DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: "Druhé místo, ale pocity moc dobré nejsou," hodnotí Kimi
Double Ferrari v Monaku, šťastnějším díky strategii Sebastian Vettel před Kimim Räikkönenem. Jak hodnotí dnešní závod jednotliví piloti a představitelé týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Druhé místo, ale pocity moc dobré nejsou," hodnotí Kimi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:39 31.05.2017 185.149.128.XXXJá fakt nevím, jestli to TR je, nebo ne. Pokud je pravda, co řekl Vettel (že pořadí bylo určeno před závodem), pak si nemá Kimi na co stěžovat. To se snad časem dovíme.
Pro TR mluví výsledek a to, že se jim to hodilo. Proti mluví vyjádření Wolfa a Hornera, kteří asi nemají důvod lhát pro Ferrari. Ale že by to hrál s nimi i sám Kimi (byť to označuješ jen za možnost), to už se mi zdá absurdní. To, že s tím souhlasí Odin je absurdní ještě víc.-
odin
21:05 31.05.2017 77.240.103.XXXAle přesně o tom se tu přu též.
Pokud uznáte TR ve prospěch Vettela, nemám s tím vůbec problém. V F1 se jede na lépe postaveného pilota, pořípadě na perspektivnějšího pilota. Mně nevadí, že Kimiho poslali na druhé místo. Mně vadí, že to nepřiznají a vy též.
Byl to úmysl a tudíž TR.-
Mike17
09:58 01.06.2017 185.149.128.XXXAle je nápišu, že to TR byla. Já připouštím možnost, že byla. Vzpomínám si, že tobě takové věci připadají jako slovíčkaření. Ale pro mne je zásadní rozdíl tvrdit nějaký fakt (a na základě toho někoho označit za lháře), nebo připouštět možnost.
Ferrari se výsledek jistě hodí. Ale vzhledem k tomu, že více lidí z jiných týmů nevědělo, že nové gumy nebudou rychlejší, nezdá se mi to jaký zlý úmysl. Podle mne to Ferko prostě risklo. Výsledek nemohli předpokládat. Protože kdyby Vettel nezajížděl časy o 1s rychlejší, než předtím Kimi, vyhrál by Kimi. A je těžké předpokládat, že Ferko si bylo jisté, že Vettel o 1s rychlejší je. Je to stejné jako v Číně. Kdyby se Kimi aspoň přiblížil rychlosti Vettela, nemusela by se žádná strategie řešit.-
Easy
19:36 01.06.2017 178.209.132.XXXSice už mrtvá diskuse, ale dodám, že k té rychlosti Kimiho jsme se dneska dostali a kdyby Kimi dokázal jet tak rychle jako Seb, ten by ho nedokázal porazit. Proto to nevnímám jako TR, protože to by se týmovou režií dalo nazvat kde co, třebas i obyčejná trochu nepovedená zastávka. Ferrari zariskovalo a pojistilo si první a druhé místo. S tím, že v neděli vyhrál ten rychlejší. Howgh-
odin
05:29 02.06.2017 77.240.103.XXXProč pořád argumentuješ "KDYBY"?
Stejně tak můžu já argumentovat "kdyby" Vettel zajel dříve, tak nevyhraje. Nebo kdybyVettela povolali v dalším kole, tak také nevyhraje a Ferrari by si zajistilo též první a druhé místo Atd. atd.
Smiř se s tím, že Ferrari oba své piloty ÚMYSLNĚ vyměnilo, protože to bylo pro Vettela výhodnější.-
Easy
08:15 02.06.2017 46.135.73.XXXS tebou to fakt nemá cenu. Když nedokážeš pochopit tak jednoduchou věc, že Kimimu BY* stačilo jet v prvním stintu aspoň tak rychle, jak to dokázal Seb, tak by si vedení udržel, pak je moje další snaha absolutně marná! (* ale nestalo se)
Ano, jezdci Ferrari se navzájem prohodili, protože Vettel dokázal být výrazně rychlejší (stejné gumy, stejné podmínky). S tímto faktem nic nenaděláš, i kdyby ses stavěl na hlavu. Časomíra je volně ke stažení a je to na ní jasně vidět. A u Red Bullu navlas stejný případ.
V Monaku vyhrál v ten den ten rychlejší a nebyla to týmová režie.-
Easy
08:25 02.06.2017 46.135.73.XXXA tvoje úžasná spekulace ohledně zajetí Vettela do boxů jako prvního není ničím podložená. Seb byl po přezutí na SS rychlejší než Kimi na US. Takže vzhledem k rozestupu necelou 1s by Vettel podseknul Kimiho absolutně bez problémů. Místo konspirací stojících na hliněných nohách bych na tvém místě vzal do ruky papír a tužku a opsal si ty časy z timingu. Tam je to nádherně vidět. Tedy pro toho, kdo se tím chce zabývat a nejenom řečnit.
-
-
Mike17
11:10 02.06.2017 185.149.128.XXX"Proč pořád argumentuješ "KDYBY"?"
To si děláš pr.... Vždyť ty tu celou dobu píšeš, že KDYBY Ferrari.....
S ničím se smiřovat nemusíme. Čísla mluví jasně. Kdyby jezdil Kimi stejně rychle jako Seb, vyhrál by Kimi. Kdyby Seb vyměnil dřív, zase by vyhrál. A poslouchali by jsme úplně stejné kecy o režii. Vyhrál, protože byl rychlejší. A to BRUTÁLNĚ o DOST. Jeden jezdil 1:17.0, druhý 1:15.2. Na stejných gumách!!!!! A ty tu furt meleš něco o tom, že Vettel nebyl rychlejší. Smiř se s tím, že jeho vítězství v Monaku je prokazatelně o jeho vyšší rychlosti. Ferko by se naopak muselo hodně snažit protěžovat Kimiho, aby tomu zabránilo.
Rozdíl mezi námi je v tom, že pokud mne upozorníš na to, že lžu. Omluvím se ti. (viz protěžování Maxe) Ty nemáš odvahu jen připustit, že pravdu nemáš a to i v těch případech, kdy z čísel naprosto jasně vyplývá, že jsi totálně mimo.-
odin
19:21 02.06.2017 77.240.103.XXXTo jsou kecy, které vůbec nezohledňují fakta. Např. KDYBY Vettel zajel dříve tak se dostane do provozu jako Kimi a rozhodně by neměl možnost zajet tak rychlá kola.. Jak říkám, Ferrari oba vyměnilo, vyměnili je s plným vědomím, jak to dopadne a na základě událostí vy dva spekulujete o nějakých rychlostech. Pro mne jsou jediné relevantní údaje z tabulky, kterou sem Easy opsal. A to situace mezi oběma pit stopy. A nejen časy, ale i okolnosti.Dál už je to jedno. Stejně jako je to jedno před tím. Také mohu argumentovat tím, že na začátku Kimi Vettelovi ujel a považovat to za důkaz jeho rychlosti.
Gró celé události tkví v tom, že na trati, kde se nedá předjíždět, poslal tým vedoucího pilota za pomalejší a tím umožnil druhému stáhnout jeho ztrátu a najet si menší náskok.-
Mike17
19:58 02.06.2017 185.149.128.XXXDo jakýho provozu zase? Jediný kdo tam byl, byl Button o kolo zpět. Podívej se konečně na ty časy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toho předjel hned. Kde v těch časech je ten provoz???????
A jak Kimi Vettelovi ujel? Na 2-3s? Než se přiblížily pitstopy, tak to Vettel za chviličku sjel. Proč by mu Vettel jezdil půl závodu těsně za zadkem? Aby si zrušil gumy? Stačí se podívat na časy v celém závodě. Usoudit z toho, že byl Kimi rychlejší chce neuvěřitelnou dávku zaslepenosti (neříkáš tomu slepý fanboy?)
Za jaké pomalejší ho poslal? Ukaž mi na těch časech to obrovské zdržení, které mu Button způsobil? Neukážeš? Protože neexistuje? Prostě si jen cucáš z prstu věci, které neexistovaly a naprosto ignoruješ časy obou pilotů.
Vettel by ho podsekl úplně v pohodě a ty bys tu řešil, že bylo naprosto jasné, že nové jsou rychlejší a ferko to udělalo úmyslně, jako podraz Kimiho. V podstatě neexistuje závod, z kterého nejsi schopný udělat TR, když se ti to hodí. Monako a Čína jsou jasným důkazem. Časy pilotů mluví naprosto jasně.
A nejen ty 2 závody. Celá sezona ukazuje, že Vettel s Kimim vytírá podlahu brutálním způsobem tak, že i Alonso by mohl závidět. Čekám TR u Ferrari, protože to potřebují a o tom, kdo je u nich rychlejší není nejmenších pochyb.-
odin
22:50 02.06.2017 77.240.103.XXXButton zpomalil Kimiho dvakrát. Jednou před pitstopem a podruhé po pitstopu.
Opět dvojí pohled. Když Massa poskytl přes půl tratě místa Vettelovi, tak se tu řešilo, že jej zpomalil a neumožnil souboj s Bottasem o vítězství. Bídák. Když se Kimi "zasekl" za Buttonem , tak se to bagatelizuje a vlastně ho nikdo nezpomalil. Až budeš dostatečně dlouho sledovat F1, tak zjistíš, že každé předjíždění pilota o kolo zpět ti vezme nějaký čas. Ale k tomu jsi ještě nedospěl. Možná tak za deset-patnáct let, soudě podle toho, že už jsi zjistil, že u RBR byla TR. Zatímco když se tak dělo, tak jsi se se mnou do krve hádal o pravém opaku. S tím, že některé věci se ti též nelíbily, ale TR to nebyla.-
Mike17
10:15 03.06.2017 185.149.128.XXXAno, všiml. A Vettela zpomalil jednou. Takže rozdíl je v jednom předjetí. Opět odkážu na časy. Možná, že ho to předjetí stálo nějakou desetinu (a možná ne, protože když ti pilot uhne na kraj na rovince, neztratíš vůbec nic. Na to sleduju F1 dlouho a k tomu jsem dospěl, abych si toho všiml), ale ne víc. Časy jsou jasným důkazem. Neby si myslíš, že FIA manipuluje s časy???
A opět lžeš!!! TR u RB jsem připuštěl už v časech jejich dominance, jen jsem ji neviděl v každé poruše Webbera. Takže opět si tu cucáš mé názory z prstíčku a hraješ si na Helmuta Marka.-
odin
14:00 03.06.2017 77.240.103.XXXTak proč nejen tady vznikla hysterie, když Massa uhnul Vettelovi a ten jej nebyl schopen předjet bez časové ztráty ? Však tam měl místa přehršli, což jsou dva habaděje. Bylo to jen díky blbým kecům Massy? Mně připadlo, že to celé divadlo bylo vytržené z kontextu. Někdo se Massy na to musel hloupě ptát a on mu stejně hloupě odpověděl. Pak se z toho udělal skandál...-
Mike17
10:29 04.06.2017 185.149.128.XXXTo si řeš s někým, kdo nějakou hysterii ohledně Massy dělal.
Před pitem: 1:17.0, 1:17.6, 1:17.0 Hned po ptitstopu: 1:16.1, 1:16.1, 1:15.6.
Naprotsto nechápu, že můžeš tvrdit, že byly nové gumy pomalejší a ještě se zdržel v provozu. Pokud se zdržel v provozu, pak byly nové gumy famózně rychlé a tudíž podseknutí od Bottase muselo být reálné. Ve spoustě věcí, se kterými nesouhlasím, můžeš mít pravdu, ale nedá se dokázat ani jedno. Ale tady, tady ty čísla prostě nijak okecat nejdou. Buď byly nové gumy o skoro 2s rychlejší (což stačí) nebo se Kimi nezdržel.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
16:37 28.05.2017 77.240.103.XXXTak jsem zvědav, jak na tom Kimi v dalších závodech bude.
Řečeno slovy klasika: "my nesmíme ani naznačovat".
To si opravdu dovolil dost. Zvláště v poslední větě.
Zatímco mě nepřekvapuje Seb a jeho údiv nad tím, že se ocitl na vedoucí pozici... Komediant!!!-
-
odin
18:21 28.05.2017 77.240.103.XXXAsi ano. Ale podle mne mu muselo být jasné už vloni, že s ním Ferrari počítá pouze na post č.2
Ale nechápu jeho výroky od té doby. I když vím, že to mají ve smlouvách.
Teď mu nedají ani "čuchnout", jako Webberovi u RedBullů. I když bych si přál, aby se RBR, nebo Mergl, na ně dotáhli tak těsně, že by Seb a Ferrari potřebovali jeho pomoc. Pak by to bylo zajímavé.
To by ho ještě přemlouvali, aby jim podepsal ještě další sezónu, výměnou za to, aby si nechal srát na hlavu.
(Chápu cenzora, když mne smázne. Jinak to napsat nešlo).
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek