DISKUZE K ČLÁNKU "Stupidní cirkus," zuřil Kvjat. Černá neděle Toro Rosso z blízka

Kolize na začátku kanadské Grand Prix do velké míry ovlivnila následující události závodu. Carlos Sainz jr. skončil po kolizi s Grosjeanem v bariéře u třetí zatáčky a jeho neovladatelný vůz ještě stačil smést Williams Felipe Massy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Stupidní cirkus," zuřil Kvjat. Černá neděle Toro Rosso z blízka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 14.06.2017 23:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2017 09:37
Co asi tak dodat. První dva trestné body pro CS… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Co asi tak dodat. První dva trestné body pro CS správně udělené. Sice určitě nechtěl, ale nyní je skutečně vina na jeho straně. No a DK má pravdu a jsem rád, že se někdo ozval. Zmatené a tentokrát dokonce měněné rozhodnutí komisařů je prostě ubohost a ne profesionalita. Už úplně vidím jak jsem u soudu, ten mi vyměří za nějakou chybu podmínku a než stihnu vyjít z budovy soudu mě zastaví a řeknou sorry, to byla jenom zkouška půjdete do basy. Prostě opět trapnost nad trapnost.
    A to už vůbec nemluvím o tom, že opět nebyl (letos již potřetí) potrestán prohřešek SV. Co je to za předjížděcí manévr, kdy naprosto jasně vyvezu soupeře mimo dráhu, protože mu prostě v regulérním souboji nenechám dost místa. Navíc ho vystrčí zcela úmlsně, protože v té době již neměl rychlost, která by ho vynesla směrem k SO. Prostě kdyby to byl férový závodník, nechal tam férové místo na trati a tím by tento jeden konkrétní souboj prohrál a mohl je oba předjet férově tak jako pak SP. To, že je SV prasátko není nic nového, bohužel mu k tomu jasně pomáhají komisaři, kteří opět jeho faul nepotrestali. Kam jinam než sem se totiž hodí vyjádření komisařů ke shora popsanému incidentu CS ????

    "Pilot vozu startovní číslo 55 ( 5) tvrdil, že zkontroloval situaci pohledem do zrcátka, ale vůz startovní číslo 8 ( 31 ) se nacházel ve slepém úhlu, proto ho neviděl ( i přesto, že s ním byl v souboji a měl o něm vědět a jasně o něm věděl). Bez ohledu na tento fakt a závěr, že kolize ( vytlačení soupeře z dráhy a tím získání pozice ) nebyla způsobena záměrně ( dokonce bylo způsobeno záměrně ), předpoklad pilota vozu číslo 55 ( 5 ), že vedle něj nikdo není a tudíž může udělat přesun na trati, byl neopatrný a potenciálně nebezpečný. Dokazuje to i následná kolize ( nedobrovolný výjezd vozu číslo 31 mimo trať ) s vozem číslo 19, která byla přímým důsledkem tohoto incidentu, který vedl k odstoupení ( ke ztrátě pozice ) tohoto vozu," uvádí se ve zdůvodnění sportovních komisařů. Samozřejmě použita citace použitá ve článku výše.
    Jasné srozumitelné a hlavně podle mého názoru opakované porušení pravidel ze strany SV. Nic víc, nic míň.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      souhlas. osobně jsem očekával, kdy SV vrátí pozici získanou vytlačením soupeře z dráhy. být na místě Ocona někdo agresivnější, třeba Max, tak jsme se mohli dočkat dalších komentů o tom, jaký je to ignorant, ze strany jeho nepříznivců 03. jinak srovnání obou "incidentů" je zcela na místě, navíc SV nemohl říci, že o SO nevěděl, protože byl před zatáčkou za ním.....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.32.XXX
        https://youtu.be/MDodAY5E1hA

        Na mě to působí dojmem, že se Ocon rozhodl jet přes únikovou zónu docela předčasně.

        V případě startu tu někdo psal, že se Vettel měl stáhnout a tím by ke kolizi s Maxem nedošlo. Tady se Ocon vybral cestou po pravé straně tratě již dlouho před vrcholem zatáčky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Už je sice pozdě, ale přeci jenom zareaguji. Teď jsi přesně ukázal proč se zástupci FIA a komisaři nemohou nikdy shodnout a nemohou být konsistentní. Pokud na zcela jasnou věc můžeš napsat tohle, pak zcela jistě nemůžeme po komisařích chtít zázraky.
          A promiň, ale opravdu naprosto nechápu, že jsme se koukali na stejný incident, nebo že jej hodnotíme. Nemůžu totiž vůbec souhlasit s tím co píšeš, protože podle mě a dostupných záběrů píšeš prostě nesmysl.
          O jakém vrcholu zatáčky mluvíš. Vždyť SO ho vlastně přes auto SB ani neviděl. Ty v tom záběru nevidíš jak i SV jede nejdříve vlastně úplně mimo trať (na vnitřní okraj zatáčky, tedy asi pod vrchol zatáčky) a do jízdní stopy se vrací jasně zřetelným pohybem vozu až po té co zcela úmyslně vytlačuje SO ven z dráhy ???? Jestli ten pohyb nevidíš tak mám si vidiny. Kdyby SV pokračoval ve směru jízdy do SO, kterým ho vytlačil ven, na F1 ještě dávno před vrcholem zatáčky, zkrátil by si trať i on sám. To je to co tam vidím já a proto nemohu souhlasit s tím co píšeš.
          ------
          K problému SV vs MV po startu snad asi nebudu nic psát. To už mě ukamenujete všichni. Schválně jsem to neřešil, protože vím, že se do mě pustíte. Ale dobrá. Tento incident by vůbec nenastal, kdy SV nebyl rozmazlenej a FIOu podporovanej "závodní prasák" jak stále dokola píšu.
          Hodnotíš totiž podle mého názoru situaci, kterou jsou vytrhnul z kontextu. Opět jsem totiž viděl asi zcela něco jiného. Původ poškození křídla na autě SV byl totiž hned po startu a to v době, kdy prasátko SV naprosto nesmyslně najíždí vlevo do VB a tím i jeho vytlačil vlastně mimo dráhu, protože ten musel jet přes červený pás oddělující výjezd z boxů a závodní dráhu. (a už tady měl být samozřejmě podle mého názoru pan SV potrestán). Nicméně tímto ubohým, nesportovním manévrem vlastně sám udělal místo MV, aby tam takhle najel a pak došlo ke kontaktu. Ten byl již neodvratitelný, protože doleva SV neměl kam (tam byl VB) a obávám se, že kdyby ubral dostal by jí zezadu od KR nebo DR, teda asi. Nebo by to všichni ustáli v poho, ale podle mě v dané situaci se tedy SV zachoval již asi nejlépe jak mohl a pro mě osobně byl hned řádně potrestán za to co udělal VB. Tak zatím hoj.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            46.135.32.XXX
            Tak si přehraj uvedené video a pozorně sleduj stopu, jakou jede Pérez a jakou Vettel... Při nájezdu do pravotočivé zatáčky úplně stejnou. Nemyslím si, že by v dané situaci bylo možné zatočit ještě více doleva. Ocon ještě před nájezdem do této zatáčky byl téměř úplně na pravé straně tratě a já tam teda vidím opravdu předčasný úhybný manévr do únikové zóny.

            K úvodnímu incidentu se raději nebudu ani vyjadřovat. Čiší z tebe zaslepená nenávist k Vettelovi a Ferrari obecně, což jsi předvedl i v případě Monaka.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              46.135.32.XXX
              Nehledě na to, pokud to bylo všechno podle tebe od Vettela tak prasácké, že si nestěžují potrefení piloti... Bottas nic, Verstappen jenom "Nevšiml jsem si, že bych se Vettela dotkl, ale to se prostě občas stává." a z Force Indie jsem také nezaznamenal negativní reakci.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                62.240.164.XXX
                Proč nereagují tebou jmenovaní se budeš muset zeptat jich osobně. Pokud tedy mohu spekulace sám za sebe, u FI je to jasné. Ti mají svých problémů dost a dost. Nedokážou ukočírovat své piloty, díky samolibosti SP přišel nejenom SO, ale i FI skoro jistě o pódium. Proto nic neřeší, mají svých starostí dost a dost. SP neuposlechl jasný rádiem daný příkaz, na konci sice podpořený prosbou, ale i přesto jasný příkaz a poškodil tím celý tým. Tam tedy OPĚT PODLE MÉHO NÁZORU řeší právě tohle a nemají čas řešit ještě další věci.
                -------------
                Co se týče MV, nechápu na co by si měl stěžovat právě on nebo RBR. Nic se jim nestalo, získali pozici a nikdo tentokrát ten manévr neřešil, tak proč by na sebe upozorňovali samy. Trochu nelogické, protože opět třeba v duchu některých rozhodnutí komisařů by nakonec mohli ještě potrestat právě chudáka MV, protože on vlastně udělal "optimistický manévr, u kterého musel předpokládat, že nemohl vyjít." Nebo tak nějak byl potrestán v jiném incidentu CS a přitom v těch dvou manévrech byl jediný rozdíl. CS potkal někoho kdo je prase a nezávodí, ale pořád se vymlouvá na stopu nebo tak něco a ti ostatní kolem SV vědí, že by nakonec byli biti oni nejvíce tak raději ustoupí a ujedou od toho kreše.
                ---------------
                No a proč se neozvali od M nebo sám VB to já osobně nechápu. Podle mě to bylo letos již potřetí kdy je SV takto poškodil a nic se neděje. To už je opravdu námět na konspiraci třeba ve stylu, že jsou vlastně všichni domluveni, že letos bude MS právě SV a F, protože je to prostě historie F1, ta by se bez ní neobešla a F od roku 2007 na titul čeká. Tak to jsem se vyčerpal. Takže dobrou zase někdy nad tím ošklivcem SV a ošklivým F.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              62.240.164.XXX
              No tak znovu a naposledy. Nechápu co píšeš, protože si protiřečíš a jsi vlastně argumenty sám proti sobě. Ano velice dobře píšeš, že SV jede stejnou stopu jako před ním SP. Fakta : SP jede sám a v zatáčce s nikým nezávodí, v klidu si volí stopu, protože nemusí nikomu nechat férové místo v souboji. SV v té zatáčce není sám a má po své pravé ruce auto SO a tím, že jede závodní stopu je tedy na vnitřku vpravo vlastně ještě před zatáčkou, prostě tak jak se tam normálně v osamocení jezdí. No a z toho vyplývá několik hrozně vtíravých otázek.
              1. Kudy se měl asi tak SO dostat na vrchol zatáčky ????
              2. Co měl tedy udělat jinak než vyjet z trati, když na té mu svatý pan SV nenechal ani milimetr místa ?????
              3. Ty opravdu na těch záběrech nevidíš jak svatý pan SV musí po vystrčení SO z trati rychle srovnat auto prudkým pohybem vlevo, aby sám nevyjel z trati. ????
              Na poslední dotaz si odpovím sám. Vidíš, ale musel by jsi to přiznat a proto jsi tento argument ignoroval již v těchto reakcích. No a dále musím napsat, opravdu si nic nemusím přehrávat. Zaprvé si dost věcí pamatuji na poprvé a z reálu a zadruhé než něco hodnotím, raději si to i přes jistotu ve svém názoru pustím několikrát než něco řeknu nebo tady napíšu. Tedy i tento záběr jsem viděl minimálně 10krát jak z venčí tak z onboard kamer obou zúčastněných atd. atd. (opět upozorňuji, nikomu svůj názor nevnucuji, tebe se jenom ptám a ty vlastně neguješ sám sebe a navíc ani pořádně nečteš co píšu).
              No a samozřejmě ano. Nemám rád SV a není to nic tajného a vždy se k tomu v klidu hlásím, takže si opět neobjevil nic nového, to tu prostě ví každý. Vyumělkované hvězdy s ušlapanou cestičkou prostě nemám rád. No a pokud by jsi byl objektivní tak by jsi měl rovněž přiznat, že i přesto, že SV nemám rád jsem se jej i tady na těchto stránkách několikrát zastal, když byl podle mě v právu. To ale asi nemá cenu, když si ani zde pořádně nepřečteš co píšu, jenom těžko si budeš pamatovat co jsem psal třeba před rokem. Navíc v oněch řádcích k Monaku to znovu blbě prezentuješ. Nevím jak jsi z toho poznal, že nemám rád SV a F, tedy kromě toho, že jsem to tam snad i sám napsal. To co jsem tam stále opakoval dokola bylo pouze to, že opravdu nemám nic proti TR, ale jediné co mi vadí jsou ty kecy okolo. Kdyby F a SV řekli, ano byla TR, prostě jako tým jedeme na SV není co řešit a já bych se diskuse vůbec neúčastnil. Nedávej mi prosím tedy žádné přívlastky nebo etikety. Komu fandím a komu ne naprosto upřímně píšu, to jsi opravdu neobjevil nic nového. No a pro upřesnění SV je mi vcelku ukradenej vlastně stejně jako FA, kterému fandím. Neznám je jako lidi a nehodnotím jejich lidské vlastnosti, ale pouze jejich závodění a popřípadě některá vyjádření opět ohledně závodění. Nevím proč bych tedy SV nenáviděl. Neměl jsem třeba jako závodníka nikdy rád ani MS, ale jeho třeba obrovsky uznávám jako člověka a velice si ho vážím, protože jsem měl tu možnost mluvit s několika jeho přáteli, se kterými jsem se náhodně seznámil a od nich jsem se dozvěděl právě něco o jeho soukromém životě a proto si ho vážím jako člověk, ale stejně to nic nezmění na tom, že to byl vlastně stejný mazánek jako je v současné době SV a proto nikdy nemohu nikomu takovému fandit.

              No a k úvodnímu incidentu snad jenom vyslovím tu otázku. Ty opravdu na tom videu nevidíš jak SV nesmyslně s úmyslem nepustit před sebe VB ho vystrkuje mimo závodní část dráhy a tím otevírá prostor pro MV ???? Tobě se to opravdu zdá fér a v pořádku ????

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama