DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari nechce zabřednout do slovní bitvy s Mercedesem

Doposud se dohra incidentu mezi Sebastianem Vettelem a Lewisem Hamiltonem probírala na úrovni pilotů, ale bylo jasné, že dřív nebo později se k celé záležitosti podrobněji vyjádří i týmy. Zdá se, že mají mnohem menší zájem se celou situací zabývat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari nechce zabřednout do slovní bitvy s Mercedesem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 29.06.2017 07:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 26.06.2017 17:15
jj, nas nezajima telemtrie, my mame svuj nazor a… »
» Kalty (Hlasovali 3 lidé) 26.06.2017 17:23
Bože to je *****. Prý Colosseum... »
» Poky (Hlasovali 2 lidé) 26.06.2017 20:26
Jak politici. Půl hodiny mluví o ničem a výsledek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Xinho

    Xinho

    109.230.60.XXX
    Neskutocne alibistické reci od neho. Od Ferrari sa este nikto neospravedlnil, nevyjadril ľútosť, ziadna známka pokory...idu si svoje ***, pritom cely svet vie ako to bolo...tusim im ta nova PR strategia - obmedziť kontakt s médiami - uškodila, nevedia, kde je realita. Som naozaj sokovany, uz ani nie z toho co Vettel urobil ale ako sa k tomu postavili...naozaj smutne. Pritom z toho vyšli nakoniec dost dobre.
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Jak politici. Půl hodiny mluví o ničem a výsledek je nula. Kdyby zustal mlčet, tak by asi udělal lépe.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    193.165.236.XXX
    Bože to je *****. Prý Colosseum...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    jj, nas nezajima telemtrie, my mame svuj nazor a to je to vic, nez fakta a dukazy. Vase mile Ferrarri. Koukam jsou na tom stejne jako mnozi jejich fanousci 11
    A kdyz uz byla rec o Koloseu, ze nezminil vsechny ty kolize, ktere v poslednich zavodech zavinili jejich jezdci. To samozrejme v Koloseu nejsme. Taliani fakt nikdy nezklamou 11

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      ... a přitom se zrovna Taloši s Němcema v sobotu večer tak pěkně shodli, že ano 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      A jako u fanoušků jsi pominul, že jeho chování neschvalovali ani neobhajovali. Pokud nebudou všichni požadovat za krádež rohlíku trest smrti, nebudeš spokojený. (nadsázka) 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        ty zda se jsi pominul "mnozi" - to neni vsichni. A nekteri ho zde obhajovali i tak a vymlouvali se stejne jako ty, ze lamentoval rukama a proto doslo k te druhe kolizi atp. Rypnuti do fanousku Ferrarri nebylo pouze na tento pripad, ale obecne. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • vojtano

      vojtano

      88.102.102.XXX
      https://m.youtube.com/watch?v=g3So_PleHgk

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        A co to ukazuje? Ze na 100 meterch zpomalil v F1 z 90 na 50. To je nejake terno? To zpomali i osobak z 200 na 0. F1 z 90 na 50 zpomali na 10 meterch, kdyz na do poradne dupne.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • virtual

          virtual

          193.165.236.XXX
          Ukazuje to, že HAM brzdil na vrcholu a za vrcholem zatáčky, což je z pohledu bezpečnosti minimálně diskutabilní - studené pneumatiky a místo, kde se mu soupeř nevyhne..

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Telemetrie: žádné brzdy, jen pozvolné zpomalování - [odkaz na stránku]

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • vojtano

          vojtano

          80.188.35.XXX
          Pozvolné zpomalování skoro o 30 km/h za půldruhé sekundy bez brzd, hm?

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Jistě, ale rozhodně nečekám, že by se hateři Hamiltona nechali zmást důkazy. 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • virtual

              virtual

              193.165.236.XXX
              Já si nemyslím, že by muselo jít jen o hatery, mezi ně se nepočítám. Podle onboardu do zatáčky HAM vjížděl 68, těsně za ní měl 51. Kdyby se to stalo jen o kus dál, viděl bych na klasické "nedodržení bezpečné vzdálenosti", takhle si myslím, že HAM mohl riziko rány očekávat, uhnout tam není kam a všichni musí jet jednou stopou... nebojím se napsat, že sundat nohu z plynu v kombinaci s rekuperačními systémy, není v tomto místě zrovna bezpečné.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Jenže on se brzdy ani nedotkl a tu nohu z plynu sundal už dávno před zatáčkou.. na výjezdu prostě jen nezrychlil - žádná změna, žádné proměnlivost, žádná eratika. Jen Vettel byl o něco blíže proti prvnímu restartu a byl frustrovaný z toho, jak ho zaspal. V F1 nepůsobí prvním rokem a ERS sytémy už taky všichni dobře znají. Proč by to měl očekávat? On tam nemohl začít neplno zrychlovat. Všichni dobře ví, jak je dlouhá rovinka a kde je safety car čára č. 1. Hamiltona bych z toho vážně nevinil.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • virtual

                  virtual

                  193.165.236.XXX
                  To ale není pravda, když SC projížděl onou zatáčkou, HAM měl třetinu plynu, druhý RS a jel 95 (těsně před tím 110->92->95), těsně před vrcholem zatáčky 1. RS, zhruba pětinu plynu a jel 68, za zatáčkou žádný plyn a rychlost 51. O vlastnostech rekuperačního systému asi můžeme jen spekulovat. Jisté je, že v nepřehledném místě výrazně zpomalil (68->51) a podle mého názoru tak úplně bez viny není. Přijíždějící auta tam nevidí, nemají kam uhnout, sám tak kolonu naváděl víc než stokilometrovou rychlostí, takže očekávat to mohl. Podobné situace potkáváme na silniích pořád, a to dodržujeme bezpečnou vzdálenost a máme brzdová světla.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • vojtano

              vojtano

              95.143.132.XXX
              Těmito "důkazy" určitě ne. Nejsem hater, ale všechno taky nesežeru. Někdo má klikyháky FIA a jiný onboard, kde červeně svítící pole brake znamená brzdění. To druhé koresponduje s mým zrakovým vjemem (zpomalení LH) více. Nic jinýho v tom z mé strany není. Mám ještě právo na názor?

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                78.157.167.XXX
                Pokud pro tebe telemetrie není důkaz, tak to už je tvovje vizitka. Že nedokážeš ani správně interpretovat červené světlo brzdy z grafiky a dát správně dohromady s časovým okamžikem, kdy se rozsvítilo, to už je horší. Právo na svůj názor samozřejmě máš a nikdo ti ho neupírá, jen zde už prosím nešiř bludy.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama