DISKUZE K ČLÁNKU Formule 1 by se mohla inspirovat u série NASCAR, myslí si Brawn

Nové vedení F1 si dalo za cíl zatraktivnit svůj produkt, který v posledních letech, kriticky si to přiznejme, poněkud skomíral. Ross Brawn ve své nové funkci tedy neúnavně hledá cestičky, jak udělat královnu motorsportu pro diváky ještě více atraktivní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule 1 by se mohla inspirovat u série NASCAR, myslí si Brawn

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 12.05.2017 07:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hepyno (Hlasovali 2 lidé) 11.05.2017 15:45
V 80tych rokoch (aspoň v prvej polovici myslím)… »
» Loqenc (Hlasoval 1 člověk) 11.05.2017 12:12
Dobrý nápad 01 »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 11.05.2017 12:37
má to dvě strany ( ostatně jako každá mince ).… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Ja som za to, keď to bude platiť pre všetkých rovnako. Hlavne keď to zníži náklady na aerodynamické vtákoviny (a keď to premietnu do zníženia cien vstupeniek).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fujtajblik

    fujtajblik

    46.149.119.XXX
    Ach jo, naděje na rozumné řešení se zase začínají rozplývat. Já tedy nejsem odborník na aerodynamiku, ale je takový problém dát do pravidel, že v určité oblasti za/okolo auta bude víření vzduchu dosahovat max. takových a takových hodnot a udělejte si to, jak chcete? A zrušit vyasfaltované únikové zóny kde to bude jen trochu bezpečné?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jarda

    Jarda

    192.168.90.XXX
    Tohle neprojde. Nikdo nebude vyhazovat peníze, aniž by získal výhodu. Tím se vývoj zastaví. Pokud mají být zajímavé závody, tak otočte pořadí na startu. Ale dejte týmům tak dva roky na to, aby vytvořily vozy, které budou fungovat i za jiným vozem. A vyrovnanější startovní pole bude při rozpočtových stropech.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      při obráceném pořadí na startu by asi byly hodně zajímavý kvaldy 18. aby to trošku fungovalo, musela by současně s tím být kvalifikace příslušně bodově ohodnocena, aby se vyplatilo získat PP a stoupnout si na startu závodu do dvacátýho slotu na startu 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jarda

        Jarda

        192.168.90.XXX
        Body jako za závod, ale jen v případě dokončení závodu. Statistiky by to sice schytaly, ale to tu už bylo kolikrát.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Kvaldy by ztratily absolutně smysl. Stačí zajet kolo pomaleji než soupeř, což znamená jet jako poslední v řadě a vejít se do 107% limitu. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    má to dvě strany ( ostatně jako každá mince ). sice by bylo hezké jako fanoušek přesně vědět co jak funguje, ale na straně druhé je pravda, že určité tajemství dělá ( mimo jiné ) z F1 právě to "exkuzivní zboží", kterým by měla být. sice by mě moc zajímalo, co jak přesně funguje, jaké jsou technické rozdíly mezi jednotlivými monoposty a jejich motory a tak. určitě by se tu objevila obrovská spousta skvělých článků s porovnáními a rozbory. ale dopustí tohle ti, co jsou ve vývoji vepředu? a prospělo by to skutečně F1 jako takové?
    a nakonec - vždyť o čem bychom se tu přeli, kdyby bylo všechno jasné 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Mám dojem, že v takovém případě už bychom se blížili jednotné formuli. Což by byl totální konec. I když mnozí by třeba rádi jedno šasi, jeden motor, jedny komponenty a pak by se ukázala kvalita pilotů. Ale neměli jsme tohle už dávno u nás ve formuli Škoda?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        právě že měli. jak jsem psal - určité tajemství by mělo být zachováno. kromě té exkluzivity se jedná taky o prachy ( tedy spíše v opačném pořadí, že ano 03 ). s tím, že někdo něco vymyslí a další to hned okopírují bych to pak asi nazýval spíše Formule China, než Formule 103. ale že bych nebyl zvědavý, to říct rozhodně nemůžu.....

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • hepyno

        hepyno

        193.87.54.XXX
        V 80tych rokoch (aspoň v prvej polovici myslím) nesmeli byť boxy oddelené stenou - doteraz si pamätám foto, že tam bolo napr. len pletivo (ak vôbec boli pod strechou) a jeden tým tak mohol kľudne odkukovať od druhého (viď. Lotus a Williams na tomto obrázku: [odkaz na stránku] ). A nemyslím, že by sa vtedy dalo hovoriť, že by sme sa blížili k jednotnej formule, skôr to bolo viac o motošporte ako o peniazoch.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    Dobrý nápad 01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama