DISKUZE K ČLÁNKU Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?
Bývalý šéf F1 týmu Giancarlo Minardi hodnotí úvod letošní sezóny, zábavnost závodů i piloty Ferrari a Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Minardi Kimiho nechápe: V závěru závodů nejrychlejší kola, co dělá před tím?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:43 23.05.2017 185.149.128.XXXHmm. A už konečně některý z mých "pověstných" kotrmelců uvedeš? Už jsi mne z nich obvinil nejmíň 100x a pořád ne a ne nějaký uvést. Jako v tom článku po závodě v Rusku. Nakonec se ukázalo, že jsi si můj "opačný" názor vytvořil ty sám.
Pokud jde o Ferrari: Až bude Kimi Vettela rozjíždět v kvalifikacích, přepouštět mu startovní pozici, nebo bude poslouchat, jak má Vettela pustit, když je sám v pořadí, bude to pro mne TR. Stejně jako jsem ji uznal v některých případech u RB. Nějaká sporná strategie, ukázaná jen na jedné straně, pro mne TR není. Pokud bych měl použít tvá měřítka rovného názoru, pak zpackaná strategie v Abu Dhabi 2010, by byla jasná ukázka toho, jak Ferrari protěžuje Massu. Rozhodně obětovalo Ferrari zisk titulu, jen aby protekční Massa neztrácel na Alonsa tolik ne?
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:01 17.05.2017 185.149.128.XXX-Nespekuluj o tom co jsem psal. Psal jsem, že mu hrozil vyhazov. Ne, že mu ním přímo Marchionne vyhrožoval. Pokud šéf není spokojen s výsledky práce zaměstance, je logické (tedy asi pouze reálně uvažujícím lidem), že vyhazov hrozí. Jen idiot by v této chvíli úmyslně sabotoval svou práci. Tečka.
-Kolik měl problémů Kimi v porovnání s Vettelem, že ho porážel v kvalifikacích a že si Vettel stěžoval jsem nikde nepopíral (pokud ano, cituj!!!). Takže netuším, z čeho jsi si zase vycucal, že jsem viděl něco jiného. Takže klasika, vymýšlíš si mé výroky.
Ve Španělsku nebyl před výměnami Vettel na vedoucí pozici? Fakt ne? Opravdu ne? Díval ses na co??? Já si něco vymýšlím? Jsi si jistý? To myslíš tím, že se nad blbostí nedá zvítězit?-
odin
18:39 17.05.2017 77.240.103.XXXTo jsou zase vejšplechty. Na konci sezóny se už Ferrari soustředilo na vůz roku 2017. A jak píšu, měli třetí místo jasné, protože právě reálně uvažující lidé věděli, že Mergl má obří náskok a oba jejich piloti si to rozdávají o titul. Čili se počítalo, že skončí na prvních dvou místech. RedBull Ferka též jasně předstihl a naopak oni měli dostatečný náskok na FI. A stran sabotování své práce jsi opět na omylu. Tým sabotoval Kimiho práci. Nebylo to ani poprvé a ani naposledy v F1.
Kdo psal, že Vettel nebyl před výměnami na první pozici? Já rozhodně ne. Já ti jenom argumentuji stejně blbým způsobem, jak jsi ty argumentoval loni. Loni jsi mi tvrdil, že Kimiho chtěli dostat před soupeře a tak ho povolali ještě jednou k pitstopu a dali mu nejtvrdší gumy, aby se mohl dostat výše než byl.
A tak se ptám, proč Ferrari nepoužilo stejnou strategii v případě Vettela? Co jim bránilo v tom, aby po jeho předjetí Hamiltonem byl povolán k pitstopu navíc (oproti soupeřům) a proč nedostal nejtvrdší sadu. Chtěl bych vidět, jak by si vedl a zda by se posunul vzhůru, dle tvé pošahané teorie z loňska..-
Mike17
21:21 17.05.2017 185.149.128.XXXS první větou jednoznačně souhlas.
Sabotoval Kimiho práci, ale svou ne? Jako že jejich práce není získávat body a podia? Cože je jejich práce??? Podle tebe asi preferovat pilota co má modřejší oči a do druhého vrážet miliony, a starat se, aby náhodou nedojel na bedně. Hmm. Jo, ta první věta to vystihuje.
Kimiho volali k druhému pitstopu v polovině závodu, kdy byl v půlce pole. proč to nesrovnávám s nedělí? Třeba proto, že rozdíl mezi oběma směsmi nebyla ani 1s na kolo a (výhoda novějších gum by byla jen 8 kol( a do konce zbývalo 20 kol? Takže žáček 1. třídy ti vypočítá, že nebyla šance ztrátu pitstopu dohnat. Kdežto Kimi měl mnohem více času a mnohem větší rozdíl v gumách. Bylo to o tom samém jako letos v Číně. Kdyby zajížděl Vettelovy časy, nikdo by strategii řešit nemusel.-
odin
23:12 17.05.2017 77.240.103.XXXJo, ono s nefunkčním turbem se Vettelovy časy těžko zajíždí. Kimi si v Číně na začátku závodu stěžoval na výkon auta. To auto evidentně nejelo tak, jak mohlo, což pilot pozná. Na konci už musel držet hubu, neb mu bylo vysvětleno, že u Ferrari se kritika do vlastních řad nenosí. Schválně jsem si udělal čas a sledoval první trénink v Bahrajnu. Kimiho auto skolabovalo po dvou kolech. Pokud je technika v háji, tak to nezachrání žádná strategie. A plácat nesmysly o pomalosti pilota je právě ten druh hlouposti proti které je třeba bojovat.
Pokud jsem sledoval rozdíl mezi Kimiho a Sebovými časy v trénincích, tak jsem příliš rozdíly neviděl. V závodech už rozdíly byly evidentní. Možná také proto, že Kimiho nechávali vydusit na ojetých gumách a pak mu najednou naordinovali dva pitstopy na nejtvrdších . A ty tomu říkáš, že měl šanci stáhnout ztrátu pitstopu? Tak v tom případě Vettel by měl úplně stejnou šanci v neděli, kdyby zajížděl Kimiho nejrychlejší kolo.
Fakt už nevím jakou stupiditou kterými tu hýříš, ti protiargumentovat, abys pochopil, co píšeš za nesmysly.-
Mike17
10:05 18.05.2017 185.149.128.XXXS jaký nefunkčním turbem? S tím nefunkčním, které na kilometr dlouhé rovince v klídku ujížděl Vettelovi a držel se obou RB? Jestli se chceš podívat na motor s chybějícím výkonem, tak se podívej na Alonsa, kde ho v Číně předjížděli v plce rovinky i bez DRS. Nemáš jedinou indicii, že na turbu bylo něco špatně. Každé turbo jednou odejde. To znamená, že bylo všechny závody nefunkční? Jo, já píšu nesmysly.
Kimi je pomalejší zatím ve všech letošních závodech. Takže když mu vyčítám pomalost, je to nesmysl? No hlavně že to tobě smysl dává. Asi má furt nefunkční turbo a sám to nepostřehl.
A pokud jde o Španělsko. Buď tak laskav, vem si kalkulačku, spočítej si rozdíl v rychlosti na jedno kolo mezi novými a starými gumami u loňského závodu a nedělního a v obou případech tím vyděl počet zbývajících kol. Není to úkol složitý. Učí se to v první třídě základní školy, mohl bys to zvládnout. Pokud se ti to povede, máš vyhráno a je tu jistá šance, že ti to docvakne.
Tedy asi ne. Tento návod jsem ti dal už po Číně a pořád ti nedošlo, že při této strategii měl Kimi dojet daleko před oběma RB. Přitom jde o malou násobilku.-
odin
11:47 19.05.2017 46.135.85.XXXNebudu počítat nesmysly. Každý logicky uvažující člověk ví, že jakýsi podivný průměr v rychlosti opotřebovaných anových gum je irelevantní v stanovení funkční a nesmyslné strategie.
Až tobě docvakne, že ty gumy jsou každým kolem jinak výkonné, tak se můžeme bavit dál.
Aha, tak Kimi Vettelovi ujížděl, Red Bully držel za sebou bez problémů a skoončil za všemi jmenovanými? Už to nehul. Víš vůbec, co píšeš?-
Mike17
13:53 23.05.2017 185.149.128.XXXOno rozdíl v rychlosti opotřebení nových a opotřebovaných gum se mění u obou pilotů.
Ale rozumím. Když v Číně mohl Kimi jezdit podobné časy jako Vettel a pouhým násobením vyjde, že měl dojet oba RB několik kol před cílem, měl dooost času je oba předjet (hlavně díky novějším a měkčím gumám) a najet luxusní náskok, tak ti vyjde, že je to nelogické. K tomu nemám co dodat.
Pokud jde o ujíždění Vettela, poněkud tradičně jsi vytěsnil, že jsem psal o rovinkách (on totiž výkon vozu se pozná hlavně na nich, v zatáčkách už tolik ne ). Za ty roky, co se na F1 dívám jsem už stačil vypozorovat, že rychlost na rovinkách není rovná rychlosti na celý okruh. Ale to je jen o postřehu prostého fanboye.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek