DISKUZE K ČLÁNKU "Stahujeme náskok lídrů," tvrdí Honda a prozrazuje první detaily o motoru 2018
Sportovní šéf Hondy Jusuke Hasegawa pevně věří, že stahují náskok svých soupeřů. S vývojem pohonné jednotky v Japonsku je spokojený, prozrazuje první detaily o konceptu pohonné jednotky připravované pro sezónu 2018.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Stahujeme náskok lídrů," tvrdí Honda a prozrazuje první detaily o motoru 2018
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
jon
00:13 19.07.2017 194.228.11.XXXUf ... Hasegawa očividně po Q1 v Silverstone trochu přebral saké a asi neviděl zbytek kvaldy a bylo mu zle i přes závod, který dosud neviděl ze záznamu, ne?
Trakce a aero monopostu je hodně dobrá, ale kde je potřeba motor, tam je to opravdu snad ještě větší bída, než loni, jak tady docela hezky shrnul Airwar. -
Jindrich K.
15:49 18.07.2017 91.229.253.XXXJá tedy fakt nevím. Stahujeme náskok lídrů to je opravdu odvážné tvrzení. Já bych chtěl mít tolik sebevědomí jako má Honda. Potácet se ne chvostu, tvrdě bojovat se Saubery, po jakžtakž slušné kvalifikaci obvykle padají jen dolů, nepředjedou prakticky nikoho, náhodou utrpěli dva body, ale budou vést řeči o stahování náskoku ? No potěš, takhle mohou stahovat třeba dalších 10 sezon. Podle mě v tom jejich výpočtu zapomínají na fakt, že příští rok budou zas o něco rychlejší úplně všichni. Tedy asi kromě Sauberu pokud bude používat Hondy.-
uzivatel001639
08:19 19.07.2017 89.111.77.XXXJak uz jsem psal, dle meho je to vyjadreni ohledne stavjiciho a pripravovaneho/budouciho vyvoje Hondy v tovarne v Japonsku a mozna i s ohledem na motor pro rok 2018. O stahovani neceho na trati nemuze byt rec, to snad vidi kazdy, mozna i slepec s holi
Uz to chce cekat jen jaky pokrok predvedou tak dva posledni zavody a cekat co motor pro rok 2018.
Velke zklamani letosni sezona. Pro me ani ne tak, ze nedostihli spicku, ale ze byli prvni polovinu horsi nez loni. Me ocekavani bylo byt letos aspon na urovni Renaultu, ktery neni take buhvi jak slavny, ale aspon neni tragicky-
Jindrich K.
12:39 19.07.2017 89.103.114.XXXNo Renault v Red Bullu funguje celkem slušně. Není to absolutní top, ale jako body pravidelný + nějaký pódia + výhra. Jakože jo, měli štěstí, ale o to jde. Jenže Honda kdyby byla v jakýmkoliv šasi, tak je furt bez šance. Přesně jsou horší než loni. Celkem vzato kopírují první tragickou sezonu a to mají furt šanci jí překonat v negativním smyslu. Je to špatný. Jo možná někdy ... ale Alonso na to čas nemá a podle mě ani McLaren. Sponzory netáhne boj se Sauberem o 15. místa.
-
-
-
Kaša
15:31 18.07.2017 82.142.123.XXXTohle prohlášení i celkový předváděný výkon od Hondy je neskutečná ostuda!!!
... že jsou spokojeni s progresem ... hahaha
... že si zachovají stávající návrh ... hahahaha
Jsou na tom katastrofálně ve všech ohledech - výkon, spolehlivost, spotřeba, atd.
Když jsou zrušeny žetony tak by měli valit hodně variant naráz a bouchat do McL několik variant za víkend a kašlat na penalizace, jinak s tím asi nepohnou.
Hodna je jedno gigantické zklamání, ... a to jsem ještě slušný! -
rock
13:27 18.07.2017 37.188.182.XXXNo, suma sumárum je aktuální vystupování Hondy největší fraškou od... teď mne vlastně vůbec nenapadá, kdy přišel někdo v posledních dekádách s opravdu seriózním záměrem a byl takhle dlouho takhle špatnej. Jaguar nebo Alfa (na začátku osmdesátek) celkem pohořeli, ale oba už touhle dobou měli na kontě pódium, Peugeot v devadesátých nebo Toyota o deset let později byli taky o třídu lepší... -
SergioPÉREZ
12:13 18.07.2017 78.108.155.XXXStále se to rozchází, na jedné straně optimistická, "utěšující" prohlášení, a na te druhé tragické závodní výsledky. To byl, je, a asi ještě bude: Mclaren-HONDA -
uzivatel002202
11:21 18.07.2017 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
jon
00:17 19.07.2017 194.228.11.XXXTak tahle strategie je jasná, jenže na tu tam ještě jedou Troll a Kuvajt. I když Kuvajt to teď zkouší ještě trochu jinak ...
Jinak nechci být jedovatý, ale ono to už tady párkrát v sezóně bylo, ale pro Fernandův motor byl závod vypsán na zbytečně moc kol, takže pak nechal s velkou slávou někoho utrpět bod ...
-
-
-
airwar1939
09:55 18.07.2017 185.15.111.XXXZajímali by mě ty referenční body, podle kterých Hasegawa vidí že konkurenci dotahují. Já třeba porovnávám jejich odstup na kolo proti témuž závodu loni, a to v závodu a kvalifikaci, a když srovnám loňské Baku, RB Ring či Silverstrone, tak je to +-0,1 sekundy všude stejné. Takže dle mě proti loňsku nestáhli vůbec nic, tam kde loni ztráceli 1,5 sekundy na kolo ztrácí letos totéž, tam kde 2,5 sekundy, to bylo letos zase 2,5 sekundy.
A to taktně mlčím o tom že McLAren má letos nepochbně lepší šasi než měl loni, a Mercedesu zjevně zchází jeho kvalitní zavěšení které jim pro letošek zakázali. Podle mě jdou zlepšení McLarenu především an vrub šasi, nikoli motoru.-
airwar1939
10:05 18.07.2017 185.15.111.XXXJen pro doplnění, v roce 2016 byl v Silverstone odstup McLarenu od Mercedesu 2,5 s v kvalifikaci, v roce 2017 2,8 sekundy. Loni v Rakousku ztráta McLarenu 1,3 sekundy, letos odstup 1,4 sekundy.-
-
Pepan
10:42 18.07.2017 89.24.157.XXXJe docela možné že Hasegawa se opírá o data z brzdy. Soudit podle jednoho závodu na to, že se zlepšili nebo zhoršili, se asi moc nedá. Tam vstupuje do hry hodně faktorů jako provoz na trati, počasí, vliv pneumatik a bůhvícoještě. Neodepisoval bych je a počkal s hodnocením třeba po nějakých 3-4 závodech.-
airwar1939
10:47 18.07.2017 185.15.111.XXXJasně, závod může být ovlivněn mnoha faktory, ale i tak se to dá očistit. Já si trofám tvrdít, že na základě dat z posledních 3-4 závodů McLaren jako šasi stáhnul náskok Mercedesu o několik desetin proti loňsku, ale naopak Honda je o několik desetin horší než byla na stejných tratích loni. Jinak řečeno letošní koncept motoru je horší než ten loňský.
Pokud pro rok 2018 příjdou z novým motorem, tak třeba opravdu něco stáhnou, ale kolik? Průměrně ztrácí 2 sekundy, i když budu hodně chorobnej optimista a budu věřit že stáhnou 75% ztráty, tedy 1,5 sekundy na kolo, pořád to bude stačit jen na souboj s RB o 5-8 místo (při zachování současného rozložení sil.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek