DISKUZE K ČLÁNKU Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff
Když se podíváme na závody Formule 1 v poslední třetině minulého století, bez většího překvapení zjistíme, jak málo tratí přežilo do dnešních dní - byly nahrazeny sterilními "Tilkedromy", zatímco klasické trati zavál čas.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Libor P.
(Hlasoval 1 člověk)
26.05.2017 22:29
Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
fujtajblik
14:13 26.05.2017 89.177.63.XXXAle houby. To jenesprávné řešení správně pojmenovaného problému. Městské tratě jsou tragickynudné. Jistě, Monako je klasika, ale jinak Valencie, Baku, Singapur - nuda. Klasické tratě byly lepší v nízké míře zabezpečení ( z dnešního pohledu) . Nudu z toho dělají vyasfaltované únikové zóny nebo třeba posunutí zdi šampionů v Montrealu apod.-
Jirka Massa
20:26 26.05.2017 178.255.168.XXXPřesně! Nemusí být vedle tratě zeď ze svodidel, stačí mít vedle tratě trávu a štěrk.
Jako když vyasfaltovali na Monze Parabolicu, to jsem prostě nepochopil. Když vzpomenu jak vypadala Spa na přelomu tisíciletí tak se to nedá srovnat s dnešní tratí, která má minimum travnatých ploch. Dneska se limity tratě hledají snadno, když si pilot může dovolit zkusit jít za limit a pak dále v klidu pokračovat.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek