DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: "Druhé místo, ale pocity moc dobré nejsou," hodnotí Kimi

Double Ferrari v Monaku, šťastnějším díky strategii Sebastian Vettel před Kimim Räikkönenem. Jak hodnotí dnešní závod jednotliví piloti a představitelé týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Druhé místo, ale pocity moc dobré nejsou," hodnotí Kimi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 04.06.2017 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 7 lidí) 28.05.2017 16:37
Tak jsem zvědav, jak na tom Kimi v dalších… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 28.05.2017 18:21
Asi ano. Ale podle mne mu muselo být jasné už… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 30.05.2017 08:22
Proboha, konečně jsi nám to tady všem vysvětlil,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.114.XXX
    Dovolím si citaci *** k tématu Kimi-Seb-Monako:

    "Before Raikkonen pitted, Vettel was less than a second behind. It’s hard to avoid the impression Raikkonen was holding Vettel up. Nonetheless Ferrari gave him the priority on pitting first, which usually is an advantage.

    Still, it would theoretically have been possible for Ferrari to leave their drivers out until the ultra-soft tyres degraded to the point that the new super-soft tyres would have been better. Is the reason they did that because they wanted to help Vettel get ahead? Or were they anxious about leaving both drivers vulnerable to a Safety Car deployment?

    If they’d had to stack both drivers during a Safety Car period, they would probably have lost a one-two. That was most likely what pressed them into pitting when they did, which gave Vettel a window of opportunity he exploited brilliantly."

    Ferrari k tomuto jednání vedla zřejmě obava ze SC. Vettel toho dokázal náležitě využít. Bylo to vidět i na časech na kolo před Kimiho zastávkou.
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.28.XXX
      Ok, přímý odkaz jsem raději neuváděl, jen jsem nechtěl, aby to nevyznělo jako můj výmysl. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.28.XXX
        A pro doplnění je tam i zmínka o tom, že obvykle vpředu jedoucí stájový kolega míří do boxů jako první...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001983

    uzivatel001983

    93.99.5.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      01 Ty ale nikdo slyšet nechce. 12

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.114.XXX
        12 Ještě že si závody nahrávám 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Ať si u F dělají co chtějí, ale jenom potvrdili, že řeči o rovnosti pilotů jsou pouhou snůškou keců. SV jsem nikdy neměl rád a po včerejšku se opravdu nic nezměnilo. Než přišlo na zastávky v boxech jsem mlaďasovi (synovi 19) říkal jak to proběhne a bohužel jsem se opět nezmýlil. Každý tým, který pojed rovinu pro piloty nechá jet prvního do boxů toho aktuálně horšího v pořadí a bude testovat jednotlivé strategie na něm to za prvé. (fakt číslo 1), zadruhé (fakt č. 2) všichni dobře věděli, že ani strategie DR je nemohla ohrozit, protože kdyby to ještě více natáhnul byl by stejně v provozu a stejně by skončil tak jak skončil. Na F prostě včera neměl nikdo a musel by tam dát asi křídla a obletět to, aby je ohrozil. Laciné kecy o pokrývání někoho je prostě ubohost. Kdyby naplno řekli, ano SV je naše jednička a jedeme tak, neřeknu ani píp, ale tohle je prostě ubohost. Jediné co bych si přál, aby se KR probral celkově a začal ho porážet pravidelně v kvaldě a vedl před ním i v závodech, ale to opět F nedopustí, kdyby se to náhodou mělo stát, tak se prostě poladí Kimiho auto tak, aby neměl šanci a nikdo neměl žádná podezření. Je to prostě trapný pokrytectví a nechápu co jim dnes brání to říci na plnou hubu.
          No a k tomu proč byl KR pomalejší asi není třeba nic říkat, to je přece jasné. Před boxi, na sezonu jsou jenom 4 motory, oba měli dostatečný náskok a nebyl důvod motor honit na hraně rizika. Po boxech jednoduše nechuť a znechucení KR. Chce se dál vozit v autě F1 a tak ač nerad přijal týmovou režii. Jestli po letošní sezoně odejde tak dostane super zlatého padáka, o kterém se asi ani nedovíme. Třeba bude v době, kdy jsou testy omezené testovací nebo třetí pilot. Třeba....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Zjednodušeně co jsem říkal mlaďasovi. Jestli jedou rovnost pro piloty, pojede do boxů první SV a až pak KR. Navíc jsem říkal, že to bude hned po jednom kole, protože se ukáže, že je vlastně nikdo neohrožuje. No a pokud jednou na SV pojede do boxů první KR, SV tam zůstane o 4 kola déle a přes boxy ladně přeskočí KR. No a co čert nechtěl. DR zůstal na trati déle, což byl prostor pro F a kecy a já už jenom počkal na první efko v boxech a šel jsem za rodinou na zahradu. Dokonce ani nevím jak dlouho pan SV zůstal na trati, aby se tam dostal. Prolhaná trapnomagie mě opravdu nebaví. No a vyjádření KR po závodě snad mluví za vše, tedy alespoň pro mě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              46.135.114.XXX
              Je zajímavé, že u většiny týmů zajíždí do boxů ten vpředu a doposud to nikomu nevadilo...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                hodně zjednodušeno a podle mě to není pravda. Je zcela něco jiného pokud jedu 1. a 2. nebo zda jedu 3. a 4., Osobně si myslím, strategie pro každou pozici je jiná, ale rámcově z pozice F v tomto závodě to většinou bývalo tak u všech lídrů. Třeba loni v Monaku u RBR to bylo stejné, ale i tam to prostě bylo ne o strategii, ale o tom koho preferují. Jinak samozřejmě vztaženo k tomuto závodu máš pravdu, třeba i MV jel první. Podle mě ale opravdu nic není o jednom závodě, ale o kontextu a většinou o kontextu dlouhodobém. Rovněž jak jsem již mnohokrát psal nemám žádný problém s týmovou režií a postavením 1 a 2, ale přiznanou a ne tyhle ubohý kecy. Pokud něco říkám a činy dlouhodobě tvrdí něco jiného je to prostě trapné.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  46.135.114.XXX
                  Zcela běžně jezdí ten více vpředu na pitstop jako první, resp. má právo volby. Výjimkou jsou situace, kdy se jezdec zasekne v provozu. Dle rychlosti by Vettel v Monaku vyhrál bez ohledu na pořadí boxů. V kvaldě to bylo mezi jezdci Ferrari vyrovnané a po startu si Kimi nedokázal vybudovat žádný významný náskok, zatímco Seb na čistém vzduchu hodně zrychlil. V době, kdy Kimi mířil do boxů, měl asi vteřinový náskok, pokud si dobře pamatuji.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001983

                    uzivatel001983

                    93.99.5.XXX
                    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Pikaso

                      Pikaso

                      62.240.164.XXX
                      Proc vlastne KR tak anjednou zpomalil ? Což je mimochodem podle livetime opravdu jasny fakt. KR zpomali, ne SV zrychlil. Proc proc proc asi proc. Pilot, ktery spolecne s JB umi nejlepe zacházet s pneumatikami. Jaky mohl mit duvod ke zpomaleni ?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.128.XXX
                        Důvod je jasný. Vettel zrychlil, protože mu už nikdo nezavazel. Do té doby jezdil těsně za Kimim. 03

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Easy, nemáš pravdu. Záleží na okolnostech. V dobách tankování a nedegradujících gum, bylo výhodnější zajet později a s lehkým autem poodskočit. Letos v Monaku to bylo podobné, protože první zajíždějící se dostal do provozu pomalejších aut a tam ztrácel. V dobách degradujících gum bylo výhodnější zajet první a na čerstvých pneumatikách být rychlejší oproti soupeřům.
                V Monaku vše způsobil RedBull a jejich pokus o podseknutí soupeřů brzkou zastávkou. Bottas na ně reagoval a podle mne si v té době mohli u Ferrari dělat, co chtějí. Měli vítězství zaručené. Pokud chtěli jet rovinu, pak bych očekával, že pokrývat zastávky RBR a Merglu bude ten hůře postavený v závodě. Protože ho nutně pošlou za pomalejší auta. To bylo jasné. Vybrali si toho hůře postaveného v šampionátu. OK chápu, ale netvrďte mi tu nikdo, že to nebyla TR ve prospěch Vettela. Pokrytectví týmů je zde na denním pořádku, ale proč papouškujete stejné pokrytecké kecy i vy diskutující? Buď chybí schopnost přemýšlet, nebo schopnost být objektivní.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  46.135.28.XXX
                  Odine, ty jsi fakt v celém diskusním fóru ten nejobjektivnější a nejchytřejší, jdu se okamžitě zahrabat a asi raději ani nediskutovat. Dokud někdo nenapíše názor, který se alespoň z 99% nekryje s tím tvým, budeš pořád psát, jak to ten dotyčný nemá v hlavě pořádku, růžový brejle atd...

                  Kolik let asi tak máme tady Pirelli a gumy se záměrnou degradací? ..... Tak se nejprve asi zamysli nad tím, než začneš dehonestovat moje tvrzení. Okolnosti s postavením pilota v poli v závislosti na provozu jsem také zmiňoval. A o tom, jam rychle jezdil Kimi a jak Seb jsem už taky popsal mnoho příspěvků. A to jsou ale fakta, která se řečmi nepřekryjí. A bylo to i na tom webu, ze kterého jsem zde překopíroval kousek textu. Takže kdo je tady objektivní, že? 02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.128.XXX
                    To je marný. Kdyby byly ty nové SS o fous rychlejší a Vettel Kimiho podseknul, psal by navlas to samé.
                    I Toto Wolf napsal, že se nečekalo, že budou nové pomalejší, RB nečekal, že budou nové pomalejší, ale Odin, ten jediný v tom měl jasno. Protože to Ferrari tutově muselo vědět.
                    Až bude příště zase první přezouvat ten vzadu, bude se zase dušovat, že vždy přezouvá ten první a byl to jasný podraz. Prostě pokud jde o RB a Vettela, má v tom vždy jasno a žádné pochyby. Z nějakého důvodu všichni na světě mají touhu protlačovat Vettela. Buď je tak sexy pro všechny šéfy stájí, nebo všechny podplácí. Fakt nevím proč. 12

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Doteď, se ta nerovnost nějak neprojevila. A nepamatuji si, že by ferko v poslední době tvrdilo, že TR nepoužijí. Já si nejsem jistý, jestli to úmysl byl, ale celkem jsem něco podobného také čekal. Po tom, co ji letos použil už ve 3. závodě Mercedes, by byli celkem kreténi, kdyby to neudělali. Nejsou na tom natolik líp jak Mercedes, aby měli pocit, že bude mít Vettel na titul bodů dost i bez těchto 7-mi navíc.
            A titul a Kimi? Tomu těžko věří i největší optimista. Měl možnost svou rychlost ukázat. Za celých 6 víkendů dokázal Vettela porazit jen v jedné kvaldě, po tom, co Vettel udělal několik chyb a ještě jen o 0,043s. Sorry, ale na něj by vsadil jen šéf týmu, který chce dostat padáka. Pokud chtěl něco dokázat, mohl se držet Vettela i po předjetí. Vettel má ten samý motor. Mohl ukázat, že on si to vítězství zasloužil. Takto jen potvrdil, že byl jen brzdou, co bránila Vettelovi dát všem půl kola.

            03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama