DISKUZE K ČLÁNKU Může se stát, že Alonso od McLarenu odjede již v průběhu letoška, tvrdí Webber

McLaren se již třetí sezónu v řadě trápí s pohonnými jednotkami Honda. V Austrálii patřil mezi nejhorší celky a zatím to nevypadá pro tradiční britskou stáj úplně dobře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Může se stát, že Alonso od McLarenu odjede již v průběhu letoška, tvrdí Webber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 28.03.2017 22:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Josef R. (Hlasovali 5 lidé) 27.03.2017 22:59
Jakožto fanda McLarenu bych osobně uvítal, kdyby… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 28.03.2017 08:38
Rok 2007 samo dopadl velmi špatně, ale pokud vím… »
» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 28.03.2017 11:42
Víte jaký je rozdíl mezi McLarenem a Safety Carem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Víte jaký je rozdíl mezi McLarenem a Safety Carem?

    Safety car jezdí vepředu 18 18 18

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002255

    uzivatel002255

    185.14.233.XXX
    Alonso je ostuda nejen f1, ale veškerého sportu! Špinonáže, podvody, lži a přetvářka.. Jeho konec slušný člověk a milovník sportu uvítá s ulevou a štěstím. I když vidět ho trpět a frustrovaného na chvostu pole je snad ještě slaštnější.. 04

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef R.

    Josef R.

    85.132.193.XXX
    Jakožto fanda McLarenu bych osobně uvítal, kdyby odešel. Kdykoliv byl v McLarenu tak přinesl jen zkázu...

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      Co myslíš tím kdykoliv ??? Je tam teprve podruhé a o tom, kdo to pokazil v roce 2007 se dá s úspěchem polemizovat. No a tom, kdo to kazí teď asi není pochyb. Nebo snad jo ???? To si opravdu všichni myslíte, že kdyby tam nebyl FA tak by H najednou postavila super motor ???
      Osobně doufám, že to dokáže alespoň letos a na konci sezony už McL vyhraje nějaký závod. Tedy pro mě samozřejmě FA. Osobně je mi s prominutím celý McL ukradený, ale FA v něm jezdí a tak je to nyní tým, kterému fandím. Bohužel zatím opravdu není čemu fandit.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Josef R.

        Josef R.

        85.132.193.XXX
        Ja nikdy nebyl fanouškem FA a z toho to vychází... Jen připomenu v Renaultu slavná Singapouregate... Taky se toho "neúčastnil". Ve Ferrari po jeho příchodu taky nepanovala zrovna pohodová atmosféra (tam se přiznám že mně to jako antiferraristovi bylo totálně šumák).
        A ano myslím si, že kdyby tam nebyl tak by ten tým byl o světelné roky dál a navíc by nedostal penaltu a dsq za špionáž.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Rok 2007 samo dopadl velmi špatně, ale pokud vím Alonso to nezačal a když tam v tom týmu nikdo neřekl stop, dál už to nezajde a každej se tam jen egoistycky kohoutil tak to dopadlo jak to dopadlo. No a přičíst zkázu McLarenu Alonsovi za jeho návrat v roce 2015 kde Honda ukázala co ukázala je směšné. Alonso za současný stav nemůže, to je jako kdybych tvrdil že za to může Jenson Button, neb ten tam byl posledních 7 let a šlo to pořádně z kopce. Podle mě hloupost, ale nemáš ho rád, tak když ti pomůže stav adresovat na něj, budiž.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.143.XXX
          "navíc by nedostal penaltu a dsq za špionáž. "

          jinak řečeno, prošlo by mu prokázaný podvádění 13

          Ve spygate se Dennis Berniemu napráskal sám a McLfanové to nikdy nedokázali unést. Co už...

          Crashgate je taky zábava: Piquetovi to zničilo závod i kariéru a přesto trval na tom, že o tom Alonso nevěděl. Proč?

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Řekl bych, že je to celkem jedno. On nebyl šéfem týmu, který za to nese odpovědnost.
            Na druhou stranu se mi nechce věřit, že jel tankovat jediný tak neskutečně brzy, nazul SS a vše bez jediného dotazu nebo údivu nad tou nelogičností a nevěděl o tom.
            Pokud jde o Piqueta, neměl proč se mu mstít a také je otázka, jestli ho Briatore zasvětil do toho, kdo všechno o tom ví. 03

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Alonso se divil že má jet tak brzo, a pokud vím tak se po instrukci ať zajede do boxů ptal zda opravdu má jet do boxu tak brzy, odpovědí bylo ano, že je to tak v pořádku.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Pokud tomu tak bylo, pak to beru a vědět o tom nemusel. Uznávám, že když si to nepamatuju já, nemusí to být fakt. 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                Chlapci já si nejsem jistý, ale mám pocit, že v té době fungovalo pravidlo o množství paliva do kvaldy a jeho přenesení do závodu. I když teď si uvědomuju, že v případě FA to bylo jedno, protože v kvaldě měl nějaký problém a v Q2 ani nejel, takže startoval z 15ho místa. Jinak jestli mě paměť neklame na okruhu, kde max rychlost auta až tak nerozhoduje a do velké míry jde o umění jezdce byl FA i s tehdejším R, který prostě nebyl top dokonce snad první v trénincích. Je to, ale jedno. Já si prostě pamatuji, že podle mě vyjeli s malým množstvím paliva s tím, že v prvních kolech se dá lépe předjíždět a chtěli prostě vyzkoušet něco jiného. Škoda, že se to už dnes nedozvíme, ale tak jak se závod odvíjel bez ohledu na onu nehodu, jel FA velice dobře a možná by mu tento "undercut" nebo jak se to píše (prostě jiná alternativní strategie) pomohl ke skvělému výsledku i bez nehody. Všichni by museli stejně do boxů a pak by měl volnou trať a mohl by toho využít ve vybudování náskoku a propracovat se tak možná i na to první místo. V době nehody, tedy před vlastním vjezdem do boxů, byl totiž podle mě již minimálně 8mej a mohl předjíždět dál. Kdo ví. To jsou z mé strany sice také spekulace, ale myslím, že podložené fakty, dokonce i těmi vámi uváděnými. Ale kdyby byly ryby na stromech.....na to se prostě nehraje. Jednoznačné je, že nikdo neřekl, že o tom FA věděl, naopak ho každý bránil (což je, trochu podezřelé), ale shora uvedené nesmyslné spekulace bez argumentu jsou prostě hloupé a odsouzení kohokoliv na základě vyfabulované teorie je dětinské.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  pravda, oni měli od počátku v plánu 3 boxovou strategii a pamatuji si jak nadávali že tam Alonso uvíznul, teď ale víme že to vše bylo nahrané. Ale pamatuji si jak se psalo že zastávka Alonsa byla naplánována asi o 2 kola později než se skutečně stala, a na to tam padla slova o tom zda má Alonso skutečně zajet už do boxů když má ještě palivo a bylo tam sděleno že o to se nemá starat že to bude ok. Ale přesně si to také nepamatuji, někde byl rozbor z vyšetřování. V každém případě Alonso mohl i nemusel vědět co se chystá.
                  Jinak Symonds teď nedávno řekl že ho Singapur 2008 hodně mrzí a že za to může tlak Renaultu, neb jim bylo sděleno že buď Renault vyhraje, nebo končej, tak mu to alespoň prezentoval Flavio.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    rock

                    37.188.143.XXX
                    "Symonds teď nedávno řekl že ho Singapur 2008 hodně mrzí a že za to může tlak Renaultu, neb jim bylo sděleno že buď Renault vyhraje, nebo končej"

                    Sakryš. Měli se na to vykašlat, protože Alonso hned další závod vyhrál i bez nabouranýho Piqueta - a Massa by s trochou štěstí v Singa slušně zabodoval a titul by nebral ten zmetek Hamilton. Všichni by byli spokojení...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Pikaso

                    Pikaso

                    77.104.216.XXX
                    Jak píšeš. Co by kdyby neplatí a jak to dopadlo všichni víme. Jestli na tom měl FA podíl je otázka a nelze s určitostí říci ani jo ani ne. Rozhodně to pro mě osobně znamená, že z něj nebudu dělat svatouška, ale zároveň to pro mě znamená, že ho za to nemohu odsoudit. To je celé jádro pudla této diskuse.Třeba o tom věděl a mělo to tak dopadnout i o ta dvě kola později, ale NP měl třeba problém s autem a zahlásil teď nebo nikdy a vše museli podniknout dříve 12 12 12. To by pak vysvětlilo tu radiovou komunikaci a je jasné, že to FA nejenom věděl, ale dokonce naplánoval. 12 12 12 12. No, ale to už je opravdu jenom pro zasmání.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  No ona právě jeho výhoda byla v tom, že ostatní "museli zajet do boxů kolo po jeho výjezdu. Nebýt nehody, ostatní by si mnoho kol najížděli náskok, takže po výmeně by vyjeli před ním s čerstvějšími gumami. Proto taky Piquet boural. Později to nemělo smysl. že to byl úmysl mne osobně napadlo hned. Všechno to do sebe pěkně zapadalo. Nezvykle brzký pitstop na okruhu, kde se fakt blbě předjíždí a podezřele vypadající nehody přesně v okamžiku, kdy to bylo nejlepší....
                  Ale Alonsa neviním. Na rozdíl od fanoušků LH si myslím, že pokud člověk bere od někoho balík peněz, má dělat to, za co je placen
                  (tedy poslouchat příkazy týmu).

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • mi88ki

                  mi88ki

                  165.72.200.XXX
                  Zapomínáte, že v té době byl zákaz vjezdu či výjezdu z boxů během SC fáze. Takže když se Alonso vrátil po zastávce na trať, byť byl tuším poslední, tak dojel s natankovaným vozem a čerstvými gumami všechny ostatní, kteří do boxu nemohli. Jinak by mu ani ta nehoda nepomohla. Takže tahle strategie byla postavená přímo na této nehodě a ne, že by měla předem nějaký jiný smysl. Jedině, že by to vsadili na jednu kartu, že se náhodou vyfláká někdo jiný, ale na to se spolehnout moc nedalo. A vsadit na to, že v Singapore půjde Alonso přes jednoho soupeřem za druhým s lehčím vozem a dřívější zastávkou, to je dost naivní, zvláště když ostatní taky netankovali zrovna plnou už s ohledem na pravidla kvalifikace ...

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Pokud si dobře vzpomínám, tak Dennis zapíral dokud to šlo a až se mu od huby prášilo. Až potom, co se FIA dostala nějak záhadně k soukromým mailům, tak musel vyklopit pravdu. Kdo to prásknul o tom raději nechci spekulovat ...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Tak jsem ti tu psal sáhodlouhý rozbor a nějak jsem si to vypnul nebo to prostě spadlo a možná to bylo dobře. Situs a rock už dvě věci rozebrali a tak já již jenom písnu tu poslední a shrnu to.
          Ta poslední je ohledně F. Vzal jsi to trochu šmahem. FA tam byl 5 let. I přesto, že ani jeden rok neměl auto srovnatelné se špičkou, tedy v té době s RbR a McL, jel dvě sezony o titul až do posledního závodu, zatím co parťák s bídou udělal půlku bodů co on se stejným autem nebo ani tu ne. Ale to je prostě chyba FA. To, že na něj samo F a jeho vedení 4 roky pjelo chválu a rozplývalo se nad ním asi taky byla chyba FA.
          Pro upamatování jenom lehce zmíním, že tehdejší problém F byl v aerodynamickém tunelu, jehož data se rozcházela se skutečností obrovským způsobem a vždy k horšímu a především to, že vedení nereagovalo na upozornění mechaniků a tunel prostě neopravilo a raději např. AC odešli ke konkurenčnímu M. AC si určitě mnul ruce, protože s M dokázal to co všichni aktuálně víme a asi jsme sna ještě ani nezapomněli. I když je pravda, že i sám AC vyjádřil smutek nad tím kam to F dotáhlo, takže tu radost měl trochu zkalenou. Tímto přístupem F ztratilo 2.5 roku tedy vlastně 3 závodní roky a 6-7 let vývoje, protože tam kde začali po opravě tunelu a byla konkurence již dlouho před tím. Ale jak píšeš i tohle je vina FA. Problémy v F začali na sklonku 4té sezony a vygradovali v 5té, ale jak píšeš, vše je vina FA.
          Pro doplnění v roce 2007 ani u žádné další tebou nadhozené události nebylo FA nic prokázáno a spekulace o tom jak za všechno může právě on tvoří jenom takový zaslepenci jako jsi ty. Pokud se pletu a máš nějaký relevantní důkaz o opaku, rád se poučím. Současná situace u McL je chybou H. Ale buďme spravedlivý, svůj podíl na tom má i vedení McL, které chtělo 0 koncept. Chtělo vymyslet něco úplně nového, ale ono to asi nejde. Minimálně za tehdejších (15,16) pravidel to určitě nešlo a vlastně s jasně daným úhlem 90 stupňů mezi válci a omezených otáček lopatek turba ani dnes nejde. Z malého za těchto podmínek prostě stejný výkon jako z velkého nedostaneš. H se prostě musela dát cestou buď M, R nebo F (rozdíl v uspořádání turba a dalších součástek na motoru pardon PhJ) a je docela logické, že to je uspořádání podle M. Co je však neuvěřitelné je to, že prostě postaví nespolehlivý šrot, který žere palivo za dva motory a navíc má minimálně o 80 koní méně než ten jejich vlastní loňský koncept, o konkurenci nemluvě.
          Osobně jsem v H vkládal obrovské naděje a věřil jsem v tento projekt jako všichni zúčastnění. Dnes už jsem bohužel ve stavu, kdy ani tvrzení o dvou měsících a zlepšení nevěřím. Možná se zlepší ve spolehlivosti, ale RbR a F nedoženou a o M se vůbec nebavím. Kdyby tam totiž ten potenciál byl tak se v testech a Austrálii nemohlo stát to co se stalo. Navíc logika věci, kdy v době, kdy mají zcela odlišný koncept PhJ si najmou odborníka od M a v době, kdy přejdou na stejnou platformu jako M ho vyhodí je opravdu nepochopitelná. Ale jak píšeš za všechno může FA. On chodí a převrtává válce, ventily a podobně, aby nemohl závodit a mohl prudit. On vlastně vyhodil odborníky a postavil sám ten šrot. Nesmrtelná logika, protože tam kde nic není ani smrt nebere.
          Sečteno a podtrženo. Máš nějaký faktický ne argument, ale důkaz o tom co píšeš, nebo je to prostě jenom komplot, vás odborníků od klávesnice ????? Předej odkazy, rád se poučím.

          PS: neříkám, že je FA skvělej člověk nebo, že za nic nemůže. Osobně ho neznám, u ničeho jsem osobně nebyl a proto to nemohu říci, ale z dostupných faktů jsem si prostě udělal závěr, že útoky na jeho osobu z vaší strany "fandů" jsou prostě jenom osobní projevy zášti, závisti a nevědomosti, protože jinak to nemůžeš nikdy napsat. Dostupná fakta prostě mluví zcela jinak a podle mého subjektivní vyhodnocení mluví o tom, že je prostě v současném poli F1 ten opravdu nejlepší.

          No a na úplný závěr. Ty ani nikdo tobě podobný to ještě nezmínil, ale dám vám podnět pro další super spekulace. V letech 2005,2006 vlastně titul nezískal FA, ale byl to tým, který ho tam protlačil na úkor týmového kolegy a soupeři v čele s MS, kteří mu zametli cestu až k titulům. Mistrem světa vlastně měl být JF a ne FA. No a zcela určitě tam FB a FA nějak podváděli a tituly získali neprávem. Namátkou mě napadá jeden podvod. Jakási (pravidly) nezakázaná nápodoba nebo vylepšení aktivního zavěšení formou spešl tlumičů. I přesto, že ji použili velice krátce v jedné sezoně, stoprocentně díky ní vyhráli oba tituly. No nic více nebudu napovídat. Vy to dokáže vymyslet samy.

          koukám, že i tento je sáhodlouhý. No nic ten kdo nebude chtít ho číst nebude.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.143.XXX
            Tý jo, tak jestli tohle je jenom poslední třetina původního postu ...

            Ale abys věděl, že to někdo čte: komu patří ten monogram JF na konci? Od 50. let nikdo s takovým jménem v F1 snad ani nejezdil 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              Giancarlo Fisichella 03
              On se psal vlastně italsky Gian a nikoliv Jean, ale taky jsem měl za to, že to je JF 18

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama