DISKUZE K ČLÁNKU Alonso necítí potřebu doplňovat startovní rošt

Když se před letošní sezónou naplnil osud Manoru, značný počet fanoušků F1 jeho odchodu želel i s přihlédnutím k tomu, že se startovní rošt opět stane chudším. Dvojnásobný mistr světa Fernando Alonso má ale poněkud jinačí názor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso necítí potřebu doplňovat startovní rošt

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 24.03.2017 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 2 lidé) 23.03.2017 11:58
ad poslední odstavec: Pokud se oprostíme od,… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 23.03.2017 12:12
...když koukám na ta čísla, tak jenom jediný tým… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 23.03.2017 12:34
Dobrej poznatek. Ono v F1 se zabydlet je prostě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    no jasně, přeci zní líp dojet na konci druhé desítky, než na začátku třetí, že ano...
    ne na, to je blbej vtip. doufám, že tak tragičtí nebudou.

    jak tu tak pročítám ty reakce se vzpomínkami, napadl mě jeden tip pro "okurkovou" sezonu. bylo by super, kdyby se povedlo udělat "strom" rodokmenu jednotlivých týmů, jak přicházely, odcházely, měnily se, přejmenovávali.......

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002255

    uzivatel002255

    185.14.233.XXX
    Pamatuju časy kdy bylo v f1 32 vozů!! A to byla nádhera. Že by Alonso nedoplnoval rošt?? No jo, být 20.tý nebo 32.hý je rozdíl.. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.176.XXX
    ad poslední odstavec:
    Pokud se oprostíme od, cituji "různé(ho) přepouštění pozic a změny názvů", tak nám ze sezóny 1989 přežili do současnosti mimo jmenovaných taky tehdejší Benetton, Minardi a Tyrrell. Což je vlastně nadpoloviční část startovního pole.
    Pro úplnost, Force India je exJordan z r. 1991, Sauber je v F1 od r. 1993, Red Bull je exStewart zal. 1997, Haas je od loňska.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.176.XXX
      ...když koukám na ta čísla, tak jenom jediný tým je tam kratší dobu než 20 let. To něco vypovídá o tom, jak je těžký vybudovat si odpovídající infrastrukturu, získat přiměřený lidský zdroje a stabilizovat se. Jak to vidím já, tak nad tímhle by se měli noví páni konšelé zamyslet jako nad první věcí.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Dobrej poznatek. Ono v F1 se zabydlet je prostě neskutečně drahé a časově náročné. Ono jen na příkladu nedostatku zájmu o koupení již slušného Manoru vypovídá o skutečně ne příliš lákavém prostředí.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jak jsem psal - pokud se oprostíme... Benetton je vlastně následník Tolemanu, takže se tam může připsat i on. A třeba případ Tyrrellu, kdy nešlo o nic jiného, než o pouhé převzetí místa, mi příliš nenavozuje situaci, že by šlo o nějaké spojení s tehdejším BARem a jeho následovníky. Ale i to je F1

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.179.XXX
        ...u Tyrrellu se možná přebíralo jenom místo, u Minardi byl naopak ten přechod v Toro Rosso hodně plynulý, stejně tak Benetton -> Renault

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama