DISKUZE K ČLÁNKU Vettel versus Hamilton: Šampióni se vyjadřují, na čí stranu byste se postavili vy?
Je nepochybné, že situace krátce po jedné třetině závodu v ázerbajdžánském Baku bude ještě dlouho na pořadu dne dění v F1 i na sociálních sítích a mezi fanoušky. Přinejmenším do té doby, než ji nahradí nějaká další, podobná událost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel versus Hamilton: Šampióni se vyjadřují, na čí stranu byste se postavili vy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovali 2 lidé)
27.06.2017 13:42
Nevím, zase se dělá z komára velbloud, stejně… »
» Petr Hloušek
(Hlasovali 2 lidé)
27.06.2017 18:29
Vettel je pošuk, kterej má občas v hlavě zkrat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Pikaso
15:41 27.06.2017 62.240.164.XXXNo je dost možné a dokonce i z tebou předloženého pohledu logické, že by se neměl omlouvat, ale já si nemyslím, že by to na jednoho či druhé mělo mít nějaký dopad. Oba jsou to velcí kluci a před dalším závodem to hodí za hlavu. Pokud budou další závody OK nic dalšího to za následek mít nebude. Pokud však dojde na nějaký ostřejší boj kolo na kolo a jeden do druhé trošku ťukne staré rány se rozjitří a pak bude zase veselo. A právě proto si myslím, že uvedení věcí na pravou míru by prospělo dokonce více SV než LH. Ale je to jenom můj názor.
-
-
-
uzivatel001890
15:22 27.06.2017 213.226.251.XXXRoBertino nevíš či nevíte :), jestli měl ten Vettel skutečně v závodě ten starý motor? (jestli vůbec v kvalifikaci? nebylo to jen v první části víkendu?-
Pikaso
15:53 27.06.2017 62.240.164.XXXVím, že jsi se neptal Mě, ale k tvému dotazu musím napsat co mě napadalo během celého víkendu a trapného se odvolávání komentátorů na stáří motoru SV. Vem to logicky. Sezona má 20 závodů, každý může mít maximálně 4 motory tj. zjednodušeně 1motor/5závodů. Jak velký tedy mohl být rozdíl v motorech F a M nebo respektive SV a LH v 8mém závodě sezony ??? Pokud vezmu fakt, že SV odjel prvních 5 GP na prvním motoru a pak přišla série poruch na 2-4 motoru a musel se vrátit k prvnímu stáří bylo 6tý závod max. Většinou však týmy motory nasazují podle jiného klíče, tak bych osobně typoval, že to 6 nebylo, ale dejme tomu 4. M taky nový motor nenasadil, takže byl cca nastejno 3-4 závody. Podle mě prostě jenom Baku více sedlo M a jeho práci s mapováním motoru než F, protože v určitých fázích závodu jel SV rychleji a po celou dobu jeli v průměru stejné závodní časy. Rozdíl byl tedy podle mě jenom v kvalifikačním módu motoru u M, který ho po dlouhé době pustil naplno. Závodní mód už mají u F vychytanej hodně podobně jako u M a ten kvalifikační jim třeba nepovolilo právě to stáří motoru, protože nechtěli riskovat jeho zničení během kvalifikace. Podle mě se tedy v závodě stáří motoru neprojevilo a mělo maximálně vliv na kvaldu.-
-
Pikaso
17:51 27.06.2017 62.240.164.XXXjj, pamatuju si, původně jsem taky chtěl reagovat, ale přišlo mi to zbytečně. Milánek se ptal tak jsem využil příležitosti a fláknul tam svou myšlenku, protože pan Richter mě s tím opravdu štval, že jsem to zase přepnul na slovenskou zvukovou stopu. Vždycky mě to mrzí, protože Pepa Král má skvělé postřehy a pro mě jako laika spoustu nových informací. Viz třeba Monako a nájezd do zatáček. Na F1 koukám od roku 86, ale tohle mi někdo řekl poprvé.-
-
Pikaso
19:50 27.06.2017 62.240.164.XXXJasan. Nedokážu si představit, že budu do zatáčky zatáče vlastně ještě proti mantinelu. A právě tam v Baku to v těch úzkých ulicích bude asi stejné. Jenom přesvědčit sám sebe proti lidské přirozenosti musí být pořádná fuška. Obraný reflex je obraný reflex a ten překecat a skutečně zahnout o chvilku dříve vlastně ještě do plechů musí být pěkná pakárna. Asi proto vždy Monako oddělovalo skutečné borce od průměru nebo i nadprůměru. Pokud se tedy bavíme o vyrovnané technice.-
-
Pikaso
20:21 27.06.2017 62.240.164.XXXNo kromě tý nechutně dlouhý rovinky se mi ta trať opravdu líbí, ale bez Rovinky by to zase nepropojili tak to k tomu prostě patří. Navíc letos nádherný závody, kdy několikrát na konci té rovinky bojovalo až 5 aut. Co mě nejvíc naštvalo ale stejně byla FIA. Ty nepochopitelný vytrčený obrubníky na vnitřku zatáček jsem opravdu nepochopil. Podle mě, kdyby tam byl klasický malý obrubníček nedošlo by k nehodě mezi VB a KR. No ale pak by závod byl asi trochu jinej, takže nakonec asi dobře.
-
-
-
-
-
-
mi88ki
20:19 27.06.2017 89.176.59.XXXJá bych neřekl, že Mercedes použil v kvalifikaci agresivnější mód motoru než jinde, protože vždycky v kvaldě zázračně zrychlí min. o sekundu, ale protože v Baku se na těch "tvrdých" supersoftech trápili všichni stejně, takže v tomto ohledu ztratilo Ferrari onu výhodu. Když se k tomu připočte konfigurace tratě, kde ona forsáž hraje ještě větší roli. Proto ten rozdíl v kvalifikaci. V závodě se to už zase srovnalo, protože tam nelze forsáž vzhledem ke spotřebě využívat :D-
Pikaso
20:29 27.06.2017 62.240.164.XXXBez diskuse i to mělo podstatný vliv. I tak si myslím, že i ten kval. mód byl po dlouhé době naplno. Jak měli loni ten problém tak ho uškrtili a zmírnili a opravdu mi to přišlo, že to bylo letos poprvé co vypustili džina z láhve. Ale třeba to fakt bylo jenom o tom, že F nestihlo prostě zahřát pneu. Je pravda, že na práci s gumama hodně získávají.
-
-
-
-
-
Jake HorseRadisher
13:42 27.06.2017 149.23.35.XXXNevím, zase se dělá z komára velbloud, stejně jako to bylo v s Nicem....
Prostě Vettel se zachoval jak kokot na trati, teď se jako kokot chová Hamilton.
Počínání Vettela nechápu, to že nedobrzdil a myslel si, že jej Lewis vybrzdil chápu, ale jak říkají pravidla tempo určuje vedoucí vůz (pokud zhasnou světla na SC), Vettel si měl držet bezpečnější rozestup, ale to vedlejší, ten manévr kdy do něj najel z boku, sorry ale tohle není hodno žádného pilota na statovním poli, ne natož čtyřnásobného mistra světa...
Lewis se chová jak debil teď, chápu, že je frustrovaný, protože 3x zvládnul restart závodu a měl bezproblému vyhrát a snížit náskok na Vettela, ale díky hlouposti týmu přišel o docela slušnou porci bodů a nakonec i Vettel dojel před ním, ale prostě mohl by říct, OK promluvíme si o tom, třeba na dalším závodě....-
-
tom11
14:18 27.06.2017 77.48.94.XXXto je naprostá pravda. ale zrovna tak, jako si odstup měl držet Vettel, tak si ho měl ( a držel ) Pérez. kdyby jel za Vettelem tak nalepený, jako Vettel na Hamiltonovi, mohli jsme tu mít pěknou řetězovou nehodu jak vyšitou z našich autostrád, kde je právě nedodržení bezpečné vzdálenosti velmi častým nešvarem a příčinou nehod.... ale to už jsme někde jinde, že ano-
-
badys
17:36 27.06.2017 46.13.68.XXXA proč řešíte rezestupy.... vždyt jsiu to závody ,at jezdí nalepení jak jen to kdo umí a je schopný na to reagovat . I tak se občas kolize stanou , no a co , vždyt to je závod kolo na kol a to teda já chci. \V závodě bylo spousty kolizí ......................Botas /Kimi , Perez / Ocon, Ericcson atd . A to chcete každou rozpitvat a měnit nějak pravidla aby se to příště nestalo . Proč????
Jediné co stojí za pitvání jsou výbuchy Vettla , protože ty už jsou bohužel podle mne za čarou.
-
-
uzivatel001890
15:27 27.06.2017 213.226.251.XXXOn podle mě v tomhle závodě měl každý včetně vettela kvůli délce té roviny a výhodě pytle velkou motivaci být co nejtěsněji a naopak ten vpředu extra motivaci ucuknout při sešlápnutí plynu, ... tj je to pochopitelné všemi směry.
Ale pohlídat by si to asi měl - Protože je to jeho mínus, že neni v čele - ten vzadu. Vždy je možné nechat si metr navíc či naopak...
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek