DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě: "Do boxů jsem musel", objasňuje Hamilton
První závod sezóny vyhrál Sebastian Vettel s Ferrari a nedal Mercedesu příliš šanci. Jak hodnotí dnešní závod jednotliví jezdci a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě: "Do boxů jsem musel", objasňuje Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pikaso
17:14 26.03.2017 62.240.164.XXXA ještě jednou hrůza. Nad FA se pomalu zavírá voda i nad pomyslným brčkem, kterým už třetím rokem dýchá. Jsem z toho velice smutný, ale jeho špatná rozhodnutí od roku 2007 zajistila dnes již 10 let trápení. Dost by mě zajímalo jestli na ta rozhodnutí byl sám nebo zda je rozhodl někdo za něj nebo s ním. No a ještě víc by mě zajímalo, jaké měl skutečné info o motoru H, když se rozhodoval jestli půjde do M nebo ne. H v té době již dávno tento motor musela mít postavený a ladit a jestli v této době ještě vlastně nevěděli na čem jsou, pak osobně to poslední špatné rozhodnutí ze strany FA už vůbec nechápu. No uvidíme co nás, jeho fandy čeká.-
mi88ki
12:18 27.03.2017 165.72.200.XXXNaopak, karma funguje. To má za tu falešnou komedii v Singapore. Alonso odešel z Ferrari a vzduch se tak pročistil a já už také mohu zase Rudým fandit. Kam Fernando šlápne, tam pět let tráva neroste ... Kam to půjde rozhádat příště? Doporučuji Mercedes ...
-
-
Pikaso
17:06 26.03.2017 62.240.164.XXXJe to prostě hrůza a osobně nerozumím tomu, že to chlapci od H ještě vůbec dávají. Podle jejich tradice již měli dávnou spáchat seppuku (samozřejmě v přeneseném slova smyslu), tedy rozebrat motor na šroubky zleva, doprava a alespoň se ctí vyklidit pole. McL mohl být bez dilemat a již letos mohl jezdit s motorem a ne s olejničkou. Je to prostě katastrofa a pokud opravdu rychle nezaberou, doufám, že je to jejich derniéra a McL půjde do jiného motoru. -
Jindrich K.
17:01 26.03.2017 89.102.157.XXXKdyž o tom tak přemýšlím tak si myslím, že pro McLaren to zas taková tragédie nebyla, neboť matematická šance na zisk obou titulů stále žije-
-
Jindrich K.
20:29 26.03.2017 89.102.157.XXXJá bych zůstal u tý matematický, jakože jsem optimista, ale na Ježíška nevěřím
-
-
-
uzivatel002255
09:57 26.03.2017 185.14.233.XXXFernán se pochválil, opět nám dal najevo že je nejlepší, a za všechno může nekvalitní motor a kvalitní šasi, které se rozpadlo.. Tomu fandím.. -
-
-
-
jumpman
12:31 26.03.2017 92.62.237.XXXjako představení mcl je na takhle bohatý tým vážně tragické. Nevím, jestli je mi jich líto, nebo jim to víc přeju, protože mcl pod denisem byl nejpodlejší tým pole. Když ho teď vyšoupli, tak by se snad i mohli zvednout. Pod martinem už vypadali poměrně sympaticky než se vrátil starej luhár-
Limbi
16:19 26.03.2017 147.228.209.XXXJá nevím pod Martinem začal ten sešup strmě dolů. 2012 ok potom rozhodnutí o stavbě kompletně nového vozu pro 2013 a tím to začalo. Ať Denise lidi mají rádi nebo ne, tak je to právě on kdo udělal z McLarenu takového giganta. Jediné co bych mu dal za vinu je, že nebyl schopen někdy v 90-tých letech zřídit i motorové oddělení. Například kdyby tenkrát koupili Cosworth (minimálně zaměstnance), tak mohli dneska být bezproblémovou samostatnou stájí, která nemusí řešit žádné dodavatele se kterými je víc starostí, než radostí.-
Pikaso
16:58 26.03.2017 62.240.164.XXXJe to hezká myšlenka, ale asi to nebude tak jednoduché. Podívej se na RbR a majetek, který mají za sebou a pořád jsou jenom zákazníky. A to i přesto jak si stěžovali na R. Každopádně by to bylo bombový, kdyby byl McL tovární tým se vším všudy. Zatím jenom dva "vyrobili" nebo přivedli zpět k životu a M jim to teď odvádí v plné parádě.-
Limbi
18:26 26.03.2017 147.228.209.XXXMcLaren oproti RBR je firma postavená kolem motorismu. RBR má zájmy snad ve všech adrenalinových sportech a není přímo zaměřen na motorismus. Dokonce i RBR uvažoval o motorech a to jsou v F1 podstatně kratší dobu. Jak říkám 90-léta na to byla nejlepší teď už je pozdě.
-
-
jumpman
19:04 26.03.2017 92.62.237.XXXpokud se nepletu, tak pod martinem jel mcl o titul a že se rozhodli postavit auto na základě jiné fylozofie? No nepovedlo se to, ale martina ihned vyhodili, nastoupil luhár a v tom hnoji jsou do dnes. Těžko říct kolik se na tom podepsalo to, že jsou bez hlavního sponzora už 5tou sezonu, což je taky denisův kostlivec.
Motor si stavět nesmí. On totiž existuje ještě jeden mcl, který je v USA a ten motory staví a má smluvně ošetřeno, že tým mcl je stavět nebude...-
Limbi
02:25 27.03.2017 147.228.209.XXXMartin nastoupil do funkce v roce 2011. Tudíž organizaci tak jak byla nastavená přebral od Denise a od roku 2009 nenastali pro vozy, žádné významné změny podívej jak šel McLaren nahorů. 2009 to byl šrot (Ham to nazval tříkolkou kvůli stabilitě. Od roku 2010 vzestup a auto pro rok 2012 byla jen evoluce předchozích modelů. S tím sponzorem si to vzal taky kde nevím. O sponzora McLaren přišel už v roce 2012. A dva roky měl Martin na to aby nějakého sehnal, takže nechápu tvoje řeči o kostlivcích. Denis přišel do McLarenu v době, kdy zažil svoji nejhorší sezonu a nebýt toho že frčeli na mercedesech tak by to byla možná nejhorší sezona vůbec (2014). Mimochodem příchod Hondy oznámil už Martin z pozice šéfa týmu a ne Denis. Jestli ti něco říká týmová setrvačnost a podíváš se na výsledky ze sezon, kdy vedl tým Martin uvidíš pouze klesající tendenci. Ač se měl Martina rád byl moc měkký na vedení takového týmu.
Pokud myslíš americkou pobočku McLaren automotive, tak snad víš, že je to jedna z odvětví značky a firmy McLaren, která se skládá z několika divizí. Motory si taky nevyrábí pouze na nich mají své logo. Například motory pro McLaren P1 dělala firma Ricardo a zajímavost minulý týden jsem mluvil se šéfem oddělení převodovek v Ricardo, který mi potvrdil, že na PJ se podílela významně také pobočka Ricardo v ČR. O té smlouvě mi to tedy příjde jako holý nesmysl protože Ricardo nejen ten motor vyvinulo, ale dokonce postavilo i továrny na jeho výrobu McLaren na to plácl jen své logo a konzultoval (jako zákazník) vývoj. Další proč mi to příjde jako nesmysl je ten, že McLaren má různé divize, ale ve finále je to jedna značka podobně jako Ferrari, takže nechápu proč by si zakazovali něco jako vlastní vývoj motoru, který by stejně od toho klasicky používaného měl naprosto odlišný návrh.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek