DISKUZE K ČLÁNKU "Jeden rok na vývoj nového konceptu motoru nestačí," tvrdí Honda. Ví, s čím jezdí soupeři

Sportovní šéf Hondy Jusuke Hasegawa hovoří o tom, proč tolik zaostávají za konkurencí - na vývoj současného konceptu pohonné jednotky potřebují více času, rok zkrátka na změnu motoru nestačí. Ví, na jakou úroveň se musí dostat i jaké řešení používají soupeři, o nasazení konkrétních vylepšení teprve rozhodují. Kvůli spolehlivosti nechtějí nic uspěchat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jeden rok na vývoj nového konceptu motoru nestačí," tvrdí Honda. Ví, s čím jezdí soupeři

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 15.08.2017 12:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 14.08.2017 20:36
Buď je ti známo špatně, nebo neumíš číst. Honda… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2017 13:48
Honda ví jak dostihnout Mercedes a Ferrari... já… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2017 18:47
Jj, snad to u Hondy neskončí množstvím interních… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Frank

    Frank

    89.24.215.XXX
    Jeden rok? Pokud je známo, tak McLaren s jejich motory jezdí trošku déle. Kolikrát dojel Alonso do cíle? McLaren by se měl rychle poohlédnout po jiných motorech, protože s Hondou je to ztráta času.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      a z kterého prstu by si McLaren ty motory měl vycucat? Ferrari a Mercedes mu je nedají, těm vyhovuje, že mají o konkurenta méně. A Renault? To by si moc nepomohli.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mekáč pro Mercedes ani pro Ferrari žádnou konkurencí není a dlouho ještě nebude, ani kdyby mu motory dodávali.
        Spíše tiše drží ochrannou ruku nad Hondou i třeba Renaultem, aby si týmy nevyskakovali jak se jim zlíbí, jako loni Red Bull a letos Mekáč.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Buď je ti známo špatně, nebo neumíš číst. Honda letos zcela změnila koncept pohonné jednotky, postavila nový motor, jak je uvedeno v článku (nikdo netvrdí, že McLaren jezdí s Hondou jeden rok).

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Honda udělala největší chybu, že se do F1 vrátila s pidi motorem zero a po dvou létech musela celý motor překopat po vzoru Mercedesu.
    Tím v podstatě na všechny ostatní výrobce nabrala Honda ztrátu minimálně čtyři roky a je nemyslitelné aby takovou ztrátu někdy dohnala.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nevím, mě přijde že dva týdny před závodem by měli mít už jasno co konkrétně za vylepšení nasaděj. Tohle číst mě už u Hondy moc nepovzbuzuje, naopak.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Honda ví jak dostihnout Mercedes a Ferrari... já také vím jak uběhnout maraton za dvě hodiny, ale v reálu to už taková srana není. 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Jj, snad to u Hondy neskončí množstvím interních schůzí a počmáraných flipchartů 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      Rekneme si na rovinu, ze na vyvoj motoru nestaci jeden rok, coz Hasegawa rika. A jestli maji ve vyvoji zajimave veci tak vy to urcite melo prinest vysledky. Ceka nas letos 4. A asi i 5. specifikace, takze nejaky posun bude. Dulezite je kde budou pristi tok. Spolehlivost bude uplne na jine urovni a pokzd vyvoj jede, coz Hasegawa rika, tak pristi rok by mel byt vyrsznejsi posun. Kdyz vifime jak dliuho vyviji Renault nemuzem cekat, ze pristi rok na zacatku sezony bude yHonda na urovni Mercedesu, ale na konci roku by mela byt blizko. Nejzajimavejsi bude souboj Renault vs Honda, jedtli ba konci roku nebo zacatku pristiho bude Honda na jeho urovni, tak jeji vyvoj je na dobre urovni, coz by se nedalo rici o jeho francouzskem konkurentovi.
      Nema cenu se tady nekomu vysmivat, dulezite budou vysledky. Takze se muzem tesit na pokroky vyvoje, snad nam vydledky vyvoje bude mici Honda ukazat i pristi rok. Bude zajimave sledovat jestli opravdu bude nejaky vyrazny posun, ktery by mel prijit a o kterem se mluvi

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Honda tuto technologi motoru vyvíjí už pátým rokem, a zatím je to katastrofa pokud jde o víkon, i pokud jde o spolehlivost. Jako větší tragedii vidím tu absenci výkonu, protože to znamená, že zatím jsou inženýři Hondy znalostně hodně za úrovní konkurence.

        Poslední prohlášení Hondy vidím jako zoufalou snahu lobovat u
        McLarenu aby nešel k Renaultu. Nic jiného bych za tím nehledal.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Jako katastrofu bych to nevidel. Problem je naskocit do rozjeteho vlaku. Spalovaky ostatni vyrobci vyvijeli mnohem dele, zapalovani vyvijeli rivnez mnohem deke. Letosmi rok je ve znameni vyboje noveho konceptu, jde to tezko, coz se da pochopit. Lonsky rok byl relativne povedeny, relativne na urovni Renaultu, takze bych to az tak spatne nevidel, po trech letech vyvoje. Od nuly jde vyvoj pomalu, uvidime pristi rok, kdy se teprve ukaze potencial tohoto noveho konceptu

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.128.XXX
            Já bych to celkem jako katastrofu viděl. Honda sice začala s vývojem motorů pro Formule 1 až v roce 2013, a po opuštění F1 v roce 2008 jistě ztratila kontinuitu, ale Honda vyvíjí motory i pro další závodní série, a tak předpokládám že nejlepší lidi po roce 2008 převedli tam, a v roce 2013 si naopak nejlepší lidi zase převedli do divize pro Formuli 1. Ve skutečnosti mají ztrátu pokud jde o začátek vývoje současné generace motorů cca. 1,5 roku, ale v současnosti rozhodně nejsou na úrovni Mercedesu z roku 2014, ani pokud jde o výkon, natož spolehlivost. Anemá smysl se chlácholit tím že Honda změnila koncept motoru, to udělalo Ferrari také minimálně pro rok 2015, Renault letos rovněž, a i Mercedes prováděl mezisezoně radikální změny pokud jde o vývoj PU.

            Nevím jak byly loni relativně na úrovni Renaultu, RedBull dokázal loni z motorem Renault vyhrávat dva závody, bodoval naprosto pravidelně a McLaren porážel v závodě rozdílem jednoho kola. A letos už se před McLaren výkonostně dostal i tovární tým Renault.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              178.255.168.XXX
              Nema smysl se dohadovat. Dulezite jdou jen vysledky. Uvidime na konci roku a zacatku pristi sezony jsk bude pokracovat souboj techto vyrobcu. Nekdo veri Renaultu nekdo Honde 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • achmed-cz

              achmed-cz

              212.24.138.XXX
              1,5 roku? Ty jseš dost dobrej blázen. Mercedes naopak přiznává, že v 2008 současné motory vyvíjet začal. Honda má tztrátu nejméně 5 let.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama