DISKUZE K ČLÁNKU Předjíždění ubylo, jízda v závěsu je náročnější. Nestačí ani 2,5 sekundy mezi vozy

Piloti mají za sebou první závod, proto mohou po Austrálii hodnotit dopad nových pravidel na předjíždění a jízdu těsně za sebou v zatáčkách. Podle očekávání je letos situaci podstatně horší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Předjíždění ubylo, jízda v závěsu je náročnější. Nestačí ani 2,5 sekundy mezi vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 28.03.2017 09:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 4 lidé) 27.03.2017 11:01
Když se podíváte jak vypadají auta nyní a jak… »
» rock (Hlasovali 3 lidé) 27.03.2017 11:12
Hmm. Druhý auto má v zatáčkách větší potíže… »
» Michal Š. (Hlasovali 3 lidé) 27.03.2017 11:51
O předjíždění starost opravdu nemám, jsou okruhy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Není logický důvod předpokládat, že to v dalších závodech bude jiné. Jo, na okruzích kde se loni předjíždělo víc jak v Austrálii, se bude opět víc předjíždět než v Austrálii, ale předpokládám proti loňským závodům podobný propad v počtu předjetí, jako včera (pokud nebude pršet).
      Podle mne jediné řešení, které se letos může ve prospěch předjíždění udělat, je prodloužení DRS zón. Budou mít aspoň šanci na té rovince se k soupeři vůbec přiblížit. Ale trochu pochybuju, že to bude stačit. 05

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Od roku 2009 do loňska se předjíždělo nejvíce v historii F1, tolik statistiky. Já raději uvidím více jezdeckých chyb, větší rodíly mezi piloty a třeba jen třetinu soubojů, ale zato opravdových. Popravdě Miku, nevím, co je cool na objíždění v DRS zónách, kdy se auto vepředu nemohlo bránit. Dnešní F1 pokládám za návrat královny - auta vypadají skvěle, jsou pekelně rychlá a každá chyba tvrdě trestá (viz Palmer a Rici)... toto je závodění, né DRS objíždění v nudných monopostech, které zvládají ovládat i děti. BTW. tvým příspěvkem nepíšeš nic jiného než já nahoře - tzn. že předjíždění ubude na všech okruzích 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Můj názor je takový, že větší grip gum je správný krok, větší difuzor, který není tolik závislý na turbulencích, taky ok, jen účinek přítlaku z křídel se měl snížit a ne zvýšit !!! To považuji za neskutečnou chybu. Zmenšit a zjednodušit přední, zadní křídla a zakázat všechny ty přídavné aero-prvky a bude závodění habaděj i bez trapného DRS objíždění.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Celkem souhlasím (hlavně s těmi předními). Jen to nejde udělat letos a těžko i příští rok. 05

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.140.XXX
            Souhlasím, nejvíce by pomohlo zúžit přední křídlo a zakázat na něm aero prvky. Jinak vše nechat. Kždopádně jsem zatím optimista a věřím, že uvidíme zajímavější závody než v letech Schumiho dominance... třeba rok 2008. To byla paráda :) Pak samozřejmě roky 2005 a 2006 ;)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Lahva

            Lahva

            178.165.128.XXX
            Přesně, větší podlahu a ubrat na křídlech. Pneu se mi líbí, třeba Pirelli ještě poladí ty směsi.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ano. Předjíždělo se nejvíc. Možná stojí za povšimnutí, že se zlepšilo po roce 2010, po zavedení DRS. Jednak byly k tomu líp postavené vozy, jednak k tomu připělo DRS a jednak bylo množství pitstopů, které míchaly neustále pořadím. A mne zase připadá nefér, když předjíždějící předjede toho před sebou jen proto, že ten první jede na hadrech. Je to stejně umělé, jako čudlík na volantu a stejně nefér, když je ten vepředu ve zjevné nevýhodě.
          Já netvrdím, že na objetí v DRS zóně je něco cool. Ale asi jsi nepostřehl, že jen díky DRS proběhlo neskutečné množství předjíždění těsně za DRS zónou. Na brzdy nebo v následných zatáčkách. Jen proto, že se někdo během zóny měl vůbec šanci se dostat na úroveň soupeře. Když nejsi na úrovni soupeře, můžeš mu jen koukat celý závod na zadek. Nic víc nemůžeš. A jestli si mám vybrat mezi předjížděním v DRS zóně, nebo nepředjížděním vůbec, volím to první. Na sledování vláčku, kdy nějaké o 1s pomalejší auto brzdí všechny za sebou bez jediné šance na změnu, nevídím cool vůbec nic. To raději zvolí pouhé objetí, po kterém pilot může vůbec ukázat, že umí něco jiného, než jezdit 1s za soupeřem. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.140.XXX
            Jestli se nebude předjíždět vůbec, o tom se mlžeme pobavit po GP Číny a Bahrainu. Do té doby jsou to spíše naše spekulace. Shodneme se, že předjíždění bude méně a bude náročnější, ne že nebude žádné 03 Já věřím, že naopak přibude faktor srdcových předjetí ala Ricci a přibude jezdeckých chyb.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Já neříkám, že neuvidíme předjíždění vůbec (I včera nějaké bylo). Jen ho uvidíme na špici pouze na několika málo tratích. A sem tam se předjede někdo hodně pomalý. Jo, počkáme, uvidíme.
              Jen jsem se snažil vysvětlit, že DRS není jednoznačně zlo. Tedy aspoň v současné době není jiné efektivní řešení a nebýt něj, tak se včera nepředjel ani porouchaný Alonso, dokud by úplně nezastavil. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Napadlo mne kromě prodloužení DRS ještě jiné řešení. Rozdílnější směsi gum. Když je povinnost použít 2 různé, může se zvýšit počet předjetí tím, že budou mít piloti hodně rozdílné směsi. Ale upozorňuji, že je to stejně umělé, jako tlačítko. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            FIA to už zvažuje, počká ještě na Čínu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              To je dobře. Ale včera nestačily Hulkovi na Ocona ani o 15 kol novější a o 2 stupně měkčí gumy. Tak mám strach, že ani to moc nepomůže. Uvidíme, co vymyslí. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Lahva

            Lahva

            178.165.128.XXX
            Jakože Ultra-Softy, Softy a Hard? Že přeskočí vždy jednu směs?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Třeba. Nemusí to být tak striktní, použít musí stejně jen 2. Třeba US,S,M. Nebo SS,M,H. Možná by stálo za to, mít 2 povinné zastávky.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002008

    uzivatel002008

    109.81.208.XXX
    Další nudný závod 05

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama