DISKUZE K ČLÁNKU Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff

Když se podíváme na závody Formule 1 v poslední třetině minulého století, bez většího překvapení zjistíme, jak málo tratí přežilo do dnešních dní - byly nahrazeny sterilními "Tilkedromy", zatímco klasické trati zavál čas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 28.05.2017 16:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» fujtajblik (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2017 14:13
Ale houby. To jenesprávné řešení správně… »
» Libor P. (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2017 22:29
Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo Imolu a Hockenheim, ale starej

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fujtajblik

    fujtajblik

    89.177.63.XXX
    Ale houby. To jenesprávné řešení správně pojmenovaného problému. Městské tratě jsou tragickynudné. Jistě, Monako je klasika, ale jinak Valencie, Baku, Singapur - nuda. Klasické tratě byly lepší v nízké míře zabezpečení ( z dnešního pohledu) . Nudu z toho dělají vyasfaltované únikové zóny nebo třeba posunutí zdi šampionů v Montrealu apod.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka Massa

      Jirka Massa

      178.255.168.XXX
      Přesně! Nemusí být vedle tratě zeď ze svodidel, stačí mít vedle tratě trávu a štěrk.
      Jako když vyasfaltovali na Monze Parabolicu, to jsem prostě nepochopil. Když vzpomenu jak vypadala Spa na přelomu tisíciletí tak se to nedá srovnat s dnešní tratí, která má minimum travnatých ploch. Dneska se limity tratě hledají snadno, když si pilot může dovolit zkusit jít za limit a pak dále v klidu pokračovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama