DISKUZE K ČLÁNKU Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska
Japonský dodavatel pohonných jednotek pro McLaren nedokáže říci, kdy se jim podaří navýšit scházející výkon, kvůli kterému se stáj v F1 potácí na chvostu startovního roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kdy Honda zvýší výkon? "Nedokážeme to zaručit," zní z Japonska
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel002255
15:16 30.03.2017 82.208.55.XXXDokud bude v McL Alonso a Boulier - ovzduší se nezlepší.. Podpis: Opravdový fanda McL !! -
uzivatel001639
14:12 30.03.2017 89.111.73.XXXHasegawa:
"We know it will give us a performance advantage but the biggest risk is whether we can realise that potential this year."
Tak se zatim zacinaji naplnovat Hasegawovo slova. Snad se brzy ukaze ze ten potencial vyuzit umi. Pokud pridjou s timto tvrzenim, tak je jasne, ze McL musel pocitat s tim, ze to bude sezona od piky jako v 2015 -
-
-
uzivatel001639
14:18 30.03.2017 89.111.73.XXXVse se dle meho toci kolem zapalovani. Pokud maji hodne chudou smes, budou mit vysoky vykon, nizkou spotrebu a vse bude OK. Jenze se asi objevili problemy se zapalovanim nastavenim, funkci toho predkomurkoveho zapalovani, atd. Kompletni motory vsichni spousteli par tydnu pred testy. Pak se mohli obejvit vibrace a i ty vysoke teploty na ventilech. Takze uprava smesi za bohatsi nizsi teploty, nizsi vykon, vyssi spotreba, kvuli vibracim treba jeste nejaka jina omezeni a je z toho hned vykon na urovni lonska. Nevim kdy presne nastartovali letsoni motor, aby vse mohli vyzkoset a pripadne upravit, predelat. Neverim, ze ten motor jel na nizsi vykon nez lonsky, to by ty rozdily v rychlostech byly vetsi, kvuli letosnimu aeru a velkemu pokroku Ferrari a Mercedesu. -
Limbi
15:37 30.03.2017 147.228.41.XXXNa povídačky o super výkonném motoru Honda, který je pouze přiškrcen kvůli provozním podmínkám už nevěřím. První sezonu se tu šířilo, že má dokonce o 50 koníků víc a jen kvůli spolehlivosti je škrcen. Pak se ukázalo, že je to nespolehlivá líná plečka, které nepomůže ani svěcená voda. Loni tam byl posuv, ale najednou zjistili, že koncept má vyčerpaný vývojový potenciál. Letos? Jako chápu že nový koncept je problémový téměř vždy, ale tady není posuv absolutně v ničem. Jakoby ten motor dělali lidi, kteří si na tu technologii v předchozích dvou letech vůbec nesáhli. Spolehlivost, výkon, spotřeba, údajně i dávkování výkonu, vše je špatně a upřímně s přístupem Hondy se tým jen tak nahoru nepodívá. To by se musel stát opravdu zázrak a muselo tam někoho něco osvítit, protože japoncí sice dřou jako mravenci, ale občas naprosto zbytečně, protože vymýšlí něco co už je dávno vymyšleno.-
tom11
20:15 30.03.2017 193.86.205.XXXjo, jo. bejt to číňani, tak už to dávno okopírovali .
bohužel zde se patrně negativně projevuje japonská povaha a jistá uzavřenost, upnutost na vlastní řešení a neochota naslouchat. Hagesavova slova ( v jiném článku ) o tom, že cítí od týmu ( McL ) tlak mě fakt dostala. to jsem nevěděl, jestli si dělá srandu. ale on to asi myslel úplně vážně.
-
-
-
-
uzivatel001890
10:38 30.03.2017 213.226.252.XXXPodle mě je to takhle.
Alonso i McLaren si veřejně upustili na Japonce už moc páry.
A ti teď už nemají kam spěchat. Kdybych já byl jimi už bych jednal s jinými týmy stejně jako McLaren už zjišťuje možnosti u Mercedesu.
Týmů je dost a ideální je Redbull, který až Renault začne být konkurenceschopný nebude Renaultu až tolik chybět. Menší týmy by zase dávali větší prostor pro vlastní prezentaci Hondy.
Já věřím, že se Honda poučila z minulého útěku z F1 a tentokrát už vytrvá.
McLaren se buď vzpamatuje a začne být trpělivý i za cenu, že stráví ještě několik let ve středu pole. Ale kydat špínu na Hondu stejně do zítřka nic nezlepší.
Největší chybou, nakonec se ukazuje, byl příchod Alonsa. Mají drahého jezdce a k ničem, klidně bych se ho zbavil a dal tam nějakého levnějšího a talentovaného. Akorát že oni to berou opačně - berou to tak, že Alonso je poslední marketingový trhák, který jim zbyl, Což je také pravda, ale Hondu už ztratili, jedině, že by se rychle vzpamatovali. Honda už přestane panikařit a začne pracovat s trpělivostí. S tím, že teď její Image bude zdobit to že nepodlehla, Zůstala Japonská a nakonec to dokáže a i účastí něco získá. Redbull s Hondou za pár let možná bude dobrá kombinace (Nebo William či Hass)-
rock
11:15 30.03.2017 37.188.186.XXX"McLaren se buď vzpamatuje a začne být trpělivý i za cenu, že stráví ještě několik let ve středu pole. Ale kydat špínu na Hondu stejně do zítřka nic nezlepší."
Aktuálně by byl McLaren určitě nadšenej, kdyby dostal od Hondy motor, se kterým by mohli pomýšlet na střed pole. Ale s přihlédnutím k tomu, co jim Honda poskytuje, jsem ještě nečetl žádné prohlášení od McLarenu nebo jeho pilotů, které by se dalo označit za kydání špíny. Spíš to byly pokusy o co nejjemnější popis reality.
A příchod Alonsa možná chybou byl. Pro tým -protože jestli Alonso se vším svým talentem a zkušenostmi urve 13.místo v kvaldě, zatímco nadějná superhvězda budoucnosti Vandoorne je 18. fakt nehraje roli- i pro Alonsa samotného -který v McLarenu utápí svoje možná poslední dobré roky. Je ve věku, kdy se to může kdykoliv zlomit a bude na odpis. -
Situs
11:24 30.03.2017 85.70.164.XXXMáš to velmi pomotané. Nemá se vzpamatovat McLaren tím že bude jen tiše poslední a trpělivě čekat, ono vše má své hranice, a ten kdo se musí především vzpamatovat je očividně Honda. To že jsou v McLarenu na ně již otevřeně přísný je už důsledek neudržitelné situace. RB by se s nima nepáral už dávno. Honda musí mít především trochu důstojný produkt, je zde třetí rok a nemaj!-
uzivatel001639
11:55 30.03.2017 89.111.77.XXXTo by u McL mohli cekat i 10, 20 let a nic. Honda byla nepripravena. Je otazka, jestli ji do toho brzkeho vstupu nenatlacil McL. Docela si zacinam myslet ze to tak bylo, protoze si McL rikal, ze s Mercedesem si na tovarni tym neskrtne. A ta nezkusenost Hondy a brzky vstup se jim vymstila.-
-
uzivatel001890
12:52 30.03.2017 213.226.252.XXXOni asi věřili, že udělají dobrý motor, měli nějakou koncepci a od ní čekali kvalitu. Ta ale selhala od té doby je to chaos. To bych rád věděl co jako chtějí za dva měsíce přivézt? To leda odlijou maličko jiný blok, vyměněji pár kabelů a dílů, napíší nový SW ... a bude to zase nejhorší motor.
Nakoupit informace a lidi v Evropě evidentně nechtějí, protože to už by vlastně nebyl motor Honda, ale jakýsi mix kopie všch co by jim řekli jak ot dělají konkurenti - tohle asi stejně budou muset udělat, ale jen z části a nepostavit na tom vše.... Prostě Honda bude muset kromě robotů začít zkouma pěkně od základu i tohle a to bude na několik let. Pro Williams Nebo Hass ideální!... počkat si a pak se s Hondou dostat dopředu. A kdyby ne nic se tolik neděje, pokud udržeji finance OK - komu záleží na tom že je Sauber poslední a nebo 5? Mě ne a Honda by prostě jen měla účast v F1 a výzkum a vývoj kolem hybridů ....
Ale tohle asi McLaren neunese (podle mě mylně, neb pokud do toho nebudou sypat miliardy... už jsou vlastně v pozici Williamsu, jen to ještě nevědí-
Situs
13:15 30.03.2017 85.70.164.XXXNo nemáš pravdu, pokud by Honda měla setrvat s bezkonkurenčně nejhorší pohonnou jednotkou ještě několik let, kde je s ní i McLaren na posledním místě, tak proč by měla to samé dělat se Sauberem? Tam ten vztah vznikl na určité prestiži, proto i Honda přispívá nemalou částkou, no vyměnit tým by pro Hondu nebyl nijak přínosný, to už by dávalo smysl se prostě stáhnout a dělat si vše zcela neomezeně na svém dvorku. Realita je pro Hondu v tuto chvíli taková že jen výkonnostní vzestup má pro ni smysl, jinak je pro ni lepší vyhnout se trápení, stáhnout se a zcela bez omezení vyvíjet. Věc je taková že McLaren bude mít smluvně nejspíše hodně navrch, a podle mě nezacházej dál víc než si mohou dovolit, nebo než si chtěj dovolit. Ta kritika již není nahodilým zbrklým jevem, je to promyšlený systematický cílený počin ze strany McLarenu, jenž sleduje maximální tlak na Hondu tak, aby to bylo přijatelné pro obě strany. -
-
uzivatel001639
14:06 30.03.2017 89.111.73.XXXZaklad se menit moc nebude, v tom zakopany pes nebude. Verim ze je problem v zapalovani, vse tomu nasvedcuje. To se za dva mesice vyresit da, pokud tam neni totalni chyba v navrhu a to snad nebude. Jaky vliv na to mela zmena dodavatel paliv, maziv lze jen tezko posoudit.
"Co Honda v roce 2017 změní na své pohonné jednotce?
Pokud jde o pohonnou jednotku pro příští rok, Honda se již rozhodla, jakou cestou půjde. Větší změny v konstrukci ji umožní zrušení systémů žetonů: "Podle pravidel můžeme zcela přepracovat vnitřek motoru. Začali jsme tedy se spalovací komorou a uspořádáním od nuly. Spalování a motor s vnitřním spalováním budou tvořit ty největší rozdíly," prozrazuje šéf Hondy.
Ferrari (loni) a letos Renault dosáhli velkých pokroků díky po přijetí technologie tryskového zapalování, které používá Mercedes od počátku hybridní turboéry. Honda údajně na jejím zavedení od roku 2017 spolupracuje se svým palivovým partnerem ExxonMobil.
Hasegawa ale nechce rozebírat technické podrobnosti: "Nebudu to zveřejňovat, protože jde o klíčovou oblast. Samozřejmě, že se ve výzkumu věnujeme každé možnosti, ale neřeknu, co přesně zavedeme."
Zdroj: [odkaz na stránku]
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek