Red Bull a letos Mekáč.
-
-
-
Ferda
09:20 13.08.2017 46.47.176.XXXHonda udělala největší chybu, že se do F1 vrátila s pidi motorem zero a po dvou létech musela celý motor překopat po vzoru Mercedesu.
Tím v podstatě na všechny ostatní výrobce nabrala Honda ztrátu minimálně čtyři roky a je nemyslitelné aby takovou ztrátu někdy dohnala.-
uzivatel001639
11:02 13.08.2017 178.255.168.XXXPresne tak, tim zdrzenim akorat ztratili. Uvidime jak pujdou dopredu
-
-
airwar1939
13:48 12.08.2017 176.74.128.XXXHonda ví jak dostihnout Mercedes a Ferrari... já také vím jak uběhnout maraton za dvě hodiny, ale v reálu to už taková srana není.-
uzivatel001639
22:41 12.08.2017 178.255.168.XXXRekneme si na rovinu, ze na vyvoj motoru nestaci jeden rok, coz Hasegawa rika. A jestli maji ve vyvoji zajimave veci tak vy to urcite melo prinest vysledky. Ceka nas letos 4. A asi i 5. specifikace, takze nejaky posun bude. Dulezite je kde budou pristi tok. Spolehlivost bude uplne na jine urovni a pokzd vyvoj jede, coz Hasegawa rika, tak pristi rok by mel byt vyrsznejsi posun. Kdyz vifime jak dliuho vyviji Renault nemuzem cekat, ze pristi rok na zacatku sezony bude yHonda na urovni Mercedesu, ale na konci roku by mela byt blizko. Nejzajimavejsi bude souboj Renault vs Honda, jedtli ba konci roku nebo zacatku pristiho bude Honda na jeho urovni, tak jeji vyvoj je na dobre urovni, coz by se nedalo rici o jeho francouzskem konkurentovi.
Nema cenu se tady nekomu vysmivat, dulezite budou vysledky. Takze se muzem tesit na pokroky vyvoje, snad nam vydledky vyvoje bude mici Honda ukazat i pristi rok. Bude zajimave sledovat jestli opravdu bude nejaky vyrazny posun, ktery by mel prijit a o kterem se mluvi-
airwar1939
22:54 12.08.2017 176.74.128.XXXHonda tuto technologi motoru vyvíjí už pátým rokem, a zatím je to katastrofa pokud jde o víkon, i pokud jde o spolehlivost. Jako větší tragedii vidím tu absenci výkonu, protože to znamená, že zatím jsou inženýři Hondy znalostně hodně za úrovní konkurence.
Poslední prohlášení Hondy vidím jako zoufalou snahu lobovat u
McLarenu aby nešel k Renaultu. Nic jiného bych za tím nehledal.-
uzivatel001639
23:32 12.08.2017 178.255.168.XXXJako katastrofu bych to nevidel. Problem je naskocit do rozjeteho vlaku. Spalovaky ostatni vyrobci vyvijeli mnohem dele, zapalovani vyvijeli rivnez mnohem deke. Letosmi rok je ve znameni vyboje noveho konceptu, jde to tezko, coz se da pochopit. Lonsky rok byl relativne povedeny, relativne na urovni Renaultu, takze bych to az tak spatne nevidel, po trech letech vyvoje. Od nuly jde vyvoj pomalu, uvidime pristi rok, kdy se teprve ukaze potencial tohoto noveho konceptu-
airwar1939
08:51 13.08.2017 176.74.128.XXXJá bych to celkem jako katastrofu viděl. Honda sice začala s vývojem motorů pro Formule 1 až v roce 2013, a po opuštění F1 v roce 2008 jistě ztratila kontinuitu, ale Honda vyvíjí motory i pro další závodní série, a tak předpokládám že nejlepší lidi po roce 2008 převedli tam, a v roce 2013 si naopak nejlepší lidi zase převedli do divize pro Formuli 1. Ve skutečnosti mají ztrátu pokud jde o začátek vývoje současné generace motorů cca. 1,5 roku, ale v současnosti rozhodně nejsou na úrovni Mercedesu z roku 2014, ani pokud jde o výkon, natož spolehlivost. Anemá smysl se chlácholit tím že Honda změnila koncept motoru, to udělalo Ferrari také minimálně pro rok 2015, Renault letos rovněž, a i Mercedes prováděl mezisezoně radikální změny pokud jde o vývoj PU.
Nevím jak byly loni relativně na úrovni Renaultu, RedBull dokázal loni z motorem Renault vyhrávat dva závody, bodoval naprosto pravidelně a McLaren porážel v závodě rozdílem jednoho kola. A letos už se před McLaren výkonostně dostal i tovární tým Renault.-
uzivatel001639
11:05 13.08.2017 178.255.168.XXXNema smysl se dohadovat. Dulezite jdou jen vysledky. Uvidime na konci roku a zacatku pristi sezony jsk bude pokracovat souboj techto vyrobcu. Nekdo veri Renaultu nekdo Honde -
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 20.10.2024
GP USA 56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americasdní | hod | min | sek