DISKUZE K ČLÁNKU Magnussen: Ericssonovi jsem se za kolizi neomlouval, šlo o závodní incident

Kevin Magnussen popírá, že by se Marcusovi Ericssonovi po závodu v Austrálii omlouval za jejich kolizi z úvodu velké ceny. Podle něj není za co - šlo totiž o závodní incident.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Magnussen: Ericssonovi jsem se za kolizi neomlouval, šlo o závodní incident

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 06.04.2017 23:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 06.04.2017 11:47
No, důležité je tedy říci kdy je jezdec vinen.… »
» mi88ki (Hlasoval 1 člověk) 06.04.2017 11:54
To je v p...., nezvládneš řízení, projedeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Naprostý souhlas s vámi oběma. Za sebe jenom dodám, že FIA a komisaři opět prokázali, svou naprostou nekompetentnost. Prostě a jednoduše to byl zcela jasný faul ze strany KM a ten měl být potrestán a je zcela jedno jestli to bylo úmyslně nebo jeho neschopností vyhodnotit situaci a sundat nohu z plynu (v prvním kole a celý závod před sebou). Prostě nezvládl auto, někoho poškodil, zničil mu závod a to je prostě faul. V hokejové hantýrce tomu hlupáci říkají faul na hraně, ale stejně jako tam to neexistuje ani ve formuli 1 prostě nic jako závodní incident neexistuje. Tedy kromě již vyjmenovaných situací od mi88kiho. Já bych ještě dodal poslední kategorii a tou je technická závada (prokázaná). Za to bych také nepenalizoval a klidně bych to tedy nazval závodním incidentem i přes to shora uvedené.
    No a ke KM lze pouze dodat, že jeho vyjádření vůbec nechápu. I když to asi neudělal schválně tak ME zničil závod a za to by si omluvu podle mě zasloužil. No a jestli se omluvil a teď to popírá tak to už nechápu vůbec.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    To je v p...., nezvládneš řízení, projedeš zatáčku rovně, najedeš soupeřovi do stopy, koliduješ s ním, poškodíš ho, trest nedostaneš, neomluvíš se a to má být jako OK?

    Závodní kolize je u mě situace, kdy se podílí na nehodě alespoň z části oba jezdci, nebo kdy jezdec způsobí kontakt jednáním jiného či jiných soupeřů, např. aby se reflexivně vyhnul kolizi a přitom koliduje s jiným.
    Ale v tomhle případě to byla chyba jen a jen Magnussena. Omluva bylo minimum co mohl udělat. V každém případě, nepochopím proč nebyl alespoň dodatečně potrestán? To, jako od nové sezóny, bude beztrestná likvidace soupeře? Tohle je nebezpečný precedens. FIA 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No, důležité je tedy říci kdy je jezdec vinen. Podle mě v drtivé většině jeden do druhého narazí protože nezvládne své auto, to mu podklouzne či probrzdí a vrazí do někoho jiného. Docela by mě zajímalo kdy se nehoda za závodní incident nebude považovat, neb mě napadá jen kdyby to udělal naschvál. Myslím že poškozeným jezdcům a týmům bude scházet "jistá spravedlnost", a docela jim rozumím. Jsem celkem zvědav kdo a za co to odnese jako první, pak budeme mít trochu jasněji.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama