DISKUZE K ČLÁNKU Honda otevřeně o vývoji motoru: Proč nezjistila problémy už na dynamometru?
Honda se do F1 vrátila v roce 2015, o rok později, než vstoupila v platnost nová pravidla pro motory. S čím vším se ve svém vývoji potýkala a proč letos zvolila zcela nové řešení pohonné jednotky, to přibližuje šéf jejího projektu Jusuke Hasegawa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda otevřeně o vývoji motoru: Proč nezjistila problémy už na dynamometru?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
tom11
19:50 23.07.2017 193.86.205.XXXto samozřejmě vím. ale oni by přeci netestovali ten motor. vyvíjeli by nové superauto, které by mělo motor shodný s motorem z F1. vždyť přece proto se ( mimo jiné ) chtěly automobilky tyhle motory, aby se přiblížily běžné produkci a poznatky z F1 se daly aplikovat na civilní auťáky. pokud se pokouším něco ze současné F1 zavést do své produkce, tak mi to přeci nemůže nikdo zakázat. nebo ano ?-
Jirka_1
20:01 23.07.2017 217.30.64.XXXToto se už na jiných fórech probéíralo - problém je v tom, že jiné auto nevytvoří stejné podmínky, jako klasický monopost F1, navíc konceptu Zero. A jakmile strčí PJ pro F1 do podobné konstrukce, jakou má monopost, je zle... Jestli by jim naplácali na zadeček nebo diskvalifikovali z ročníku nevím, ale prostě si to nikdo netroufne.
-
-
-
-
uzivatel002457
18:39 22.07.2017 86.61.199.XXXJe to popsané docela podrobně ,ale vlastně je napsáno ,že nevěděli do čeho jdou .To mě docela na takové firmě překvapuje .... -
Radon
17:55 22.07.2017 84.242.97.XXXDíky za tenhle článek! Je dobré dát si to, co se stalo do souvislostí a částečně pochopit, oč jde!
Tím neříkám, že chápu jejich přístup, ale asi opravdu na ně moc tlačil McL. Asi. Podle mě... Jen nechápu (pořád), proč ze začátku neobšlehli koncept těch lepších, nepochopili souvislosti při sbírání alespoň nějakých úspěchů a pak nevyvinuli bombastic motor. Tohle (promiňte) zesměšňování sebe i týmu je jaksi nedůstojné.
-
Jirka_1
09:38 23.07.2017 217.30.64.XXXObšlehnout nic nešlo, jelikož McLaren přišel s koncepcí zero, tedy všechno vzadu co nejmenší, museli vymyslet svoje řešení. Problém nastal v momentě, kdy se všechno nacpalo do malého prostoru v autě, kde docházelo k přehřívání kvůli nacpání všech dílů velmi blízko sebe. Koncept Zero byl reálný pro osmiválce bez hybridních systémů, ale pro hybridy to byla slepá cesta.
-
-
uzivatel002691
15:44 22.07.2017 79.98.157.XXXProblém Japonců je v tom, že se bojí cokoli rozhodnout a pořad jen jednají a jednají.
Pracoval jsem v japonské firmě a ten jejich strach byl až komický.
Klasický český přístup "Tak něco zkusíme a třeba to vyjde" jim zvedal všechny vlasy.na hlavě.
Ani segerovku jsem neuměl správně ohnout dle japonského standartu :)-
Jirka_1
16:07 24.07.2017 217.30.64.XXXTo mi povídej... :-) Jednou jsem byl ve slavném Denso v Liberci kvůli dávkování těch sraček na výměníky proti bakteriím. Zjistil jsem jen špatně namontované díly atd., tak jsem to srovnal do latě a dávkování začalo běžet. Japonci nechápali, že přijel kdosi v montérkách a veni vidi vici... :-) Ale předávák podepsali a fakturu zaplatili... :-)
-
-
uzivatel002202
08:30 22.07.2017 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
airwar1939
15:00 22.07.2017 176.74.128.XXXAno teď to zní jako nikdy nekončící noční můra. Trable McLarenu budou zjevně pokračovat, dokud to bude Hondu bavit se takto trápit ve světě Formule 1.
-
-
-
-
-
uzivatel001639
13:10 22.07.2017 37.188.142.XXXNejvetsi rozdil vidim ve vypadku z F1, kdyby tu byli i pred 10 lety nemeli by ty problemy. Chce to cas a kdyz to nekdo uchvata, tak proste nema vse odzkousene. Honda oba koncepty vyvijela krstkou dobu. Jak rikal Hasegawa, motor chce tak rok vyvijet a kdyz vezmeme, ze tacli v kvetnu, tak na zacstku roku to proste nemohlo chodit jako u ostatnich. Ferrari loni melo take problemy s vibracema a to zapalovani ostatni vyvijeli o poznani dlouho. Proste jsme cekali zazraky, ale ani Honda je neumi, uvidime za 2, 3 roky a pak muzem hodnotit
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek