DISKUZE K ČLÁNKU Honda netuší, kdy připraví vylepšení motoru. McLaren otevřeně přemýšlí o rozchodu

Partnerství McLarenu a Hondy se podle výkonného ředitele Zaka Browna do kritického bodu. Brzy padne rozhodnutí pro další období: pokračovat s japonskou automobilkou nebo se stát znovu zákaznickým týmem, nejspíše Mercedsesu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda netuší, kdy připraví vylepšení motoru. McLaren otevřeně přemýšlí o rozchodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 09.06.2017 14:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mac_ (Hlasovali 5 lidé) 08.06.2017 12:03
Dobrej matroš 18 »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 08.06.2017 16:23
tady přeci vůbec nejde o fanouškovství vůči Hondě… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 08.06.2017 12:46
Neskutečný jak se v tom Honda dokáže plácat, oni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Já jim dám ještě šanci (jako Alonso) 03. Je sice pravda, že zatímco do loňska byly výkony hlavně Hondy vzrůstající, tak letos ukázali velký krok zpět. A to mě na tom nejvíc děsí - jako by se nic nenaučili (MGU-H).
    I to "komůrkové spalování chudé směsi" Honda vyvíjela už v sedmdesátých letech. Takže i tam měli jisté know how. Ale ten chybějící výkon bych pochopil, ale tu nespolehlivost???
    Uvidíme tu novou specifikaci, která snad co nejdřív přijde - ta už hodně napoví, jak se bude (zatím komedie) McL - Honda ubírat...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Ono je dulezite rici, ze i vypadek Hondy z F1 ma na tyto vysledky dopad. Honda ma nejvetsi problem se spalovakem a treba to predkomurkove zapalovani, ktere je dnes zasadni, mohli ostatni tymi vyvijet mnohem dele, protoze se da vyuzit pro jakykoli motor. Myslet si ze Honda neumi je hodne nesmyslne, takove hodnoceni bych dal az tak dle toho co predvede v roce 2019. zatim je to zklamani, ale co cekat od zacatecniku v tak technickem motorsportu jakym F1 je. Ona je chyba i na strane McL, od nej bylo asi dosti naivni, ze Honda za 1,5 roku vyvoje predvede v sezone 2015 nejaky zazrak. Meli je nechat vyvijet pro slabsi tym, ale asi se bali, ze pokud se zadari tak by se na Hondu mohl vrhnout treba RB nebo jiny schopny tym. No stal se opak, risk se nevyplatil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      sorry, ale to předkomůrkové zapalování je výsledek dodavatele, jak mercedesu, tak ferrari to dodává německá firma (knowhow) a nedivil bych se, kdyny to tak bylo i u renaultu, jenom honda se snaží vymyslet kolo...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Osobně si myslím, že daleko větší problémy než s McL má Honda problém doma s ostatními motoráři. Ta ostuda co dělají celému Japonsku je globálního charakteru a jak je lidskou vlastností málo kdo řekne, že špatná je jenom Honda a jenom ve F1. Všichni šmahem smáznou celý automobilový průmysl nejenom Hondy, ale celého Japonska. Osobně si myslím, že už to ten dopad má, ale nechce se mi to hledat. Takže pokud někdo ví, nebo se někomu chce, bylo by zajímavé se podívat na světový prodej Japonských aut a porovnat třeba 2hé čtvrtletí roku 2014 a 2017.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    Divím se, že Honda má docela málo fanoušků.
    Obvykle čtu: "To je hrozný ta Honda to Mclarenu kazí" a podobně...
    A je zde nějaký fanoušek Hondy, který má porozumění nejen pro (zase z mého pohledu arogantní Mclaren, Mclarenistya a Alonsisty) ale i pro japonské soudruhy a je jejich fanoušek, jako já?
    Já po pravdě fandím Hondě ani nevím proč - asi proto, že se po ní všichni tak vozej...

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      tady přeci vůbec nejde o fanouškovství vůči Hondě nebo McL. tady jde o to, že již třetí sezonu někdo dělá špatně svoji práci, resp. že její výsledky jsou naprosto tristní. což mě vůbec netěší, naopak mě to velmi trápí.
      když si představím sebe, kdybych byl ve své práci takovou dlouhou dobu neúspěšný, tak se mnou asi zaměstnavatel již dávno zamete, případně mě jako soukromníka už dávno vymění za někoho jiného, spolehlivějšího, výkonnějšího, úspěšnějšího.... to nemá nic společného s tím, kolik mám fanoušků ( řekněme třeba přátel na FB 03 )
      a na to, jak se chová arogantní tým vůči dodavateli, který ne zcela splňuje jeho požadavky, bych koukal v nedávné minulosti někam úplně jinam, než nyní na McL. ten měl po velmi dlouhou dobu s Hondou svatou trpělivost, její chyby chápal, podporoval ji, omlouval..... ale to nejde do nekonečna. vše má svoji hranici a hranice trpělivosti McL s Hondou se patrně blíží. je to škoda, věřil jsem jim.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        213.226.251.XXX
        Redbull se mi také nelíbyl, ale je to úplně něco jiného, protože Redbull byl dá se říci skutečný zákazník, zatímco Honda ještě dává Mclarenu peníze a za Motory se určitě neplatí..
        Ale hlavně Jistě - neni to pěkné, ale Japonci to evidentně chtějí dělat po svém, ale Myslet si že přijdou a budou stejně dobří jako Mercedes si mohl jen idiot (Denis, Alonso? a Mclerenisti) V to se dalo leda doufat a mít naději. Ta se ale nenaplnila. To je celé, neni si zase tolik na co stěžovat, protože se rozhodli zkusit to s Hondou, ta dělá co umí a moc jí to nejde, ale to se stává!
        (Ami Renault nedodělal ještě updatem který čekal v Montreálu)
        .... Je to prostě Alibismus - sami se rozhodly a kecy v kleci o týmu, ale jak to skřípne a jednomu se nedaří, hned je z týmu vyhozen (Honda) a pranýřován tu Alonsem, tu Brownem,...
        I tento článek... jak Může tohle to hovado Brown pouštět do světa a pak se sejít s Japonci? To už pak není o čem jednat, než o rozchodu! (Leda by se Japonci furt jen ukláněli a říkali Promiňte, promiťe, vy Angličani jste tak skvělí a mi jsme takový packalové...) Uff že se jim nedaří - nedaří, to se stává a Ferrari mělo celé špatné dekády (ono už neni až tak rozdíl, jestli budeš namítat, že to bylo méně hrozné Schumacher musel udělat asi pět pokusů) - ale neměli na koho to házet!
        ... No nic dlabu na to fandím Hondě a Mclaren ať jde do Háje
        Denis si dávno mohl dojednat titulárního sponzora, ale byl nafoukanej a chtěl moc peněz - jako hráč vsadil na to, že s Hondou dostane víc - no ale zatím nedostali nic ..

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    31.30.87.XXX
    Jordan už pravdu měl. Tohle s Hodnou prorokoval a Denis se mu vysmál... Takže...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      ... takže, jak píše níže kolega El_Senor - Jordan může mít pravdu i v tom konci Mercedesů jako týmu v F1 a McL by na tom ( podle současných kvalit motorů ) jednoznačně vydělal. ale je to na dlouhé diskuse a rozhodnutí může ovlivnit nakonec něco, o čem teď nikdo ani netuší........

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Neskutečný jak se v tom Honda dokáže plácat, oni maj ztrátu přes 10% výkonu a ani pro Kanadu nic kloudnýho nepřipravěj? Žádné termíny, žádné cíle, jen prostě děláme na tom? Jak to maj kluci z McLarenu vydržet? Honda lidi z McLarenu neskutečně sráží do kolen. Nebude to snadná volba, výhody exklusivního motoráře jsou jednoznačné, no nemohoucnost Hondy zatím také 17

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    Jen Houšť Honda se samozřejmě už s Mclarenem nepáře 01
    Se Sauberem to má lepší a dobrý motor může později nabídnout Redbullu a bude to i marketingově lepší spojení Redbull je image dneška. Mclaren se chová trapně a patří do 80 let 03
    (Já Vám to tu říkal už dlouho)
    PS: Honda dělá co musí, když Mclaren pořád strašil, že jim bude "vše vetovat" ... Už nebude 11
    Jediné co mě teď motá hlavu je - Kam by tedy měl jít Kimi? že by nakonec do Sauberu? Ale tam potrvá min 3 roky, než budeou vpředu a do Redbullu se nelze dostat, Mclaren je bez hondy ještě jistěji odepsanej na 3 roky...
    Asi fakt musí porazit Vettela už letos 01

    + 1 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.24.109.XXX
      Dobrej matroš 18

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Pozdni vstup Hondy do F1 je proste spatne. To co ostatni vyvijeli pred prichodem techto motoru Honda nestahne za polovicni dobu, to je ted uz jasne. Z meho pohledu bych rekl, ze McL asi rozvaze smlouvu s Hondou v tu nejmene vhodnou dobu, protoze ted uz se pristi rok a pres pristi musi Honda zvedat.
      Nakonec aby Jordan nemel pravdu. Mercedes muze na konci roku 2018 odejit a McL tak bude jen dalsi ze zakazniku Mercedesu, takze vlastne muze byt uplne na vrcholu. I takove to info muze mit vliv na rozhodnuti McL.
      Jsem fakt zvedav s cim nakonec bude McL pristi rok jezdit, ikdyz to vypada na Hondu, klidne muze jezdit s Mercedesem. Jak to bude skutecne uvidime az na zacatku sezony 2018 :-)

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.233.XXX
        Ta poloviční doba jsou výmluvy, výmluvy a výmluvy. Mercedes, Ferrari a Renault tu PJ vyvinuly za 2.5 roku. Konkrétně od 22.6.2011 do prvních testů 2014. Dobrá, Renaultu to trvalo možná o půl roku dýl, než to jakž takž zprovoznili, ale Mercedes fungoval od prvního testu na 100%.
        Honda začala v porovnání s ostatními o rok později, takže teď už na tom pracují 5 let a ještě pořád nemají PJ, která by přežila dva závody, pořád nejsou tam, kde byl Mercedes na začátku r.2014.
        Takže ne poloviční doba, ale dvojnásobná a pořád nic.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ten mercedes na tom pracoval mnohem déle, to už je známá věc, ale honda na motoru pracuje max o rok kratší dobu než ferrari a renault, protože prohlásili, že mají motor pro sezonu 2014 připraven, ale chtějí ještě rok počkat a doladit to...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            89.102.37.XXX
            O moc déle ne, nebo alespoň ne s plným nasazením. Teprve v létě 2011 se týmy a motoráři dohodli, že nový motory o rok odloží a že to nebudou R4T, ale V6T. Před tím datumem - ne že by se tím nemohli vůbec zabývat, ale těžko někdo nasypal nějaké větší investice do konceptu, o kterém nevěděli, jestli ho vůbec prosadí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              no, nechce se mi to hledat, ale mercedes na motoru pracoval snad od roku 2009 a dokáza FIA vmanévrovat do podmínek motoru, který měli na stolici...
              ... holt ukázka dobré managerské práce od mercedesu, protože když už to vypadalo že budou 4 válce, tak ferrari snad poprvé v historii použilo vetto, které kupodivu podporoval mercedes...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama