DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: "Druhé místo, ale pocity moc dobré nejsou," hodnotí Kimi
Double Ferrari v Monaku, šťastnějším díky strategii Sebastian Vettel před Kimim Räikkönenem. Jak hodnotí dnešní závod jednotliví piloti a představitelé týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Druhé místo, ale pocity moc dobré nejsou," hodnotí Kimi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Easy
14:09 29.05.2017 46.135.114.XXXDovolím si citaci *** k tématu Kimi-Seb-Monako:
"Before Raikkonen pitted, Vettel was less than a second behind. It’s hard to avoid the impression Raikkonen was holding Vettel up. Nonetheless Ferrari gave him the priority on pitting first, which usually is an advantage.
Still, it would theoretically have been possible for Ferrari to leave their drivers out until the ultra-soft tyres degraded to the point that the new super-soft tyres would have been better. Is the reason they did that because they wanted to help Vettel get ahead? Or were they anxious about leaving both drivers vulnerable to a Safety Car deployment?
If they’d had to stack both drivers during a Safety Car period, they would probably have lost a one-two. That was most likely what pressed them into pitting when they did, which gave Vettel a window of opportunity he exploited brilliantly."
Ferrari k tomuto jednání vedla zřejmě obava ze SC. Vettel toho dokázal náležitě využít. Bylo to vidět i na časech na kolo před Kimiho zastávkou.
Příspěvek byl redakčně upraven. -
-
uzivatel001983
21:16 28.05.2017 93.99.5.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
-
-
Pikaso
10:45 29.05.2017 77.104.216.XXXAť si u F dělají co chtějí, ale jenom potvrdili, že řeči o rovnosti pilotů jsou pouhou snůškou keců. SV jsem nikdy neměl rád a po včerejšku se opravdu nic nezměnilo. Než přišlo na zastávky v boxech jsem mlaďasovi (synovi 19) říkal jak to proběhne a bohužel jsem se opět nezmýlil. Každý tým, který pojed rovinu pro piloty nechá jet prvního do boxů toho aktuálně horšího v pořadí a bude testovat jednotlivé strategie na něm to za prvé. (fakt číslo 1), zadruhé (fakt č. 2) všichni dobře věděli, že ani strategie DR je nemohla ohrozit, protože kdyby to ještě více natáhnul byl by stejně v provozu a stejně by skončil tak jak skončil. Na F prostě včera neměl nikdo a musel by tam dát asi křídla a obletět to, aby je ohrozil. Laciné kecy o pokrývání někoho je prostě ubohost. Kdyby naplno řekli, ano SV je naše jednička a jedeme tak, neřeknu ani píp, ale tohle je prostě ubohost. Jediné co bych si přál, aby se KR probral celkově a začal ho porážet pravidelně v kvaldě a vedl před ním i v závodech, ale to opět F nedopustí, kdyby se to náhodou mělo stát, tak se prostě poladí Kimiho auto tak, aby neměl šanci a nikdo neměl žádná podezření. Je to prostě trapný pokrytectví a nechápu co jim dnes brání to říci na plnou hubu.
No a k tomu proč byl KR pomalejší asi není třeba nic říkat, to je přece jasné. Před boxi, na sezonu jsou jenom 4 motory, oba měli dostatečný náskok a nebyl důvod motor honit na hraně rizika. Po boxech jednoduše nechuť a znechucení KR. Chce se dál vozit v autě F1 a tak ač nerad přijal týmovou režii. Jestli po letošní sezoně odejde tak dostane super zlatého padáka, o kterém se asi ani nedovíme. Třeba bude v době, kdy jsou testy omezené testovací nebo třetí pilot. Třeba....-
Pikaso
10:50 29.05.2017 77.104.216.XXXZjednodušeně co jsem říkal mlaďasovi. Jestli jedou rovnost pro piloty, pojede do boxů první SV a až pak KR. Navíc jsem říkal, že to bude hned po jednom kole, protože se ukáže, že je vlastně nikdo neohrožuje. No a pokud jednou na SV pojede do boxů první KR, SV tam zůstane o 4 kola déle a přes boxy ladně přeskočí KR. No a co čert nechtěl. DR zůstal na trati déle, což byl prostor pro F a kecy a já už jenom počkal na první efko v boxech a šel jsem za rodinou na zahradu. Dokonce ani nevím jak dlouho pan SV zůstal na trati, aby se tam dostal. Prolhaná trapnomagie mě opravdu nebaví. No a vyjádření KR po závodě snad mluví za vše, tedy alespoň pro mě.-
-
Pikaso
13:40 29.05.2017 77.104.216.XXXhodně zjednodušeno a podle mě to není pravda. Je zcela něco jiného pokud jedu 1. a 2. nebo zda jedu 3. a 4., Osobně si myslím, strategie pro každou pozici je jiná, ale rámcově z pozice F v tomto závodě to většinou bývalo tak u všech lídrů. Třeba loni v Monaku u RBR to bylo stejné, ale i tam to prostě bylo ne o strategii, ale o tom koho preferují. Jinak samozřejmě vztaženo k tomuto závodu máš pravdu, třeba i MV jel první. Podle mě ale opravdu nic není o jednom závodě, ale o kontextu a většinou o kontextu dlouhodobém. Rovněž jak jsem již mnohokrát psal nemám žádný problém s týmovou režií a postavením 1 a 2, ale přiznanou a ne tyhle ubohý kecy. Pokud něco říkám a činy dlouhodobě tvrdí něco jiného je to prostě trapné.-
Easy
13:58 29.05.2017 46.135.114.XXXZcela běžně jezdí ten více vpředu na pitstop jako první, resp. má právo volby. Výjimkou jsou situace, kdy se jezdec zasekne v provozu. Dle rychlosti by Vettel v Monaku vyhrál bez ohledu na pořadí boxů. V kvaldě to bylo mezi jezdci Ferrari vyrovnané a po startu si Kimi nedokázal vybudovat žádný významný náskok, zatímco Seb na čistém vzduchu hodně zrychlil. V době, kdy Kimi mířil do boxů, měl asi vteřinový náskok, pokud si dobře pamatuji.-
uzivatel001983
16:41 29.05.2017 93.99.5.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
Pikaso
01:05 31.05.2017 62.240.164.XXXProc vlastne KR tak anjednou zpomalil ? Což je mimochodem podle livetime opravdu jasny fakt. KR zpomali, ne SV zrychlil. Proc proc proc asi proc. Pilot, ktery spolecne s JB umi nejlepe zacházet s pneumatikami. Jaky mohl mit duvod ke zpomaleni ? -
-
-
-
-
odin
05:45 30.05.2017 77.240.103.XXXEasy, nemáš pravdu. Záleží na okolnostech. V dobách tankování a nedegradujících gum, bylo výhodnější zajet později a s lehkým autem poodskočit. Letos v Monaku to bylo podobné, protože první zajíždějící se dostal do provozu pomalejších aut a tam ztrácel. V dobách degradujících gum bylo výhodnější zajet první a na čerstvých pneumatikách být rychlejší oproti soupeřům.
V Monaku vše způsobil RedBull a jejich pokus o podseknutí soupeřů brzkou zastávkou. Bottas na ně reagoval a podle mne si v té době mohli u Ferrari dělat, co chtějí. Měli vítězství zaručené. Pokud chtěli jet rovinu, pak bych očekával, že pokrývat zastávky RBR a Merglu bude ten hůře postavený v závodě. Protože ho nutně pošlou za pomalejší auta. To bylo jasné. Vybrali si toho hůře postaveného v šampionátu. OK chápu, ale netvrďte mi tu nikdo, že to nebyla TR ve prospěch Vettela. Pokrytectví týmů je zde na denním pořádku, ale proč papouškujete stejné pokrytecké kecy i vy diskutující? Buď chybí schopnost přemýšlet, nebo schopnost být objektivní.-
Easy
08:13 30.05.2017 46.135.28.XXXOdine, ty jsi fakt v celém diskusním fóru ten nejobjektivnější a nejchytřejší, jdu se okamžitě zahrabat a asi raději ani nediskutovat. Dokud někdo nenapíše názor, který se alespoň z 99% nekryje s tím tvým, budeš pořád psát, jak to ten dotyčný nemá v hlavě pořádku, růžový brejle atd...
Kolik let asi tak máme tady Pirelli a gumy se záměrnou degradací? ..... Tak se nejprve asi zamysli nad tím, než začneš dehonestovat moje tvrzení. Okolnosti s postavením pilota v poli v závislosti na provozu jsem také zmiňoval. A o tom, jam rychle jezdil Kimi a jak Seb jsem už taky popsal mnoho příspěvků. A to jsou ale fakta, která se řečmi nepřekryjí. A bylo to i na tom webu, ze kterého jsem zde překopíroval kousek textu. Takže kdo je tady objektivní, že?-
Mike17
14:50 30.05.2017 185.149.128.XXXTo je marný. Kdyby byly ty nové SS o fous rychlejší a Vettel Kimiho podseknul, psal by navlas to samé.
I Toto Wolf napsal, že se nečekalo, že budou nové pomalejší, RB nečekal, že budou nové pomalejší, ale Odin, ten jediný v tom měl jasno. Protože to Ferrari tutově muselo vědět.
Až bude příště zase první přezouvat ten vzadu, bude se zase dušovat, že vždy přezouvá ten první a byl to jasný podraz. Prostě pokud jde o RB a Vettela, má v tom vždy jasno a žádné pochyby. Z nějakého důvodu všichni na světě mají touhu protlačovat Vettela. Buď je tak sexy pro všechny šéfy stájí, nebo všechny podplácí. Fakt nevím proč.
-
-
-
-
-
Mike17
15:28 29.05.2017 185.149.128.XXXDoteď, se ta nerovnost nějak neprojevila. A nepamatuji si, že by ferko v poslední době tvrdilo, že TR nepoužijí. Já si nejsem jistý, jestli to úmysl byl, ale celkem jsem něco podobného také čekal. Po tom, co ji letos použil už ve 3. závodě Mercedes, by byli celkem kreténi, kdyby to neudělali. Nejsou na tom natolik líp jak Mercedes, aby měli pocit, že bude mít Vettel na titul bodů dost i bez těchto 7-mi navíc.
A titul a Kimi? Tomu těžko věří i největší optimista. Měl možnost svou rychlost ukázat. Za celých 6 víkendů dokázal Vettela porazit jen v jedné kvaldě, po tom, co Vettel udělal několik chyb a ještě jen o 0,043s. Sorry, ale na něj by vsadil jen šéf týmu, který chce dostat padáka. Pokud chtěl něco dokázat, mohl se držet Vettela i po předjetí. Vettel má ten samý motor. Mohl ukázat, že on si to vítězství zasloužil. Takto jen potvrdil, že byl jen brzdou, co bránila Vettelovi dát všem půl kola.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek