DISKUZE K ČLÁNKU Předjíždění ubylo, jízda v závěsu je náročnější. Nestačí ani 2,5 sekundy mezi vozy
Piloti mají za sebou první závod, proto mohou po Austrálii hodnotit dopad nových pravidel na předjíždění a jízdu těsně za sebou v zatáčkách. Podle očekávání je letos situaci podstatně horší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Předjíždění ubylo, jízda v závěsu je náročnější. Nestačí ani 2,5 sekundy mezi vozy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mike17
11:32 27.03.2017 93.99.87.XXXNení logický důvod předpokládat, že to v dalších závodech bude jiné. Jo, na okruzích kde se loni předjíždělo víc jak v Austrálii, se bude opět víc předjíždět než v Austrálii, ale předpokládám proti loňským závodům podobný propad v počtu předjetí, jako včera (pokud nebude pršet).
Podle mne jediné řešení, které se letos může ve prospěch předjíždění udělat, je prodloužení DRS zón. Budou mít aspoň šanci na té rovince se k soupeři vůbec přiblížit. Ale trochu pochybuju, že to bude stačit.-
Adi
11:43 27.03.2017 176.74.140.XXXOd roku 2009 do loňska se předjíždělo nejvíce v historii F1, tolik statistiky. Já raději uvidím více jezdeckých chyb, větší rodíly mezi piloty a třeba jen třetinu soubojů, ale zato opravdových. Popravdě Miku, nevím, co je cool na objíždění v DRS zónách, kdy se auto vepředu nemohlo bránit. Dnešní F1 pokládám za návrat královny - auta vypadají skvěle, jsou pekelně rychlá a každá chyba tvrdě trestá (viz Palmer a Rici)... toto je závodění, né DRS objíždění v nudných monopostech, které zvládají ovládat i děti. BTW. tvým příspěvkem nepíšeš nic jiného než já nahoře - tzn. že předjíždění ubude na všech okruzích-
mi88ki
12:02 27.03.2017 165.72.200.XXXMůj názor je takový, že větší grip gum je správný krok, větší difuzor, který není tolik závislý na turbulencích, taky ok, jen účinek přítlaku z křídel se měl snížit a ne zvýšit !!! To považuji za neskutečnou chybu. Zmenšit a zjednodušit přední, zadní křídla a zakázat všechny ty přídavné aero-prvky a bude závodění habaděj i bez trapného DRS objíždění.-
Adi
12:36 27.03.2017 176.74.140.XXXSouhlasím, nejvíce by pomohlo zúžit přední křídlo a zakázat na něm aero prvky. Jinak vše nechat. Kždopádně jsem zatím optimista a věřím, že uvidíme zajímavější závody než v letech Schumiho dominance... třeba rok 2008. To byla paráda :) Pak samozřejmě roky 2005 a 2006 ;)
-
Mike17
12:14 27.03.2017 93.99.87.XXXAno. Předjíždělo se nejvíc. Možná stojí za povšimnutí, že se zlepšilo po roce 2010, po zavedení DRS. Jednak byly k tomu líp postavené vozy, jednak k tomu připělo DRS a jednak bylo množství pitstopů, které míchaly neustále pořadím. A mne zase připadá nefér, když předjíždějící předjede toho před sebou jen proto, že ten první jede na hadrech. Je to stejně umělé, jako čudlík na volantu a stejně nefér, když je ten vepředu ve zjevné nevýhodě.
Já netvrdím, že na objetí v DRS zóně je něco cool. Ale asi jsi nepostřehl, že jen díky DRS proběhlo neskutečné množství předjíždění těsně za DRS zónou. Na brzdy nebo v následných zatáčkách. Jen proto, že se někdo během zóny měl vůbec šanci se dostat na úroveň soupeře. Když nejsi na úrovni soupeře, můžeš mu jen koukat celý závod na zadek. Nic víc nemůžeš. A jestli si mám vybrat mezi předjížděním v DRS zóně, nebo nepředjížděním vůbec, volím to první. Na sledování vláčku, kdy nějaké o 1s pomalejší auto brzdí všechny za sebou bez jediné šance na změnu, nevídím cool vůbec nic. To raději zvolí pouhé objetí, po kterém pilot může vůbec ukázat, že umí něco jiného, než jezdit 1s za soupeřem.-
Adi
12:41 27.03.2017 176.74.140.XXXJestli se nebude předjíždět vůbec, o tom se mlžeme pobavit po GP Číny a Bahrainu. Do té doby jsou to spíše naše spekulace. Shodneme se, že předjíždění bude méně a bude náročnější, ne že nebude žádné Já věřím, že naopak přibude faktor srdcových předjetí ala Ricci a přibude jezdeckých chyb.-
Mike17
13:38 27.03.2017 93.99.87.XXXJá neříkám, že neuvidíme předjíždění vůbec (I včera nějaké bylo). Jen ho uvidíme na špici pouze na několika málo tratích. A sem tam se předjede někdo hodně pomalý. Jo, počkáme, uvidíme.
Jen jsem se snažil vysvětlit, že DRS není jednoznačně zlo. Tedy aspoň v současné době není jiné efektivní řešení a nebýt něj, tak se včera nepředjel ani porouchaný Alonso, dokud by úplně nezastavil.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek