DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari nechce zabřednout do slovní bitvy s Mercedesem
Doposud se dohra incidentu mezi Sebastianem Vettelem a Lewisem Hamiltonem probírala na úrovni pilotů, ale bylo jasné, že dřív nebo později se k celé záležitosti podrobněji vyjádří i týmy. Zdá se, že mají mnohem menší zájem se celou situací zabývat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari nechce zabřednout do slovní bitvy s Mercedesem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Xinho
22:27 26.06.2017 109.230.60.XXXNeskutocne alibistické reci od neho. Od Ferrari sa este nikto neospravedlnil, nevyjadril ľútosť, ziadna známka pokory...idu si svoje ***, pritom cely svet vie ako to bolo...tusim im ta nova PR strategia - obmedziť kontakt s médiami - uškodila, nevedia, kde je realita. Som naozaj sokovany, uz ani nie z toho co Vettel urobil ale ako sa k tomu postavili...naozaj smutne. Pritom z toho vyšli nakoniec dost dobre.
Příspěvek byl redakčně upraven. -
-
Duncan66
17:15 26.06.2017 89.29.32.XXXjj, nas nezajima telemtrie, my mame svuj nazor a to je to vic, nez fakta a dukazy. Vase mile Ferrarri. Koukam jsou na tom stejne jako mnozi jejich fanousci
A kdyz uz byla rec o Koloseu, ze nezminil vsechny ty kolize, ktere v poslednich zavodech zavinili jejich jezdci. To samozrejme v Koloseu nejsme. Taliani fakt nikdy nezklamou-
-
Duncan66
06:27 28.06.2017 89.29.32.XXXty zda se jsi pominul "mnozi" - to neni vsichni. A nekteri ho zde obhajovali i tak a vymlouvali se stejne jako ty, ze lamentoval rukama a proto doslo k te druhe kolizi atp. Rypnuti do fanousku Ferrarri nebylo pouze na tento pripad, ale obecne.
-
-
-
-
Petr
11:18 28.06.2017 109.81.245.XXXTelemetrie: žádné brzdy, jen pozvolné zpomalování - [odkaz na stránku]-
-
-
virtual
13:26 28.06.2017 193.165.236.XXXJá si nemyslím, že by muselo jít jen o hatery, mezi ně se nepočítám. Podle onboardu do zatáčky HAM vjížděl 68, těsně za ní měl 51. Kdyby se to stalo jen o kus dál, viděl bych na klasické "nedodržení bezpečné vzdálenosti", takhle si myslím, že HAM mohl riziko rány očekávat, uhnout tam není kam a všichni musí jet jednou stopou... nebojím se napsat, že sundat nohu z plynu v kombinaci s rekuperačními systémy, není v tomto místě zrovna bezpečné.-
Petr
13:34 28.06.2017 109.81.245.XXXJenže on se brzdy ani nedotkl a tu nohu z plynu sundal už dávno před zatáčkou.. na výjezdu prostě jen nezrychlil - žádná změna, žádné proměnlivost, žádná eratika. Jen Vettel byl o něco blíže proti prvnímu restartu a byl frustrovaný z toho, jak ho zaspal. V F1 nepůsobí prvním rokem a ERS sytémy už taky všichni dobře znají. Proč by to měl očekávat? On tam nemohl začít neplno zrychlovat. Všichni dobře ví, jak je dlouhá rovinka a kde je safety car čára č. 1. Hamiltona bych z toho vážně nevinil.-
virtual
14:43 28.06.2017 193.165.236.XXXTo ale není pravda, když SC projížděl onou zatáčkou, HAM měl třetinu plynu, druhý RS a jel 95 (těsně před tím 110->92->95), těsně před vrcholem zatáčky 1. RS, zhruba pětinu plynu a jel 68, za zatáčkou žádný plyn a rychlost 51. O vlastnostech rekuperačního systému asi můžeme jen spekulovat. Jisté je, že v nepřehledném místě výrazně zpomalil (68->51) a podle mého názoru tak úplně bez viny není. Přijíždějící auta tam nevidí, nemají kam uhnout, sám tak kolonu naváděl víc než stokilometrovou rychlostí, takže očekávat to mohl. Podobné situace potkáváme na silniích pořád, a to dodržujeme bezpečnou vzdálenost a máme brzdová světla.
-
-
-
vojtano
20:21 28.06.2017 95.143.132.XXXTěmito "důkazy" určitě ne. Nejsem hater, ale všechno taky nesežeru. Někdo má klikyháky FIA a jiný onboard, kde červeně svítící pole brake znamená brzdění. To druhé koresponduje s mým zrakovým vjemem (zpomalení LH) více. Nic jinýho v tom z mé strany není. Mám ještě právo na názor?-
Petr
21:00 28.06.2017 78.157.167.XXXPokud pro tebe telemetrie není důkaz, tak to už je tvovje vizitka. Že nedokážeš ani správně interpretovat červené světlo brzdy z grafiky a dát správně dohromady s časovým okamžikem, kdy se rozsvítilo, to už je horší. Právo na svůj názor samozřejmě máš a nikdo ti ho neupírá, jen zde už prosím nešiř bludy.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek