DISKUZE K ČLÁNKU Horner kritizuje FIA, že parita výkonu motorů není posuzována správně
V loňském roce se výrobci motorů a FIA dohodli, že budou pracovat na paritě motorů a jejich záměrem by měla být snaha, aby rozdíl ve výkonu nebyl větší než 0,3 vteřiny, to vše vycházející z údajů "teoretického" kola v Barceloně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner kritizuje FIA, že parita výkonu motorů není posuzována správně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
15:53 30.04.2017 77.240.103.XXXNevím proč ubulenci opět bulí? Jim se také přední křídlo ohýbalo jen za určitých podmínek.
To, že Mercedes má mód pro zvýšení výkonu po omezenou dobu, neznamená, že s tímto módem odjedou celý závod.
Renault ubulencům poskytne pohonou jednotku a oni si ji upraví a také přejmenují. Bylo by dobré, aby se ti dva nejubulenější, soustředili na sebe a hledali chyby u sebe. Především v oblasti šasi a pohonné jednotky TAG Heuer.-
uzivatel001836
16:41 30.04.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
odin
18:36 30.04.2017 77.240.103.XXXCo mi vadí? Vadí mi kecy Hornera a Marka.
Když se RedBulíčkům ohýbalo křídlo, které vydrželo testy, ty a ostatní fanboys jste se cítili dotčeni, když ostatní poukazovali na tento fakt, který jim nepřipadal zrovna košér.
Dnes, když Mergl dokáže navýšit krátkodbě výkon, Horner poukazuje na tento fakt a zase jemu nepřipadá zrovna košér metodika srovnání výkonu motorů.
Pravda byla, že se jim křídlo za určitých okolností ohýbalo více, než bylo zdrávo. Pravda také je, že za určitých okolností je rozdíl ve výkonu pohonných jednotek větší, než udává FIA.
A další pravda je, že ublížené žvásty, kterými ubulenci zásobují média, jejich problémy nevyřeší. Musí více makat a méně brečet.-
uzivatel001836
19:54 30.04.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
odin
20:34 30.04.2017 77.240.103.XXXVšak taky jo. Nejde mi o "nelegálnost". Křídlo bylo legální, stejně jako krátkodobé navyšování výkonu.
Na jedné straně FIA nedefinovala pravidla exaktně přesně, jak jsi správně napsal. A na druhé straně FIA definovala rozdíl ve výkonnostech motorů také s jistými výhradami. Jde mi o princip. Já v tom totiž nevidím rozdíl.-
jumpman
09:51 01.05.2017 92.62.237.XXXnavíc by mě zajímalo, co by jako FIA chtěla dělat? Pověsit výrobní dokumentaci motoru mercedesu a ferrari na web? Myslím, že udělali maximum pro to, aby byla zrušena zakonzervovaná výhoda mercedesu a i ostatní měli volné ruce v letošním vývoji.
Osobně si myslím, že by měli ještě radikálně přepracovat systém penalizací za použití nových dílů na motoru, protože by měl být penalizován především tým a ne jezdec, ten těžko může za selhání techniky
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
09:55 01.05.2017 92.62.237.XXXjenže red bull by si stěžoval ikdyby měli oni o 100 koní víc, našli by si zase něco, v čem by se cítili poškozeni. F1 je motorsport a jako takový je závislí na pohonné jednotce a pokud to má být soutěž konstruktérů, tak těžko může znevýhodnit pouze jednoho neby dva výrobce jen proto, že zbytek jsou lemplové, kteří místo práce tlachají a doufají v pomoc shůry...
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek