DISKUZE K ČLÁNKU Návrat McLarenu do formy? Leda Houdiniho kouzlem, myslí si Coulthard
Problémy McLarenu s Hondou jsou tak velké, že by k jejich návratu ke konkurenceschopnosti bylo zapotřebí nějakého triku špičkového kouzelníka Harryho Houdiniho.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Návrat McLarenu do formy? Leda Houdiniho kouzlem, myslí si Coulthard
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
07:34 23.03.2017 176.74.128.XXXI když se to diskutujícím níže dle jejich příspěvků nebude líbit, je třeba si na rovinu říct že Dejvid má naprostou pravdu. Od Hondy ani od mcLarenu není možné čekat nějaké super výsledky ani letos, ani příští rok (možná roky).
Formule 1 je o dlouhodobé kontinuální práci bez chyb. Je dobré si připomenout, jak dlouho trvalo RedBullu v době, kdy byly zmraženy motory a měli nejlepšího konstruktéra, dostat se na špičku - čtyři sezony. A stejně tak Mercedes potřeboval čtyři roky usilovné práce aby se dostal na vrchol. A stejně tak Ferrari už několik let vyvíjí maximální úsilí, aby se na tu špičku dostalo.
V současné Formuli 1 se dá celkem rychle dohnat sekunda v rámci středu pole, ale každá další desetina směrem ke špičce stojí větší a větší úsilí.Reálně si myslím že McLaren bude mít šanci vyhrávat někdy v roce 2019-2020... pokud ovšem bude následující dva roky on i Honda dělat vše správně.-
Pikaso
09:02 23.03.2017 62.240.164.XXXSouhlasím s tím, že to bude dřina, ale myslím si, že pokud budou dělat vše správně tak to nebude trvat tak dlouho. Bohužel první kdo musí zabrat je H, protože bez kvalitního motru nebo vlastně Phj nic dalšího nejde zlepšovat. Celkově bych tedy řekl, že s povolením pravidel ohledně vývoje motoru by napotřetí mohlo dojít k naplnění heslo MCL a H, že v polovině sezony se začnou pořádně zlepšovat. Teď je to konečně reálné, zatím co ty dva roky zpět to prostě podle těch pravidel nešlo.
-
-
-
uzivatel001639
11:54 22.03.2017 89.111.73.XXXChapal bych, kdyby to bylo hodnoceni po trech leetch a s puvodnim konceptem, to by bylo divne. ale hodnotit takto jeste pred zacatkem sezony a s komplet novym motorem je nesmysl. Je treba trochu casu na vyladeni.-
-
uzivatel001639
13:16 22.03.2017 89.111.77.XXXAle nejsme deti, abychom delali brzke zavery a posmesne vtipy. To co predvadi Coulthard je slabota, to si mohl nechat na pulku sezony. Chapu, ze se musel predvest, jo kopnout si do mrtvoly, to je asi znamka frajerstvi. Kazdy vidi, jak na tom tym po testovani je, ze ma spoustu co zlepsovat a pak az se ukaze skutecny potencial auta a motoru.
-
-
-
-
uzivatel001639
08:55 22.03.2017 89.111.73.XXXTaky nazor, ale spise si myslim, ze toho moc o skutecnem stavu nevi. Kor ted pred sezonou. Hodnotit novou prepracovanou jednotku po par kolek je tezke. Zatim bych rekl, ze je nespolehliva. Ale jaky bude vykon auta Mcl-Honda v puli sezony se da tezko odhadnout.-
jumpman
11:28 22.03.2017 92.62.237.XXXpřání otcem myšlenky???
Všichni mluví o motoru, ale experti hodnotili podvozek mcl jako jeden z nejhorších letošních vozů, sice se to bulík snažil hodit na hondu, ale chování na trati měli podle pozorovatelů nejhorší, takže je čeká dost práce nejenom na motoru, ale především na šasi a je otázkou, jestli dokážou vůbec chytit vlak.
A myslím, že DC toho ví přeci jen o něco víc než lidi tady na nějaký diskuzi...-
uzivatel001639
11:52 22.03.2017 89.111.77.XXXNerikam lidi tady na diskuzi, rikam lidi uvnit tymu. Jinak aero se prevazne bude menit u kazdeho, takze jak na tom kdo bude tezko ted soudit. To ze mel chovani McL divne se rikalo, ale take se nekde objevovala spekulace, ze je to davkovanim vykonu. To by mi prsilo jekao pravdivejsi, protoze i Honda rikala, ze parcuje na mapovani a ladeni motoru. Neverim tomu, ze kdyz loni to aero bylo nadprumerne, ze by letso padly na dno, neni duvod.
V prvni rade to chce vyladit motor a pak uvidime, kde je problem.-
jumpman
12:04 22.03.2017 92.62.237.XXXloni měli aero nadprůměrné jen dle keců od mcl, zbytek pole se nad tím pousmíval. Dávkování výkonu by ovlivnilo chování na výjezdu ze zatáčky, případně při brzdění do ní, ale co sem četl vyjádření (odborníci sledující auta při testech) tak je mcl nestabilní v jakékoliv zatáčce, takže to jenom mapou není, ale jak už bylo řečeno, uvidí se teprve při ostrém závodě-
Situs
12:25 22.03.2017 85.70.164.XXXLoni rozhodně neměli aero nadprůměrné jen dle keců z McLarenu, ale výkon motoru se dá kompenzovat jen do určitých hodnot. Pak se můžeš snažit sebevíc ale už nic nezachráníš. Koukni se minulej rok na TR, zpočátku se zmrazenou jednotkou Ferrari dokázal zazářit, pak když ostatní poodskočili tak nepředvedli vůbec nic. -
uzivatel001639
13:20 22.03.2017 89.111.73.XXXPokud v zatacce, jakekoli, pilot sahne na plyn a vykon vyleti nahoru tak je hned problem. A jestli si dobre vzpominam, tak zrovna nejaky radoby "odbornik" z Autosportu tvrdil, ze auto neni nic moc, protoze Alonso nemuze sahnout v zatacce na plyn.
Jinak kdyz do zatacky najedu nejakou rozumnou rychlosti a na zacatku jsem OK, tak proc bych najednou mel mit problemy nekde uprostred zatacky? Ze by to bylo tim, ze chtel nekdo pridat plyn a zadek zacal najednou klouzat a byt nervozni?
Jinak kdyz se podivas kde loni skoncily, tak je videt, ze toho dle slabsi jednotky museli aerem dohnat hodne. A to dohaneni, urcite prinasi i minusy a presto byly schopni nekdy drzet krok s tymy s motorem Mercedes. -
Pikaso
14:58 22.03.2017 77.104.216.XXXNazdárek chlape. Nějak jsi zklamal. Čekal jsem na tvé vyjádření u článku, Honda hlásí pokrok......, ve kterém se mimo jiné samy přiznali k tomu, že všechny trable z testů jdou za nimi. Nyní jsem si přečetl tvé příspěvky zde a je mi jasné proč jsi nepsal nic u uvedeného článku. Píšeš stále dokola to samé, jako když se sekne stará vinilka. Kdybych nebyl línej, podívám se jestli náhodou nepoužíváš ctrl c, ctrl v.
Tím jsem asi řekl vše a napsal jsem to jenom pro ostatní, aby věděli, že diskuse s tebou nekončí, ale zároveň vůbec nikam nevedou.
Jenom tak pro zamyšlení, pokud hlupáci od McL kteří mají k hodnocení jak výsledky z aerotunelu, tak z CFD simulace a nakonec i telemetrii z dráhy a mohou je porovnat a přepočítat i korelaci dat tvrdili, že šasi je velice dobré (dokonce minimálně 3tí) ze všech stájí , asi na tom něco bude, protože vycházeli z nějakých dat a podkladů. Mimichodem já jsem nějak nepostřehl, že by se jim někdo posmíval nebo kroutil hlavou právě nad tímto výrokem. Spíš kroutili hlavou nad tím jak se H zhoršila a není schopna nijak reagovat.
Každopádně odborníci kolem trati, kteří nic takového nemají jsou tak obrovští odborníci, že jim každej včetně tebe věří. OK, chyťte se za ruce a hurá do kritiky bez myšlenky a podpory faktů. Určitě budu vždy ten, kdo bude v opozici, ale určitě už nebudu diskutovat. Tak mnoho zdaru a měj se fajn.
-
-
-
Pikaso
23:07 22.03.2017 62.240.164.XXXTo co jsem psal výše platí a nehodlám na tom nic měnit. Ale pro jistotu jsem si přečetl ještě jednou co tu píše za nesmysl z nesmyslu a musím ještě jedno napsat. McL vlak skutečně ujel v roce 2014, kdy podepsali smlouvu s H. Pro objektivnost dodávám, že ani já jsem si to tehdy nemyslel, ale pomalu jsem o tom skoro přesvědčen. SNAD SE PLETU a bude to jinak
-
-
-
rock
08:54 22.03.2017 37.188.130.XXXTa predikce tří týmů v posledním odstavci mne zaujala: prošel jsem si to, co mám ve víceméně živé paměti (něco přes 30 let), jak se zhruba předpokládalo rozložení sil na další sezónu (bez pořadí mezi vybranou trojicí). Některý týmy se tam opakují až monotónně :-)
Ferrari, Williams, Renault (80., do nástupu McLaren - TAG Porsche)
McLaren, Williams, Ferrari (druhá polovina 80. let)
Williams, Benetton, McLaren (začátek 90. let, dlouhodobá krize Ferrari)
Williams, Benetton, Ferrari (polovina 90. let)
Ferrari, McLaren, Williams (Schumacher u Ferrari, Hakkinen u McL)
Ferrari, McLaren, Renault (Alonsova éra u Renaultu)
Red Bull, Ferrari, McLaren (lehce nepřehledné období V8)
Mercedes, Red Bull, Ferrari (hybridní turba)
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek