DISKUZE K ČLÁNKU Nároky stoupají: Bottas chce novou smlouvu i titul

Valtteri Bottas chce s Mercedesem podepsat novou smlouvu a ještě letos porazit i Lewise Hamiltona a získat titul mistra světa Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nároky stoupají: Bottas chce novou smlouvu i titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 06.08.2017 11:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002651 (Hlasovali 2 lidé) 04.08.2017 11:45
Srovnání s rokem 2007 není relevantní. U McL… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 04.08.2017 11:50
Ok, stále se vše obrací proti Ferrari a je to na… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 04.08.2017 13:41
No názor, že Kimiho záměrně zadupávají, aby mohli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Buď ten Bottas je tak naivní a hlo.upý, nebo si z nás fandů F1 dělá vědomě vrtulu, nějak brzo asi zapoměl, když podepisoval smlouvu s Mercedesem, co všechno za tím stálo, a jaké podmínky pro ně letos Mercedes vyžaduje. No nic, třeba mu je zase připomenout:
    1) Ze závodu přivážet body pro Tým Mercedes, tak aby na konci šampionátu obsadil první místo v PK
    2) Z důvodu historického a současného úspěchu týmu Mercedes, a souhlasem jeho nového působení v tomto mistrovském týmu na kterém se velkou měrou podílel Lewis Hamilton, mu recipročně odvést služby v podobě loajality a Letos mu tak z jeho strany dopomoct k získání Titulu mistra světa F1.
    Pokud si to tedy Bottas zpátky uvědomil, tak o myšlenkách získání jeho Titulu si může zatím jenom zdát, a vše tak v klidu posunout až za rok pro další sezonu, kde už samozřejmě vše mezi jezdci bude otevřené a Bottas k zisku Titulu už bude mít naprosto volné ruce, v opačném případě to Hamilton ze strany Mercedesu a Bottase může brát za zradu, vražení kudly do zad, a jeho opatřením by bylo přerušení další spolupráce s týmem Mercedes a odchod ke konkurenci (FERRARI),.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.57.XXX
      Počkej, mluvíš o tom Hamiltonovi, který se nebojí žádné konkurence? To není možné 12 (Při této příležitosti mi nedovolí nevzpomenout si na Lewisova prohlášení před sezónou ohledně sdílení dat se svým týmovým kolegou...)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002651

    uzivatel002651

    109.80.69.XXX
    Srovnání s rokem 2007 není relevantní. U McL probíhal interní boj protěžující jednoho jezdce proti druhému, za podpory Rona, který nebyl schopen jezdce ukočírovat. Proto se smál třetí. Pokud by byl Ron skutečný leader a byl schopen jezdce udržet pod kontrolou, pak by byl výsledek jiný. V roce 2007 fakticky bojoval McL proti ostatním týmům a také proti vlastnímu jezdci. V boji na dvou frontách je složité vítězit.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Myslím že správnej přístup Bottase, kde jsou vidět ambice,zdravá sebedůvěra i důvěra v tým. Za mě je dobře že i když nejspíše Mercedes favorizuje Hama, tak šanci Bottasovi očividně dává a Bottas si zatím vede tak že si to zaslouží. To že se 2 v jednom týmu bijí je v pořádku, a když to tým nestojí body v PK tak je to správnej a sportovní přístup. Kdo v tom cítí trochu hořkosti k Ferrari, tak jo, je tam, myslím totiž že týmovej přístup je pro PK zcela v pořádku, ale od začátku razit týmovej přístup pro PJ vnímám jako pokřivené vnímání PJ. Beru to tak že každej si může zvolit cestu jezdců jako u Ferrari, no myslím že bychom tím byli velice ochuzeni.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.57.XXX
      Ok, stále se vše obrací proti Ferrari a je to na nekonečnou debatu. Kdyby Kimi od začátku válel v kvalifikacích, mohl bojovat na čele tabulky. Mercedes si podobně jako v předchozích letech může díky síle vozu (viz právě i ty kvaldy) dovolit nechat oba jezdit jak chtějí, protože má zatím většinou jistotu, že i vzhledem ke spolehlivosti techniky bude zřejmě jeden z jeho jezdců šampionem. A to že oba vozí hodně bodů jim zaručuje pozici mezi týmy, s čímž si nemusí dělat starosti. Průměrná pozice v cíli (bez 2x DNF Kimiho a 1x DNF Valtteriho) je 2,8 (LH) 2,6 (VB) 2,5 (SV) a 3,9 (KR). Pokud jak mnozí tvrdí, že Ferrari všechno šije na Vettela by si měli uvědomit, že kdyby mezi ním a Kimim panovala vyrovnanost ve výkonech v kvaldách i závodech, měl by končit za použití těch šitých strategií vždy těsně za Sebem. A protože vždy jeden z jezdců týmu skončí před tím druhým, tak za tím lze vždy hledat TR. A když jeden z nich od začátku spolehlivěji sbírá body (Kimi se poprvé podíval na bednu až v Rusku, zatímco SV tam byl pokaždé a dva z nich vyhrál, tak kvůli síle Mercedesu se pozornost týmu logicky upne na Vettela, když mezi konstruktéry nemají prakticky šanci. A nebýt Silverstone, skončil Vettel vždy před Raikkonenem.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Každej rok je to podobné a to že se nic nemění znamená že je to chtěné. Kimi na Vettela nestačí a když náhodou stačí tak Ferrari dělá vše proto aby to nestačilo. Ferrari očividně nemaximalizuje své šance v PK, maximalizuje své šance jen u jednoho jezdce v PJ. Ferrari to tak chce, Vettel to tak pochopitelně chce a Kimi to nevidí, nebo není soudný, nebo svou roli přijal vnitřně ale ne veřejně. Já chápu že Ferraristi to tak nějak berou, i když doba se i v tomto trochu mění a těm novým se tohle líbit už asi nebude, ale když se tady s úsměvem naznačuje že když 2 se perou třetí se směje tak se přiznám že z toho mám osypky. To že 2 jezdce nechaj bojovat i když to může znamenat že ten "sportovnější" přístup je bude ten titul v PJ stát, tak je spíše na metál než na posměch.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.57.XXX
          No názor, že Kimiho záměrně zadupávají, aby mohli Vettelovi nabídnout další tříletou, královsky placenou smlouvu, mi moc nesedí. Vzpomeň, jak Kimi ve Ferrari "dominoval", když měl po boku Massu nebo Alonsa.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Nemusej ho přímo zadupávat, stačí že si ho nechávaj a že ve dnech kdy může být lepší než Vettel dělaj vše pro to aby lepší nebyl. Myslím že Monako a teď Maďarsko ukazuje dobrý obrázek jejich přístupu k jezdcům.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            46.135.57.XXX
            Pro připomenutí krátký soupis Kimiho let u Ferrari:

            2007 KR 1. (110), FM 4. (94)
            2008 KR 3. (75), FM 2. (97)
            2009 KR 6. (48), FM 11 (22 - od Maďarska nejezdil)
            2014 KR 12. (55), FA 6. (161)
            2015 KR 4. (150), SV 3. (278)
            2016 KR 6. (186), SV 4. (212)

            V roce 2007 měl obrovské štěstí i pomoc od kolegy, který od něj nebyl bodově příliš daleko. V roce 2008 samozřejmě pomoc Felipemu oplatil. V roce 2009 měl Kimi průměrnou pozici v cíli 8.3, kdežto Felipe 6.5 (počítáno do Maďarska a bez DNF). A co teprve sezóny 2014, kdy se vrátil do Ferrari k Fernandovi nebo hned další rok s příchozím Vettelem. Proti tomu ten "zlepšující" se trend v loňské sezóně, kterou Vettel odjel s nezájmem, až dostal bububu od vedení, že nová smlouva jistá není...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Ano, já vím. Jeho výsledky pro PK opravdu nejsou dobré. Pro druhého jezdce ve Ferrari jsou vítečné. Nedokážu si moc představit kde jinde by něco takového bylo možné.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              46.135.57.XXX
              No vidíš a proto si nemyslím, že jeho pozice je zásluhou Vettela. Ferrari se samozřejmě soustředí na jezdce, který má dlouhodobě větší šanci. Představa, že před začátkem letošní sezóny Seb týmu řekl, že mu musí za každou cenu odstavit Kimiho z cesty mi přijde krajně nerealistická. Ještě na okraj - Kimi je známý svým přístupem k práci v týmu (nejraději by jen závodil). Vše okolo a to včetně fanoušků mu je docela ukradené (mohu po několik let porovnávat naživo). Při první autogramiádě v boxech v roce 2009 (tehdy to bylo zavedeno povinně) jsem mu musel dát knihu k podpisu přímo před tvář, protože už chtěl po chvilce odejít. Stejně otráveně rozdává podpisy při jiných příležitostech. Až nechápu, že ho vlastně máme rádi. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Icewoman

                Icewoman

                178.255.168.XXX
                Ty si protiřečíš - na jedné straně píšeš, že Ferrari se soustředí na jezdce, který má dlouhodobě větší šanci - což je Vettel, a na druhou stranu mu nemají pakovat Kimiho z cesty...A pak ty řeči, že KDYBY Kimi atd....proč je pro tebe tak těžké přiznat, že Ferrari jede na Vettela, i KDYBY si Kimi ušoupal ruce na volantu? Já být šéfem Ferrari, těžko budu dávat rovné šance jezdci, který je motivovaný a platím mu 40 mega, a jezdci, kterému po bububu prodlužuju smlouvu za pět prakticky rok od roku a na přání Vettela, aby byl klid v týmu. Takže - ač nerada a nedělám to často, musím souhlasit se Situsem...
                A Kimiho přístup k práci v týmu - ten my nevidíme a těžko můžeme posoudit. Nesouhlasím s tím, že je mu vše kolem fanoušků ukradené, na youtube je spousta videí, kde se podepisuje ochotně, s úsměvem a dokonce i v dešti, i těch, kde před fanoušky zdrhá, takže to nelze paušalizovat. A já ho mám ráda proto, že je pořád Kimi Räikkönen 01

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  178.209.132.XXX
                  Kimiho potkávám v Monze celkem pravidelně (jezdím tam od roku 2007 a s výjimkou sezóny 2010 jsem tam zatím každý rok) a tak mohu posoudit, jak se Kimi k fanouškům staví a to z osobní zkušenosti. Zažil jsem i chvíle, kdy maximálně zamával a raději odjel služebákem z paddocku. O jeho přístupu mimo samotné závodění se psalo už mnoho, samozřejmě s ním nesdílím společný čas, soudím dle vyjádření jiných insiderů.

                  Chápu, že i dle nicku jsi na Kimiho hodně zatížená a každý příspěvek proti němu okamžitě napadáš. Musíš ale uznat, že minimálně v dobách jeho působení ve Ferrari to nebyly zase nějaké zázračné výkony a to při třech různých týmových parťácích. Snad nejvyrovnanější to bylo v době s Massou, ale zase jak všichni hodnotí jeho, že? Kimiho problém je v prvé řadě v kvalifikacích, to popřít nemůžeš a nevím, co to má co dělat s Vettelem. Kimi může být rád, že tam ještě vůbec je, bez Vettela už by tam jezdil někdo jiný. Děláte z Kimiho zbytečného chudáka, to si vzhledem ke svým kvalitám nezaslouží.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    178.209.132.XXX
                    Ještě k těm podpisům - jezdci většinou rádi dávají autogramy a případně se fotí s fanoušky i mimo jednu nařízenou seanci v boxech, ale také mimo ně. Když to porovnám například s Ricciardem nebo Hülkenbergem, to je jiné kafe.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Icewoman

                    Icewoman

                    178.255.168.XXX
                    Myslím, že odbíháš od podstaty diskuse.
                    Kimiho problémy v kvalifikaci nijak nerozporuju a jsou základem jeho výsledků. Ale třeba u Lotusu, kde jeli vyloženě na něj, to v závodě dokázal s týmem napravit. Nechci mu dělat advokáta a nebudu tvrdit, že jeho výkony se mi vždycky líbí, ale jeho působení u Ferrari se povětšinou odvíjelo od toho, že kromě pár závodů na konci roku 2007, kdy neměl Massa šanci na titul, a roku 2009 po Massově zranění nejelo Ferrari vyloženě na něj.
                    Určitě z něj neděláme chudáka, je jen jeho volba, jestli podmínky, které dostane, přijme. Jen mi vadí, že Ferrari nedokáže přiznat TR a jak napsal Odin, pak tady čteme různé kdyby...
                    S Kimim mám vlastní zkušenost, kdy dav šílel, porazil zábrany a Kimi s hlavou skloněnou mazal co nejrychleji odtud, aniž by mávl, zatímco ostatní se třeba i podepisovali.
                    A promiň, to že jsem na Kimiho zatížená a napadám každý příspěvek proti němu považuju za podpásovku - a ty se rozčiluješ kvůli mínusům... 02

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      178.209.132.XXX
                      Mínusy už neřeším.
                      V Monze zábrany nikdo nebořil a Kimiho dav prosil, aby přišel, ale on na rozdíl jiných se na to mnohokrát vyflákl. Takže tak.

                      No časy v Lotusu a kolega Grosjean... Takže ani se nedivím, že Kimi měl coby navrátivší se mistr světa prim. Tam nejezdil špatně, akorát tým neplatil. Ferrari se snad v platbách nezpožďuje 03

                      Zatím pokaždé, ať jsem na téma Kimi napsal cokoli, tvoje reakce byla vždy značně podrážděná. Snažím se psát proč Kimiho situaci vidím takovou, jaká je. Jestli se mu vyplatí jezdit vodonosiče, tak je to jeho volba. Ferrari mělo tradičně vždy svého koně, to nepopírám. Ale ne pro hezké modré oči toho či kterého pilota.

                      Navíc Kimi byl jezdec, kvůli kterému byl odejit z Ferrari Michael Schumacher. S odstupem času se dá tvrdit, že Kimi statečně využil šance hned v prvním roce, když byl ještě rozjetý vlak za Michaelovy éry. Od té doby výkony Ferrari postupně padaly dolů (poslední PK 2008).

                      Neber to prosím špatně, Kimiho jsem měl vždy mezi oblíbenými piloty, jen mi vadí, když se na základě pocitů všechna vina valí na tým a jeho kolegu (když za Alonsa to bylo pro něj určitě horší). Se Sebem jsou kamarádi a myslím, že to nejlepší, co je mohlo potkat, je jezdit spolu v jedné stáji.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  178.209.132.XXX
                  A ještě jednou pro připomenutí, jak to letos v kvalifikacích vypadalo:

                  1. SV P2, KR P4 +0.577
                  2. SV P2, KR P4 +0.276
                  3. SV P3, KR P5 +0.320
                  4. SV P1, KR P2 +0.059
                  5. SV P2, KR P4 +0.239
                  6. KR P1, SV P2 +0.043
                  7. SV P2, KR P4 +0.463
                  8. KR P3, SV P4 +0.148
                  9. SV P2, KR P4 +0.486
                  10. KR P2, SV P3 +0.209
                  11. SV P1, KR P2 +0.168

                  Kimi ztrácel průměrně 0.323s, Sebastian 0.133s.

                  Sice kdyby, ale kdyby to mnohými zpochybňované Monako dopadlo ve prospěch Kimiho, Seb by byl stále v čele šampionátu. A pozice na startovním roštu je základ úspěchu. Když už to tak vezmeme, tak nikde jinde kromě ulic Monte Carla Kimi Sebovi v cestě nestál. Ale ne zásluhou zpackané strategie, ale především tím, jak si Kimi komplikuje závody ještě než začnou.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Icewoman

                    Icewoman

                    178.255.168.XXX
                    Silverstone?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      178.209.132.XXX
                      Co sem pleteš Silverstone? Tam snad odklízeli Räikkönena z cesty Vettelovi?

                      Malé připomenutí dění v této grand prix...

                      "Hamilton ujížděl, Räikkönen ho v uctivé vzdálenosti sledoval a Vettel marně bojoval s Verstappenem."

                      "V 50. kole postihl Kimiho defekt levé přední pneumatiky a nešťastný Fin musel svému krajanovi ustoupit bez boje. Ale tím sportovní tragédie v Británii pro Ferrari neskončila. Ve stejném, tedy 50. kole v polovině okruhu se roztrhla také levá přední i Vettelovi."

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Icewoman

                        Icewoman

                        178.255.168.XXX
                        Když už to tak vezmeme, tak nikde jinde kromě ulic Monte Carla Kimi Sebovi v cestě nestál. Stál -neuklidili.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama