DISKUZE K ČLÁNKU Proč by obtížnost předjíždění neměla být posuzována dle 1. závodu sezóny 2017
Po prvním závodě v sezóně 2017 po rozsáhlé změně technických pravidel se hned zvedla vlna nevole. Velká cena Austrálie sice obsahovala těsnou bitvu o vítězství mezi Sebastianem Vettelem a Lewisem Hamiltonem, ale nedostatek předjíždění vyvolal řadu otázek týkajících se nových pravidel. Šlo o náznak toho, jak budou vypadat i další závody nebo o jednorázový výkyv?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč by obtížnost předjíždění neměla být posuzována dle 1. závodu sezóny 2017
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
19:00 04.04.2017 82.117.159.XXXNooo
1. záznam si pouštět nebudu, ale mám pocit, že Vettel byl skoro celý stint mimo DRS limit. Odstup stabilně >1s fakt nepovažuji za "nalepený za převodovkou"
2. nejvíc se problém s jízdou v těsném závěsu (mám na mysli ztrátu gripu druhého auta) podle mne projeví v plynulých, středně rychlých a rychlých zatáčkách. V Austrálii je takových relativně málo, to je spíš stop n go okruh.
Spíš to vidím tak, že průšvih bude pokračovat. Ale doufám, že se pletu. Chci se plést... -
rogi
14:20 04.04.2017 109.107.208.XXXČas ukáže, ale bojím se, že autor nemá pravdu.
Vetel nebyl ani zdaleka nalepený na Hamiltonovu převodvku, držel povětšinou odstupo okolo dvou vteřin, takže tenhle argument je .
A pak Ham na čerstvých pneumatikách dojel Radbull a ani s pomocí DRS se nebyl se silným motorem MB schopen přiblížit na "bojovou" vzdálenost, natožpak se alespoň pokusit o útok. Takže také .
On totiž větší úplav způsobí také větší ztrátu přítlaku zadního auta.
Budu velice rád, pokud se mýlím, ale bojím, že mám pravdu...
Pokud chtějí šéfové F1 zajímavé závody, je třeba snížit podíl aerodynamiky na vlastnostech auta. Jinudy cesta nevede.-
huhukoktejl
06:53 05.04.2017 37.48.51.XXXTak jsem si to stahnul a projel prvni stint. Prvni ctyri kola byl Vettel do 1,0 s, zbytek stintu az do Hamiltonovy vymeny byl za nim cca 1,5 s.-
Petr
07:16 05.04.2017 109.81.245.XXXPřesně tak.. kdysi by jezdci více než 3 kola s takovým odstupem nezvládli. Inženýři doporučovali 3 - 4sekundový odstup, pokud nechtěli útočit. Nebylo to na útok, ale dokázal se držet po celou dobu těsně za ním - a to byla podstata toho argumentu: jízda těsně za sebou neníčí pneumatiky jako dříve.
-
-
-
-
Petr
11:21 04.04.2017 109.81.245.XXXDíky. S lidmi máte pravdu. On i ten mozek funguje tak, že si z minulosti vybavuje spíše ty dobré věci a na negativní zapomíná. Lidé také podléhají tomu, co zrovna frčí, a nejsou ochotni sami přemýšlet - to žel nechávají na druhých, často i v zásadních věcech. -
uzivatel001890
11:24 04.04.2017 213.226.252.XXXTaké díky, já už byl trošku otrávený z těch kritik ... nechápaje o co jde (ideální by bylo, kdyby zrušili DRS a museli využívat aerodinamického pytle - a to i s tím, že by konstruktéři museli myslet nejen na absolutní výkon v čistém vzduchu, ale i na stabilitu a chování voz, když za někým jede.. možná že chci až moc, ale dříve to přeci šlo, a byli to hodně různé aerodinamiky, takže jak to že to dnes nejde ani vzdáleně? Kde jsou ty časy, kdy auto v poslední chvíli vybočilo z pytle :)
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek