DISKUZE K ČLÁNKU Vettel versus Hamilton: Šampióni se vyjadřují, na čí stranu byste se postavili vy?

Je nepochybné, že situace krátce po jedné třetině závodu v ázerbajdžánském Baku bude ještě dlouho na pořadu dne dění v F1 i na sociálních sítích a mezi fanoušky. Přinejmenším do té doby, než ji nahradí nějaká další, podobná událost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel versus Hamilton: Šampióni se vyjadřují, na čí stranu byste se postavili vy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 29.06.2017 12:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovali 2 lidé) 27.06.2017 13:42
Nevím, zase se dělá z komára velbloud, stejně… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 27.06.2017 18:29
Vettel je pošuk, kterej má občas v hlavě zkrat… »
» mi88ki (Hlasovali 2 lidé) 27.06.2017 20:25
Ko. je proto, že ve finále ho tak až tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        No je dost možné a dokonce i z tebou předloženého pohledu logické, že by se neměl omlouvat, ale já si nemyslím, že by to na jednoho či druhé mělo mít nějaký dopad. Oba jsou to velcí kluci a před dalším závodem to hodí za hlavu. Pokud budou další závody OK nic dalšího to za následek mít nebude. Pokud však dojde na nějaký ostřejší boj kolo na kolo a jeden do druhé trošku ťukne staré rány se rozjitří a pak bude zase veselo. A právě proto si myslím, že uvedení věcí na pravou míru by prospělo dokonce více SV než LH. Ale je to jenom můj názor.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    RoBertino nevíš či nevíte :), jestli měl ten Vettel skutečně v závodě ten starý motor? (jestli vůbec v kvalifikaci? nebylo to jen v první části víkendu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      Vím, že jsi se neptal Mě, ale k tvému dotazu musím napsat co mě napadalo během celého víkendu a trapného se odvolávání komentátorů na stáří motoru SV. Vem to logicky. Sezona má 20 závodů, každý může mít maximálně 4 motory tj. zjednodušeně 1motor/5závodů. Jak velký tedy mohl být rozdíl v motorech F a M nebo respektive SV a LH v 8mém závodě sezony ??? Pokud vezmu fakt, že SV odjel prvních 5 GP na prvním motoru a pak přišla série poruch na 2-4 motoru a musel se vrátit k prvnímu stáří bylo 6tý závod max. Většinou však týmy motory nasazují podle jiného klíče, tak bych osobně typoval, že to 6 nebylo, ale dejme tomu 4. M taky nový motor nenasadil, takže byl cca nastejno 3-4 závody. Podle mě prostě jenom Baku více sedlo M a jeho práci s mapováním motoru než F, protože v určitých fázích závodu jel SV rychleji a po celou dobu jeli v průměru stejné závodní časy. Rozdíl byl tedy podle mě jenom v kvalifikačním módu motoru u M, který ho po dlouhé době pustil naplno. Závodní mód už mají u F vychytanej hodně podobně jako u M a ten kvalifikační jim třeba nepovolilo právě to stáří motoru, protože nechtěli riskovat jeho zničení během kvalifikace. Podle mě se tedy v závodě stáří motoru neprojevilo a mělo maximálně vliv na kvaldu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Přesně s tou kvaldou jsem to psal v reakci na diskutérku Icewoman, když zdůrazňovala Sebovu porážku od Kimiho.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          jj, pamatuju si, původně jsem taky chtěl reagovat, ale přišlo mi to zbytečně. Milánek se ptal tak jsem využil příležitosti a fláknul tam svou myšlenku, protože pan Richter mě s tím opravdu štval, že jsem to zase přepnul na slovenskou zvukovou stopu. Vždycky mě to mrzí, protože Pepa Král má skvělé postřehy a pro mě jako laika spoustu nových informací. Viz třeba Monako a nájezd do zatáček. Na F1 koukám od roku 86, ale tohle mi někdo řekl poprvé.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.132.XXX
            Jj, Pepa je borec. Myslíš to jak jezdci počítají se smýkáním na gumách?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              62.240.164.XXX
              Jasan. Nedokážu si představit, že budu do zatáčky zatáče vlastně ještě proti mantinelu. A právě tam v Baku to v těch úzkých ulicích bude asi stejné. Jenom přesvědčit sám sebe proti lidské přirozenosti musí být pořádná fuška. Obraný reflex je obraný reflex a ten překecat a skutečně zahnout o chvilku dříve vlastně ještě do plechů musí být pěkná pakárna. Asi proto vždy Monako oddělovalo skutečné borce od průměru nebo i nadprůměru. Pokud se tedy bavíme o vyrovnané technice.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Ano. Při jízdách v Baku jsem si kolikrát říkal, že mezi kola a bariéru se sotva vejde papír 12
                Jinak ten průjezd "myší dírou" kolem věže mi připomíná trasu od Rascasse na cílovou rovinku. Monoposty tu cestu doslova protančí.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pikaso

                  Pikaso

                  62.240.164.XXX
                  No kromě tý nechutně dlouhý rovinky se mi ta trať opravdu líbí, ale bez Rovinky by to zase nepropojili tak to k tomu prostě patří. Navíc letos nádherný závody, kdy několikrát na konci té rovinky bojovalo až 5 aut. Co mě nejvíc naštvalo ale stejně byla FIA. Ty nepochopitelný vytrčený obrubníky na vnitřku zatáček jsem opravdu nepochopil. Podle mě, kdyby tam byl klasický malý obrubníček nedošlo by k nehodě mezi VB a KR. No ale pak by závod byl asi trochu jinej, takže nakonec asi dobře.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        89.176.59.XXX
        Já bych neřekl, že Mercedes použil v kvalifikaci agresivnější mód motoru než jinde, protože vždycky v kvaldě zázračně zrychlí min. o sekundu, ale protože v Baku se na těch "tvrdých" supersoftech trápili všichni stejně, takže v tomto ohledu ztratilo Ferrari onu výhodu. Když se k tomu připočte konfigurace tratě, kde ona forsáž hraje ještě větší roli. Proto ten rozdíl v kvalifikaci. V závodě se to už zase srovnalo, protože tam nelze forsáž vzhledem ke spotřebě využívat :D

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          Bez diskuse i to mělo podstatný vliv. I tak si myslím, že i ten kval. mód byl po dlouhé době naplno. Jak měli loni ten problém tak ho uškrtili a zmírnili a opravdu mi to přišlo, že to bylo letos poprvé co vypustili džina z láhve. Ale třeba to fakt bylo jenom o tom, že F nestihlo prostě zahřát pneu. Je pravda, že na práci s gumama hodně získávají.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.62.XXX
    Posledních 9 z 12 článků se věnuje tomuto problému 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    149.23.35.XXX
    Nevím, zase se dělá z komára velbloud, stejně jako to bylo v s Nicem....

    Prostě Vettel se zachoval jak kokot na trati, teď se jako kokot chová Hamilton.
    Počínání Vettela nechápu, to že nedobrzdil a myslel si, že jej Lewis vybrzdil chápu, ale jak říkají pravidla tempo určuje vedoucí vůz (pokud zhasnou světla na SC), Vettel si měl držet bezpečnější rozestup, ale to vedlejší, ten manévr kdy do něj najel z boku, sorry ale tohle není hodno žádného pilota na statovním poli, ne natož čtyřnásobného mistra světa...
    Lewis se chová jak debil teď, chápu, že je frustrovaný, protože 3x zvládnul restart závodu a měl bezproblému vyhrát a snížit náskok na Vettela, ale díky hlouposti týmu přišel o docela slušnou porci bodů a nakonec i Vettel dojel před ním, ale prostě mohl by říct, OK promluvíme si o tom, třeba na dalším závodě....

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Ona je otázka, co je myšleno bezpečnějším rozestupem. To by se problémy místo mezi Hamiltonem a Vettelem mohly přenést na Vettela a Péreze...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        to je naprostá pravda. ale zrovna tak, jako si odstup měl držet Vettel, tak si ho měl ( a držel ) Pérez. kdyby jel za Vettelem tak nalepený, jako Vettel na Hamiltonovi, mohli jsme tu mít pěknou řetězovou nehodu jak vyšitou z našich autostrád, kde je právě nedodržení bezpečné vzdálenosti velmi častým nešvarem a příčinou nehod.... ale to už jsme někde jinde, že ano 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Tím se dostáváme k absurditě, že se do čumáku formule zamontuje senzor, který začne v kokpitu řvát, jakmile se pilot vzadu přiblíží tomu vpředu na vzdálenost kratší jednoho vozu... Není to blbost?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            62.240.164.XXX
            Samozřejmě je.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • badys

            badys

            46.13.68.XXX
            A proč řešíte rezestupy.... vždyt jsiu to závody ,at jezdí nalepení jak jen to kdo umí a je schopný na to reagovat . I tak se občas kolize stanou , no a co , vždyt to je závod kolo na kol a to teda já chci. \V závodě bylo spousty kolizí ......................Botas /Kimi , Perez / Ocon, Ericcson atd . A to chcete každou rozpitvat a měnit nějak pravidla aby se to příště nestalo . Proč????
            Jediné co stojí za pitvání jsou výbuchy Vettla , protože ty už jsou bohužel podle mne za čarou.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        213.226.251.XXX
        On podle mě v tomhle závodě měl každý včetně vettela kvůli délce té roviny a výhodě pytle velkou motivaci být co nejtěsněji a naopak ten vpředu extra motivaci ucuknout při sešlápnutí plynu, ... tj je to pochopitelné všemi směry.
        Ale pohlídat by si to asi měl - Protože je to jeho mínus, že neni v čele - ten vzadu. Vždy je možné nechat si metr navíc či naopak...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama